Witam. Co zrobić żebym miał w domu wifi ??? Jest mi potrzebne chociażby do tableta czy też laptopa . Mam internet radiowy? Jest możliwość żeby było wifi w domu? Jeśli tak to co muszę dokupić?
Mam nadzieję że w miare zrozumiale się wypowiedziałem bo jestem laikiem w tym temacie.
podrawiam ;]
A masz w domy net? Wtedy wystarczy kupic router i skonfigurowac sobie siec wi-fi w domu - czyli jakies 15 minut roboty.
Nie masz netu w domu? Kup - czesto od razu dokladaja router do tego.
Wystarczy zwykły router i trochę ustawień - sam mam radiówkę w domu i Wi-Fi to była kwestia 15 minut (ustawienie przez gościa z serwisu paru cyferek i podłączenie sprzętu :))
tak mam internet radiowy :> czyli co wystarczy router kupić, ustawić i już wifi będzie??
Mozna jeszcze zapalic kadzielko i zlozyc dziewice w ofierze, ale niekoniecznie.
Jak masz modem podpinany do USB, bezpośrednio do kompa, to musisz kupić taki router co :
-Ma wbudowany modem kart sim (zależy też jaka radiówka :P)
-albo kupić taki co ma wejście USB i obsługuje modemy zewnętrzne.
np. taki Huawei D100 (staroć ale spełnia swoje zadanie).
Ale podaj więcej info, od kogo neta masz i jaki modem.
zlota rada :) idz i spytaj sie w firmie od ktorej masz net :P tam ci powiedza co potrzebojesz :)
Zależy w jaki sposób w tej chwili łączysz się z internetem.
Jeśli masz acces pointa, to wystarczy kupić router i wpiąć go między AP a komputer.
Gorzej jeśli masz w komputerze moduł wi-fi, w usb, lub wpięty w pci.
neta mam od znajomego, mieszka ze 400m ode mnie, co do modemu to nie mam pojęcia.
A słuchajcie mam takie pytanie bo leży u mnie opakowanie i pisze na tym wirleess router i narysowane takie cuś z antenką czy to czasem nie ten router??? Gośc mi to podpinał ze 2-3 lata temu bo mi net słabo chodził, podpiął to gdzieś na strychu i od tej pory net zaczął mi hulać ale nie wiem co to jest?
:facepalm:
strzeliłem fotke :
http://desmond.imageshack.us/Himg714/scaled.php?server=714&filename=router001.jpg&res=medium
powiedzcie mi co to ;p