Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Felieton Widzieliście nowe Hitmany? Czas zacząć to kopiować

24.01.2021 15:02
3
34
odpowiedz
5 odpowiedzi
Natanoslav Drejkovski
10
Konsul

Nie ! Liniowe gry singleplayer wcale nam się nie znudziły.

24.01.2021 15:48
Yggdrasen
📄
9
21
odpowiedz
1 odpowiedź
Yggdrasen
4
Chorąży

O czym jest tekst który właśnie przeczytałem? Mam wrażenie że o niczym, kilka słów o tym jak to autorowi spodobała się formuła Hitmana, wow.

Przykłady też świetne...
Pierwszą grą, której zaleciłbym przejście na taki model, byłby Battlefield. Znamy się z tą serią nie od dziś i wiemy, że tryb singleplayer nie jest jej mocną stroną. A gdyby tak dać graczowi pięć-sześć dużych map? Każda w trochę innym klimacie, każda z szeregiem zadań do wykonania i wieloma sposobami, by to zrobić. Puśćmy wodze wyobraźni. Itd.
Tutaj nie trzeba puszczać wodzy wyobraźni, a np Battlefield Bad Company to co? Z tego co pamiętam, to jedynka miała właśnie formę hybrydy pół-otwartych map z kolejnymi celami do wykonania.
Albo:
Call of Cthulhu i The Sinking City
Ciekawe gry, ale mało komu znane żeby zobrazować wizję jaką chce się przedstawić, jeszcze opisane jednym prostym zdaniem.

Hitman wydaje się wzorcem do naśladowania także dlatego, że pokazał świetny model wsparcia po premierze. Na bieżąco pojawiają się tam nowe misje i zadania do wykonania, które sprawiają, że do gry można wracać regularnie. Zgadzam się, ale to chyba temat na inny artykuł? Brzmi jak puenta do tekstu o dobrze zarządzanych firmach. Jak to się ma do zalet modelu gry? Nie do każdej gry "z etapami" będą pasować nowe misje, tak jak pasują do nowych zleceń płatnego zabójcy.

Nie wspominając o tym, że liniowych singlówek (i innych) nigdy dość, i żadna firma nie powinna porzucać swoich wizji w imię tego co jest "modne" czy tego co dobrze sprawdziło się u kogoś innego. Naśladowanie zabija charakter gier, bo kiedyś takie AC były świetnymi grami fabularnymi z otwartym światem, a teraz to nijakie klony rpgów, m.in Wiedzmina.

Całość odebrałem jak dziecinną ekscytację "fajną grą, która spodobała mi się tak bardzo, że koniecznie muszę coś napisać". Zero konkretów. To bardziej jest jak komentarz na forum, aniżeli felieton IMHO.

24.01.2021 16:42
Qverty
😂
14
18
odpowiedz
Qverty
13
w olejku lub w pomidorku

Liniowe gry singleplayer już dawno się nam znudziły,

Zdanie na poziomie twierdzenia EA: gracze nie chcą już grać w gry singleplayer

24.01.2021 15:13
Mówca Umarłych
4
11
odpowiedz
Mówca Umarłych
90
Pan Milczącego Królestwa

Baldur's Gate 1 i 2 (i podobne), ostatnie Deus Exy, Dishonored 1 i 2, Thief, Shadow Tactics, Tomb Raidery, Wolfenstein 2, Prey (z 2017)... i jakby poszukać to znalazłoby się więcej. Twórcy Hitmana niczego nowego nie stworzyli w takim podejściu do rozgrywki czyli zabawy w otwartych, często połączonych ze sobą bezpośrednio, hubach (planszach, mini otwartych "światach").

post wyedytowany przez Mówca Umarłych 2021-01-24 15:41:17
24.01.2021 16:34
MineBeziX
😒
12
7
odpowiedz
MineBeziX
32
Generał

A ja proponuję nie kopiować, tylko się inspirować się, ulepszać i dawać szczyptę własnej formuły.

24.01.2021 20:20
Metaverse
25
7
odpowiedz
1 odpowiedź
Metaverse
34
Generał

Przeciez ten tytul i pierwsze zdanie to czysta prowokacja. Prosze nie karmic trolla.

