Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Assassin's Creed Revelations [360] - Assassin's Creed Revelations - Animus w FPP

14.11.2011 19:15
1
legokiler16
4
Legionista

Assassin's Creed I love it!

14.11.2011 19:15
Reaper xD
2
odpowiedz
Reaper xD
47
Pretorianin

Pierwszy !!!!!!!!

14.11.2011 19:16
Reaper xD
3
odpowiedz
Reaper xD
47
Pretorianin

Pierwszy !!oneoneone

14.11.2011 19:39
szympek1818
4
odpowiedz
szympek1818
56
Generał

Prawdziwe dzieci Neo brak słów

14.11.2011 19:41
5
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

szkoda że Revelations to ostatnia częsc bo assassin to naprawde porządna gierka

14.11.2011 19:44
6
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

Minecraft w świecie Assassins Creed

14.11.2011 20:09
Matek17
7
odpowiedz
Matek17
22
Pretorianin

Jak dla mnie, jest to bardzo ciekawe urozmaicenie rozgrywki.

14.11.2011 20:14
😈
8
odpowiedz
jaroslaw18
1
Junior

to nie jest ostatnia cześć już zapowiedziano kolejną na 2012 rok moze zdążysz przejść przed końcem świata

14.11.2011 20:57
berial6
9
odpowiedz
berial6
127
Ashen One

Fajna gierka.
Kiedy drugi filmik z AC: REvelations?

14.11.2011 21:23
10
odpowiedz
RYUU
11
Legionista

Grę od 9 listopada można kupić w takich sklepach jak Saturn, czy Media Markt : )
(najwidoczniej nikt nie przejmuje się oficjalną datą premiery).
Gra jest super, gorąco polecam : )

14.11.2011 21:37
11
odpowiedz
mikel21
19
Konsul

kakarotto3696 - to nie jest ostatni Assassin tylko ostatnia czesc z przygodami Ezio. gierka super, nic nowego, ale do AC mam szczegolny sentyment. ja na pewno w grze kazda statystyke zrobie do 100% tak jak w kazdym AC bo zawsze bylem ciekawy co kryja te dodatkowe rzeczy. szczerze to te minigierki mnie nie interesuja, ale fabula to wrecz przeciwnie.

14.11.2011 22:12
12
odpowiedz
elpolaco_1998
6
Legionista

Ciekawy ten wygląd ANIMUSA na pewno lepszy niż w poprzedniku

14.11.2011 22:39
przemas478
13
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Bardzo ciekawe urozmaicenie z którego jak będzie mi dane zagrać w tę grę, skorzystam xd

15.11.2011 00:31
Giezed
😁
14
odpowiedz
Giezed
41
Konsul

stawianie klocka:)

15.11.2011 06:51
15
odpowiedz
anotherworld86
26
Konsul

n u d y y y y

15.11.2011 11:31
16
odpowiedz
Kalzone
9
Legionista

A gdzie poniedziałkowy Flesh ?

15.11.2011 13:05
17
odpowiedz
col.Kurtz
71
Pretorianin

Zamurowało mnie O_o Co to ma być? :D Nie byłem fanem AC... ot, 150 misji na jedno kopyto, znudziło mnie to w końcu. Szukanie po mapie jakichś flag, czy templariuszy... fajne, do trzeciej, czwartej znajdźki... potem nużące okropnie.

15.11.2011 14:26
18
odpowiedz
metro19
27
Centurion

Dell to nie Desmond tylko Nick ( z GTA4 ) te mini gierki są kiepskie.Kto oglądał ,,Blokersi kontra obcy"?!

15.11.2011 14:29
19
odpowiedz
mati200036
42
ANARCHIA

Super

15.11.2011 15:35
Harry M
20
odpowiedz
Harry M
154
Master czaszka

Łe nie oglądam tego - jak dla mnie są tu spolery

15.11.2011 16:07
Mepha
21
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Fajny pomysł, na pewno będę się starał zdobyć wszystkie części.

15.11.2011 16:20
victripius
22
odpowiedz
victripius
91
Joker

Duże zaskoczenie (pozytywne oczywiście). Czegoś takiego się kompletnie nie spodziewałem, ale im więcej nowych rzeczy, tym lepiej. Kto nie chce, to nie w te mini-gry nie gra, więc jakoś to specjalnie nie rzutuje na całą grę :) Ogólnie jest świetnie.

15.11.2011 19:18
InF'ernaL
23
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Jaaaa.... Coś świetnego :P JA TO JUŻ CHCE!

15.11.2011 19:22
InF'ernaL
24
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Ubisoft ma głowe jakby nie patrzeć. Już nie mogę się doczekać jak Desmond z tego wyjdzie, czy uda się i co w świecie realnym, co z Lucy.

15.11.2011 19:42
Nolifer
25
odpowiedz
Nolifer
136
The Highest

Fajny bajer :) z resztą i tak bym zbierał nawet bez tego .

16.11.2011 14:43
26
odpowiedz
Rafi1990
22
Pretorianin

Podobne do minecrafta xD

16.11.2011 15:50
raziel88ck
😊
27
odpowiedz
raziel88ck
162
Reaver is the Key!

Niezłe jaja, przynajmniej coś innego.

tvgry.pl Assassin's Creed Revelations [360] - Assassin's Creed Revelations - Animus w FPP