Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Karta graficzna - gwarancja

22.09.2015 17:57
Legion 13
1
Legion 13
158
The Black Swordsman

Karta graficzna - gwarancja

Sprawa wygląda tak: padła mi karta graficzna od MSI - zakupiona na morele.net nieco ponad rok temu.
W takim przypadku gdzie powinienem zgłaszać kartę do naprawy w ramach gwarancji? Bezpośrednio do MSI czy do sklepu?

Poza tym jak mam opisać im usterkę? Karta po prostu sypnęła artefaktami, komputer zaliczył bluescreena i później na tej karcie już nie wstał.

22.09.2015 19:22
2
odpowiedz
Ayew
2
Legionista

Napisz im na maila ale raczej do msi bo gwarancja chyba door to door.

23.09.2015 13:41
Legion 13
3
odpowiedz
Legion 13
158
The Black Swordsman

Chyba jednak będę musiał pisać do morele.net, na forum MSI znalazłem post ich pracownika mówiący o tym że przy kartach graficznych za gwarancję odpowiada sklep.

23.09.2015 13:45
Raistand
4
odpowiedz
Raistand
181
Legend

Poza tym jak mam opisać im usterkę? Karta po prostu sypnęła artefaktami, komputer zaliczył bluescreena i później na tej karcie już nie wstał.

No właśnie w ten sposób. Może ciut bardziej opisowo. :)

23.09.2015 14:17
AIDIDPl
5
odpowiedz
AIDIDPl
183
PC-towiec

Jak mi płyta główna padła to poszła do sklepu morele...

23.09.2015 14:28
Legion 13
6
odpowiedz
Legion 13
158
The Black Swordsman

Jak wysyłałeś płytę główną to jak ją zapakowałeś? (nie chce żeby coś się uszkodziło w transporcie) Oddawałeś im w oryginalnym pudełku?

23.09.2015 16:15
AIDIDPl
7
odpowiedz
AIDIDPl
183
PC-towiec

Wsadź do tego samego pudełka, albo zapytaj ich jak ta chcą dostać. Jak bedziesz wysyłał gdzieś z DPD albo siódemki to i tak to pozabezpieczają dodatkowo...

Forum: Karta graficzna - gwarancja