Witam, znajoma ma problem z telefonem i z jego reklamacją. Podobno w Nokii 6300 ekran zapala się i gaśnie kilkakrotnie i w rezultacie telefon wyłącza się. Oddawała go do Nokii 7 razy(!!!), a problem powtarza się. Telefon nie został naprawiony. Co z tym dalej zrobić?
Złożyć wniosek o nowy telefon gdyż tego nie można naprawić. Po 4 nieudanych naprawach powinni wymienić.
A skąd taki wniosek wziąć? Złożyć go w Orange (podpisana umowa) czy może w Nokii? Coś więcej na ten temat?
W sumie to już po 3 naprawach powinni zwrócić, a za 4 wymienić na nowy. Ja tak kiedyś miałem z kartą graficzną. Musiałem dołożyć do biznesu bo nie była już produkowana ale za to opłacała się bo dwie klasy wyższa była ;)
Chyba nawet w prawie jest to zapisane że po którejś naprawie należy się nowy egzemplarz produktu.