Grand Theft Auto: Vice City - poradnik do gry

Grand Theft Auto: Vice City - poradnik do gry

Grand Theft Auto: Vice City - poradnik do gry

Porady i solucja. Solucja do Grand Theft Auto: Vice City prowadzi za rączkę od początku do końca i wyjaśnia jak przejść każdy aspekt gry. Dowiecie się w jaki sposób ukończyć misje wątku głównego oraz wszelkie zadania poboczne, dodatkowe i specjalne.

Poradnik do gry Grand Theft Auto: Vice City (znanej też jako GTA: Vice City) pozwala na ukończenie gry w 100% - a więc zaliczenie wszystkich zadań głównych i pobocznych, odnalezienie każdej znajdźki, wykupienie wszystkich posiadłości, a nawet wykonanie misji specjalnych. Kompendium zawiera przy tym wiele przejrzystych map i ilustracji pomagających w eksploracji terenu i bezproblemowej realizacji poszczególnych celów.

Jak to zwykle z grami od Rockstara bywa, świat gry został skonstruowany w taki sposób, aby w pewien sposób naśladować rzeczywisty. Odkrycie wszystkich sekretów było dla nas niemałym wyzwaniem, ale ostatecznie dopięliśmy swego. Oto poradnik ostateczny, jakiego trudno szukać gdziekolwiek indziej. Zawiera on:

  • Pełny opis przejścia wszystkich misji głównych i pobocznych;
  • spis wszystkich paczek, rozbojów, sklepów, apartamentów, kryjówek oraz lokacji przeznaczonych do unikalnych skoków;
  • Zestaw wielu przydatnych map i ilustracji;
  • Instrukcje przydatne podczas walki z przeciwnikami, wyścigów i wykonywania poszczególnych misji (również tych dodatkowych);
  • Porady pomagające ukończyć grę w 100% (zgodnie z opisem dostępnym w samej grze) i cieszyć się korzyściami, które z tego płyną.

Informacje o Grand Theft Auto: Vice City - poradnik do gry

Autor : Piotr Zodiac Szczerbowski

Poradnik zawiera : strony: 185, ilustracje: 574 .

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Opis przejścia

Encyklopedia

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Encyklopedia

Popularne strony w Grand Theft Auto: Vice City - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (58)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
20.07.2006 12:49
odpowiedz
Misiaty
140
Śmierdzący Tchórz

stachos - wybierasz wyścig i naciskasz prawy shift a potem jedziesz do fioletowego kwadracika.

20.07.2006 13:14
odpowiedz
stachos
1
Junior

aha... no to dzieki :D

09.08.2006 23:06
😡
odpowiedz
zanonimizowany381011
1
Junior

kurwa czemu nie mozna pobrac

11.08.2006 11:30
fajny Książę
😈
odpowiedz
fajny Książę
113
Capo

widać że chcesz podpaść panu adminowi

20.12.2006 22:18
😊
odpowiedz
zanonimizowany414969
0
Pretorianin

GTA: Vice City jest lepsze od GTA: San Andreas.

20.12.2006 22:28
odpowiedz
zanonimizowany414969
0
Pretorianin

Ciekawe gdzie jest poradnik do tej gry, bo nie moge go znaleść.!

20.12.2006 22:41
odpowiedz
zanonimizowany414969
0
Pretorianin

<matil> podczas gry wpisz kod na czołg: panzer
Czołg jest w 99% niezniszczalny! Można go zniszcyć jedynie helikopterem wojskowym który jest u wojskowych, albo po prostu go utopić (oczywiście czołg).

23.12.2006 14:22
odpowiedz
zanonimizowany414969
0
Pretorianin

Czy ktoś wie gdzie można znaleść GTA: Vice City?

23.12.2006 14:24
Stranger.
👍
odpowiedz
Stranger.
143
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

23.12.2006 14:24
infernus67
odpowiedz
infernus67
51
Prezes Misiura

W sklepie?

23.12.2006 14:24
odpowiedz
zanonimizowany375672
60
Legend

W sklepie :) W empikach powininien być- niedawno widziałem, kosztował bodajże 50 zł...

08.01.2007 16:38
👍
odpowiedz
zanonimizowany423570
1
Junior

Czy wiecie skąd moge sobie ściągnąc moda do GTA Vice City??? Jeśli ktos mi pomoże będę wdzięczny.

