Mam neta z neti od 1 meisiąca i mam problem z połączeniem sieciowym.jak uruchamiam komputer to sieć nie może być zidentyfikowana ,ale sygnał w routerze netia spoot jest .Sprawdzałem na trzech kartach sieciowych to samo sprawdzalem kable wszystko gra .Ponoć to wina visty bo błąd 815 i błędy z seri 600 to tylko vista powoduje ,ale co teraz zrobic zeby ten internet działał.Dodam ,ze sygnał i ustawienia automatycznie załapuja po 2-8 restarcie komputera.Resetowałem tez router i dzownilem do neti i powiedzieli ze podesla kogoś ,ale czy on to naprawi czy trzeba zainstalowac win 7 albo win xp.
Raczej to nie wina systemu. U mnie problem z identyfikacją sieci powoduje router. Zawsze po reinstalacji systemu czy podłączeniu nowego kompa do sieci, mam komunikat "sieć niezidentyfikowana" i pomaga tylko restart routera. Przyznam, że strasznie długo dochodziłem do tego co jest przyczyną, bo nie przyszło mi do głowy, że może to być wina routera.
No tak ale czasem jak zrobie restart routera problem nadal wystepuje dopiero reset kompa przywraca internet ale jak pisalem reset pomaga za pierwszym razem a czasem za 8 razem .Dziwi mnie ten problem bo na stronie neti wyczytalem ze błąd 815 i jakies błedy z seri 600 które notabene oznaczaja to samo to wina systemu vista.
Prawdopodobnie to wina routera .Bląd 815 urządzenie zdalne nie odpowiada .
Co zauważono? System Windows Vista mimo poprawnej konfiguracji wszystkich kart sieciowych, zarówno karty sieciowej Lan, karty sieciowej bezprzewodowej WIFI oraz modemu Blueconnect nie łączył się z Internetem. Problem został zauważony przy próbie podłączenia się do Internetu za pomocą Blueconnect Era. Sterowniki działały poprawnie, modem łączył się z providerem jednak Internetu nie było. W rozmowie z konsultantem Ery potwierdzono, że ze strony dostawcy Internetu – Ery wszystko było w porządku. Sytuacja była identyczna przy próbie podłączenia się do sieci lokalnej Lan. Połączenie było aktywne pojawiał się komunikat o ograniczonej łączności. Naprawa, resetowanie połączenia nie dawało żadnego rezultatu. Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie sterowników wszystkich kart sieciowych także nie rozwiązywało problemu. W przypadku połączenia Blueconnect adres IP został przydzielony poprawnie mimo to Internet nie działał. Karta WiFi poprawnie wyszukiwała dostępne sieci bezprzewodowe . Przy próbie ping wiersz poleceń zwracał komunikat „błąd ogólny”
Istota problemu: Zauważono, że w systemie operacyjnym był zainstalowany antywirus Symantec Norton 360. W związku z upływem okresu próbnego Użytkownik odinstalował Symantec Norton 360 oraz zainstalował program Avast! Czynność deinstalacji Norton’a 360 była istotą problemu. Program, źle się odinstalował, pozostały pliki i wpisy w rejestrze systemu, które blokowały dostęp do Internetu. Firma Symantec w związku dużą ilością podobnych problemów przygotowała Norton Removal Tool (narzędzie do usuwania produktów Norton z serii 2003 i nowsze oraz programy Norton 360 i Norton SystemWorks 12.0) .może to ten problem bo znalazłem .