Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Reklamacja

18.02.2016 18:54
1
zanonimizowany1139051
7
Pretorianin

Reklamacja

Witam, mam pytanie do ludzi znających temat. Czy kasjerka/kasjer ma prawo w sklepie sprawdzić zakupiony przez klienta towar czy nie jest uszkodzony fizycznie np Antyramę? Po 2 czy gwarancja zostanie pomyślnie rozpatrzona jeśli antyrama jest uszkodzona mechanicznie (popękana w rogu dość poważnie, ewidentnie widać że klientowi spadło to i sie potłukło)? Bardzo proszę o jakieś linki do prawa konsumenckiego mówiącego o tych rzeczach ;).

18.02.2016 18:55
mohenjodaro
2
odpowiedz
mohenjodaro
109
na fundusz i prywatnie

ma prawo, nie uznają ci takiej reklamacji

i wierz mi, wiem co mówię, widziałem wszystkie sezony suits

18.02.2016 20:01
3
odpowiedz
zanonimizowany1139051
7
Pretorianin

Nawet jeśli w protokole jest napis "uszkodzenie nie powstało z mojej winy" Pytam sie bo dziś przyszła do mnie baba do sklepu i się odgrażała prawami konsumenta wiec chciałbym wiedzieć czy ma jakieś prawa do pyskowania.

18.02.2016 20:12
4
odpowiedz
zanonimizowany1109043
11
Konsul

Nawet musisz sprawdzić . Moze akurat jest tam pękniete coś to musisz na miejscu wyjąc pokazać i w takim przypadku przynieść nowe o znów otworzyć pokazać czy jest całe jesli jest to klient bierze i kupuje koniec kropka ty pozniej nie masz nic do tego...

18.02.2016 20:40
5
odpowiedz
zanonimizowany1139051
7
Pretorianin

No ok a jeśli klient odmówił sprawdzenia? Przecież nie zmuszę go prawda? Nawet nie podszedł do informacji choć było mówione i został poinformowany że ma sprawdzić.

18.02.2016 20:59
mohenjodaro
6
odpowiedz
mohenjodaro
109
na fundusz i prywatnie

dobra, słuchaj, ja naprawde moge Ci pomoc z tym klopotem, ale napisz raz jeszcze w jezyku polskim kim jestes w tym sporze, co sie stluklo, kiedy sie stluklo, kto czego oczekuje itd.

bo tak to napisales, ze ja juz szczerze mowiac nawet nie wiem na jakie pytanie Ci odpowiadalem

jesli chcesz pomocy to zadaj sobie trud i napisz w miare po polsku co sie wydarzylo i jaki masz problem

18.02.2016 21:50
8
odpowiedz
zanonimizowany1109043
11
Konsul

Prosze o zbanowanie zablokowanie tego LikeMaster bo spamuje i cos wciska....

A tak poza tym odnoszac sie do tematu , powinienes z nim podejsc do tej informacji to raz . Dwa nie musiałes . Trzy raczej z punktu widzenia normalnego człowieka nie interesuje Cię to i nie ma dowodów ze to Ty coś zrobiłes poza tym jesli jestes pracownikiem bo na to wyglada to masz chyba kamery w swoim miejscu pracy... Mozna sprawdzic.

18.02.2016 23:21
9
odpowiedz
zanonimizowany1139051
7
Pretorianin

Ok jestem pracownikiem w firmie (nie ważne jakiej) dziś chłopak (15 lat max) kupował z trzema kolegami antyramę, po jakiejś godzinie przyszedł złożyć do nas reklamację, my go poinformowaliśmy tzn ja z koleżanką że mu i tak nie uwzględnią on zamiast domagać się i tak złożenia reklamacji wyszedł ze sklepu zadzwonił do matki, i tak przyszła żądając zwrotu kasy albo wymiany na nową antyramę (z racji uszkodzenia było to niemożliwe) spisaliśmy więc protokół reklamacyjny (antyrama uszkodzona była w miejscu widocznym dość spore pęknięcie) i tu pojawia sie moje pytanie czy serwis czysto teoretycznie uzna jej tą reklamację czy raczej bez szans? Dodam że antyrama w momencie przejścia przez kasy nie była uszkodzona w tym miejscu, a o sprawdzenie rogów poprosiła kasjerka klienta ten zaś odmówił, a przecież nie wyrwie mu towaru z ręki i na siłę nie sprawdzi prawda? Także to tyle z opisu, w sumie mam to gdzieś ale dla zaspokojenia ciekawości chciałbym wiedzieć :).

@piorkos94 Jaki LikeMaster? O kim Ty piszesz?

18.02.2016 23:58
DiabloManiak
10
odpowiedz
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

Ad 1 . to raczej prawo klienta, sprzedawca w żadem sposób nie musi ( ba pomyśl że w takim Carrefourze sprzedawczyni ogląda np każdy kubek a kolejka czeka i czeka )..
Bo jak wystąpi właśnie uszkodzenie mechaniczne to on (klient) ma problem udowodnić że to nie jego wina...

ad 2 . dostanie odpowiedz w stylu:
Uszkodzenia mechaniczne spowodowane zaniedbaniem lub nienależytym użytkowaniem Antyramy, za które sklep nie odpowiada i jej obecny stan uniemożliwia stwierdzenie, czy towar był wadliwy już w chwili sprzedaży..

Czy po prostu że raczej klient uszkodził ( trudno nie zobaczyć pęknięcia na antyramie w widocznym miejscu)

na 99% nie uzna chyba ze serwis ( raczej producent) nie będzie chciał się żreć o kilka groszy

19.02.2016 12:36
11
odpowiedz
zanonimizowany1109043
11
Konsul

Był widocznie usuniety juz albo sam sie usunął .

19.02.2016 18:51
12
odpowiedz
zanonimizowany1139051
7
Pretorianin

Ok, dostaliśmy odpowiedź od serwisu i jest ona negatywna dla klienta ;].

20.02.2016 01:44
👍
13
odpowiedz
zanonimizowany1109043
11
Konsul

<----- ;)

Forum: Reklamacja