Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Assassin's Creed II [360] - Gramy w Assassin's Creed II - Battle of Forli

27.01.2010 17:08
😉
1
hight_power
35
Generał

nie chce ogladac bo sobie zepsuje zabawe ;/ a mam taką ochote, cieszko bedzie ;)

27.01.2010 17:12
2
odpowiedz
Gieniu xD
17
Centurion

A na PC DLC będzie od razu?

27.01.2010 17:14
3
odpowiedz
Ray
6
Legionista

Gieniu na PC ac będzie już z dlc :)

27.01.2010 17:17
4
odpowiedz
TraneQ
27
Pretorianin

A PRAWDA ZE ASSASYN NA PC 200zl ksoztuje ;/ ?

27.01.2010 17:18
5
odpowiedz
teknoo
42
Pretorianin

calkiem fajne

27.01.2010 17:20
6
odpowiedz
cypriannfs
15
Legionista

super gramu i dlc

27.01.2010 17:20
7
odpowiedz
N0wak
68
Generał

Niech sie wypchaja z perfidnie wycietym z gry DLC.

27.01.2010 17:22
8
odpowiedz
Koveras
65
Pretorianin

Witam. Nawet fajnie się prezentuje ten dodatek. Mam nadzieję, że wszystkie dodatki będą dostępne w wersji PC. Pozdrawiam wszystkich.

27.01.2010 17:27
RoBerCiK29
9
odpowiedz
RoBerCiK29
33
Wanted

Świetnie ;). Zaczynam oglądać.

27.01.2010 17:27
WheZY
10
odpowiedz
WheZY
39
holistyk

Więc jutro na PSS się pojawi ;] Raczej kupie hehe ^^

27.01.2010 17:28
11
odpowiedz
Ray
6
Legionista

walka, walka i jeszcze raz walka :) najlepiej jak dla mnie prezentuje się cios w plecy przeciwnika ;p

TraneQ takie ceny to tylko na konsole :D
Koveras będą wszystkie czyli 2 masz newsa na stronie głównej

27.01.2010 17:30
CheziChez
12
odpowiedz
CheziChez
23
Chorąży

Gramy super DLC też. BTW będzie jeszcze dzisiaj jakiś filmik z ME2 ??

27.01.2010 17:30
Gofe123
😈
13
odpowiedz
Gofe123
26
Psychol

Fajne jak zawsze.
Ps. chce więcej filmików

27.01.2010 17:31
Stra Moldas
14
odpowiedz
Stra Moldas
97
Wujek Samo Stra

Słowo daję, to logo Xboxa w przypadku tego DLC było perfidne. :( :D

27.01.2010 17:34
15
odpowiedz
Niedzwiadek
9
Legionista

prosze o tvgry info czy dlc jest kompatibilne z pol wersja AC2 bo z prince of persia tak nie bylo zeby moglo sie odpalic dlc trzeba bylo miec ang gre...... prosze o odp

27.01.2010 17:34
😡
16
odpowiedz
Avalance
60
Pretorianin

kurde, przydałby się Xbox albo PS3

27.01.2010 17:35
napster92
17
odpowiedz
napster92
97
Why so serious?!

Wiedziałem, że za dużo nie stracę jak sprzedawałem ACII, Co do dodatków na PC. To nie będą za free :D Cena gry będzie wyższa po prostu.

27.01.2010 17:38
18
odpowiedz
Klono1
31
Konsul

Dobre gramy!

27.01.2010 17:40
kapakuka
19
odpowiedz
kapakuka
11
Chorąży

Super materiał!

27.01.2010 17:41
20
odpowiedz
zanonimizowany696341
3
Legionista

fajny dodatek chyba sobie kupie
ile kosztuje

27.01.2010 17:42
21
odpowiedz
Uncharted123
24
Chorąży

mi sie te pierwsze dLC nie podoba sama nuda, oby drugi był bardziej rozgarnięty

27.01.2010 17:44
22
odpowiedz
zanonimizowany698670
6
Pretorianin

Fajnie będzie ! Ale PS3 jeszcze nie mam.

27.01.2010 17:46
23
odpowiedz
Mania14
28
Pretorianin

A czy dodatek jest po polsku???

27.01.2010 17:48
24
odpowiedz
vincentlaw
35
Chorąży

Przeniesc w bezpieczne miejsce. Bardzo bezpieczne skoro twierdze przejelo 2 braci w przeciagu kilku chwil kiedy kasi nie bylo hahaha .

