Witam wczoraj kupiłem na rzeczonej stronie Starcrafta 2. Niestety kod był używany, więc złozyłem reklamację z prośbą o wymianę kodu na działający. Reklamacja złozona wczoraj o 15. Nie wiecie może jaki jest czas oczekiwania na rozpatrzenie takiej reklamacji? I jak to wygląda prawnie? Bądź co bądź było to całe 100zł, więc nie małe pieniądze. Może faktycznie trochę za bardzo się przejmuję, ale dla licealisty taka kasa to na prawdę nie jest mało. A teraz czuję, że mogłem zostać oszukany.
JA kiedyś miałem problem z kodem prepaid u nich ale skorzystalem z opcji real time czat i zalatwilem to w ciągu 5 minut. Spróbuj może w ten sposób.
Na Livechacie mi pisali, że miałem zgłosić problem na email [email protected] Tam ze screenem i wytłumaczeniem problemu wszystko zostało wysłane i cisza. Jak piszę na livechacie ile może potrwac wymiana klucza, to mi odpisują, że obsługa klienta i dział reklamacji są niezalezne od siebie i nie maja takich danych.
Także miałem problem z tym "sklepem". Mój wątek: https://www.gry-online.pl/forum/xbox-live-sklep-uwaga-oszustwo/z5bb2cd8
Prawdopodobnie cię na początku oleją, rozpatrując negatywnie. Dzwoń, pisz, działaj, przypominaj się, nie odpuszczaj. Może pomocny okaże się kontakt z Blizzardem, jeśli określą, kiedy kod został zużyty? Mnie bardzo pomógł Microsoft.
Dobra w takim razie będę ich męczył. Napisałem do Blizza z prośbą o informację kiedy kod został zużyty co by być zabezpieczonym w razie czego.
Też kiedyś miałem problem z kodem, ale jakoś w 2 dni wymienili mi na nowy. Na gamecodes kupiłem z 20 kodów i tylko raz zdarzyła się taka sytuacja (samo życie ;)). Jestem z nich zadowolony, więc będę dalej kupował, bo gry są dużo tańsze od pudełkowych wersji.