Zapowiada się bardzo sympatyczna gierka. Tutaj główne cechy (sorki, nie chciało mi się tłumaczyć):
-A story about cursed pirate treasure and a mystical creature hunting you down.
Every game's story will evolve naturally as your main quest to restore the stolen cursed treasure takes you through numerous quests, encounters, and sub plots.
-Deep random encounters make each game of Seaworthy a brutal pirate epic. Experience a pirate adventure unfold as you establish a respectable crew and perilously lead them to glory. Well crafted procedurally selected random encounters will keep every playthrough fresh and exciting. Survival in Seaworthy means taking calculated risks, success means taking them often.
-Permanent death provides tension and weight to every decision. Successful pirates are pragmatic rebel survivalists who must keep both their blades and wits sharp if they hope to prosper. Seaworthy will have players questioning every choice as they learn that although opportunities are plenty, they rarely come without danger.
-Procedurally generated maps and continual progression through them ensures that no location ever become too familiar.
-Brutal real time strategy combat! Seaworthy offers a new take on naval combat that emphasizes controlling crew and tactically placing shots rather than sailing in circles and spam firing cannons.
-Stagnation is death! With doom on the horizon, the luxury of stability and safety will never stay true for long. Upgrading and improving both your ship and crew is essential to keeping afloat in the harsh world of Seaworthy.
Mam nadzieję, że dodadzą walki z morskimi potworami i nie spieprzą mechaniki. Zachęcam nie tyle do wpłat, a do śledzenia informacji o tej grze. Przy dobrych wiatrach może wyjść z tego perełka:
Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=1XL1gGbk8fo
KS:
https://www.kickstarter.com/projects/mildlycompetent/seaworthy
Ta gra mnie nie zainteresowała, ale zobaczymy.
Tak w ogóle to przydałby się wątek na GOLu gdzie można by było dyskutować na temat tych mniejszych gier i tych, które się jeszcze rozwijają. No i łatwiej by było znaleźć jakieś perełki.
Zapowiada się interesująco, chociaż mam sporo obaw. Nie przekonuje mnie jakoś ten interface, pożyjemy zobaczymy. No i jeśli gra ograniczy sie tylko do walk, to raczej spasuje
@HUtH
Wiadomo, że nie jest to poziom artystyczny Hyper Light Drifter, ale taki "paintowy" styl też może być fajny. Tym bardziej, że sporo tu pixelowej przemocy i latających flaków:-) Mi akurat nie przeszkadza, że ta gra wygląda jak McPixel na sterydach.
@Bezi2598
Dobry pomysł, coś w stylu "najlepsze indyki" zdałoby pewnie egzamin, tym bardziej że takich gier jest przecież mnóstwo. Trudno byłoby się konsekwentnie trzymać indyczej definicji, ale można by było dzięki takiemu wątkowi powyciągać gry dobre a mało znane. Poza tym może ktoś w końcu zacząłby informować o co ciekawszych zbiórkach, portale growe piszą o KSach coraz rzadziej (w sumie trudno się dziwić).
@Fett
Jasne, Pixel Piracy też się zapowiadało fajnie...
Mi się jakoś wyjątkowo spodobał pomysł na walki morskie. Możliwość ranienia, zabicia załogi, uszkodzenie struktury statku, naprawy, możliwość (pewnie) użycia różnych typów amunicji...
"No i jeśli gra ograniczy sie tylko do walk, to raczej spasuje"
Miejmy nadzieję, że nie. Choć w sumie FTL też był jednym "wielkim" kosmicznym starciem, wszystko inne było mniej istotne.
---
Na KSie wystartowała już jakiś czas temu inna gra działająca na podobnych zasadach jak FTL. Zamiast statku kosmicznego mamy rodzaj wielkiej opancerzonej ciężarówki poruszającej się po postapokaliptycznych wastelandach:
https://www.kickstarter.com/projects/1248554329/convoy-a-tactical-roguelike-like