27.01.2010 17:52
25
odpowiedz
Victuz
32
Pretorianin

Oj ubisoft ubisoft... co wy u diabła wyprawiacie? Najpierw wciskacie ludziom kit że po pierwsze DLC w polskiej wersji gry z 360 działać NIE BĘDZIE (bo nie i już) a potem wychodzi na jaw, że to po prostu wycięty kawał gry. Co się dzieje z tym światem :/

27.01.2010 17:56
Palles
26
odpowiedz
Palles
115
Pretorianin

Wersja na PC droższa? W sklepie Cenegi można już kupić za 99.99zł

http://sklep.cenega.pl/index.php?action=product&nr=956

27.01.2010 17:57
Ychos
27
odpowiedz
Ychos
43
Pretorianin

jak sie do psn poloncze to zassam bo gra swietna

27.01.2010 18:03
Rogal45_PL
28
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

Gramy jak zawsze swietne. A na assasina czekam jak wyjdzie na PC (jescze dlugo sobie poczekam xD)

27.01.2010 18:05
29
odpowiedz
zanonimizowany632077
12
Pretorianin

Gra jest fajna a ten dodatek beznadziejny

27.01.2010 18:06
😁
30
odpowiedz
Emil1818
72
Konsul

Victuz -->
Jeżeli masz takie problemy to Ci zazdroszczę.

27.01.2010 18:08
31
odpowiedz
zanonimizowany689968
4
Legionista

Wyrąbany DLC ;p nieźle

27.01.2010 18:09
Sebo1020
32
odpowiedz
Sebo1020
136
Generał

TraneQ-->Tu masz przykładowy Pre-order

http://allegro.pl/item890810395_assassin_s_creed_ii_pre_order_nowosc.html

Wychodzi 115 zł + Ewentualne koszta przesyłki , oczywiście owa aukcja będzie jeszcze trwała 5 godzin, ale zapewne po zakończeniu aukcji użytkownik wrzuci ja jeszcze raz

27.01.2010 18:17
33
odpowiedz
zanonimizowany658051
14
Centurion

opłacało sie czekać tyle na assassyna na pc

27.01.2010 18:18
baron23233
34
odpowiedz
baron23233
48
Pretorianin

DLC ciekawe ale za dużo walki

27.01.2010 18:19
35
odpowiedz
Pele7384
16
Chorąży

OOOOOooo, AC2

27.01.2010 18:20
Nolifer
36
odpowiedz
Nolifer
136
The Highest

Ten machiavelli to chyba samobójstwo popełnił :P

27.01.2010 18:22
37
odpowiedz
damian5215
3
Junior

ale fajna Giera.kiedy będzie na PC
nie rozumiem dlaczego jest taka duża przerwa miedzy premierą na konsole a na PC................

27.01.2010 18:27
Matekso
👍
38
odpowiedz
Matekso
96
Generał

CZEŚĆ, nie wiem ale czy Katarina Sforza nie brzmi wam jak Catalina z GTA SA. taki chamski ton. DLC fajne dużó walki nie to co AC1 po 2 -3 do bitki

27.01.2010 18:30
szewa bass
39
odpowiedz
szewa bass
0
Generał

Fajny dodatek ...

27.01.2010 18:31
Black Spider
40
odpowiedz
Black Spider
38
Centurion

Szczerze to ten gameplay jest strasznie nudny i sztywny. Nie rozumiem dlaczego mam takie odczucia. Na samą grę czekam niecierpliwie.

27.01.2010 18:36
41
odpowiedz
zanonimizowany695520
5
Legionista

No wyszlo im to DLC bo nie powiem :)

27.01.2010 18:36
@Assassin@
42
odpowiedz
@[email protected]
31
Konsul

Ja mam pytanie czy te dodatki do ACII trzeba do kupić, czy je się pobiera po przez internet? Rozmawiamy oczywiście o ACII na PS3!

27.01.2010 18:40
👎
43
odpowiedz
zanonimizowany646617
20
Generał

[25] Ta.. A w październiku się okaże że z FIFY 11 wytną 12 lig i wrzucą jako DLC ...

