Wczoraj kupiłem sobie Diablo3, wpisałem klucz pobrałem grę, pograłem w WoWa chwilkę. Teraz wbijam (przez noc ściągałem d3) i mi wyskakuje że "this account has been locked" lol. Radzą mi zmienić password, ale wyskakuje mi znowu error że nie ma takiej kombinacji maila/imienia -,- wtf ? w ostatnich dniach przeznaczyłem dwie stówy na to konto...
zajebiście -,- za dużo nieudanych prób, zablokowali możliwość zmiany hasła. Błagam, napisz mi ktoś na krótko maila jakiego powinenem im puścić. Nie wiem dlaczego zablokowano mi wgl konto, wczoraj wszystko działało.
pewnie zobaczyli twoj opis na forum.
skad ten klucz, z pudelka czy z sieci?
Możesz zacząć tutaj:
https://eu.battle.net/account/support/account-recovery.html
W razie czego telefon do polskiego supportu:
0800 702217 - w godz. 11.30-19.30
Wystarczy zobaczyc historie postow tego goscia, aby domyslic sie, ze to mocno szemrana sprawa.
Klucz kupiłem na levelkeys.pl, wszystko jest legalne, nie używałem żadnych hacków ani nic z tych rzeczy, nie ma tu też nic szemranego:(