Witam wszystkich Gol'owców. Więc problem wygląda tak, że kupiłem mp 3 ( Sony NWZ B172F ) i odtwarzacz umarł po tygodniu, tzn. że nie chciał się włączyć. Oddałem go na gwarancję i po 3 tygodniach dostałem sms'a , że mogę zgłosić się po mp3. Myślę, że w końcu coś sobie posłucham i jaki był mój zonk, kiedy odpakowałem paczkę z "nowym odtwarzaczem"... Okazało się, że wydali mi stare mp3. To zawróciłem do sklepu i mówię o wszystkim, a oni, po sprawdzeniu pisma z serwisu mówią, że mam rację i bardzo przepraszają. Lekko zdziwiony, że niby tacy "zawodowcy" nie potrafią ogarnąć formalności, pytam się o moje nowe mp3, a oni po chwili czytania pisma z serwisu mówią, że muszą wypełnić to pismo i po 2 tygodniach przyjdzie mój odtwarzacz...Taaaaaaa...... Ale jeden i ich pracowników zaproponował, że wydadzą mi z magazynu sprzęt, a to co przyjdzie wezmą na wystawę. Zgodziłem się, bo już nie chciałem więcej nerwów tracić.
Dziś, czyli tydzień po otrzymaniu odtwarzacza odpaliłem go , bo nie był mi wcześniej potrzebny. No i teraz najważniejsza część.... Zamiast 4 gb, dali mi 2 gb. Zamiast wersji B172F, dali mi B172, czyli wersja bez radia i ona jest tańsza o jakieś 20 zł. Poszedłem do nich, a oni, że mi nie wymienią ... Wiem, że powinienem odpakować odtwarzacz wcześniej, ale czy da radę coś zrobić?
zloz reklamacje na pismie - opisz sprawe i popros o ustosunkowanie sie do niej. Oczywiscie w 2 kopiach i za potwierdzeniem przyjecia.