27.01.2010 18:41
44
odpowiedz
eglume
53
Konsul

dużo walki na pewno nie jest minusem :)

27.01.2010 18:44
45
odpowiedz
Fri
7
Legionista

Na PS3 raczej będziemy musieli kupić :(

27.01.2010 18:55
46
odpowiedz
zanonimizowany632077
12
Pretorianin

Na pewno bedziecie musieli kupić, na xboxsie też, ale na PC nie

27.01.2010 19:02
aope
47
odpowiedz
aope
156
Corporate Occult

Dziękuję Ubisoft Polska za pozbawienie graczy - którzy zakupili Polską wersję AC II na X360 - możliwości pobrania jakichkolwiek DLC do tej gry :) Dziękuję Microsoft Polska za to, że tak jest, czyli za brak XBL w Polsce :) Myślę, że gracze, którzy zakupili oryginał w Polsce mogą czuć się dumni, że ich wersja niczym nie różni się od pirackiej. Poza ceną. Dumni oczywiście z tego, że wspierają "ten rynek".
Szczerze współczuję tym, którzy zakupili AC II na X360 w Polsce. Ubisoft i Microsoft pięknie wydymali uczciwych graczy. To jest skandal i absolutna dyskryminacja.
Polecam kupować gry z importu, zamiast dawać zarobić tym korporacyjnym złodziejom w Polsce.

27.01.2010 19:04
48
odpowiedz
keny683
10
Legionista

te DLC do ACII to jakiś głupi żart, jak można wyciąć kawałek gry i wydać to jako płaty dodatek tłumacząc się, że chcieli oddać w ręce graczy jak najlepszy produkt. Jakby chcieli tak zrobić, mogli po prostu przesunąć premierę o ten 1 miesiąc i wydać w 100% skończoną grę. Ubisoft zawiodłem się.

27.01.2010 19:07
49
odpowiedz
Djas
35
Generał

Fajne DLC, chyba jednak kupie oryginała na PC.

27.01.2010 19:12
50
odpowiedz
gamer360
58
Pretorianin

Żartem jest wyj**** poziomów z gry i brak możliwości zagrania w nie nawet je kupując. Skur*** z polskiego ubisoftu z tym pedałem Adasiakem na czele w ch***** przygrali ostro. Po zobaczeniu filmiku to normalnie mam chęć [nie będe pisał co]. Nie wiem jaki jest sens otworzenia u nas w kraju biura ubi jak tylko zje*** gry potrafią.

27.01.2010 19:23
51
odpowiedz
Dawid8910
88
Jestę Hejterę

Denne DLC, sama walka to niech mnie pocałują

27.01.2010 19:24
52
odpowiedz
zanonimizowany698920
8
Legionista

Gra będzie kosztować 129,90 zł ale warto będzie kupić tą grę bo normalny AC II jest zawalisty ale boje się, że z DLC będzie droższy a jak będzie to kupuje AC II bez DLC bo to co zobaczyłem z DLC nie daje mi poczucia, że będę się dobrze będę się dobrze przy tym bawił . Ten teren w Forli jest zbyt mroczny i jak na widok ta strasznie MAŁY.PS.nie mogę się doczekać normalnego AC II na PC bo jestem mocnym fanem tej gry.

27.01.2010 19:27
53
odpowiedz
$erek47
56
Generał

Za dużo walki, za dużo

27.01.2010 19:30
54
odpowiedz
axel 10 pl
4
Junior

ten dodatek powinien być spox

27.01.2010 19:38
55
odpowiedz
patryczek777
25
Centurion

Ten dodatek to jest czes gry ale producenci i cała ekipa go wyciela z gry bo trzeba jakos jescze zarobic..ale co poradzimy....

27.01.2010 19:47
56
odpowiedz
niewidomy
15
Chorąży

Gra jest super,ale zeby placic za takie DLC gdzie nie ma nowych lokacji tylko po prostu nowy watek w fabule to zenada,jeszcze zeby trofea byly za przejscie DLC a nawet o to sie nie postarali,Ubisoft nie popisal sie ;]

27.01.2010 19:48
😍
57
odpowiedz
flavorflav69
30
Konsul

jak dla mnie to wygląda na jakiś nudny i nie ciekawy dodatek :|

27.01.2010 20:28
😃
58
odpowiedz
zanonimizowany687401
3
Legionista

hehe, DLC do assassins creed III ?ciekawe. Poprawcie to

27.01.2010 20:28
59
odpowiedz
zanonimizowany76464
72
Senator

Jak dla mnie dodatek beznadziejny i teraz po przejściu gry na pewno go nie kupię :).

Widać, że wycięte z gotowej gry...

