Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Wargaming vs. Gaijin, czyli bitwa na wszystko, co pancerne

29.11.2013 11:41
1
mafioso12
97
Konsul

Ja niedawno zainstalowałem sobie World of Tanks i gra jest na prawdę świetna. Samoloty za bardzo mnie nie interesują ale czekam z niecierpliwością na udostępnienie czołgów przez Gaijin. Podstawowymi różnicami mogącymi spowodować, że gra od Wargamingu przegra tę batalię są:
1. ładniejsze i bogatsze w szczegóły pojazdy (już jest to zauważalne);
2. ładniejsza grafika i lepsza optymalizacja - nie oszukujmy się ale World of Tanks działa tragicznie na niektórych konfiguracjach. Na War Thunder ludzie raczej nie narzekają;
3. Zniszczenie czołgu nie będzie opierać się na pasku "życia" całego czołgu. W World of Tanks bzdetne jest, że trafienie w peryskop na wieżyczce dowódcy może doprowadzić do zniszczenia czołgu jeśli ma on mało "życia".
4. Ciekawsze mapy - w WoT wiele map jest bardzo do siebie podobnych. Są dosyć rozległe ale nie opłaca się wjeżdżać na sam środek mapy bo kończy się to praktycznie natychmiastowym zniszczeniem. W związku z tym walka toczy się na wzgórzach na obrzeżach mapy a na środku mapy gorzeją wraki graczy, którzy dopiero zaczęli przygodę z grą i nie znają dobrze map.

Mam nadzieję, że Gaijin tego nie spieprzy i dostaniemy grę lepszą od World of Tanks, bo na tak daleko posunięte zmiany w grze Wargamingu nie mamy co liczyć.

29.11.2013 11:48
Predi2222
2
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Na wszystko co wychodzi spod rąk komuchów a ma mieć jakikolwiek związanego z historią trzeba patrzeć z dużym dystansem .
Kacapy lubują się w przerabianiu historii .

29.11.2013 12:08
3
odpowiedz
mafioso12
97
Konsul

@up
Grałeś w ogóle w te gry? Tam jest tyle historii co kot napłakał. Jednocześnie walczą ze sobą po jednej stronie czołgi brytyjskie, niemieckie i radzieckie! Poza tym te czołgi są historyczne tylko z nazwy bo parametry działa, pancerza są dobrane aby zachować balans rozgrywki.

29.11.2013 12:18
Predi2222
4
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

pancerza są dobrane aby zachować balans rozgrywki.

O której grze mówisz ? Wot ? Tam jest wg cb balans ? Widzisz i nie grzmisz ...

29.11.2013 12:49
5
odpowiedz
mafioso12
97
Konsul

No tak, ja o niebie a ty o chlebie. Nie podoba się to nie graj i daj żyć.

29.11.2013 12:58
Predi2222
6
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

A czy to że mi się gra nie podoba ( skończyłem grać o 5k bitew az późno) ,to zabrania mi gry krytykować ?

Krytyka wymaga podania jakichkolwiek argumentów

Zakładam że mój rozmówca nie ma klapek na oczach i widzi jak jest z tym balansem w grze (jeśli mowa o wot) .

29.11.2013 13:09
7
odpowiedz
seba1818
31
Pretorianin

[6] A w którym dokładnie momencie skrytykowałeś grę? Na razie widzę, że zwyzywałeś autorów i tyle. Krytyka wymaga podania jakichkolwiek argumentów, a tych jakoś nie widzę. W innym przypadku jest to zwykłe hejterstwo.

29.11.2013 13:18
8
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

[7]
+1
kolejny hejter od siedmiu bolesci

[6]
Balans w grze jest calkiem w porzadku, wiekszych problemow nie ma (poza doslownie trzema czy czterema czolgami, ktorych pewnie na oczy nie widziales). Roznice miedzy tierami sa "by design" i z drugiej strony (bo klapek na oczach pewnie nie masz?) w WT tez istnieja (LaGGi, premium US spitfire - co z tego ze wycofali, jak ludzie juz je nakupowali, slabe japsy i pewnie jeszcze kilka innych problemow)

Mnie natomiast ciekawi polaczenie samolotow i czolgow w WT. Jesli bedzie tak, jak pokazywali na filmikach to czolgi maja, tak w skrocie, przejebane.