24.01.2021 14:57
😐
1
Dark Fenix
36
Chorąży

Tekst skończył zdecydowanie za szybko. Miałem nadzieję na kilka stron a tu zaledwie trzy akapity.

24.01.2021 14:58
2
odpowiedz
michaloxs
88
Pretorianin

Raczej nie ma szans, żeby coś takiego wyszło w Battlefieldzie. Znaczy w idealnym świecie jasne, ale prawda jest taka, że od paru lat wszystkie zachodnie studia podległe dużym wydawcom jak już kopiują jakieś dobre rozwiązanie od konkurencji, to tak je upraszczają (prawdopodobnie, żeby każdy, nawet najgorszy gracz mógł grę przejść), że rozwiązanie staje się zwyczajnie nijakie i jest tylko sztucznym wypełniaczem. Mistrzem w takim partaczeniu dobrych rozwiązań jest chociażby Ubisoft, który już chyba do każdej swojej gry daje upośledzony system nemesis z Shadow of mordom i w każdej grze jest to takie nijakie, że aż nie chce się bawić tym system. Tak w sumie to nie ma czym tam się bawić, bo zawsze możemy iść tylko do góry tabelki i zawsze tylko wygrać. Podobnie jest z nową Zeldą od Ubisoftu, gdzie próbowali skopiować świetną eksplorację z nowej Zeldy, ale wszystko tak ścisnęli i nawalili znaczników, że po chwili odechciewa się łazić po tej mapie.

post wyedytowany przez michaloxs 2021-01-24 14:59:20
24.01.2021 15:02
3
34
odpowiedz
5 odpowiedzi
Natanoslav Drejkovski
10
Konsul

Nie ! Liniowe gry singleplayer wcale nam się nie znudziły.

24.01.2021 15:16
3.1
23
damianyk
108
Nośnik Treblinek

Nawet bym powiedział że mam niedosyt liniowych singli ostatnimi czasy.

24.01.2021 15:25
suchy2808
3.2
3
suchy2808
46
Centurion

Zgadzam się, teraz ze świecą szukać liniowego singla, bo każda gra musi być na siłę rpg piaskownicą z wyborami, oparta na systemie usługowym. I nie nie mam nic do tego rodzaju gier, ponieważ każdy gra w to co lubi, ale niestety teraz każda gra musi taka być.

24.01.2021 15:26
sasuke284
3.3
2
sasuke284
54
Fleshless

W tych czasach jedynie gry indie takie są.

24.01.2021 20:07
👍
3.4
zanonimizowany1299868
16
Senator

Natanoslav Drejkovski
+++
Dopóki ciekawe pomysły i świetny grywalność nie brakuje.

Gry single z półotwarte lub otwarte światy (np. Hollow Knight, Metro Exodus albo Spider-Man) też mnie nie znudzą, o ile są ciekawe i dobrze zrobione.

Assassin's Creed: Oddyssey jest słabsza gra w porównaniu do Wiedźmin 3, bo ma słabe dialogi. Ktoś od questy i postaci z UbiSoft brakuje wyobraźni.

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2021-01-24 20:16:30
24.01.2021 23:16
3.5

SirXan co do Oddysey sie zgadzam. Za to od Valhalli nie moge się oderwać , mam 90h gry i dalej mnie wciąga, oczywiście gra ma swoje wady , jak każda inna.

24.01.2021 15:13
Mówca Umarłych
4
11
odpowiedz
Mówca Umarłych
90
Pan Milczącego Królestwa

Baldur's Gate 1 i 2 (i podobne), ostatnie Deus Exy, Dishonored 1 i 2, Thief, Shadow Tactics, Tomb Raidery, Wolfenstein 2, Prey (z 2017)... i jakby poszukać to znalazłoby się więcej. Twórcy Hitmana niczego nowego nie stworzyli w takim podejściu do rozgrywki czyli zabawy w otwartych, często połączonych ze sobą bezpośrednio, hubach (planszach, mini otwartych "światach").

post wyedytowany przez Mówca Umarłych 2021-01-24 15:41:17
24.01.2021 15:19
sasuke284
5
2
odpowiedz
sasuke284
54
Fleshless

