Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Czym się bronić?

24.10.2011 12:01
👍
1
zanonimizowany717923
21
Konsul

Czym się bronić?

Witajcie,

Na wstępie powiem, że szukałem tego typów wątków (bo pamiętam, że coś było), ale nie znalazłem więc dlatego zakładam nowy.

Chodzi mi konkretnie o narzędzia do samoobrony takie jak: gaz pieprzowy, pistolet gazowy itd...

Jestem zmuszony zakupić którąś z tych rzeczy i chcę się dowiedzieć co będzie się najlepiej spisywało. Ma być łatwe w obsłudze, trzymające na dystans potencjalnego napastnika, wyglądem nie przypominającym dziecinnej zabawki, a przede wszystkim łatwym do ogarnięcia dla kobiety.

Nie znam się na tych rzeczach, a wiem, że wielu z Was ma większe doświadczenie w tym temacie. Proszę o porady i opinie za co będę bardzo wdzięczny.

Z góry dziękuję za pomoc :)

24.10.2011 12:07
NewGravedigger
2
odpowiedz
NewGravedigger
195
spokooj grabarza

piła łańcuchowa Stihl MS 170 D, banalne w obsłudze

24.10.2011 12:09
3
odpowiedz
zanonimizowany4090
97
Legend

Najlepsze sa szybkie nogi i rozwaga...

Wszystko inne w rekach nieprzeszkolonej osoby... bardziej moze zaszkodzic jej samej.

24.10.2011 12:12
👍
4
odpowiedz
zanonimizowany807355
1
Generał

ZORAKI K-10

24.10.2011 12:14
'ekto
😊
5
odpowiedz
'ekto
194
Generał
Image

trzymające na dystans potencjalnego napastnika, wyglądem nie przypominającym dziecinnej zabawki

24.10.2011 12:15
6
odpowiedz
zanonimizowany629536
43
Generał

Z 10 lat temu mnie dwoch lebkow chcialo skroic z komorki i portfela, jeden dostal gazem pieprzowym a drugiego nie udalo mi sie dogonic tak uciekal jak zobaczyl kolega zwinietego w klebek i jeczacego ;)

Polecam.

24.10.2011 12:17
7
odpowiedz
zanonimizowany4090
97
Legend

Miales to przygotowane, czy tez dopiero wyjmowales z kieszeni, etc?