29.11.2013 13:36
Predi2222
9
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

W założeniu twórców gra nie ma żadnego związku z historią (OK) , jest arcadem gdzie mogą sobie robić co chcą i jak chcą balansować czołgi (oczywiście komuchy op ) .
Wstawiają prawa fizyki tak idiotyczne, irytujące i niedorzeczne że przeczą sami sobie. Ot prosty przykład - przenikające strzały/niewidzialny strzał - pocisk który przeleciał przez czołg nic mu nie czyniąc i wybuchł za nim - ma to według autorów nadać grze "realizmu" (LOL) i odpowiada pociskom które nie wybuchły/nie zadziałały po penetracji pancerza (niewybuchy/niewypały).
Autorzy szczycą się /walczą niemal jak psychopaci z wszelkimi przejawami nazizmu/faszyzmu . Zwykłe cyferki 88 w nicku mają opowiadać pierwszym literą w alfabecie hitlerowskiego pozdrowienia (za co jest permanentny ban ).
Tymczasem sami dodają do gry możliwość malunku za wieży czołgu ruskiego "za stalina" którego można postawić na równi z Hitlerem .Autorzy tłumaczą to iż "stalin był postacią kontrowersyjną" a sam napis ma dodać grze realizmy (LOL).

Strzały bezpenetracyjne z dział dużego kalibru w śmiesznie cienki pancerz - normalnie gdzie pocisk powinien przestrzelić czołg na wylot to w magiczny sposób zatrzymuje się .

Tzw.space armor - cienka blacha grubości gdzieś 4-5 cm zatrzymuje pociski o kilkukrotnie większej penetracji niż ona sama . U ruskich wprowadzona jest wersja "niewidzialna" .

Wprowadzanie coraz to nowych i dziwaczniejszych czołgów (tu popis jeśli chodzi o balans),zamiast usprawnić grę .

Balans-czyli generalnie całe zło wota - ruskie op reszta słabsza .
MM- czyli taki żeby ruskie były na top .
Źle (lub niejasno) działajacy system kamuflażu - raz się chowasz za małym krzakiem i cb nie widać ,innym razem chowasz się za ścianą drzew i ktoś cb spotuje. Oczywiście pod względem camo nic nie dorówna ruskim . ich zieleń znakomicie komponuje się z trawą mimo iż posiadają czołgi/tdki większe niż stodoła .

Mała i małe mapy .

Jest to bug, ktory zreszta ma byc naprawiony w 8.10.

Strzał za 0 to też bug (złe komendy załogi) i nie jest naprawiany od ....8.4 ?

Powiem wprost: pierdolisz jak potluczony.

Nie pierdole bo z tego dzieci są . Taka wypowiedź była kogoś w wg na zagranicznym forum . Temat o tym był na polskim forum i tam była ładnie objaśniona "fizyka".

Screeny albo replay prosze.

Ile bitew masz ? Nigdy ci się nie zdarzyła że z działa o gigantyczne penie nie zrobiłeś nic scoutowi ? Na polski forum ktoś się kiedyś chwalił że zdobył stalową ścianę T71 - http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/242026-stalowa-sciana-na-t71/

Bredzisz. Znowu. Ta "blacha" zatrzymuje tylko pociski HEAT - dokladnie jak w rzeczywistosci (poczytaj sobie co to jest ten "tzw. spaced armour" i po co go stworzono).

Wiem po co ja stworzono ,wiem też ile nieprzyjemności miałem przy spotkaniach ferdkiem z sp .

Wprawdzie nie lubię co chwila edytować ale :

Zaden ruski czolg w tej chwili nie jest nawet blisko bycia OP.

kv1s - nie nie op , brak konkurecji na Vi tierze , gruby pancerz ,op działo z poprawioną niedawno celnością .
kv1 -czołg dla ameb - czołg nie wymagający zbyt dużego myślenia . Jeśli jesteś na top ,możesz czuć się względnie bezpiecznie bo jakiekolwiek odchylenie w którąkolwiek stronę daje ci % do pancerza .
is8- czołg o magicznym niewidzialnym "space armor" z boku .
ob 268 -td o gigantycznej penie i dmg + b.dobry pancerz i camo mimo wielkości stodoły .
+ całe wiadra smaczków które dają przewagę ruskim na innymi .

