Chciałbym zwiększyć sobie prędkość internetu w Netii (obecnie mam podpisaną umowę od sierpnia 2012). Facet powiedział przy podpisywaniu umowy, że po pół roku mogę sobie zwiększyć prędkość. Tylko pytanie, jak to zrobić.
http://www.netia.pl/oferta-dom/internet/internet-max-20.html
Zostawić u nich tylko nr telefonu, czy wybrać interesującą mnie ofertę (obecnie płacę 49,90 za 1mb/s i chciałbym ofertę "do 20mb/s" też za taką cenę) i kliknąć "Wybieram" ?
Proszę o pomoc, bo nie wiem czy jak zostawię tylko nr tel. w polu "Zostaw nr telefonu, Oddzwonimy niezwłocznie" wystarczy. ;) Z drugiej strony, nie chcę mieć jakiś problemów, po kliknięciu "Wybieram" (bo to chyba opcja dla nowych klientów..).
i druga sprawa. Ile mniej więcej trzeba czekać na tel. od konsultanta ? Przed świętami już raczej nie zadzwoni, ale co tam ;)
Sam zadzwoń. 801 802 803. Ja załatwiłem to przez telefon, w 3 minuty. Na podniesienie prędkości w ramach "gwarancji ceny" (czy jakoś tak) czekałem do następnego okresu rozliczeniowego (a tak naprawdę, włączyli to nawet dobrych kilka dni wcześniej).
edit: Oferta z linku, który podałeś, ciebie nie obowiązuje. Ona jest skierowana do nowych klientów.
Daj znać jak poszło. Tez mam internet w netii, taka sama prędkośc i 70zł... Wypadałoby naciągnąć na coś lepszego, kuzyn z tp w przeciągu paru dni załatwił przyspieszenie łącza, bodaj z 2mb/s na 6.
Najlepiej będzie jak zadzwonisz :)
Dziwne, bo ja płacę 59zł za max 64 mb/s. przeważnie oscyluje ok 40-50 mb. Za to router hujowy, w listopadzie kończy m isie umowa to mam nadzieję ,zę zaproponują mi Netiaspota z dekoderem tv z dostepem do internetu. Ten zestaw co dali to antyk i szajs :P
Właśnie sprawdziłem na speeedtest.net i pokazuje nawet 66.09 downloadu, 6.44 upu przy pingu 26 :)
jako były pracownik linnii technicznej:
podniesienie prędkości może nastapić tylko gdy jest taka możliwość techniczna
1.prędkość w teorii powinna wzrosnać od następnego okresu rozliczeniowego (nie początek miesiąca itp.. tylko jak tam masz ustawione)
2.czasami zdarza się sytuacja że prędkość nie wzrasta z nowym okresem, ale wtedy dzownić na techniczną niech weryfikują czy wina leży po stronie błędu administracyjnego czy technicznego
3.pamiętać o zrestartowaniu routera w dniu kiedy ma być nowa prędkość
4.upewnić się że masz odpowiedni sprzęt do większej prędkości (stare modemy miały max 6mb i przy wyższej linii internetu wogóle nie ma)
5.może się zdarzyć ze przy zwiększonej prędkości internet będzie rwał ( w tej sytuacji prędkość zostanie zmniejszona do tylu ile potrzeba by działało stabilnie)
6zamiast dzwonić na ogólną zadzwoń na linię techniczną i niech ci powiedzą jaki max internet możesz mieć (jeśli masz technologię LLU to nie zajmie dłużej niż minutę)