Sprawa wygląda tak: padła mi karta graficzna od MSI - zakupiona na morele.net nieco ponad rok temu.
W takim przypadku gdzie powinienem zgłaszać kartę do naprawy w ramach gwarancji? Bezpośrednio do MSI czy do sklepu?
Poza tym jak mam opisać im usterkę? Karta po prostu sypnęła artefaktami, komputer zaliczył bluescreena i później na tej karcie już nie wstał.
Chyba jednak będę musiał pisać do morele.net, na forum MSI znalazłem post ich pracownika mówiący o tym że przy kartach graficznych za gwarancję odpowiada sklep.
Poza tym jak mam opisać im usterkę? Karta po prostu sypnęła artefaktami, komputer zaliczył bluescreena i później na tej karcie już nie wstał.
No właśnie w ten sposób. Może ciut bardziej opisowo. :)
Jak wysyłałeś płytę główną to jak ją zapakowałeś? (nie chce żeby coś się uszkodziło w transporcie) Oddawałeś im w oryginalnym pudełku?
Wsadź do tego samego pudełka, albo zapytaj ich jak ta chcą dostać. Jak bedziesz wysyłał gdzieś z DPD albo siódemki to i tak to pozabezpieczają dodatkowo...