Akurat w Sniper Elite 4 jest więcej celów niż jeden na mapach, jest jeden główny i kilka pobocznych wystarczy porozmawiać z wszystkimi którzy znajdują się w lokacji tuż przed rozpoczęciem misji (z regóły są tam 3-4 osoby) i od nich dostajesz dodatkowe zadania (np. zlikwiduj artylerie przeciwlotniczą, znajdź szczepionke itp itd) + sporo znajdziek na każdej mapie.
Jedynie jest jeden sposób na wykonanie zadania, i tylko w dodatkowym zadaniu zabij hitlera jest więcej sposobów na wykonanie misji z sprawianiem że cały zamach wyglądał jak wypadek (na przykład wysadzając łańcuchy trzymające łódź podwodną by spadły kanclerzowi na głowę)

post wyedytowany przez sasuke284 2021-01-24 15:25:31
24.01.2021 15:27
JohnDoe666
6
2
odpowiedz
JohnDoe666
26
Senator

Felieton ciekawy ale moim zdaniem autor wychodzi z założenia które jest z gruntu błędne więc nic już potem nie ma prawa się zgadzać.
Ani liniowe gry singlowe ani duże singlowe openworldy graczom się nie znudziły, wręcz powiedziałbym że oba sposoby rozgrywki są na szczycie oczekiwań społeczności zainteresowanej tytułami dla jednego gracza. Wystarczy rzucić okiem na tytuły które rządziły w roku 2020 i na te które będą pewnie rządzić w 2021.
Nowe Hitmany są specyficzne i innowacyjne, ciężko o coś podobnego na rynku... tylko że rynek tego wcale nie chce. Oczywiście seria ma swoją niszę, ludzi którzy tytuł uwielbiają, ale tylko niszę.

24.01.2021 15:30
blastula
7
odpowiedz
blastula
51
Generał

Dark Fenix Myślałem wręcz, że mi się strona źle załadowała. To notatka, a nie felieton. Autor ma ciekawy pomysł i powinien go rozwinąć na więcej niż kilka akapitów.

24.01.2021 15:32
kęsik
😒
8
odpowiedz
3 odpowiedzi
kęsik
119
Legend

Nowe Hitmany mają bardzo dobry gameplay i rzeczywiście na małej mapie oferują sporo swobody w podejściu do misji ale ich formuła się całkowicie nie sprawdza przez ogólny brak zawartości w tych grach. Mówiąc w skrócie, mapek jest po prostu za mało. Nie 6 mapek w nowej części tylko minimum 20, wtedy to miałoby jakiś sens. A tak kilka godzinek i gra do zapomnienia w śmietniku.
Jeżeli już coś kopiować to Yakuzy które pokazały że można zrobić grę większą i dłuższą niż współczesne sandboxy oferując mapę wielkości 1/5 mapy GTA III.

post wyedytowany przez kęsik 2021-01-24 15:42:43
24.01.2021 15:38
sasuke284
8.1
sasuke284
54
Fleshless

No to zależy od stylu gry, jak chcesz zrobić wszystko jak leci rzucić w kąt i zapomnieć to maks 10 godzin i widzisz napisy końcowe ale jak chcesz sprawdzić każde zabójstwo, odblokować wszystkie poziomy mistrzostwa na każdej mapie to jedna odsłona nowego hitmana starczy na 10 razy tyle godzin grania
i wydaje mi się że nowe hitmany są właśnie dla osób co lubią ten styl rozgrywki, czyszczenia wszystko co jest

post wyedytowany przez sasuke284 2021-01-24 15:43:17
24.01.2021 17:20
Herr Pietrus
8.2
1
Herr Pietrus
200
Ubecka Wdowa

Ale tak gra tylko garstka zapaleńców. Ile razy można przechodzić te sam poziom, i to jeszcze pod rząd?
Obudźcie się, Hitman to specyficzna nisza. Dla bardzo wąskiego grona.

