jezus chrystus !!!
http://www.youtube.com/watch?v=7FQpwBXK6wA
co za idiota wymyslil to haslo ???? pytam sie powaznie ???
jaki ma sens ??? ze jezeli jestem ciekawy to przekraczam pierwszy stopien do Reddsa?
bo wiecie, to jest parafraza powiedzonka "ciekawosc - pierwszy stopien do piekla", ktore uzywa sie kiedy ktos jest czegos ciekawy, np
- dymales juz ja?
- przestan sie pytac, ciekawosc to pierwszy stopien do piekla
czyli ze gdy jestes ciekawy to zblizasz sie do piekla
wiec z reklamy wynika, ze co?
- dymales juz ja?
- przestan sie pytac, ciekawosc to pierwszy stopien Reddsa
czyli w momencie gdy jestes ciekawy to zblizasz sie do kupienia Reddsa???
matko boska, niech mi ktos to wytlumaczy, prosze! PRZECIEZ TO HASLO JEST ZUPELNIE BEZSENSOWNE!!!
znacie jeszcze jakies idiotyczne hasla reklamowe?
pijesz codziennie jakiegoś żywca, tyskie czy inną warkę, widzisz reklamę reddsa i jesteś ciekawy jak to może smakować. chyba o to chodzi.
Wydział od marketingu firmy, która odpowiada za produkcję tego piwa, zapewne nie zastanawiała się nad tym, czy to hasło będzie miało sens. Pewnie było to ostatnią rzeczą, nad jaką by się głowili - tak teraz robi się reklamy. Hasło ma po prostu wpadać w ucho - być nośne i chwytliwe - chociaż w tym przypadku chyba nie jest tak do końca. Naprawdę, nie doszukuj się sensu w reklamach.
MacioraMZ - co to znaczy "nie doszukuj sie sensu w reklamach"? ja sie nie doszukuje, ja WYMAGAM SENSU I LOGIKI, w koncu reklama to rowniez sprzedaz, a sprzedac bezsensownie nic sie nie da, chyba ze debilom - wybacz, nie jestem debilem
flikt -> Ja też, tylko na to chyba rady znaleźć się nie da. Chyba, że... od dzisiaj nie będziesz kupował ich piwa ;)
[4] Bzdura, świat o którym piszesz już nie istnieje - hasło ma wpadać w ucho i masz zapamiętać markę. Za pół roku nie będziesz pamiętał skąd kojarzysz produkt, ale będziesz go kojarzył, co zwiększa szansę na zakup. Tyle w temacie.
To hasło ma sens, tylko chyba nie rozumiesz, że reklamy nie mają za zadanie przedstawiania rzeczywistości taką, jaka jest, a narzucania wykreowanej przez marketingowców.
Przysłowie o ciekawości mówi się, kiedy chodzi o czyjąś wścibskość, nadmierne zainteresowanie. Ta reklama i hasło mają na celu jakoś obudzić w nas wszelkie skojarzenia co do ciekawości i pośrednio skłonić nas do kupna przez skojarzenie reklamy, gdy widzi się Reddsa na półce i zadziałanie tego skojarzenia o ciekawości, aby pobudzić naszą ciekawość względem piwka. Oczywiście wszystko podświadomie. Oprócz tego to hasło szczególnie odnosi się do kobiecej tendencji do wtryniania nosa nie w swoje sprawy, co jak wiadomo uwielbiają. Ponadto kieruje myśli ku jakiemuś zakazanemu owocowi, w tym przypadku produktowi, co czyni z niego coś pożądanego
Coz, nie wymagajmy od reklam zelaznej logiki.
ale pieprzycie, po prostu jestescie debilami
ja teraz jak zobacze Reddsa to nie wzbudzi we mnie ciekawosci tylko przypomne sobie bezsensowne i logicznie zerowe haslo reklamowe i splune na butle
Tomuslaw - ale fajny bystrzak jestes ho ho ho swietna riposta internetowa, rzadzisz koles
[1] Jak rozumiem, idea byla pewnie taka "jestes ciekawy [swiata] [i ogolnie kreatywny] to powinienes pic Reddsa, bo to napoj dla takich ludzi".
Ale idea a realizacja... Electrolux reklamowal swoje odkurzacze "nothing suck like Electrolux" i to tez w sumie mialo przeciez jakis sens.
Poza tym jak ktos powiedzial "dobra reklama to jest wtedy, gdy pamietasz marke produktu". I jak widac wlasnie sam o Reddsie tu piszesz, robiac reklame, bo utrwalajac nazwe. :)
Mnie nic nie wk... bardziej jak cykl "Rama na dzialkach" - i prosze, jaka dobra reklama, po tylu latach pamietam jak emeryci wpierdalali chleb z margaryna Rama (widzisz, pamietam produkt) i z pelnymi ustami belkotali jakie toto smaczne. (Inna rzecz, ze od tego czasu obiecalem zonie, ze bede wywalal do smieci kazde pudelko w lodowce, na ktorym znajde ten napis i slowa dotrzymalem, co mnie kosztowalo pare fochow).
flikt - zadales pytanie, dostales odpowiedzi, wyzywasz ludzi ktorzy Ci odpowiedzieli tylko, dlatego, ze nie jestes w stanie przyjac odpowiedzi ktorej Ci udzielili? Wszyscy sa debilami, tylko Ty jeden nie?
Moze pamietasz taka reklame http://www.youtube.com/watch?v=fkkE26GJ_g8 moze dzieki niej uda Ci sie zrozumiec o czym wszyscy wyzej pisali.
ho ho ho swietna riposta internetowa
I napisała to osoba która wcześniej napisała
po prostu jestescie debilami
Mnie bardziej zastanawia, dlaczego ktoś pomyślał, że reklamy nie miały by być idiotyczne. Ludzie oglądają byle co, jedzą byle co, słuchają byle czego, a reklamy popularnych produktów mają być traktowane jako forma artystycznej ekspresji, w dodatku przemyślanej? Na co to komu? Jeszcze jakiś couch potato się zbuntuje, zostanie anty-systemowy i porzuci bezmyślny konsumpcjonizm :D