Witam założyłem ten wątek aby użytkownicy tego forum podali swoje przemyślenia jakie GTA V będzie miała wymagania na blaszaku.
Ja obstawiam w ciemno, że to będą:
Procesor Intel Core i7 2,66 GHz
Karta Graficzna coś na poziomie GTX 560 1GB
Ram obstawiam na 4GB lub 8GB
Dysk jakieś 30GB wolnej przestrzeni
A co wy myślicie?
Nie będą o wiele większe, V jest na tym samym silniku co poprzedniczka.
Gta V nie wyjdzie na PC.
Tak jak poprzednie części!!
Mnie tylko zastanawia ile miejsca na dysku będzie wymagane, skoro taki liniowy MP3 zajmuje 4 płytki DVD.
No MP3 niby ten sam silnik, a wygląda i działa n razy lepiej. Mam nadzieje, że V będzie też tak dopracowana technicznie, bo IV mimo ogólnej zajebistości technicznie była do dupy.
Już widzę te stada gimbusów które "dyskutują" o wymaganiach V,a później "czy mi pójdzie" .
[8] A ja już teraz widze napinkę hejterów bo GTA jest zue, i skończyło się na Vice City.
Bo GTA naprawde skonczylo sie na Vice City...
Duża szansa, że GTA V na PC będzie miała taką samą dobra optymalizacje jak Max Payne 3 więc wymagania mogą być mniejsze niż GTA IV
Predi, to już można zobaczyć.. Wystarczy wejść w wątek o GTA V.
Żadnych ciekawych informacji nie idzie wyczytać, tylko jeden wielki bełkot.
Moim zdaniem będzie ważyć około 20GB, albo nawet i więcej. Nie wiadomo co Rockstar dla nas tworzy, więc można się tylko domyślać.
GTA się nie skończyło na Vice City, lecz nadal żyje i ma się dobrze.
Wielkie nadzieje pokładam w optymalizację. Oby tego nie skopali..
GTA się nie skończyło na Vice City, lecz nadal żyje i ma się dobrze. - Klamiesz...
Z tego co słyszałem to GTA III miało większe wymagania od VC, więc może historia się powtórzy.
Ja myślę ,że na dysku bedzie trzeba miec 60GB
Już widzę gimbusów, którzy podniecają się na widok GTA V... Jeśli się nie rozumie co to znaczy dobry klimat, to normalne, że nie uważa się że GTA nie skończyło się na Vice City. Potem wyszło jakieś gówno dla "joł joł" w postaci San Andreas, a czwórka nie miała już tego czegoś. Jedynie Rockstarowy humor pozostał na wysokim poziomie...
Może V to zmieni...
Ja myślę, że na takim sprzęcie pójdzie na Ultra w Full HD:
Procesor Intel Core i5
Karta Graficzna GTX 570/580
RAM "8 lub 16GB RAM" wszyscy wiemy, że na 4GB poleci ale R* i tak poda zawyżone wymagania
Miejsce na HDD około 40/50GB (Max Payne 3 u mnie waży na HDD 28,5GB, na Boxie pisze 35GB)
A dlaczego nie miałoby być takiego wątku? Pospekulować można bo i są pewne przesłanki, to nie musi być totalne wróżenie z fusów.
Ja tylko powiem odnośnie cpu- mianowicie jak chodzi o ten element to nie ma co liczyć na wymagania jak z MP3 z tej prostej przyczyny że w maxie nie ma 20 jadących, reagujących na różne rzeczy samochodów i 30 mijających się przechodniów naraz, nie ma też mijającego z prędkością 250km/h otoczenia które musi się dograć.
To są zupełnie różne gry. Max jest mniejszy, bardziej zamknięty- nie możesz sobie wejść w uliczkę obok, masz jedną słuszną drogę. Stojąc na ulicy w Gta5 będziesz mógł pójść w każdą stronę- albo np. polecieć śmigłowcem. Więc będzie mniej detali, gorsze tekstury itp, bo nagle zamiast jednej ciasnej uliczki mamy wielką ulicę, masę ludzi, samochodów itp.
Tu nie ma co porównywać, od cpu gra na bank będzie wymagała więcej niż max. Ja od biedy w maxa grałem na dwóch rdzeniach i działało świetnie, a gta4 na dwóch rdzeniach momentami było lipnie. Tu na 99% będzie podobnie.
Co do gpu to możliwe że taka grafa jak do maxa wystarczy i w piące, w gta4 użycie mojej grafy (gtx260) przy 2 rdzeniach sięgało 50% :D i animacja spadała do 25fps. Teoretycznie zapas jest, i to pokazał max, używając... max tej grafy :D I już przy 99% gpu było dużo lepiej niż w gta4.
Pytanie czy gta5 podobnie jak max będzie potrafiło użyć 100% karty grafiki, jeśli tak to jakiego proca będzie to wymagało. Mz. na pewno lepszego niż max (bo- ludzie, samochody, wielkie miasto), a już ten momentami chce 4c.
