Witam tak jak w temacie wywaliło mi ostatnio błąd 43 na karcie graficznej. PNY RTX 2070 super.
Spowodowało to że system domyślnie ustawia rozdzielczość 800x600, bez możliwości jej zmiany.
Dzień wcześniej wszystko działało, rano włączyłem komputer i przywitał mnie czarny ekran monitora. Po kilku ponownych uruchomieniach zobaczyłem rozpikselowany obraz z różowymi pasami. Po tej jakże pięknej projekcji komputer sam się zresetował, włączył się ekran startowy płyty głównej i rozpoczęła się procedura naprawy dysku C (systemowy). Po kolejnych kilku uruchomieniach w końcu udało mi się zobaczyć ekran logowania z wcześniej wymienioną rozdzielczością.
Próbowałem przeinstalowywać system, instalowałem sterowniki na czysto, przy każdej instalacji sterowników mogłem podziwiać pikseloze i różowe pasy.
Karta ma 1.5 roku i nie było z nią problemów.
Zanim wyślę na gwarancję sprawdzę ją jutro u kumpla, gdzieś natrafiłem na informację że przyczyną może być uszkodzenie portu pcie.
Zakładam wątek bo może ktoś miał podobny problem i podzieli się rozwiązaniem.
Mam też pytanie czy w dobie obecnych problemów z dostępnością kart graficznych sklepy po prostu oddają pieniądze? Może któryś z was oddawał coś na gwarancję w ostatnim czasie i podzieli się doświadczeniami.
Sprawdź najszybciej jak się da w innym komputerze i wysyłaj na gwarancję. Zwrot pieniędzy to ostatnia rzecz jakiej bym się spodziewał. Jeśli nie umarła całkowicie to będą ją naprawiać, ale to loteria ile karta podziała po takiej naprawie. Czasami tydzień, miesiąc, rok. Może być tak że naprawią, podziała chwilę, skończy się gwarancja i będzie problem.
Podłączyłem do drugie portu i teraz nie daje nawet obrazu.
Jutro wysyłam na gwarancję.
Może jakby było normalnie z grafikami to otrzymałbyś 3060ti lub 3070 ale najgorszym możliwym wyjściem będzie wypłata pieniędzy za co co najwyżej mógłbyś sobie pozwolić na 1050ti.
Niestety najbardziej obawiam się zwrotu pieniędzy, za swoją kartę dałem 2200 zł 1.5 roku temu dzisiaj za tą kwotę nie kupię nawet 1660ti
Wpierw skotaktowal bym sie z serwisem by określić sytuację, zapewne im wyślesz na warsztat z Box+faktura
https://www.pny.eu/pl/support/technical-support/13-graphics-cards/faqs