Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Gwarancja SGS2

05.01.2013 10:56
1
Pawlo94
96
Illusive Man

Gwarancja SGS2

Witam muszę oddać mojego sgs2 na gwarancję. Gniazdo usb wariuje i nie chcę ryzykować, że podczas czyszczenia uszkodzę telefon. Ale teraz do problemu. Kupiłem fona na allegro od gościa, który kupił go najprawdopodobniej w T-mobile, ale nie mam pewności. Mam fakturę z ważną jeszcze przez pół roku gwarancją. I teraz tak jak go odesłać na tę gwarancję. Czy jak pójdę do t-mobile to mnie nie zleją? Bo nie jestem tym gościem, który kupił telefon. Faktura wystawiona przez
Polska Telefonia Cyfrowa SP. z o.o.
al. jerozolimskie 181 02-222 Warszawa

poniżej mam jeszcze takie coś może to jest sprzedawca

Bank Rozwoju Eksportu S.A.
ul. Piotrowska 148/150 90-063 Łódź
BRE S.A. III Filia O/Warszawa
później numer konta bankowego

Nie znam się na fakturach, ale może ktoś da radę.

05.01.2013 11:01
2
odpowiedz
zanonimizowany836035
12
Senator

jak masz paragon to reklamuj najlepiej od razu do Samsunga, +/- 2 tygodnie szybciej wyjdzie

w Wawie jest zawodowy serwis kolo Galerii Mokotow

05.01.2013 11:06
3
odpowiedz
Pawlo94
96
Illusive Man

A dałoby się to jakoś wysłać pocztą? Bo do Wawy to mi niestety daleko. Mieszkam 30km od Kalisza taka mieścina Ostrów Wielkopolski. Nie ma czegoś w tych okolicach?

05.01.2013 11:15
QamilekQ
4
odpowiedz
QamilekQ
106
Wisła Kraków

Ja gdy mialem gw w t mobile w warszawie, poszedlem do najblizszego punktu odemnie i po tygodniu telefon naprawiony.

05.01.2013 11:48
steward
5
odpowiedz
steward
127
Generał

Gwarancja jest producenta a nie operatora sieci. Zgłoś sprawę do samsunga i wyślij telefon, chyba że jest usługa door2door ale wątpię...

05.01.2013 11:54
snopek9
6
odpowiedz
snopek9
213
Pogrubiony stopień

Gwarancja od Samsunga, ale gdy mi sie popsul telefon brany w Orange to poszedlem do Orange do punktu i zalatwili wszystko za mnie, nie musialem sie bujac na poczte, czekac na kuriera itp...

W tym wypadku telefon jest kupowany od kogos takze chyba tak sie nie da.

05.01.2013 12:07
7
odpowiedz
Wiarołomca
85
Senator

Nie bedzie problemow, idz do najblizszego salonu :)

05.01.2013 13:23
8
odpowiedz
Pawlo94
96
Illusive Man

Teraz mam troszku inny problem. Mianowicie problem ustał, ale wczoraj też ustał i dzisiaj rano znów się pojawił. Na razie cisza poczekam do poniedziałku. Ale czy gdybym przyniósł telefon do serwisu i by akurat była ta chwila kiedy nic się nie dzieje to wyśmialiby mnie? Czy oni jednak przyjmują telefon i sprawdzają jakimś super uber sprzętem? Sorki za te pytania, ale nigdy nic nie oddawałem na gwarancje.

Forum: Gwarancja SGS2