Tesla straciła fotel lidera, wyprzedził ją chiński BYD
Miło że pisaliście przychód, który zupełnie nic nie mówi o kondycji firmy, bez wydatków (rozchodów). Także tego.
"Choć chińskie auta obecnie mogą jeszcze nie budzić zaufania, to pamiętajmy, że podobna sytuacja miała miejsce wcześniej np. z markami koreańskimi, jak KIA czy Hyundai."
Chińskie produkty nie budzą zaufania nie dlatego, że są od nowych marek, ale dlatego, że pochodzą z zamordystycznego kraju, który chce rozwalić naszą wolnościową cywilizację. Korea i Japonia to normalne, demokratyczne kraje, którym można zaufać.
Przypominam, że Huawei, TikTok itd. przesyłają wrażliwe dane komunistycznemu rządowi Chin. Czemu mielibyśmy wspierać ten wrogi nam kraj, zamiast kupić auto właśnie z Korei, Japonii, USA lub Europy? Wspierajmy nasze gospodarki oraz te sojusznicze!
Korki na Poludniu i Japonia to praktycznie wasale amerykanscy jeszcze z dawnych czasow. Swietny przyklad sobie wybrales dla tej naszej oazy demokratycznej wolnosci zupelnie odcinajac sie od tego z czego i w jakich okolicznosciach sie zawiazywala. Metody maja podobne ale rozumiem, ze inwigilacja i zamordyzm dziala i przeszkadza Ci tylko selektywnie.
Cordite, co ty partolisz XD Liczą się fakty obecne, a nie twoje historyczne urojenia.
Dokładnie tak. Chiny i Zachód wkroczyły niestety na wojenną ścieżkę, i "patriotyzm gospodarczy" - tutaj w bardzo szerokim znaczeniu :) - jest bardziej niż wskazany. Oczywiście tam, gdzie w ogóle jest możliwy...
A że zachód sam wykarmił chińskiego smoka, to już inna sprawa.
który chce rozwalić naszą wolnościową cywilizację.
Jesteś biedną zmanipulowaną ofiarą zachodnich mediów.
Natomiast to co nazywasz zachodnią wolnościową cywilizacją to idź popracuj w jakieś dużej firmie nawet w Polsce i powiedź, że to nieprawda h ttps://www.magnapolonia.org/spider-man-homoseksualista-marvel-realizuje-parytet-lgbt/ wtedy zobaczysz jaką masz zamordystyczną wolność i kto niszczy naszą cywilizację.
Tylko nie zapomnij wysłać na potwierdzenie swojego numer telefonu i zdjęcia dowodu ze zdjęciem jak będzie się logował na YouTube, Facebook, Instagram, PayPal itd.
Ooo nietrafiony argument. Odzewał się Wielki Pan oświecony, myśliciel i free thinker który sam jest przesiąknięty i zmanipulowany jakimś dziwnym miksem prawackiej paranoi z spiskową teorią dziejów.
Pracuję i mam się dobrze, mogę krytykować Zachód i Chiny bez narażenia się na więzienie. A jak tam w wolnych Chinach?
A kto ci każe mieć konto na prywatnych serwisach typu YT, FB itd.? To jakiś obowiązek? Masz też prawo na terenie UE usunąć wszelkie informacje o tobie z tych portali.
Sprzedaż większej ilości nic nie mówi o tym, jak w rzeczywistości wygląda sytuacja finansowa marki.
Chińczycy zbudowali swoją potęgę na kopiowaniu zachodnich produktów, produkowaniu ich na masową skalę, rozwijaniu fabryk, kopiowaniu całych technologi. Uczyli się długie lata, przez które wypuszczali podrobione buble. W chwili obecnej zaplecze technologiczne mają takie, że mogą konkurować z każdą marką zachodnią. Kto by jeszcze 5 lat temu pomyślał, że chiński Motocykl będzie lepszy od Japońskich. To samo będzie z każdą kolejną dziedziną i rzeczą.
Ktoś mądry te kilkadziesiąt lat temu wpadł na ten pomysł, a dziś mamy efekty.
Mnie od Tesli odrzuca ten idiotyczny ekran obok kierownicy. Wygląda jakby ktoś przykleił zwykłego tableta.
Koszmarny design.
Tablet to jeszcze pół biedy. Znacznie większym problemem jest jakość wykonania tego auta, będąca na poziomie Bangladeszu, albo innego Burkina Faso. Ludzie skarżą się na opadające plastiki, kiepskie spasowanie elementów nadwozia, praktycznie wypadające tylne lampy, trzeszczenie wnętrza itp. Ostatnio gość odebrał Teslę Y, to przeciętnego Europejczyka wykonanie może szokować, bo nawet Dacia stoi o kilka poziomów wyżej. Auto zasyfione, tylna klapa tak spasowana, że w szpary praktycznie palce można było włożyć i masa innych niedoróbek.
Łał, nawet nie wiedziałem że Tesla była liderem, już prawie 10 lat temu czytałem o tym, że BYD jest #1 z elektrykami, mimo większej sprzedaży BYD notowało mniejszy przychód, bo montowali mniejsze baterie i oferowali swoje samochody z mniejszą marżą, stąd też kiedy Tesla jest klasą premium, BYD jest zwykłym samochodem osobowym osiągalnym cenowo dla Chińskiego Januchana Lee.
W krajach zachodnich Chińskie auto to nie jest nic nadzwyczajnego, jedynie w polsce zostało przekonanie że chiński samochód to coś niewyobrażalnego, mimo iż ludzie mają chińskie smartfony, ubrania, sprzęt RTV AGD itp. 90% wyposażenia w domu made in china.
Bez jaj te tańsze modele Tesli, to takie badziewie, że nawet Chińczycy takiego badziewia nie sprzedają. Amerykańska motoryzacja zawsze była trochę badziewna w wykończeniu wnętrza. Te tańsze Tesle mają silniki indukcyjne... Sprawnością ani trwałością(o dziwo) nie grzeszą.
Co za beznadziejne kopiowanie newsa bez przeczytania treści.
Połowa z tych 641 tys. samochodów BYD to są hybrydy a nie elektryki.
Będzie wesoło jak europejscy producenci aut nie dorównają tym chińskim. Biorąc na dokładkę zakaz sprzedaży spalinowych aut od 2035 roku, zostaniemy zalani przez auta z chin i tutaj UE nie będzie miała wymówki o nie spełnianiu norm emisji spalin jak to zrobiła z wieloma japońskimi samochodami blokując sprzedaż na rynku europejskim. W przypadku elektrycznych każdy będzie tak samo zeroemisyjny, a jak te chińskie będą lepsze a wiele na to wskazuje, bo już sporo się naczytałem o BYD, które niestety potwierdzają te teorie, to nie szykują się fajne czasy dla europejskich marek samochodów.
100% cla na import aut z Chin i spokojnie, damy sobie rade xD
Tesla utraciła pozycję lidera, ale...
Tak naprawdę to nie utraciła. Dlaczego?
Ponieważ chiński BYD sprzedaje również hybrydy, a Tesla wyłącznie elektryki.
Poważnie? Tesla była liderem? Poza nazwą to nic ładnego (mam na myśli design aut) nie zarejestrowałem ze strony tej firmy.