Gotham Knights - poradnik do gry

Gotham Knights - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Gotham Knights: Kirk Langstrom - solucja, opis przejscia Gotham Knights poradnik, solucja

Kirk Langstrom to nazwisko jednego z drugoplanowych bohaterów Gotham Knights, jak i tytuł pierwszej misji w grze (z rozdziału Ostatnia sprawa Batmana). Na tej stronie przeczytacie, jak rozpocząć przygodę i ukończyć zadanie.

Ostatnia aktualizacja: 21 października 2022

Niniejsza strona opisuje pierwszą misję w Gotham Knights - Kirk Langstrom. Dowiecie się, jak ukończyć zadanie, szukać poszlak i rozwiązać zagadki w misji.

Pierwsze kroki

W pierwszej kolejności jesteście zobowiązani wybrać poziom trudności, jeden z czterech dostępnych. Wpływa on na trudność przeciwników, lecz nie na zdobywane nagrody czy sposoby ukończenia zadań. Możecie zmienić poziom trudności w każdej chwili z poziomu opcji gry. Po zakończeniu animacji, wybierzcie postać, którą chcecie rozgrywać pierwsze zadanie. Spokojnie - bohaterów będziecie mogli zmieniać w trakcie rozgrywki poza misjami.

Musicie dotrzeć na uczelnię i znaleźć pokój profesora (drugi po lewej) - Gotham Knights: Kirk Langstrom - solucja, opis przejscia - Gotham Knights - poradnik do gry

Musicie dotrzeć na uczelnię i znaleźć pokój profesora (drugi po lewej). Używając Rozszerzonej rzeczywistości (RR) [X / d-pad dół] zeskanujcie ślad na podłodze, a ujrzycie trop.

Pierwsza zagadka - ukryte drzwi Langstroma

Docierając do laboratorium i badając ukryty mechanizm w trybie RR, przejdziecie do pierwszej zagadki przy biurku, w formie mini-gry - Gotham Knights: Kirk Langstrom - solucja, opis przejscia - Gotham Knights - poradnik do gry

Docierając do laboratorium i badając ukryty mechanizm w trybie RR, przejdziecie do pierwszej zagadki przy biurku, w formie mini-gry. Zbadajcie poszlaki i połączcie fakty. Zagadka nie jest trudna: możecie wpisać hasła o określonej długości podanej w opisie w urządzeniach po prawej stronie, korzystając ze wskazówek na obiektach po lewej, przy czym tylko jedno urządzenie otwiera ukryte drzwi. Połączcie parę zeszyt - mikrofalówka oznaczając je i wybierając przycisk "rozwiąż (Solve)".

Po zabraniu dysku twardego opuśćcie budynek, by przejść do pierwszej walki - Gotham Knights: Kirk Langstrom - solucja, opis przejscia - Gotham Knights - poradnik do gry

Po zabraniu dysku twardego opuśćcie budynek, by przejść do pierwszej walki. Podstawy nie różnią się dla każdego z dostępnych bohaterów: różnice występują w ich wyposażeniu i gadżetach. Zakradając się za plecami przeciwnika, który Was nie widzi (czarna ikona nad głową) możecie go wyeliminować bądź ogłuszyć - w obu przypadkach otrzymacie tyle samo XP. Jednak, jeśli wykorzystacie standardowe obalenie, możecie na siebie zwrócić uwagę innych oponentów.

Przytrzymując przycisk RR możecie poznać szczegóły na temat przeciwników - Gotham Knights: Kirk Langstrom - solucja, opis przejscia - Gotham Knights - poradnik do gry

Przytrzymując przycisk RR możecie poznać szczegóły na temat przeciwników. Pomoże Wam to lepiej dobrać strategię walki i kolejność eliminacji przeciwników. Dowiecie się także, czy wśród nich nie ma kogoś silniejszego od reszty.

Buldożer

Pierwszy boss pojawi się po uwolnieniu zakładników - Gotham Knights: Kirk Langstrom - solucja, opis przejscia - Gotham Knights - poradnik do gry

Pierwszy boss pojawi się po uwolnieniu zakładników. Pamiętajcie, że postać może używać apteczek w liczbie wskazanej w dolnym lewym rogu (zaczynacie z siedmioma). Aby pokonać przeciwników z opancerzeniem, musicie znaleźć się za ich plecami lub złamać ich obronę używając silnych ataków, które wykonacie poprzez przytrzymanie klawisza ataku. Warto wykonać atak bezpośrednio po wykonaniu uniku za plecy przeciwnika.