30.01.2007 10:41
odpowiedz
zanonimizowany419122
0
Senator

THX

30.01.2007 12:37
😃
odpowiedz
Marcyś23
20
Pretorianin

Hehe.Gra jest taka ławta to po co ją przechodzić z kodami,maleńkie dzieci które zobaczyły pierwszy raz kompa i grę przechodzą z kodami..........Gra spoko daje 5 ale lepsze jest san andeas ta gra zasługuję na 6:D:D:D

31.01.2007 10:30
😃
odpowiedz
Marcyś23
20
Pretorianin

Niektóre misje naprawde trzeba przechodzić z kodami ale 95% nie.Ja się postarałam grę przejść bez kodów........

07.06.2007 15:00
😈
odpowiedz
zanonimizowany465716
1
Junior

co porabiasz??

07.02.2008 17:05
😊
odpowiedz
zanonimizowany531436
1
Junior

moj kolega ma ta gre i ma do niej kody! ta gra jest super!

12.04.2008 18:08
😃
odpowiedz
zanonimizowany546971
2
Junior

Mojego brata kolega umie przejść całą grę bez kodów i mój brat też kiedyś przeszedł bez kodów ale teraz zapomniał.

31.05.2008 09:18
😒
odpowiedz
Loony Lenny
4
Junior

Tylko cieniasy graja na kodach

19.06.2008 10:08
😊
odpowiedz
zanonimizowany560379
1
Junior

Czesc . Strzelam do haitanczykow z lodzi-dobra- ale jak zejsc na lad po teczke- sam niemoge podplynac bo mam kierowce a on siedzi jak gamon i nic!!!!!!!!!! a to nie gta sa zeby sobie podplynac wplaw

30.07.2008 14:28
odpowiedz
zanonimizowany569498
1
Junior

co tam ej mam pytanko czy ktos ma moze kody na przejscie jednej misji

30.07.2008 14:29
👍
odpowiedz
zanonimizowany569498
1
Junior

to ta z tym malym chelikopterze co trzeba wysadzic budynek

24.06.2009 23:13
odpowiedz
Zygi8m42
1
Junior

Nie wiem co to za idiota pisał ten poradnik ale nie wiem dlaczego pominal wiele szczegółów trudnych do pokonania! Np. podczas odbywania wyścigów w Assets nr. 9 nie opisał jak po ukończeniu pierwszego wyścigu przejść do nastepnego. Ale to tylko jedna z wielu uwag o niedokladnosci tego niby poradnika.

18.08.2009 14:50
😒
odpowiedz
zanonimizowany661344
39
Konsul

proszę napiszcie mi gdzie jest następna misja po ostatniej misji w tej restauracji u kubańczyków bo nie wiem patrzyłem wszędzie i nic. Błagam to jest dla mnie bardzo ważne !!!!!!!!!!!

12.06.2010 13:51
adam11$13
odpowiedz
adam11$13
70
Phantom Thief

Czy w misji V.I.P. – Asset na czwartym obrazku widzę czarnego Chettaha?(niedostępny pojazd chyba że przy użyciu kodów)

24.02.2014 17:53
odpowiedz
gracholiczka500
1
Junior

mam windows 8 i gra nie dzila u mnie wyskakuje blad 0xE2003053 co mam zrobic

11.10.2015 15:44
odpowiedz
janek1818181818181818
6
Legionista

vxqxvzvdv7739nvjc w sklepie empik lub z torentów

26.07.2016 16:35
odpowiedz
kamillowads
2
Junior

pomózcie
kto przejdzie mi tą misje z helikopterem
prosze!

07.01.2017 12:52
odpowiedz
OrnixD
1
Junior

Kurde mam 99 paczek i nie wiem której nie zebrałem. Można to jakoś sprawdzić czy trzeba wszystko po kolei lecieć?

11.02.2018 20:55
odpowiedz
BetterCallSaul
1
Junior

Poradnik jest niepełny. Brakuje informacji potrzebnych do przejścia gry w 100%. Pominięta została misja dodatkowa - praca jako kierowca taxi, trzeba wykonać 100 kursów, by zaliczyć misję. Proszę edytować poradnik o tą ważną informację.

post wyedytowany przez BetterCallSaul 2018-02-11 20:56:24
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Grand Theft Auto: Vice City - screen - 2009-01-12 - 130793Grand Theft Auto: Vice City - screen - 2009-01-12 - 130792Grand Theft Auto: Vice City - screen - 2009-01-12 - 130791Grand Theft Auto: Vice City - screen - 2009-01-12 - 130790Grand Theft Auto: Vice City - screen - 2009-01-12 - 130789Grand Theft Auto: Vice City - screen - 2009-01-12 - 130788Grand Theft Auto: Vice City - screen - 2009-01-12 - 130787Grand Theft Auto: Vice City - screen - 2009-01-12 - 130786Grand Theft Auto: Vice City - screen - 2009-01-12 - 130785