29.11.2013 13:38
10
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

Wstawiają prawa fizyki tak idiotyczne, irytujące i niedorzeczne że przeczą sami sobie. Ot prosty przykład - przenikające strzały/niewidzialny strzał - pocisk który przeleciał przez czołg nic mu nie czyniąc i wybuchł za nim - ma to według autorów nadać grze "realizmu" (LOL) i odpowiada pociskom które nie wybuchły/nie zadziałały po penetracji pancerza (niewybuchy/niewypały).

Powiem wprost: pierdolisz jak potluczony. Jest to bug, ktory zreszta ma byc naprawiony w 8.10.

Strzały bezpenetracyjne z dział dużego kalibru w śmiesznie cienki pancerz - normalnie gdzie pocisk powinien przestrzelić czołg na wylot to w magiczny sposób zatrzymuje się .

Screeny albo replay prosze. Jestem pewien, ze znowu mowisz o trafieniu w element, gdzie nie mozna nic uszkodzic.

Tzw.space armor - cienka blacha grubości gdzieś 4-5 cm zatrzymuje pociski o kilkukrotnie większej penetracji niż ona sama . U ruskich wprowadzona jest wersja "niewidzialna" .

Bredzisz. Znowu. Ta "blacha" zatrzymuje tylko pociski HEAT - dokladnie jak w rzeczywistosci (poczytaj sobie co to jest ten "tzw. spaced armour" i po co go stworzono). A to, ze 5mm zatrzymywaŁO pociski AP/APCR bylo bugiem, ktory z tego co widze juz jakis czas temu naprawili.

Wprowadzanie coraz to nowych i dziwaczniejszych czołgów (tu popis jeśli chodzi o balans),zamiast usprawnić grę .

Prototypy. Bardzo fajne i ciekawe maszyny. Chcialbym aby dawali ich wiecej.

Balans-czyli generalnie całe zło wota - ruskie op reszta słabsza .
Zaden ruski czolg w tej chwili nie jest nawet blisko bycia OP. OPy to: Foch (francuz) i T57 (amerykaniec). Najlepszym ruskim czolgiem jest T-54 i T-62A, ale oba maja swoje odpowiedniki/rownie dobre czolgi u innych nacji (e-50, wz-120, batchat itd.)

MM- czyli taki żeby ruskie były na top .
Pisalem juz ze bredzisz? Tak... 2 razy. Wiec i trzeci: bredzisz.

Źle (lub niejasno) działajacy system kamuflażu - raz się chowasz za małym krzakiem i cb nie widać ,innym razem chowasz się za ścianą drzew i ktoś cb spotuje.
System camo jest dobrze wytlumaczony, ten kto go zrozumie wygrywa gre. Nie zrozumiales go wiec płaczesz. A to, ze czasami pojawiaja sie bugi? Jak w kazdej grze.

Oczywiście pod względem camo nic nie dorówna ruskim . ich zieleń znakomicie komponuje się z trawą mimo iż posiadają czołgi/tdki większe niż stodoła .
Dorowna. Chociazby chinczyki czy batchta. Czy niemiecki Rheinmetal-Borsig (ktory juz teraz jest uznawany za OP i pewnie dostanie nerfa). I pewnie wiele innych, ktorych nie chce mi sie szukac teraz.

Strzał za 0 to też bug (złe komendy załogi) i nie jest naprawiany od ....8.4 ?

Screenshot albo replay. Strzalow za zero nie ma od DAWNA. To co slyszysz ze za zero to rykoszet/tracki albo spaced armor.