27.01.2010 20:41
60
odpowiedz
azrom9
17
Chorąży

Grałem w ACII . Ale ten dodatek mi się przynajmniej z tego co widziałem nie spodoba . Jakoś nie cieszy mnie wycinanie na masę. Oby dalej było ciekawiej . ; D

27.01.2010 20:42
Oromu
👍
61
odpowiedz
Oromu
28
Generał

A ja wam powiem, ze napewno go ściągnę samą grę nabyłem w zeszłą sobotę i jestem gdzieś w 6 sekwencji. Gra świetna, a dodatek ma kosztować na XBL jedyne 320 MP1!

27.01.2010 20:50
62
odpowiedz
1banan1
13
Legionista

fajny dodatek ale zaduzo tej walki

27.01.2010 21:05
Tórek
63
odpowiedz
Tórek
54
Konsul

ta gra ma taka gowniana grafe tylko na tych filmikach, czy moze poprostu na konsolach ? , bo jak na kompa taka bedize miec to troszke glupio

27.01.2010 21:14
64
odpowiedz
Amperomierz
39
Pretorianin

Może to mały spoiler, ale wiadome to było od dawna - pojawi się lotnia Leonarda

Pie****** Ubi Polska. To przecież nie jest zwykły dodatek, a część historii! Nikt nie ruszy jednak tyłka, bo nikt tego nie potwierdził oficjalnie. Dzięki wielkie za zabranie dwóch rozdziałów książki, zmianę ich nazwy i niemożność importu.

27.01.2010 21:20
diman00
65
odpowiedz
diman00
56
Frag Hunter

Nie powala

27.01.2010 21:20
66
odpowiedz
kubazek
1
Konsul

Nie Moge sie doczekac az kupie ten Dlc w jakiej cenie bedzie tak dokladniej ???

27.01.2010 21:35
67
odpowiedz
skwarekgame
28
Pretorianin

takie to sobie na razie masowa walka raczej nie wciąga

27.01.2010 21:57
68
odpowiedz
jelun
19
Legionista

no nie powiem żeby była to kwintesencja akcji w stylu assassyna ;d

27.01.2010 22:00
Adrianziomal
69
odpowiedz
Adrianziomal
46
Samael

Mam nadzieje, że dodatek będzie działał z polską wersją na PS3

27.01.2010 22:15
😊
70
odpowiedz
filipxxx
21
Chorąży

Dzisiaj zacząłem przechodzić podstawkę (jestem w 2 albo 3 sektorze)do tej pory gra świetna :D W dodatek raczej się nie wyposażę :P podstawka powinna mi wystarczyć:)

27.01.2010 22:35
^_CHazY•_•chAZz._^
😜
71
odpowiedz
^_CHazY•_•chAZz._^
33
Generał

nie zdziwie sie jesli sie okaze ze w tym gramy! znajduje sie polowa zawartosci tego DLC

27.01.2010 22:37
Kurtal
72
odpowiedz
Kurtal
14
Centurion

Nie powiem, nie powiem very nice DLC czekam na następne filmy z DLC do AC

27.01.2010 22:50
napster92
73
odpowiedz
napster92
97
Why so serious?!

@Palles

Tak, droższa. Pamiętam, że pre-order przed ogłoszeniem opóźnienia na PC kosztował 79,90 zł. Wszyscy pisali wtedy, że Ubi dba o polskiego klienta etc.

27.01.2010 23:42
74
odpowiedz
wuja3d
33
Pretorianin

czekam na pctową wersję gry ma być już z dodatkami

28.01.2010 08:49
75
odpowiedz
BolT
43
Pretorianin

mowili ze w lutym bedzie teraz mowia ze w marcu jeszcze raz przełożą to nie wiem. Myslalem ze sobie w ferie pogram

28.01.2010 09:10
76
odpowiedz
kubazek
1
Konsul

Fajny nawet ten dodatek :0

28.01.2010 09:45
77
odpowiedz
gamer360
58
Pretorianin

Powinien być kategoryczny zakaz puszczania filmików z niedostępnej zawartości DLC w Polsce. Po tym filmiku mam jeszcze wiekszy wkurw na polski oddzialik ubisoftu.

28.01.2010 09:50
78
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Dodatek bardzo fajny i ja lubię walkę w grach i to jeszcze walkę w Assasinie!!!!!!!

28.01.2010 10:22
Gwynbleidd
79
odpowiedz
Gwynbleidd
19
Chorąży

Ktoś wie czy to DLC działa w Polskiej wersji gry?