Strzelam zatem że jeśli gra będzie napisana dobrze, to dowolne realne, fizyczne 4 rdzenie (w maxie ponoć jest stutter na 2rdzeniach HT) wystarczą, plus karta taka na jakiej graliśmy w maxa, może ociupinkę lepsza (bo modele będą gorsze niż w maxie ale będzie ich więcej).
Boziu co wy macie z tym GTA... Gra jak każda inna.
wymagania będą podobne do IV zapewne może trochę więcej.Muszą być adekwatne do współczesnych kart graficznych.Koleś który rozpoczynał post te wymagania to do zalecanych mogą być ale moim zdanie będą niższe.
To prawda , nie będą o wiele większe niż IV .
Duża szansa, że GTA V na PC będzie miała taką samą dobra optymalizacje jak Max Payne 3 więc wymagania mogą być mniejsze niż GTA IV
Ogarniasz konstrukcję Max Payne 3 a GTA IV czy V?
GTA V na twardym dysku zajmie około 45GB. A reszta? Nie wiadomo Może być tak że podobnie jak w MP3 coś tam w grafice na PC będzie ulepszone za co przyjdzie zapłacić dodatkowe 4-6GB RAMu i coś w granicach Radeon 6990 + jakiś AMD Phenom II X4 955; 3,2GHz.
InGen ---> No bo do takiej gry chyba musi być dobry procesor? Żeby przetworzyć wszystkie budynki i trawę...:)
i coś w granicach Radeon 6990 + jakiś AMD Phenom II X4 955
nie no, świetnym procesorem strzeliłeś ;)
Boziu co wy macie z tym GTA... Gra jak każda inna.
Nie grzesz
W prawdzie mój rozwój w grach komputerowych skończył się na Max Payne 2 i GTA Vice City, jeżeli chodzi o gry z tych serii, więc nie jestem totalnie w temacie ale... jednego nie pojmuję, co takiego jest w tym Max Payne 3 że jego wymagania są "takie", grafika nie powala mnie jak tak patrzę na screenshoty, ma to otwarty świat? Wątpię. Taki Crysis który, moim zdaniem, powalał graficznie, miał otwarty rozbudowany, gigantyczny świat - działał na Celleron Dual Core, Geforce 6600 i 1 Gigabajcie RAMu w średnich detalach a animacje rzadko spadały poniżej 15 fpsów.
co takiego jest w tym Max Payne 3 że jego wymagania są "takie", grafika nie powala mnie jak tak patrzę na screenshoty
Jak nie grałeś to po co się wypowiadasz? W chwili obecnej MP3 to najładniejszy multiplatformowy TPS. Gra wygląda nieziemsko, ale głównie w ruchu, screeny tego nie oddadzą, ani żadne tam filmiki na youtube.
Druga sprawa, jego wymagania nie są 'takie' bo ja w 1280x1024, na dx9 na wysoko-bardzo wysokich (cieni i tekstur nie mogłem dać na bardzo wysokie bo za mało pamięci) grałem na 9800GT i słabym dwurdzeniowym procesorze. Gra ma genialną optymalizację i śmiało można w nią grać nawet na 9600GT.
GTA IV sporo gorzej działało.
Crysis który, moim zdaniem, powalał graficznie, miał otwarty rozbudowany, gigantyczny świat - działał na Celleron Dual Core, Geforce 6600 i 1 Gigabajcie RAMu w średnich detalach a animacje rzadko spadały poniżej 15 fpsów.
Rozbudowany świat? Gdzie bo ja chyba w inną grę grałem. Otwarty świat był, ale raczej nie aż taki 'wielki' no i nie tętniło od niego życiem.
W 15 fpsach nie da się grać, więc wiesz.. Na średnich detalach gra wyglądało słabiuteńko. Nawet takie Gears of War z 2006 uruchomione na max detalach wyglądało lepiej niż Crysis na średnich. Oczywiście C1 na wysokich to całkiem inna sprawa, wiele gier nawet dziś nie jest od niego ładniejsze, ale taki Max Payne 3 już jest ładniejszy, oczywiście głównie dzięki temu, że jest całkowicie liniowy, nie ma otwartego świata. :)
Taki tam mój screenik :) -->
Tutaj jest drugi -> https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=12263677&WID=12261034
Ale podkreślam, gra wygląda zdecydowanie lepiej w ruchu. Statyczne screeny tego nie oddadzą.
na bank będzie na procesor duo 2 core GB będzie zajmował może 8 bo mafia 2 jest 5 GB gta 5 ma bardzo dobrą grafikę i emocję i będzie działało na GT force 9500 na komputery windows 7 , vista lub windows 8
Na pewno nie będę to wymagania z kosmosu bo na konsolach też musi chodzić... minimalne wymagania będą bardzo niskie.
[31] - Nie mieszaj portu PC z portem konsolowym. I tu i tu gra będzie wyglądać inaczej, logiczne. Tak jak w przypadku GTA IV.
