GeForce FX vs. Radeon 9700 Pro
hm........
patrzcie jakie to cfane :D
dają do wgrania REDEONA 9700PRO którego wygram oczywiście :D
a kilka dni przed finałem porównują "moją" kerte graf do innej :E
ZAŁOGA GOLA ----> dali byście do wygrania GeForce FX !!!!!
Hehe, ktoś gdzieś jednak zapytał dlaczego testy były robione tylko przy włączonym Antyaliasingu, czyżby bez włączania tej opcji GFFX był gorszy od R9700Pro? Poza tym wiadomo prawie na pewno, że GFFX nie wspiera w pełni nowego DX9.0
Hehehehe :) Mój kochaniutki radeonik :) GFFX nie dosyć że w chwili premiery będzie kosztował pewnie ~3000 zł to jeszcze jak powiedział artikus nie wpełni wspiera DX 9, w przeciwieństwie do radka :) A powiedzcie mi, czy przy ilościach FPS <100 będzie widać różnice 20 klatek? Nie sądze....
artikus --> oczywiście że wspiera!!! i to w pełni!
Specjalna technika mapowania (zapomniałem w tym momencie jak się nazywa) co prawda jest ZAIMPLENTOWANA w DX9, ale nie jest składnikiem WYMAGANYM do obsługi w kartach w pełni zgodnych z nowym dajrektem. Właśnie tej funkcji nowy FX nie ma.
Witam, na dobrą sprawę nowy Geforce FX będzie kosztował jakies 2500-3000 i będzie ponoc ciut lepszy od radka 9700 pro a jak wszyscy wiemy za cenę około 1000 mozna kupic Radka 9500 i przerobic go na 9700 po co więc pytam wydawać dodatkowe 2000 jeśli mozna miec produkt zbliżonej jeśli nie wyzszej jakości??
Nvidia cosik się nie postarała. Wynik w Nature słabszy od Radeona, a GF Fx posiada o wiele większe taktowanie. W Q3, który jest stary jak świat dzięki swojemu taktowaniu jest znacząco szybszy.
UT to znowu poraszka, różnica 20Fps w grze optymalizowanej dla nV, śmieszne.
Mam nadzieje że wersja finalna będzie szybsza, inaczej w życiu tego nie kupie.
Zodiac--> Co nie zmienia postaci, że w takim przypadku pełnej zgodności niema;-) Zresztą wszystko okarze się po premierze FXa, a i tak pewne jest jedno, że długo jeszcze nie zobaczymy na rynku gry w pełni wykorzystującej wszystkie nowinki DX9.
1. Nic nie widac na tych wynikach, jak powiedzial Carmack po wypuszczeniu alfy Dooma -> jakiekolwiek spekulacje sa "ill-advised". Dziwie sie w ogole redakcji, ze podaje takie newsy, to nieprofesjonalne i wprowadza zamet. Nie podano co to byl za sprzet, jakie sterowniki, jaka wersja Dx
Co to za test???? Z tego nie mozna wyciagac ZADNYCH wnioskow...
2. zblokowany-xmaster---> radze sprawdzic Overclockers.ru, nie wiem czy tam jeszcze jest ten post, ale podobno przy "przerabianiu" kart redakcja podobno stracila pare kart... :) radze przyjemnego grzebania w elektronice...
----> xywex
---->Zodiac
3. wsparcie dla DX9. A skad wiecie co wpiera GF FX? Widzieliscie dokladne testy? Bo ja jeszcze nie widzialem. Nie widzialem jeszcze tez oswiadczenia Nvidii, w ktorym dawalaby jasno do zrozumienia, o co chodzi z DX9. Jak bedzie pelny DX9 i rynkowa wersja GF FX to sie przekonamy....
A tak z przymruzeniem oka ---> jak sadzicie ze nie ma wspacia dla dx9 zobaczcie o ile szybciej dziala UT2003 po wpuszczeniu go na dx9 ---> ok. 30-40% skoku wydajnosci na GF4 Ti.
Ohh wow!!!! Cale 21 klatek wiecej w UT2003!!!! Alez cud techniki!!!!! Panowie z Nvidii coraz bardziej pozytywnie mnie zaskakuja:)
BTW jeden moj znajomy twierdzi, ze widzi roznice pomiedzy 140 a 119 FPS... no comment:))
Wejdźcie na stronę www.cdprojekt.info i tam są opublikowane osiągi GF FX w porównaniu do RADKA 9700 Pro
oksza --> mój drogi, wydaje mi się że już od jakiegoś czasu mamy pełnego DX9.0, ale może M$ nas okłamuje ;)
Sprawa z GF FX wygląda śmiesznie z punktu widzenia fachowca - bo nVidia nie podaje suchych informacji, co zresztą jest zrozumiałe - po co ujawniać szczegóły techniczne nowego produktu których i tak nikt (poza garstką specjalistów) nie zrozumie. Co innego to brak jednej z ważnych opcji, którą ma konkurencja - to już jest porażka, bo słowo "brak" od razu kojarzy się z gorszym produktem i parę % dochodu z szacowanej sprzedaży trzeba będzie odjąć.
Natomiast ważniejsza sprawa - serce nowego dajrekta - Pixel i Vertex Shadery nawet wybiegają poza specyfikację. Możliwości jeśli o konkretne funkcje idzie poznamy pewnie niebawem, ale z kompatybilnością będzie pewnie jak z N-patchami Ati i DX8.1 (link poniżej).
W sprawie Displacement Mapping (przypomniało mi się :)) polecam lekturę jak dla mnie wiarygodnego źródła:
http://www.theinquirer.org/?article=6711
A co do wsparcia DX9.0 przez samą nVidię - tylko ogólnikowe info na nvidia.com:
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforcefx_features
czy ktoś może mi pomóc do sims zwierzaki kod
Przydało by mi się takie cacko wygrać w konkursie:-) Może będe miał szczęście:P he he...