28.01.2010 10:40
80
odpowiedz
Szym00nexxus
49
Pretorianin

Nie trawie już tych dodatków DLC. Moim zdaniem kupując grę powinienem otrzymywać pełny produkt a nie okrojony i później dopiero dokupywać za ms pointy te dodatki. A sam assassins kosztował 199zł :/

28.01.2010 10:49
81
odpowiedz
zanonimizowany425280
118
Legend

Po obejrzeniu tego gramy zdecydowałem że kupię polską wersję,bo jak widać nic człowiek nie straci...

28.01.2010 11:55
82
odpowiedz
gamer360
58
Pretorianin

@Szym00nexuxus
Nie przejmuj się polski ubisoft postarał się o to abyśmy "dodatków" a właściwie wyciętego fragmentu gry nie musieli kupować :) Po prostu mamy "pełnowartościowy" produkt za 199.- z wyciętymi sekwencjami bez UPlay. Hehehehe

28.01.2010 14:12
83
odpowiedz
zanonimizowany704012
3
Junior

eeeeeeeee kiedy wyjdzie ac2 na pc

28.01.2010 14:13
Brzoza1530
84
odpowiedz
Brzoza1530
18
Legionista

Właśnie przeszedłem DLC na PS3 w... 30 minut!! Oni chyba zgłupieli!! Czekałem na to od dawna, dałem 14 zł i za co? Za 4 krótkie misje i możliwość latania na skrzydłach w mieście Forli? Bezsens i żenada...

28.01.2010 15:24
Tórek
😁
85
odpowiedz
Tórek
54
Konsul

Za 14 zl to nic dziwnego ze takie krotkie...

28.01.2010 15:40
😃
86
odpowiedz
alekjas
27
Pretorianin

@Ray na PC w sumie to 3 DLC będą. 2 podstawowe (Battle of Forli i Bonfire of the Vanities) oraz wchodzący w skład White Edition Santa Maria Dei Frari.
A co do samego DLC Battle of Forli to jeżeli cały ten dodatek ma być jedną wielką nawalanką to dobrze, że na PC będzie on "GRATIS".

28.01.2010 16:41
87
odpowiedz
zanonimizowany587662
9
Centurion

Jak już ktoś napisał: Obie wersje są do dupy. Po świetnym dopasowaniu głosu i intonacji w części pierwszej spodziewałem się czegoś więcej. Głos Sheparda- wolałem stary :( Chyba wybrałbym wersję kinową.

28.01.2010 16:42
88
odpowiedz
zanonimizowany507680
10
Chorąży

mam grę od tygodznia i jestem w 11 sekwencji :D

28.01.2010 16:58
Mepha
89
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

słabiutki dodatek

28.01.2010 17:29
90
odpowiedz
quentin21
9
Legionista

To jak w końcu.... czy DLC jest kompatybilne z polską wersją na PS3 ???

28.01.2010 18:05
Harry M
91
odpowiedz
Harry M
153
Master czaszka

DLC nawet ok dobrze, że będzie na PC

28.01.2010 18:49
92
odpowiedz
F1sh3r
32
Chorąży

Tak dodatek jest kompatybilny z polska wersja na PS3.

Zmarnowane 14zł. wkurzyłem się trochę, bo czekałem na ten dodatek ponad miesiąc, nie dość że jest to wycięty kawałek gry za który trzeba było zapłacić (znowu) to jeszcze taki krótki...

28.01.2010 19:00
danco2000
👍
93
odpowiedz
danco2000
43
Generał

No nareszcie, wiedzialem, ze zrobicie z dodatku gramy. Wielkie dzieki! ;)

28.01.2010 20:19
👍
94
odpowiedz
zanonimizowany647949
8
Pretorianin

super, że na PC wydadzą AC II razem z DLC ;D

28.01.2010 20:28
TheOrsus
95
odpowiedz
TheOrsus
28
Centurion

Świetny dodatek ale trochę za dużo bijatyki ;/

29.01.2010 10:38
😃
96
odpowiedz
gamemen3
14
Legionista

Dodatek byc może fajny ale ja nie o tym. Moim zdaniem troche bez sensu jest wycinanie z połowy gry jednego gotowego rozdziału i dawanie go potem w formie DLC. Dla mnie dodatkowa zawartość to np. nowe uzbrojenie, misje, tarcze, gadżety tryby, znajdźki też, jakieś nowe ciuchy itp. ale nie misja wycięta z środka gry i sprzedawana potem osobno jako DLC. Żeby go chociaż od początku zrobili, ale nie oni sobie po prostu wycięli. No ale dodatek fajny ;]

29.01.2010 14:01
Patryx0
97
odpowiedz
Patryx0
146
Look for the Light

No fajnie wygląda ten dodatek.

