Mój ukochany Nexus 4 od jakiegoś czasu zaczął się wyłączać...A może raczej nie wyłączać, ekran po wygaszeniu się nie odpala po prostu, gdy ktoś do mnie dzwoni to słyszy sygnał ale ja nie słyszę i nie widzę żeby ktoś do mnie dzwonił, komputer po podłączeniu także telefonu nie widzi. Zdarzyło mi się to wcześniej dwa razy, telefon po 15 minutach wracał do "zdrowia". Dzisiaj jednak miarka się przebrała, odsyłam dziada na gwarancję. Napisałem maila do gościa od którego go kupiłem, odpisał, że mam z telefonem dosłać także opis usterki.
No i teraz pytanie, jak taki opis ma wyglądać? To ma być jakiś druczek? Czy po prostu w wordzie napisać to co tutaj i podpisać?
I kolejne pytanie, czy aktualizacja androida to "zmiana oprogramowania" któa automatycznie unieważnia gwarancję? Mam na myśli oficjalną aktualizacje, nie żadne romy.
Nie wiem, jak ma to wyglądać. Wiadomo, pójdziesz do sklepu i tam wszystko za Ciebie zrobią, ale czy tutaj potrzeba jakieś druki zgłoszenia usterki, nie wiem.
Aktualizacja to nie to samo co zmiana systemu. Nie unieważni Ci ona gwarancji. :-)