Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Nawet zło może dawać radość – recenzja gry Tyranny

23.11.2016 22:06
1
Ugr-Hab
25
Legionista

Wady:
-malejący poziom trudności
-uczucie, że gra się urywa. Nie mam tu na myśli tylko fabuły, ale też mechaniki. Nie rozwinąłem późniejszych artefaktów, nie skończyłem żadnego badania dekretu w wieży. Grałem w dość powlny dokładny sposób więc jestem tym trochę rozczarowany. Nie było endgame'u szlifowania bohaterów, ich przedmiotów. Jeśli chodzi o progress, mechanikę rozwoju, badań miałem wrażenie, że gra urwała się w 3/4.
-czasy loadingi połączone z częstą teleportacją między wieżami. Nowy poziom: do wieży z mistrzami umiejętności, warto też skoczyć do kuźni i do książnicy: odebrać materiały, zlecić nowe badania czy ulepszyć ekwipunek. No i do swojej głównej, bo tylko tam można spać w celu otrzymania tymczasowych bonusów. Potem z powrotem do lokacji w której działamy. Jest też miasteczko które ma chyba z dzisięć domków, wewnątrz nich przebywamy kilka do kilkudziesięciu sekund aby sprawdzić co jest w środku. I za każdym razem mamy 2 ekrany ładowania.

post wyedytowany przez Ugr-Hab 2016-11-23 22:08:45
gameplay.pl Nawet zło może dawać radość – recenzja gry Tyranny