29.01.2010 16:40
jakus znany
98
odpowiedz
jakus znany
52
Konsul

pokażcie jak gracie z tym karabinem na zdjęciu

30.01.2010 13:49
👍
99
odpowiedz
altair19
26
Centurion

Super pierwszy dodatek do mojej ulubionej gry ciekawe cze będzie na PC

30.01.2010 17:05
😜
100
odpowiedz
DarkKiller11
14
Chorąży

mówiliście że w godzinę przechodzą ludzie a ja kupiłem i przeszedłem w niecałe 30 minut

30.01.2010 18:10
101
odpowiedz
zanonimizowany669488
77
Generał

dlaczego musicie zawsze grać na tym g... głupim xboksie?

31.01.2010 14:50
102
odpowiedz
gamer360
58
Pretorianin

A na czym mamy grać? Na Piecu ? Sorki ale nie chce mi się machać manipulatorem kulkowym po biurku.

Gdzieś w sieci było że do konsoli trzeba włożyć angielską wersję poczekać na aktualizację potem wrzucić polską wersję i Sequence 12 bzyka. Czy ktoś to może potwierdzić ?

01.02.2010 19:19
👍
103
odpowiedz
zanonimizowany701354
2
Junior

Wkońcu 2 na pc

03.02.2010 19:59
👍
104
odpowiedz
kowalik18
29
Centurion

Chciałbym zobaczyc jakieś nowe bronie czy przechadzka po mieście bo jestem ciekawy jak te miasto w grze wygląda

03.02.2010 20:05
105
odpowiedz
Starkiller 7
15
Chorąży

DLC nawet fajne tylko troche duzo walki ,czekam na drugi dodatek i kolejne gramy z tej gry

03.02.2010 20:26
wojak5
106
odpowiedz
wojak5
19
CR9

Świetne DLC.

04.02.2010 10:59
raziel88ck
😈
107
odpowiedz
raziel88ck
161
Reaver is the Key!

Dlaczego Ezio ma czarny stroj? Co do DLC, lepsze od tego z Prince of Persia, ale i tak wspolczuje konsolowcom, szczegolnie tym od xbox360, bo nie beda mogli sobie pograc, przynajmniej przez dluzszy czas. Szkoda, ze w tym rozszerzeniu ciagle robimy to samo, ciagle walczymy i nic poza tym. Widocznie albo braklo tworcom pomyslow na urozmaicenie, albo to wszystko wyniklo z lenistwa tworcow.

gamer360 - manipulator kulkowy? Widzisz, gdybys sie interesowal komputerami i mial nowoczesny sprzet, to wiedzialbys, ze od co najmniej 8 lat na rynku sa optyczne myszki, a od co najmniej 2 laserowe. Dzis juz nikt (poza toba widocznie) nie uzywa kulkowych myszy.

MrGregorA - glupi moze byc czlowiek, nie rzecz. A graja na iksie, bo pecetowej wersji jeszcze nie ma. Poza tym nie zawsze graja na tej konsoli, bo rownie duzo materialow maja na ps3.

07.02.2010 14:20
108
odpowiedz
warrior20
7
Chorąży

razziel88ck Dlatego, że to jest szata Ataira, a Atair był mistrzem asasynów. Podejrzewam, że wszyscy mistrzowie zakonu mieli czarne szaty

08.02.2010 13:47
109
odpowiedz
zanonimizowany706071
5
Junior
08.02.2010 19:22
tankem3
110
odpowiedz
tankem3
68
Senator

Dzięki za Gramy panowie... o mało co kupiłbym ten DLC i z tego co widze wpakowałbym swoje $$ w błoto... jak sami powiedzieliście taka walka nie jest zbyt przyjemna i zabrakło troche kreatywności w tych etapach

10.02.2010 00:39
111
odpowiedz
SSman92
26
Generał

dobrze że na PC nie trzeba za nie płacić

21.02.2010 22:01
matek650
112
odpowiedz
matek650
20
Asasyn

Jestem zawiedziony tym dodatkiem :( może 2 bedzie lepszy ale AC2 jest suuuuuuuuuuper!!!!!!

25.10.2010 15:01
😊
113
odpowiedz
zanonimizowany741560
5
Pretorianin

Całkiem ciekawe DLC:)

tvgry.pl Assassin's Creed II [360] - Gramy w Assassin's Creed II - Battle of Forli