Podsumowujac: bredzisz.
Oczywiscie, ze WOT ma wady, jak kazda gra, ale to co wymieniles wyzej to sa twoje chore zwidy/placz kolesia co nie nauczyl sie przez 5k bitew podstaw gry. Najwieksza wada gry w tej chwili jest gowniany engine, ktory powoduje, ze gra nie ma szans sie dobrze rozwinac. Nie tylko optymalizacja zasysa, ale silnik blokuje tez fizyke w kilku miejsach i nie pozwala na prowadzenie dokladniejszych obliczen (stad duzo uproszczen.)
Moglbym jeszcze przyczepic sie do sredniego balansu pomiedzy calymi klasami pojazdow (a raczej typami) - np. magazynkowcani, co szczegolnie widac na turniejach - licza sie tylko AMXy i T32. ISy raz na ruski rok. Brakuje tez trybow gry pozwalajacych wykorzystac inne tiery niz 6, 8, 10 - cala reszta to "przejsciowki" i do wywalenia.
No i sam osobiscie nie lubie roznic miedzy tierami, ktore powoduja powyzszy problem. Pomimo, ze na turnieju dajmy sa tiery 1-8, to gra sie tylko 8 bo 7 jest za slaby. Ale to jest juz design (a raczej pomysl na wyciaganie kasy od ludzi, ktorzy chca miec wyzszego tira - dziala to jak mmorpg, gdzie sprzedaje sie wiekszy miecz i lepszy pancerz - tutaj masz czolg wyzszego tieru).

EDIT:
ah tak i musze sie zgodzic z jednym - ruskim podejsciem do historii. Jest to mega irytujace. Ale kacapy tak juz maja...

29.11.2013 13:55
11
odpowiedz
seba1818
31
Pretorianin

[9] Autorzy walczą z przejawami nazizmu, bo muszą. W przeciwnym razie mają pozamiatane na rynku niemieckim. Na ich miejscu odpuścił byś taki rynek, czy się dostosował? Co do czołgów OP. Zgadza się, zdarzają się, ale niekoniecznie ruskie. Proponuje przyjrzec się nowemu td niemieckiemu X tieru. Poza tym piszesz o tym balansie, a jeszcze w podałeś ani jednego przykładu co jest nie tak.
Asmodeusz, co do strzałów za zero, to niestety sa. Nie raz słyszę "to go musiało zaboleć" i pasek hp nawet nie drgnął. Mam nadzieję, ze kiedyś to poprawia, ale jak sam napisałeś, nie ma gry bez bugów.

29.11.2013 13:57
12
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

Asmodeusz, co do strzałów za zero, to niestety sa. Nie raz słyszę "to go musiało zaboleć" i pasek hp nawet nie drgnął.

Co napisalem? Screenshot albo replay, a udowodnie ci, ze to byl twoj zly strzal a nie bug. Juz byl jeden taki w wątku o WOT co mial "tylko strzaly za zero, zjebana zbugowana gra!!!1one" - wyslal replay i sie okazalo, ze wszystkie dingi to byly 100% legit. Jak sie nie umie strzelac i naparza po zlych punktach to tak jest. Bugi z damage sa bardzo rzadkie, mniej-wiecej porownywalne czestotliwoscia z ghost shells (czyli raz na sto gier? moze rzadziej)

Fakt, zapomnialem o WTF E-100, glownie dlatego ze jest ich jeszcze zbyt malo aby zaczely mnie irytowac. Chociaz IMO i tak jest slabszy niz Foch 155 lub T57.

29.11.2013 14:11
Predi2222
13
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Autorzy walczą z przejawami nazizmu, bo muszą. W przeciwnym razie mają pozamiatane na rynku niemieckim. Na ich miejscu odpuścił byś taki rynek, czy się dostosował?

To rozumiem i popieram ,ale niech nie robią zwodów typu "kontrowersyjny stalin" bo to jest przejaw totalnej ignoracji .
Jakby nie patrzeć komunizm to taki sam ustrój totalitarny jak nazizm i jego propagowanie jest w wielu krajach zabronione .

29.11.2013 14:15
14
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

[13]
To juz raczej ich mentalnosc i wychowanie. Na wschodzie naprawde panuje kult stalina/komunizmu/bohaterskiej czerwonej armii. No i ksiazki historyczne pokazuja, jak to "rasza iz da bezt kountry in de world".

