Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Jak postacie ze Skyrima wyglądałyby w rzeczywistości? AI potrafi to sprawdzić

22.06.2021 13:19
ROJO.
😂
1
4
ROJO.
180
Magia Kontrastu

Czekam na wersję z Oblivionem XD

22.06.2021 13:44
Irek22
2
13
odpowiedz
6 odpowiedzi
Irek22
154
Legend
Image

The Elder Scrolls V: Skyrim ma już swoje lata. Detale takich elementów, jak twarze NPC nie powalają jakością.

Oczywiście to prawda, ale chciałbym zaznaczyć, że już w momencie premiery twarze NPC-ów w Skyrimie nie powalały jakością i "nie pozwalały podchodzić do nich poważnie" na tle niektórych innych gier, które wyszły w tamtym czasie, że wspomnę choćby Red Dead Redemption (które wyszło półtora roku wcześniej niż Skyrim) lub Wiedźmina 2 (który wyszedł pół roku wcześniej niż Skyrim).

A postacie z Obliviona (dlaczego nie da się odpowiedzieć na 1. posta?) wyglądałyby mniej więcej tak... --->

post wyedytowany przez Irek22 2021-06-22 13:47:11
22.06.2021 14:54
2.1
grabeck666
75
Senator

Wymieniłeś dwie gry, które mają robione gęby ręcznie vs gra, która ma twarze generowane na podstawie zamontowanego w niej edytora. Równie dobrze możesz porównywać lokacje w Diablo 2 i w Baldurze.

23.06.2021 09:19
elathir
2.2
4
elathir
97
Czymże jest nuda?

Bo liczy się efekt. Co mnie obchodzi metoda w jaki je wykonano?

23.06.2021 19:25
2.3
grabeck666
75
Senator

I przez takich ludzi nie możemy mieć fajnych rzeczy więcej. Bo "OMG JAKA GRAFA BSZYDKA OMG JAK TO WYGLONDA".

Zamiast patrzeć na wszystkie aspekty i porównywać je wszystkie, to nie, spojrzy ci taki ignorant na jedną rzecz z 50, które można wymienić i tyle.
Ale nie pomyśli taki jeden z drugim, że jak zrobisz grę z otwartym światem masą zależności, spelli, umiejętności i statystyk, generowanymi eventami i masą innych dupereli i do tego wykoksaną grafą to kuźwa ci komp dwie generacje do przodu nie wystarczy żeby w to pograć.

23.06.2021 20:06
elathir
2.4
2
elathir
97
Czymże jest nuda?

Po pierwsze wcale nie mam fizia na punkcie grafiki, no może jej stylu.

Po drugie Skyrim nie był gra złożoną, większość mechanik była prosta, toporna, zbugowana i niezbalansowana. Zarówno przytoczone powyżej RDR i W2 były jakościowo o wiele lepszymi produktami, bardziej dopracowanymi, ładniejszymi itd.

Ja rozumiem, że ta gra wielu osoba się spodobała przez swoją przystępność, rozmach i prostotę, ale ona nie była w żadnym wypadku rewolucyjna czy wyjątkowa technicznie pod żadnym względem, nie tylko grafiki.

24.06.2021 11:52
2.5
grabeck666
75
Senator

Dude ale to nie ma znaczenia, która gra jest bardziej "dopracowana" czy toporna. Chodzi o ilość obliczeń, które się dzieją w tle i w Skyrimie jest tego zdecydowanie więcej. I tak, W2 i RDR były bardziej dopracowane i ładniejsze, ale nie były złożone. Dlatego mogły być ładniejsze. Proste.

24.06.2021 12:00
elathir
2.6
2
elathir
97
Czymże jest nuda?

Ale co w Skyrimie jest takiego złożonego?

Inna sprawa, za obliczenia związane z grafiką odpowiada GPU, za te związane z SI, skryptami itd. CPU, w wypadku fizyki to złożona kwestia bo zależy od silnika. To nie jest wymówka.

22.06.2021 13:49
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1359049
1
Pretorianin

Zbyt realistycznie, nie pasuje do gier TES.

22.06.2021 13:56
3.1
Xarogon
12
Centurion

Fotorealizm w grach to chyba kwestia wyjścia ze strefy komfortu. Ludzie są przyzwyczajeni do grafiki obecnej, ale i tak modele starają się jak najbardziej przypominać prawdziwych ludzi powoli. Mi by tam nie przeszkadzała taka grafika, wręcz przeciwnie, dało by się wczuć w klimat jeszcze bardziej, rodem jak byśmy naprawdę tam byli, nie mówiac o VR. Czy jest to swego rodzaju przekroczenie granicy dobrego smaku, to nie mam pojęcia. Jak PC będą mieć na tyle możliwości obliczeniowych że będzie możliwe stworzenie takiej gry i jakieś studio zaryzykuje to wtedy się dowiemy jak ludzie zareagują, tak to można gdybać. Strategia w grafice fotorezlizmu to dopiero było by coś.

post wyedytowany przez Xarogon 2021-06-22 13:57:07
22.06.2021 14:24
3.2
1
zanonimizowany1359049
1
Pretorianin

Chodzi o styl, który ma być bardziej fantastyczny i bajkowy, a nie jak na filmie. To nie film, tylko gra. Oczywiście, do wielu tytułów taka grafika pasuje np. symulatory itp.

22.06.2021 14:01
Zły Wilk
😂
4
odpowiedz
Zły Wilk
67
Konsul

Pierwszy film czas 1:08 , łysy stary dziad wg AI byłby kobietą o różowych włosach.

22.06.2021 14:56
😂
5
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Legalizex
69
Generał

Jak zobaczyłem cesarza to śmiechłem na głos

22.06.2021 16:33
😂
5.1
zanonimizowany1359049
1
Pretorianin

Popłakałem się...

23.06.2021 09:11
KociBolec
6
3
odpowiedz
KociBolec
71
Pretorianin
Image

Hahaha xD

23.06.2021 10:55
YojimboFTW
😁
7
odpowiedz
YojimboFTW
55
Generał

A gdzie Bezimienny? ;]

24.06.2021 14:19
NoYoN
8
odpowiedz
NoYoN
30
Chorąży

Z całym szacunkiem, ale bardzo to naciągane. Conajmniej połowa postaci w ogóle nie przypomina swoich "rzeczywistych" odpowiednikow. Spoko jako ciekawostka w stylu "jak AI to zinterpretuje", ale nic więcej.

10.10.2021 20:32
Korienowsk
9
odpowiedz
Korienowsk
4
Junior

Generowane twarze bazują na ludzkich cechach. Bardzo to widać na twarzach elfich NPC. AI wyraźnie potrzebuje więcej elfickich modeli ;-)

Wiadomość Jak postacie ze Skyrima wyglądałyby w rzeczywistości? AI potrafi to sprawdzić