Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Shadow of the Tomb Raider z obsługą ray tracingu i DLSS

20.03.2019 19:01
XoniC
😱
1
XoniC
67
Generał

Szybko się uwinęli chłopaki. Myślałem, że po słabej sprzedaży SotTR oleją sprawę i nie dodadzą tego całego "rejtrejsingu" w ogóle.

20.03.2019 19:07
Dawko062
2
odpowiedz
Dawko062
100
Pora umierać

Mam nadzieję, że przez cały ten czas starali się w miarę ogarnąć DLSS'a i udało im się jakoś sensownie zaimplementować RT.

20.03.2019 19:16
3
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany250573
98
Generał

Przecież w tej grze dodali tylko cienie liczone tym algorytmem.

Mamy więc wszystkich cudów Nvidii po trochu w trzech grach. Odbicia w BF, GI w Metro i cienie w TR. Chyba trzeba odpalić te trzy na raz, żeby był ten słynny "full experience" .

20.03.2019 19:39
Dawko062
😂
3.1
Dawko062
100
Pora umierać

Tyle było z nadziei.

post wyedytowany przez Dawko062 2019-03-20 19:39:34
Wiadomość Shadow of the Tomb Raider z obsługą ray tracingu i DLSS