Gotham Knights - poradnik do gry

Gotham Knights - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Gotham Knights: Liga cieni (The League of Shadows) - solucja, opis przejścia Gotham Knights poradnik, solucja

W tej serii zadań w Gotham Knights udacie się do Arkham Asylum, by zbadać plany Ligii Cieni (League of Shadows). Rozwiążecie zagadki i ukończycie rozdział 7z pomocą tych stron.

Ostatnia aktualizacja: 27 października 2022

Na tej stronie poradnika do Gotham Knights dowiecie się, jak ukończyć rozdział 7 - Liga Cieni, jak rozwiązać zagadki: z serum oraz z częstotliwościami na wieży.

Przyjaciele w potrzebie (Friends in Need)

W pierwszym zadaniu musicie uratować przynajmniej dwie poznane wcześniej osoby w ramach nowych operacji w mieście - Gotham Knights: Liga cieni (The League of Shadows) - solucja, opis przejścia - Gotham Knights - poradnik do gry

W pierwszym zadaniu musicie uratować przynajmniej dwie poznane wcześniej osoby w ramach nowych operacji w mieście. Kolejność jest dowolna, przy czym od teraz inne aktywności w mieście zostają zawieszone. Na miejscu będziecie walczyć z Ligą Cieni. Po ukończeniu zadań wróćcie do kryjówki.

Talia al Ghul

Drugie zadanie rozpocznie się po odwiedzeniu kryjówki. Ponownie wyjdźcie na miasto i udajcie się do północno-wschodniego fragmentu miasta - Arkham Asylum. Przygotujcie się na walkę z licznymi wojownikami Ligi Cieni.

Zagadka z próbkami

Dostańcie się do Arkham Asylum - Gotham Knights: Liga cieni (The League of Shadows) - solucja, opis przejścia - Gotham Knights - poradnik do gry

Dostańcie się do Arkham Asylum. W tym miejscu napotkacie kolejną łamigłówkę: należy dopasować Serum V24.07 i Marker genetyczny M. Teraz przejdźcie bocznym korytarzem, by dotrzeć do piwnic. Po powrocie na górę zmierzycie się ze sporą grupą Ligi Cieni.

Zagadka z nadajnikami i częstotliwościami

Udajcie się na wieżę - Gotham Knights: Liga cieni (The League of Shadows) - solucja, opis przejścia - Gotham Knights - poradnik do gry

Udajcie się na wieżę. Dostrójcie urządzenia zmieniając w nich częstotliwość. Aby rozwiązać tą zagadkę, musicie dostroić urządzenia w odpowiedniej kolejności. Popatrzcie na główny ekran i kształt pierwszego odcinka fali. Znajdźcie mały ekran, który odpowiada temu układowi. Sprawdźcie teraz, gdzie prowadzi kabel od ekranu i na tym nadajniku ustawcie pasujący sygnał. Wtedy i na ekranie głównego monitora jak i na nadajniku kolor zmieni się na zielony. W przypadku pomyłki możecie zresetować ustawienia przy terminalu i spróbować ponownie.

Na koniec czeka Was walka z nowy mini-bossem: Man-Batem. Klucz do wygranej to szybkie kontrataki po unikach oraz unikanie ataków zawierających truciznę (żółta mgiełka wokół pazurów). Potrafi również atakować z daleka dźwiękiem.