24.01.2021 17:33
sasuke284
8.3
1
sasuke284
54
Fleshless

Herr Pietrus Ile razy można przechodzić te sam poziom, i to jeszcze pod rząd? Tak szczerze to w hitmanie tako nie będąc specjalnym zapaleńcem to ze 2-3 razy można, każdy poziom jest tak zrobiony że można go przejść wiele razy i za każdym razem odkryć coś nowego, nowe sposoby zabicia celu itp itd, za pierwszym razem na przykład spuszczasz celowi na łeb kinkiet przebrany za budowlańca, za drugim razem posyłasz mu kulkę w serce przebrany za strażnika a za trzecim razem podajesz mu zatrutego szampana przebrany za kelnera, za każdym razem są inne dialogi i podejście do celu jest kompletnie inne i jedyne co się powtarza to wygląd lokacji, no i od mniej więcej tego momentu dopiero znasz lokacje na tyle że odkrywając kolejne możliwości i opcje przy okazji powtarzasz robienie kilku innych czynności które już przy poprzednich przejściach tej lokacji zrobiłeś. Ta gra jest właśnie tak zrobiona żeby podchodząc do zabicia tego samego celu w tej samej lokacji ale z innym zamiarem popełnienia zbrodni przechodzenie tej lokacji po raz 2 i 3 dało kompletnie inne odczucia ale potem to już tylko platynowanie lokacji

post wyedytowany przez sasuke284 2021-01-24 17:36:17
24.01.2021 15:48
Yggdrasen
📄
9
21
odpowiedz
1 odpowiedź
Yggdrasen
4
Chorąży

O czym jest tekst który właśnie przeczytałem? Mam wrażenie że o niczym, kilka słów o tym jak to autorowi spodobała się formuła Hitmana, wow.

Przykłady też świetne...
Pierwszą grą, której zaleciłbym przejście na taki model, byłby Battlefield. Znamy się z tą serią nie od dziś i wiemy, że tryb singleplayer nie jest jej mocną stroną. A gdyby tak dać graczowi pięć-sześć dużych map? Każda w trochę innym klimacie, każda z szeregiem zadań do wykonania i wieloma sposobami, by to zrobić. Puśćmy wodze wyobraźni. Itd.
Tutaj nie trzeba puszczać wodzy wyobraźni, a np Battlefield Bad Company to co? Z tego co pamiętam, to jedynka miała właśnie formę hybrydy pół-otwartych map z kolejnymi celami do wykonania.
Albo:
Call of Cthulhu i The Sinking City
Ciekawe gry, ale mało komu znane żeby zobrazować wizję jaką chce się przedstawić, jeszcze opisane jednym prostym zdaniem.

Hitman wydaje się wzorcem do naśladowania także dlatego, że pokazał świetny model wsparcia po premierze. Na bieżąco pojawiają się tam nowe misje i zadania do wykonania, które sprawiają, że do gry można wracać regularnie. Zgadzam się, ale to chyba temat na inny artykuł? Brzmi jak puenta do tekstu o dobrze zarządzanych firmach. Jak to się ma do zalet modelu gry? Nie do każdej gry "z etapami" będą pasować nowe misje, tak jak pasują do nowych zleceń płatnego zabójcy.

Nie wspominając o tym, że liniowych singlówek (i innych) nigdy dość, i żadna firma nie powinna porzucać swoich wizji w imię tego co jest "modne" czy tego co dobrze sprawdziło się u kogoś innego. Naśladowanie zabija charakter gier, bo kiedyś takie AC były świetnymi grami fabularnymi z otwartym światem, a teraz to nijakie klony rpgów, m.in Wiedzmina.

Całość odebrałem jak dziecinną ekscytację "fajną grą, która spodobała mi się tak bardzo, że koniecznie muszę coś napisać". Zero konkretów. To bardziej jest jak komentarz na forum, aniżeli felieton IMHO.

24.01.2021 20:13
9.1
1
zanonimizowany1299868
16
Senator

Popieram. Kopiowanie czyjej pomysł nie wystarczy. Dobre i niepowtarzalne pomysły, oraz wyobraźni są potrzebne do sukcesu.

Gra Darkwood osiągnęło sukcesu, bo twórcy nie kopiowali widoku 3D tak jak robią większości, lecz robią po swojemu, co uznali za stosowne. Horror + widok izometryczny. Stworzyli unikalny świat oparty na pewna książkę, czego w większości gier horrorów nie było. I wielu innych. Wszystko to dobrze wykonali. Jedyny minus to częsty backtracking do kryjówki i powtarzalny noc na dłuższy metę. Polecam ta gra.

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2021-01-24 20:26:11
24.01.2021 15:49
10
1
odpowiedz
leonekwolfik
28
Pretorianin

Minus za pierwsze zdanie.