29.11.2013 14:21
15
odpowiedz
seba1818
31
Pretorianin

[12] Czyli mówisz, ze strzał z E5 z golda w medium I ściągający mu gąski i następny nie zadający uszkodzeń jest "legit"? :-) Zdarzyło mi się to kiedyś na CW. Gdzieś jeszcze powinienem mieć replaye, bo nie czyscilem folderu. Tylko nie bardzo mam czas się przez to przekopywac. Żeby nie było, nie jestem typem, jakiego zacytowałes. Gra mi się podoba, ale nie przeszkadza mi to widziec problemy, które w niej sa.
[13] pewnie gdyby jakaś instytucja się do nich zgłosiła z takim zażaleniem, to by usunęli. Tak samo jak było z kilkoma medalami, których nazwy zmienili.

29.11.2013 14:28
16
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

Czyli mówisz, ze strzał z E5 z golda w medium I ściągający mu gąski i następny nie zadający uszkodzeń jest "legit"?

Wlasnie potwierdziles to co mowilem. Po pierwsze uzywales HEAT, ktory rozbija sie na gasienicach - jest duza szansa, ze gdybys strzelal zwyklym AP bys zadal obrazenia. Drugie - strzal w gaski. Gasienice NIE PRZYJMUJA obrazen. Do tego gasienice nie maja takiego samego ksztaltu jak kadlub. Jak najbardziej mozna zerwac jedna na nawet OBIE gasienice w czolgu i nie zadac mu obrazen. Przyklad? Chociazby Indien-Panzer.

Zreszta:
http://www.militaryfactory.com/armor/imgs/vickers-medium-mark-i.jpg

Masz widok na medium mk1. Jak widac pocisk moze przeleciec przez oba traci nie robiac mu krzywdy (tuz przed kadlubem). Trzeba bylo zaladowac AP albo HE jesli strzelales w loltiera.

Jest dokladnie to co pisalem wyzej: 99,999% strzalow "za zero" na ktore wszyscy narzekaja to nie bugi tylko brak umiejetnosci lub ślepy gracz.

29.11.2013 14:37
17
odpowiedz
seba1818
31
Pretorianin

To tłumaczy pierwszy strzał, ale drugi był już na pełnym skupieniu w kadłub.

29.11.2013 14:42
18
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

replay albo screenshot

29.11.2013 15:05
😜
19
odpowiedz
mafioso12
97
Konsul

O kurwa. Ekspertyzy jak z katastrofy Tupolewa. To tylko gra, dajcie już spokój.

29.11.2013 22:07
Predi2222
20
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

To juz raczej ich mentalnosc i wychowanie. Na wschodzie naprawde panuje kult stalina/komunizmu/bohaterskiej czerwonej armii. No i ksiazki historyczne pokazuja, jak to "rasza iz da bezt kountry in de world".

No dobra ,jak chcą niech żyją w wiecznym kłamstwie ciemne kacapy ,ale czemu wylewają to kłamstwo na Europę ?
Nie wiem jak jest z tym u hamburgerów ale im to chyba zwisa .

30.11.2013 00:09
malyb89
21
odpowiedz
malyb89
186
Demigod

Predi -> Amerykańce poniesli prawdopodobnie najmniejsza straty podczas wojny, a równie z ruskimi celebrują bohaterstwo i męskość zołnierzy, trud itp itd. Ok, ale kurde, co mają powiedzieć Polacy, Niemcy?

30.11.2013 13:01
22
odpowiedz
mafioso12
97
Konsul

@Predi2222
Kacapy to rosjanie, a Wargaming jest białoruski hahah

30.11.2013 13:20
Predi2222
23
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

@Predi2222
Kacapy to rosjanie, a Wargaming jest białoruski hahah

A wiesz że to jedno i to samo ? Popierasz i liżesz dupę ruskim->kacap ,przydupas kacapów .

hahah

30.11.2013 15:10
24
odpowiedz
mafioso12
97
Konsul

No nie wiem. Ja mam poparcie w słowniku:
http://sjp.pwn.pl/slownik/2562463/kacap

Poza tym to określenie nie jest pochodzenia polskiego a przywiało je do nas z Ukrainy więc weź się człowieku ogarnij i wróć do lektury Faktu - twojej ulubionej porannej literatury.

30.11.2013 15:17
Predi2222
25
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Kolega próbuje być mądry i szuka błędów bo nie ma nic sensownego do powiedzenia?
Typowe zachowanie gola .

