Witam i mam problem z dyskiem twardym bo popsuł się i chcę się upewnić czy da się go wymienić ale oczywiście jest na gwarancji ale jeżeli by nie był na gwarancji to ile kosztuje naprawa gdy skończy się gwaracja i jaki dysk twardy najlepiej wybrać.Mam nadziej że nie będę czekał zbyt długo a jak coś poważnego się stało to niech dawają nowego lapka. Jak mieliście podobny problem to napisze.
Tu sprawdzisz czy masz sprzęt na gwarancji, po wpisaniu ServiceTag:
http://www.dell.com/support/home/pl/pl/pldhs1/?c=pl&l=pl&s=dhs&~ck=mn
Jak przeprowadziłeś diagnostykę którą zalecałem w innym twoim wątku i zakończyła się z błędami to dzwonisz na infolinię Dell i zgłaszasz usterkę - w zależności od gwarancji przyjeżdża technik i wymienia (zwykle następny dzień roboczy od zgłoszenia) lub kurier który zabiera sprzęt do serwisu (około 2 tygodni).
Nie dostaniesz nowego lapka ot tak sobie.
Dysk zawsze da się wymienić - w zależności od modelu notebooka jest to proste lub skomplikowane.
Jeśli sprzęt jest już po gwarancji to koszt dysku zależy od tego jaki wybierzesz - od około 170zł (500GB HDD) do 1500zł (1TB SSD).