24.01.2021 16:27
Ergo
11
odpowiedz
Ergo
62
Konsul

Chyba w miarę dobrym przykładem jest tutaj stary Medal of Honor Airborne. Jeśli się
mylę to mnie poprawcie bo już dobrze nie pamietam, ale tam to właśnie było zrobione na podobnej zasadzie co Hitman tylko nie na tak duża skalę.

Osobiście kocham otwarte światy i swobodę dzięki której mogę podejść do misji jak mi się żywnie podoba, gry liniowe i trzymanie analoga do góry to nie dla mnie.
Oj bardzo bym chciał aby wszystkie gry poszły w kierunku otwartych światów lub chociaż większych hubow i swobody :) Oczywiście to się powoli dzieje, ale gier dobrze zrobionych w tym stylu nie ma za wiele :(

24.01.2021 16:34
MineBeziX
😒
12
7
odpowiedz
MineBeziX
32
Generał

A ja proponuję nie kopiować, tylko się inspirować się, ulepszać i dawać szczyptę własnej formuły.

24.01.2021 16:37
KMyL
😂
13
5
odpowiedz
KMyL
113
SnowflakesEverywhere

Dark Fenix
Tekst skończył zdecydowanie za szybko. Miałem nadzieję na kilka stron a tu zaledwie trzy akapity.
Pierwszy raz na GOL-u? xD

24.01.2021 16:42
Qverty
😂
14
18
odpowiedz
Qverty
13
w olejku lub w pomidorku

Liniowe gry singleplayer już dawno się nam znudziły,

Zdanie na poziomie twierdzenia EA: gracze nie chcą już grać w gry singleplayer

24.01.2021 16:50
15
6
odpowiedz
1 odpowiedź
lis22
49
Pretorianin

"Liniowe gry singleplayer już dawno się nam znudziły"

Jak mogły się znudzić, skoro ich nie ma? Moim zdaniem, pochopnie wyciągnięty wniosek, ja tam czekam na liniowe single.

24.01.2021 17:05
sasuke284
15.1
sasuke284
54
Fleshless

nie no są, ale mało, w tamtym roku wyszło specjalne wydanie devil may cry 5 a ostatnim gatunkiem pod jaki można tą grę zaliczyć to otwarte światy

post wyedytowany przez sasuke284 2021-01-24 17:10:15
24.01.2021 16:55
16
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1354305
1
Centurion

Kolejny liniowy FPS a fakt jest taki ze może cod i Farcry liczą się w grze ale to jest wypracowane latami w rok rok wydając kolejna grę.
Problem Hitmana nie jest ze wyszedł zły a nie ma tak popularnej marki. Taka prawda, cod nie bije rekordy sprzedaży bo to wybitna gra tylko gracze jeszcze pamiętają świetne MW4, BO2 które były 10 lat temu. Tak samo far cry sprzedaje się bo jedynka była hitem a nie dlatego ze to dobra gra.

post wyedytowany przez zanonimizowany1354305 2021-01-24 16:57:29
24.01.2021 17:09
sasuke284
😂
16.1
1
sasuke284
54
Fleshless

Tak samo far cry sprzedaje się bo jedynka była hitem a nie dlatego ze to dobra gra. Co pan za głupoty gada? Każda gra jaka się dobrze sprzedaje jest przynajmniej dobra, fani mogliby kupić co najwyżej far cry 2 bo far cry 1 było dobre ale jeśli far cry 2 nie byłoby dobre to mało by kto kupił far cry 3 a far cry 5 by nawet nie zostało wydane bo by się gry nie sprzedawały.

24.01.2021 17:25
JohnDoe666
16.2
JohnDoe666
26
Senator

Problem Hitmana nie jest ze wyszedł zły a nie ma tak popularnej marki. Taka prawda, cod nie bije rekordy sprzedaży bo to wybitna gra tylko gracze jeszcze pamiętają świetne MW4, BO2 które były 10 lat temu.
Stary piszesz kompletne głupoty.
Kolejne gry mocnych serii po prostu muszą prezentować wysoki poziom bo idą do piachu jak każda inna kiepska marka.
Owszem, trwa to trochę dłużej bo najwięksi fani serii zawsze coś tam kupią, ale każda gra to nowe otwarcie. Jeśli developerzy i wydawcy nie monitorują czego chce społeczność i nie dają dobrych gier to serii nic nie uratuje.
Dlatego dzisiaj CoD to absolutna ekstraklasa i sam szczyt najlepiej zarabiających serii, a jego potężny protoplasta Medal of Honor od lat gryzie glebę.

