witam, mam następujący problem mam iplusa 20gb z modemem e1820 system win 7 x64 użeram się z tym internetem już 4-5 miesięcy robiłem z nim cuda by chodził traciłem czas i pieniądze na informatyków i rozmowy z ludźmi z plusa którzy mówią mi że mi nic nie pomogą bo wszystko jest ok i u nich i u mnie ale nie mają ludzi którzy mogliby przyjechać i sprawdzić co jest nie tak.... szukałem pomocy w internecie... zmieniałem modemy... anteny... karty... zamawiałem informatyków... czasem było lepiej czasem gorzej... płace 110zł za miesiąc szlak mnie trafia, napisałem już 2 reklamacje i nic wszystkie odmowne....
czy ktoś już z tego rezygnował? bo nie zgodzę się żeby zapłacić im 1000żł kary za coś co niejest moją winą...
Może napisz najpierw, co się konkretnie dzieje? Bo takiego lania wody już dawno nie widziałem.
a co się ma dziać.... zero zasięgu, a jak jest to się rozłącz a jak się nie rozłącza to niema możliwości nic zrobić nawet GG potrafi się wyłączać czasem są skoki że działa wszystko jak należy... ale to tak raz na tydzień na godzinę....
non stop mam jakieś problemy... no żeby mp4 pobierać 4h to jest chore!
up...
no przez ten kurewski internet nerwicy dostane...
up
A jaki masz zasięg na komórce w plusie w miejscu w którym używasz iplusa ?
Próbowałeś anteny zewnętrznej ?
Próbowałeś podłączać się do innego BTSa niż przydziela Cię automatycznie ?
Masz dużo BTSów w pobliżu ? Jak są daleko ?
Antenę masz dodatkową czy jakiegoś "dongla" ? Jesteś w jakim budynku ? Antena daleko od okna ? Grube ściany ? Duże akwarium na ścianie w domu/pokoju/u sąsiada za ścianą ??
tutaj mapa BTSów
http://mapa.btsearch.pl/
4-5 miesięcy - niestety nie sądzę, aby po tak długim czasie jakakolwiek reklamacja wchodziła w grę.
iPlus też nie gwarantuje prędkości łącza, a jedynie miesięczny transfer :(
osobiście sam jestem ciekaw w jaki sposób są rozpatrywane reklamacje - bo jak mi przedłużali umowę udało im się iPlusa zmienić na taryfę zwykłego abonamenty bez pakietu netowego :| i teraz staram się to odkręcić (jakieś 10 dni czekam już), a nie potrafią prosto zrobić tego w drugą stronę.
a co do kary - niestety poniekąd jest Twoją winą, bo od jakiegoś czasu dają aktywację na tydzień za free do testowania.
iPlusa mam od lat 4-5
jak zmienić tego btsa?
Ja to robiłem przez komendy terminala - musisz wyszukać na jakimś GSM forum komendy do Twojego modemu i poszukać u nich tutoriali - osobiście bawiłem się w poprawne ustawienie wszystkiego jakieś 3 dni i działało świetnie, co ciekawe - jechałem na BTSie oddalonym ode mnie jakieś 2 km, a najbliższy był jakieś 500m ode mnie :)
Druga sprawa nie zostały udzielone odpowiedzi na pytania które zadałem :) bo równie dobrze możesz siedzieć na dobrym BTSie, ale masz inne problemy.
Jak już mówiłem na sam początek sprawdź: poziom sygnału w komórce z kartą iplus w miejscu korzystania stacjonarnego z iplusa druga sprawa, sprawdź poziom sygnału w iplus manager w miejscu stacjonarnym - i teraz czasem jest tak, że np. łapiesz sygnał 4G (nie pamiętam jak się to nazywa dokładnie), ale na poziomie 1-2 kresek, co powoduje ciągłe rozłączenia, wystarczy wtedy wymusić łączność 3G (EDGE), od razu poziom sygnału skacze o np. 2-3 kreski do góry i masz stabilne połączenie - trochę wolniejsze, ale działa.
Osobiście łącząc się z domu nigdy nie przekroczyłem prędkości 1 magebita, natomiast w centrum użytkowałem 3 megabity i więcej (gdyby modem na to pozwolił), a było to tal 3-4 temu.
Więc wszytko jest do ustawienia, ale trzeba czytać, czytać i zadawać pełne pytania.