Witam muszę oddać mojego sgs2 na gwarancję. Gniazdo usb wariuje i nie chcę ryzykować, że podczas czyszczenia uszkodzę telefon. Ale teraz do problemu. Kupiłem fona na allegro od gościa, który kupił go najprawdopodobniej w T-mobile, ale nie mam pewności. Mam fakturę z ważną jeszcze przez pół roku gwarancją. I teraz tak jak go odesłać na tę gwarancję. Czy jak pójdę do t-mobile to mnie nie zleją? Bo nie jestem tym gościem, który kupił telefon. Faktura wystawiona przez
Polska Telefonia Cyfrowa SP. z o.o.
al. jerozolimskie 181 02-222 Warszawa
poniżej mam jeszcze takie coś może to jest sprzedawca
Bank Rozwoju Eksportu S.A.
ul. Piotrowska 148/150 90-063 Łódź
BRE S.A. III Filia O/Warszawa
później numer konta bankowego
Nie znam się na fakturach, ale może ktoś da radę.
jak masz paragon to reklamuj najlepiej od razu do Samsunga, +/- 2 tygodnie szybciej wyjdzie
w Wawie jest zawodowy serwis kolo Galerii Mokotow
A dałoby się to jakoś wysłać pocztą? Bo do Wawy to mi niestety daleko. Mieszkam 30km od Kalisza taka mieścina Ostrów Wielkopolski. Nie ma czegoś w tych okolicach?
Ja gdy mialem gw w t mobile w warszawie, poszedlem do najblizszego punktu odemnie i po tygodniu telefon naprawiony.
Gwarancja jest producenta a nie operatora sieci. Zgłoś sprawę do samsunga i wyślij telefon, chyba że jest usługa door2door ale wątpię...
Gwarancja od Samsunga, ale gdy mi sie popsul telefon brany w Orange to poszedlem do Orange do punktu i zalatwili wszystko za mnie, nie musialem sie bujac na poczte, czekac na kuriera itp...
W tym wypadku telefon jest kupowany od kogos takze chyba tak sie nie da.
Teraz mam troszku inny problem. Mianowicie problem ustał, ale wczoraj też ustał i dzisiaj rano znów się pojawił. Na razie cisza poczekam do poniedziałku. Ale czy gdybym przyniósł telefon do serwisu i by akurat była ta chwila kiedy nic się nie dzieje to wyśmialiby mnie? Czy oni jednak przyjmują telefon i sprawdzają jakimś super uber sprzętem? Sorki za te pytania, ale nigdy nic nie oddawałem na gwarancje.