24.01.2021 16:57
Kussi
😡
17
odpowiedz
1 odpowiedź
Kussi
34
Chorąży

Strzyżewski, nie pisz więcej felietonów, raczej pseudo felietonów.

24.01.2021 17:21
Herr Pietrus
17.1
1
Herr Pietrus
200
Ubecka Wdowa

Toc to zwykły click-bait.
Ale budujące są właściwie same krytyczne reakcje graczy. Jest jeszcze grupka ludzi czująca, akie gry są dobre.

24.01.2021 17:19
18
odpowiedz
imightbewrong
20
Centurion

The Sinking City to otwarty świat, swoją drogą bardzo ładny, natomiast Call of Chtulhu to gra w 100% liniowa. Nie bardzo rozumiem podanie tych dwóch przykładów.

24.01.2021 18:43
19
odpowiedz
Old Gamer 1910
6
Generał

Liniowe sonfle player o ile maja dobry scenariusz,fajne postacie i odpowiednią jakość wykonania to ... zjadaja na sniadanie wszystkie multiplayerowe wydmuszki i większość sandboxow o poranku nie ruszajac ske nawet z łóżka.

24.01.2021 18:50
vorimenn
😒
20
6
odpowiedz
vorimenn
40
Generał

Liniowe gry singleplayer już dawno się nam znudziły

Co to za pieprzenie?

24.01.2021 18:55
21
1
odpowiedz
Sarseth
14
Konsul

Nie, nie znudziły, gry liniowe powinny dalej powstawać. Ale Hitman rzeczywiście ma bardzo fajny model :) Widziałbym go w większej ilości gier, na pewno. Nigdy nie lubiłem przechodzić tych samych map, daltego rzadko kiedy gram w grę drugi raz. A gier, gdzie trzeba backtrackować swoje ruchy - bardzo nie lubię. Chyba że gra robi to dobrze. Hitman robi to bardzo dobrze.

24.01.2021 19:09
marcing805
22
odpowiedz
marcing805
157
PC MASTER RACE

Nowe Metro, nowy God of War, The Evil Within 2, Control też tu pasuje. The Last of Us 2 również ma duże obszary do zwiedzania. Takie gry były są i będą i nie są niczym nadzwyczajnym. Nie jest prawdą, ze przy takich grach jest mniej roboty niż przy dużych sandboksach. Często jest na odwrót, bo twórcy skupiają się na drobnych detalach i ciekawych do zwiedzania lokacjach a to wymaga pracy i zaanagażowania.

24.01.2021 19:17
23
odpowiedz
Absolem
99
Generał

Model z Hitmana nie zastąpi ani liniowych gier single ani gier z otwartym światem. W te ostatnie gra się właśnie po to, żeby poczuć zew przygody i imersję, kiedy stajemy sobie na dowolnym wzgórzu w grze i widzimy z niego daleko majaczącą metropolię, do której wkrótce się wyprawimy. Nie chciałbym tego zamieniać na kilka różnych map w stylu Hitmana. Niech sobie koegzystują wszystkie modele obok siebie tak jak do tej pory i wszyscy znajdą coś dla siebie.

24.01.2021 19:55
Sarafan
24
odpowiedz
Sarafan
5
Pretorianin

Jeśli chodzi o gry RPG, to takie podejście oferują np. nowe Deus Exy, Mass Effect Andromeda, czy w pewnym zakresie Wiedźmin 3 (który ma dwie duże mapy). W przypadku Deus Ex sprawdziło się to wyśmienicie.

24.01.2021 20:20
Metaverse
25
7
odpowiedz
1 odpowiedź
Metaverse
34
Generał

Przeciez ten tytul i pierwsze zdanie to czysta prowokacja. Prosze nie karmic trolla.

