Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry

Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

- Arduria | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen poradnik Star Trek Deep Space Nine: The Fallen

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

1 - - Arduria | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry
Znajdujesz się w więzieniu - - Arduria | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry

Znajdujesz się w więzieniu. Podejdź do migającego światła i przywal w nie pięścią. Z podłogi weź metalowy pręcik i umieść nad klapą po prawej [1] . Otwartym przejściem wyjdź do ciemnego korytarza i kolejnymi skokami przedostań się na samą górę (uważaj na wyładowania). Znajdź klapę i wejdź przez nią do sekcji z działkami. Pierwsze to pestka, wystarczy bowiem przebiec na drugą stronę, kiedy akurat nie patrzy na nas. Większy problem jest z drugim, gdyż musisz wyczuć moment do złapania się belki. Schowaj się za rogiem i obserwuj działko. Kiedy zacznie zmieniać swoje położenie, złap się belki, błyskawicznie przejdź na drugą stronę [2] i schowaj się pod działkiem. Teraz w dogodnym momencie przeskocz na druga stronę i wejdź do kanałów.

2 - - Arduria | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry
Zejdź na sam dół i dojdź do pomieszczenia z Vortą - - Arduria | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry

Zejdź na sam dół i dojdź do pomieszczenia z Vortą. Otworzy ci szafkę z elektroostrzem - zabij go. Użyj energii z ostrza na beczkach i przejdź przez dziurę. We wnęce uważaj na małe pajączki i wejdź na górę przez kratę. Błyskawicznie zabij najpierw Vortę, a potem Jem'Hadar [1] , weź ze skrzyń amunicję i wjedź na piętro. Sytuacja się powtórzy - najpierw Vorta, a potem strażnik. Po raz kolejny wjedź na piętro. Skup swoją uwagę na działu laserowym na górze. Podbiegnij do konsoli i otwórz 2 magazyny. Teraz musisz wyczuć odpowiedni moment i pobiec w stronę jednej z wind, która zaprowadzi Cię na górę. Schowaj się za ścianą i odczekaj aż działko nie będzie patrzyło w twoją stronę. Wbiegnij do magazynu i opróżnij szafki, zrób to samo w drugim. Po tej akcji musisz mieć trikoder, fazer i snajperkę [2] . Rozwal kratę w magazynie po prawej i wejdź do środka.

3 - - Arduria | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry
Biegnij na wprost (wyładowania niemile widziane), przeskocz z jednej platformy na drugą - - Arduria | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry

Biegnij na wprost (wyładowania niemile widziane), przeskocz z jednej platformy na drugą. Znajdziesz się w ogromnym pomieszczeniu. Idź na wprost i rurami przejdź na drugą stronę. Użyj snajperki, w celu likwidacji wrogów na dole [1] . Zabij Vortę i wyłącz zasilanie (3 konsole). Nadejdą Jem'Hadar. Znajdź drabinę prowadzącą na piętro i ponownie przejdź rurami. Kolejno zeskakuj na niższe instalacje, aż ujrzysz małe wejście - skieruj się tam [2] . Od tej pory zaczyna się trudniejszy okres gry, więc korzystaj często z opcji szybkiego zapisu.

4 - - Arduria | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry
Wejdź po drabinie po prawej i zeskocz na rurę - - Arduria | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry

Wejdź po drabinie po prawej i zeskocz na rurę. Z niej przedostań się na kolejną. Złap się krawędzi [1] , a po drugiej stronie przeskocz na kolejną rurę. Tam czeka na Ciebie kolejna krawędź. Przechodząc przez kratkę trafisz do systemu jaskiń. Zejdź po drabinie i zapisz grę. Cała jaskinia jest monitorowana, a Vorta w każdej chwili mogą włączyć alarm. Najgorsze są jednak właśnie kamery i to je trzeba zlikwidować. Każde wszczęcie alarmu oznacza załadowanie stanu gry, więc bądź czujny. Załatw snajperką najbliższego Jem'Hadar. W oddali jest następny. Wejdź teraz na belkę (na prawo masz amunicję) i po drugim skrzyżowaniu skręć w prawo. Idź do końca i snajperką wypatruj Jem'Hadar. Zabij przynajmniej jednego, gdyż drugi łazi sobie tu i tam i ciężko go trafić. Zeskocz na dół, weź amunicję i rozwal kamerę od dołu [2] .

5 - - Arduria | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry
W tej sekcji pozostało jeszcze jedno zagrożenie - Vorta - - Arduria | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry

W tej sekcji pozostało jeszcze jedno zagrożenie - Vorta. Jest on na dole, za windą. Są tam też 4 Jem'Hadar. Zdejmij jednego z nich i wycofaj się [1] . Reszta przybiegnie do Ciebie i zajmiesz się nimi pojedynczo. Ważne jest to, aby Vorta nie włączył alarmu! Zabij Vorte, weź kartę i wjedź windą na 2 piętro. Odszukaj wejście i włącz panel. Obok pojawi się małe przejście - zeskocz, ale uważaj na promień, bo Cię usmaży!. Policz sobie z jaką regularnością promień jest wystrzeliwany do przekaźnika i wskocz do przejścia i zejdź po drugiej stronie. Musisz pokonać 3 takie przekaźniki [2] . Po drugiej stronie zabij Vortę i wjedź windą na górę.

6 - - Arduria | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry
Ze skrzyni weź karabin pulsacyjny - - Arduria | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry

Ze skrzyni weź karabin pulsacyjny. Zrób save. Otwórz drzwi i skręć w lewo do kanałów (nie wychodź na podwórze!). Po drugiej stronie może zaatakować Cię działko, szybko więc ukryj się za skałą po lewej. Kiedy tylko odwróci się przedostań się do drugiej rury, a z drugiej do trzeciej. Wybij kilka szczurów i dojdź do klapy [1] . Kilku Jem'Hadar będzie chciało z Tobą walczyć. Na piętrze jest Vorta oraz konsola dzięki której wyłączysz działa. Jednak od razu zostaną wezwane posiłki - skorzystaj z działa pulsacyjnego, które zdobyłeś wcześniej drogi graczu i zlikwiduj napastników. Biegnij do nowo otwartego przejścia [2] , aby wreszcie uciec z Ardurii.