Imo jeśli faworyzuje się coś ruskiego(co jest przekłamaniem) to jest to zachowanie pro sovieckie -pro kacapskie . Nie ważne kto to propaguje .

p.s argumentów wymagają ,a sami nie potrafią ich podać . Ignorance power .

30.11.2013 15:19
26
odpowiedz
mafioso12
97
Konsul

Gdyby dało się napisać coś sensownego w odpowiedzi na plucie jadem na Rosjan i Białorusinów na forum o grach komputerowych to z chęcią bym to zrobił ;D

02.12.2013 12:25
Barthez x
27
odpowiedz
Barthez x
201
vel barth89

A wracając do tematu - wolicie WoT/WoW czy WT? :)

02.12.2013 12:43
28
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

[27]
A nie mozna "lubic" WT + WOT?

02.12.2013 17:00
Barthez x
29
odpowiedz
Barthez x
201
vel barth89

Asmodeusz --> WoT i WT lubić można (czołgi i samoloty), ale między WoW i WT już trzeba wybrać, bo nie mam pojęcia ile czasu trzeba by poświęcić, żeby cokolwiek osiągnąć w każdej z nich :)

02.12.2013 17:03
30
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

[29]
Trzeba? Wow nie wiedzialem. Garaz pelen 10 tierow w WOT, zblizam sie do 10 tierow na wszystkich nacjach (oprocz US) w WT (a gram od circa 2 miesiecy). Ale pewnie robie cos zle, bo TRZEBA wybrac...

02.12.2013 17:26
Predi2222
31
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Jako że mam wy...ne na wg ,to polatuje sobie w war thundera .Tam komuszki też są op ,ale jakoś to inaczej wygląda .

02.12.2013 18:22
Barthez x
32
odpowiedz
Barthez x
201
vel barth89

Asmodeusz --> masz premium? Ile czasu poświęcasz na grę? Wiesz, ja gram od lutego 2012 i maks dla mnie to 9 tier (1 czołg) w WoT. Nie każdy ma tyle wolnego czasu :)

02.12.2013 18:24
lipt0n
33
odpowiedz
lipt0n
78
Atlas zbuntowany

Tam komuszki też są op ,ale jakoś to inaczej wygląda
chyba tylko do 4 teru. Dalej jest cienizna w porównaniu z tym co maja inne nacje.

08.08.2015 14:25
34
odpowiedz
Hegemon de Pagan
13
Chorąży

Sęk w tym, że WoWp byo grą dośc ciekawą i przyjemną w pierwszym stadiu bety. Latało się po prostu trudno zmagał się człowiek bardziej z maszyną niż z innymi pilotami. Potem wprowadzili te zmiany i od tego czasu tylko kosmetyczne zmiany a rozgrywka jest jałowa i nudna, myszke idzie zetrzeć od tego machania. To samo w moim odczuciu będzie z World of Warships, już na pierwszy rzut oka widać iż gameplay jest miałki a ten kamuflaż/widoczność rodem z WoT gdzie kilka tysięcy ton stali znika tuż przed Twoimi oczami jest po prostu poziomem nierealistyczność nie do przyjęcia w tego typu rozgrywkach. Już widzę te premium statki z dobrym kamuflażem kryjące się między oparami wody i sypiące nas za darmochę tak jak E-25 w WoT. No ale miało być o samolotach nie wiem czemu oni nic nie zmienią i nie włożą więcej środków w tą gre, przecież mają możliwośći, może jak skończą statki zabiorą się za samoloty znów. Podsumowując mimo wszystko jestem fanem obu firm i dobrze bawiłem się przy WoT jak i przy WT, ale oddam uczciwie WoT trzymał mnie bardziej mimo iż generalnie jest grą gorszą ze względu na drzewko rozwoju , w WT nie czułem bym na coś musiał zbierać oszczędzać itp za szybko i za łatwo to przychodziło. W WoT muszę się liczyć często z każdym pociskiem w bitwie i to jest piękne , tak jak ciułanie pare miesięcy na jakiś top tier :)

gameplay.pl Wargaming vs. Gaijin, czyli bitwa na wszystko, co pancerne