Witam. Mam pytanie odnośnie serwisu. Niestety trafiłem na uszkodzoną linię laptopa Samsunga 550p7c-S02PL. Wada fabryczna, uszkodzona płyta główna oraz cheap sink, czyli radiator. Pojedzie na wycieczkę na gwarancję i tu moje pytanie, czy moje dane z dysku zostaną wymazane ?
Mam tu kilka projektów na uczelnie, które ważą naprawdę dużo GB i nie chciałbym ich stracić.
Dysk wróci czysty?
I jeszcze jedno pytanie : Czy jeśli zrobię backup wszystkich danych a laptop wróci z nową płytą główną to będę mógł je wrócić bez problemów czy laptop zacznie świrować bo wcześniej miał inną płytę główną ?
Jestem zielony w tym temacie :)
Licz sie z tym ze dane szlag trafi. W serwisie nikt si enie przejmuje danymi. Jest spora szansa ze ty dostaniesz calkiem nowy komp a twoj jako ze ma wade zlozona wroci do fabryki by rozpoczac wkrotce npowe zycie jako "refubrished".
Ewentualnie oddajac kompa zawsze mozesz zazyczyc sobie zeby zostawili Ci dysk ( bo masz na nim wazne dane ). Moga krecic nosem ale musza tak zrobic - a dysk jako taki uszkodzony nie jest wiec nie maja podstawy aby go zatrzymac. Oczywiscie maja nie zostawic go na polce ale oddac Ci go "do reki " a w protokole przyjecia zaznaczyc ze p[rzyjketo sprzet bez dysku. I nie daj sobie wmowic "ze sie nie da".
Jeśli bym zrobił backup mógłbym go wgrać na nowego kompa ? Nigdy tego nie robiłem.
Michlos--> Jeśli tak, no to mogę go wyjąć ale nie będzie wtedy że przy nim grzebałem czy coś ?
Wyciągnij dysk przed wysyłką. Dowiedz się jeszcze czy serwis samsunga to respektuje ale nie widzę przeciwwskazań.
Chwila, chwila... masz wazne dane (ktorych nie chcesz stracic) i trzymasz je tylko w JEDNEJ kopii? Szacun :). Nie twierdze, ze powinienes miec 3 kopie wszystkiego, ale warto kupic sobie jakis dysk zewnetrzny i tam trzymac wazne rzeczy. Szanse, ze w tym samym momencie 'posypia' Ci sie dwa dyski jest sporo mniejsze ;)