Jeżeli GTA V wyjdzie na PC to dopiero za jakieś 2 lata ? O ile wyjdzie... Aczkolwiek z tego co mi wiadomo to R* zbyt bardzo się nie przymierzają do wersji na PC więc nie ma co spekulować o wymaganiach sprzętowych, jedno jest pewne, 70% graczy którzy nie mają PS3 czy X360 szybciutko polecą do sklepu i konsolę z grą zakupią, ponieważ na gry konsolowe jest dużo większy popyt z tego względu że nie ma żadnej opcji żeby gra na konsole zacinała się, albo wcale nie włączała, nie martwisz się o ramy czy kartę grafiki, robisz zakup raz na wiele lat, niestety teraz coraz więcej gier wychodzi tylko i wyłącznie na konsole gdyż to jest dużo bardziej opłacalne dla firm, dystrybutorów... Musicie się z tym pogodzić ludzie że na 90% żeby zagrać w GTA będziecie musieli mieć konsole...
Nie pojmuję celu tej dyskusji.
Poza tym, znając R* gra na X360 będzie śmigać, na PS3 chodzić nędznie, na połowie pecetów (z tych, które spełnią maksymalne wymagania, oczywiście) się nie uruchomi, a na drugiej połowie będzie się cięła jak diabli.
Podaj mi te "wiele" gier które wychodzą tylko na konsole. Nie podawaj mi tylko god of war albo uncharted albo innych exclusiwów które wychodzą na daną konsole X albo PS
core 2 quad 2,4ghz
4gb ram
gtx 280
16gb hdd
Ajak myślici wejdzie na sprzęt taki jak Intel(R) Pentium 4 CPU 2.80GHz 2.80GHz 2GB Ram karta graficzna GT8400 512 GB i windows 7
Bo GTA naprawde skonczylo sie na Vice City...
Przecież Vice City była najsłabszą odsłoną w serii o_O
Według mnie GTA Vice City nie jest ostatnią odsłoną seria ale też i nie najgorszą. Każde GTA jest świetne chyba jeszcze ani jedna odsłona serii nie spotkała się z krytyką odbiorców
karta graficzna GT8400
Mam wątpliwości czy San Andreas by na tym dobrze działało...
Co do wymagań GTA V - weźcie sobie Maxa 3, dodajcie do tego poprawkę na otwarty świat = wymagania GTA V. Czyli - spore.
Bo GTA naprawde skonczylo sie na Vice City...
Każde GTA ma swój urok. Seria w 2D raczej głębszego przekazu nie ma ale w 3D to co innego. W GTA III fabuła była dosyć poważna, miasto było wypełnione budynkami itp. Vice City miało swój urok ale jednak IMO to najgorsza część z serii jeśli chodzi o 3D. San Andreas jest IMO najlepsze. Ogromy teren do zwiedzania, pustynie, miasta, lasy, góry. Wszystko! Fabuła w 50% poważna w 50% trochę żartobliwa. GTA IV to tylko miasto i to mi się nie podobało w tej części. A fabuła była bardzo poważna co mi przypadło do gustu szczerze mówiąc. A więc każda część serii daje coś innego...
Seria w 2D raczej głębszego przekazu nie ma ale w 3D to co innego.
Przepadnij...
IMO:
Na High
[email protected] | [email protected]
8GB
GTX570 | HD6950
30GB
Win Vista|7|8
V. High/Ultra
[email protected]
8GB
GTX 670 | HD7970
35GB
Win Vista|7|8
Mi się wydaje że specjalnie do optymalizacji zaproszą twórców Dark Souls, Planet Side 2 i Arma 2.
Jak sobie władujecie do kompa OCZ Revo Drive 3, czyli dysk SSD na PCI Express to wam to w full detalach na Duronie 800 pójdzie i Radeonie X800 i 512 mb ramu. Wyluzujcie!
moim zdaniem wymagania beda wysokie duzo wyzsze niz gta 4
Wymagania wymaganiami, oby tylko się nie sprzedali w kwestii optymalizacji jak ubi$oft.
edit; kur...a ale dołożyłem łopatę do wątku :(
Mi GTA V (przedwczesny dostęp) poszło na takim sprzęcie:
-procesor Cell 3,4GHz
-ram: 256mb
-grafika NVIDIA RSX 256MB
Trochę słaby sprzęcior, a gra nie spadała poniżej 20fps na średnich, więc optymalizacja miodna :)
edit; kur...a ale dołożyłem łopatę do wątku :(
Spokojnie, to wątek wręcz historyczny, trzeba go kultywować xD
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=1308&game=Grand%20Theft%20Auto%20V
Tym niemniej, najlepiej poczekać do oficjalnej zapowiedzi R* co do wymagań sprzętowych, które pewnie zostaną ujawnione za miesiąc. (2-3 tyg. przed premierą)
GTA 5.
Dla minimalnych będzie 4 GB ram. Zalecane 6 GB ram.
Karta obsługująca DX11, dla zalecanych zalecą GTX 760/R9 280
Procesor i5, 4 rdzenie 2.4 Ghz lub 3.2 Ghz. i7 żadna gra nie będzie wymagała, bo zwyczajnie jest moda na i5 dla graczy i przez najbliższe 2, 3 lata każda gra będzie pod i5 robiona. i7 służy do innych celów na razie.
Mam przeciek z R*. Oto minimalne wymagania:
-AMD FX8360/I7 3960
-GTX Titan/Radeon 8970
-12gb RAM