24.01.2021 20:27
25.1
1
zanonimizowany1299868
16
Senator

Żeby zarobić od reklamy za liczby odwiedzin dla newsy. :P

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2021-01-24 20:28:01
24.01.2021 22:16
26
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
akixd
10
Legionista

> "Liniowe gry singleplayer już dawno się nam znudziły"

Dobra, teraz moja kolej na napisanie czegoś bez sensu ;)

sdoufghalseghlkasjhdglkjsadghlksadjfghlaksjdghkajsdghlkjsadg

24.01.2021 22:25
konewko01
😂
26.1
konewko01
24
Senator

Lepsze GTA VI MMO i dojenie przez kolejne 10 lat.

25.01.2021 11:34
26.2
sadler
101
Konsul

Rockstar może i doi graczy przez multi, ale przy tym wydaję grę single player, której pod względem jakości trudno dorównać innym grom. Nawet o Cyberpunku mówiło się, że będzie to polskie GTA, a okazało się, że daaaleko im do tego poziomu.

24.01.2021 22:32
27
odpowiedz
SylwesterZ
36
Pretorianin

Modelu Hitmana nie da się zastosować w wielu przypadkach. Pierwszym z brzegu jest gra z wartką akcją, która wymaga stałego napięcia, ciągu zdarzeń, więc nie da rady zmieścić powtarzalnych akcji, gdzie obiekt w nieskończoność łazi od punktu A do B, dalej do C itp.
Oczywiście można próbować, ale wtedy mniej lub bardziej akcja zostanie rozwodniona, bo przecież możemy sobie gdzieś iść, zrobić inne zadanie itp. itd.

24.01.2021 23:23
Kierba88
28
odpowiedz
Kierba88
30
Pretorianin

Znudziły? Takie do bólu liniowe COD MW z 2019 to przechodziłem z bananem na twarzy od ucha do ucha, oczywiście z przymrużeniem oka na fabularną otoczkę.

25.01.2021 10:02
29
odpowiedz
katai-iwa
16
Generał

Grałem tylko w pierwszy sezon nowych Hitmanów i gra serio bardzo dobra, ale tego typu gry nie pasują do każdej gry

25.01.2021 11:01
30
1
odpowiedz
sadler
101
Konsul

Najnowsze hitmany to przykład, jak można wydawać pakiety map do gry co 2 lata i kasować za nie 250 zł. Ale jak widać baranów do strzyżenia nie brakuje.

25.01.2021 12:17
_D_R_A_G_O_N_
31
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
62
V

Śmiem twierdzić, że mi się gry singleplayer nie znudzą nigdy. Multi mi się dużo szybciej nudzi.

25.01.2021 13:50
32
odpowiedz
plolak
10
Generał

Liniowe gry singleplayer już dawno się nam znudziły,

Chyba wydawcom bo nie mogą wciskać różnych odpłatnych zawartości.

25.01.2021 14:30
ThisPapa
📄
33
odpowiedz
ThisPapa
75
Pretorianin

Najpierw propozycja:
"Pierwszą grą, której zaleciłbym przejście na taki model, byłby Battlefield."

Później ocena tej propozycji:
"Mam nawet wrażenie, że w przypadku Battlefielda V twórcy próbowali coś takiego osiągnąć i im nie wyszło."

W jednym tekście czytam propozycję autora, która w dalszej części jest obalana przez.. autora.

post wyedytowany przez ThisPapa 2021-01-25 14:30:43
25.01.2021 15:08
👎
34
odpowiedz
zanonimizowany1146443
59
Senator

Liniowe gry singleplayer już dawno się nam znudziły

Mów za siebie.

26.01.2021 08:53
35
odpowiedz
stefan150
11
Chorąży

Znudziły nam się SŁABE liniowe gry singleplayer. To że przez lata wychodziła cała masa nudnego szrotu zrobionego często tylko po to żeby tryb SP w ogóle w grze istniał to nie znaczy że ludziom się znudził cały 'gatunek'

26.01.2021 14:53
Adi777
36
odpowiedz
Adi777
31
Pretorianin

Liniowe single? Czemu nie, ale bez skryptów, durnych QTE, dobre fabularnie, z ciekawymi postaciami, dialogami, ale też z większą swobodą działania, nie tylko jedną słuszną drogą do celu.

Felieton Widzieliście nowe Hitmany? Czas zacząć to kopiować