WITAM. Gdyż zablokowali mi konto napisałem do steam. PO jednym dniu dostałem TO:
____________________________________________________________________________________
Hello,
In order to investigate this issue, we must verify your ownership of the software and associated Steam Account. If you have not already please provide as much of the following as possible:
Please provide the first email address that was used on the Steam account.
If you purchased software through Steam with a credit card, please reply to this message with the card type (Visa, Mastercard, Discover, American Express), full name, and last four digits of the card used with the order(s).
If you registered software purchased at a retail location, please handwrite your Support Ticket Number directly on the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy.
If you have any difficulty locating the CD Key on the packaging, please see the following link:
Once we have verified the correct information we may proceed with the issue.
____________________________________________________________________________________
OK, napisałem do nich podałem im wszystko oprócz e-maila bo go nie mam juz z 6 lat.. Odpisali mi na kolejny dzień znowu to samo. I właśnie do was piszę aby się dowiedzieć dlaczego mi tak samo odpisują, nie wiem z czyjego to powodu jest ale dlatego otworzyłem ten wątek. DZIĘKI!
Z tego co widzę to już 3 raz piszesz to samo na tym forum :D
Ciekawe po co to robisz :D
Wiem pawelisto ale nikt nie chce pomóc, aż może ktoś sie znajdzie :D :p
Wszystko oprócz e-maila pierwszego
Wszystko, czyli co?
Pierwszy email jest potrzebny i tak. Musisz go podac i napisac, ze juz nie istnieje albo nie uzywasz. Jesli go nie pamietasz, to musisz napisac, ze nie pamietasz.