Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Publicystyka [ZOBACZ MEMY]. Jak internetowa twórczość rządzi branżą gier

30.06.2021 16:22
1
Punk_Salami
36
Pretorianin

[u/Marketing przez memy to potężna broń]
Raczej od zawsze firmy wolą przekonać konsumenta komedią to nie jest nic nowego.
--Przypomina wam Paweł (Sus)ki

30.06.2021 17:13
2
2
odpowiedz
zanonimizowany52907
182
Senator

[ZOBACZ MEMY]
[OSTROZNIE]
[WPISUJCIE MIASTA]

01.07.2021 11:44
Maxley
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Maxley
95
Naiwny Sceptyk

To stawia pytanie: czy w przyszłości, ktoś postanowi olać marketingowców na rzecz wynajęcia bandy piwniczaków, którzy będą opłacani za robienie potopu śmiesznych memów z danej produkcji i zalewaniem nimi Internetu?

A może to sami twórcy będą sobie robić śmieszne memy ze swoich produkcji? Żartować każdy lubi.

01.07.2021 20:28
Saed
3.1
1
Saed
161
Konsul

W przyszłości? Ja mam wrażenie, że to już jest standard działań marketingowych.

01.07.2021 12:19
👎
4
odpowiedz
UglyDon
54
Centurion

zaczynam czuć awersję do memów gdy czytam artykuły o memach lub teksty ZOBACZ MEMY

03.07.2021 17:23
cycu2003
5
odpowiedz
cycu2003
236
Legend

Memami niech się zajmują strony takie jak chociażby Kwejk, gdzie czasami bywa śmiesznie. A jak takie coś próbuje wstawiać Onet lub GOL albo broń boże zaczyna coś analizować to robi się żenująco. Przestańcie

Publicystyka [ZOBACZ MEMY]. Jak internetowa twórczość rządzi branżą gier