Siema,
Niestety nadszedł ten czas, że mój stary Geforce GTX 465 wyzionął ducha i potrzebuje nowej karty. Jestem laikiem w tych sprawach więc proszę o pomoc. Reszta sprzętu: AMD phenom x4 quad core 3,4 965, Asus M4a77t i zasilacz Corsair LX650w. Budżet mam niewielki ale chciałbym, żeby nowa karta przynajmniej odpowiadała wydajnością poprzedniej. Jeśli reszta sprzętu na to pozwala, to nie pogardziłbym aby był to jakiś model na którym trzeci Wiesiek poleci na minimalnych :). Myśle, że mam 5 stówek, da radę coś za tą kwotę?
Pozdrawiam!
Z nowek nie bardzo. Z uzywek szukaj GTX 660 (a 660ti jeszcze lepiej). Za 550 widzialem, ze juz chodza GTXy 760 wiec cos znalezc mozna. Poszukaj na Alledrogo.
Któraś z tych kart pociągnęłaby wieśka i posłużyła mi trochę czasu?
1. http://www.morele.net/karta-graficzna-zotac-geforce-gtx-760-2gb-ddr5-256-bit-dvi-hdmi-dp-box-zt-70401-10p-593374/
2. http://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-geforce-gtx-660-3gb-192bit-dvi-hdmi-dp-gv-n660oc-3gd-635669/
Przy tym configu gtx 750 ti to max tego, co nie będzie spowalniane przez procka. Prądu żre mało, wydajność ma wystarczającą do większości tego co wychodzi.
Wiesiek 3 na średnich/wysokich w 30 fps-ach bez spowolnień.
Procka mam dokładnie takiego samego.
Procek da radę jeszcze nawet i z 760. ALe nówkę średnio się opłaca kupić, chyba że bardzo chcesz.
GTX 750ti jest słabszy niż 660 i dużo słabszy niż 760.
A jaki niewielki budzet masz? Bo sprzet, a zwlaszcza zasilacz jest ok I uciagnie nawet silniejsze karty. Jesli znalazl bys 760 w cenie ok 550 zl, uzywke. To bedzie to dobra inwestycja i jeszcze pograsz w nowe tytuly.
truskolodz ---> Mam coś lekko ponad 700 złotych, z tym, że wolałbym nie kupować używanych kart.
GTX 950 kosztuje około 700 zł.
Poza tym nie piszesz ile masz RAMu, a do Wiedźmina dobrze jest mieć więcej niż 4GB (6 wystarcza, ale 8 jest bardziej opłacalne). Ja przy 4GB RAM miałem spadki FPS w Novigradzie, przy 6 GB wszystko było w porządku. No chyba, że patche coś poprawiły...