Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Child of Light - poradnik do gry

Child of Light - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 9 - The Piscean and the Ogre | Opis przejścia | Child of Light poradnik Child of Light

W dziewiątym rozdziale trafisz do nowej lokacji. Składa się ona z wielu gór i wysp. Spotkasz tam nowych przeciwników. Na ogniste ptaki najlepsze będą ciosy wodne, a na mroczne dziki ataki światłem albo ogniem. Ci przeciwnicy potrafią przyśpieszać swoje ciosy, a ładowanie twoich cofnąć. Dodatkowo w tej lokacji spotkasz też konie, które najlepiej atakować podstawowymi ciosami.

Jaskinia

Lecąc w prawo od początku lokacji zobaczysz kilka domków - Rozdział 9 - The Piscean and the Ogre | Opis przejścia | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry

Lecąc w prawo od początku lokacji zobaczysz kilka domków. W drugim z nich spotkasz Gen i Drusta. Genovefa jest mała dziewczynką, które mimo tego chętnie dołączy do twojej drużyny, gdy tylko zabijesz bossa. Od nowopoznanych postaci poleć w prawo. Wleć do jaskini, którą zauważysz. W niej przesuń dźwignie. Uruchomi ona mechanizm, który zamknie drzwi po lewej stronie, a otworzy te po prawej. Będziesz mieć ok. 40 sekund na zlecenie w dół i poruszanie się pod wiatr. Jak już wiesz podmuchy wiatru co kilka sekund znikają. Wykorzystuj te szanse i chowaj się w nierównościach terenu. To spowoduje, że wiatr cie nie cofnie, dzięki czemu dolecisz na drugą stronę na czas. Gdy to zrobisz w nagrodę dostaniesz 2 skrzynki i kamień. Aby wyjść z jaskini musisz wlecieć na górę, przesunąć kolejną dźwignię i polecieć do wyjścia.

Zagadka i boss

Kiedy wyjdziesz z jaskini musisz polecieć w prawo - Rozdział 9 - The Piscean and the Ogre | Opis przejścia | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry

Kiedy wyjdziesz z jaskini musisz polecieć w prawo. Trafisz nam na górę. Znajdziesz na niej zagadkę. Musisz skierować światło ze znaków z rzymskimi cyframi na odpowiednie miejsca na ścianie. W pomieszczeniu, w którym trzeba rozwiązać zagadkę znajdziesz tylko jeden znak. Dwa kolejne potrzebne ci do rozwiązania zagadki znajdują się platformę wyżej. Musisz stanąć Aurorą obok nich i zepchnąć je na sam dół. Znak z cyfra V musisz ustawić na samym dole, ale ten z XIII możesz zostać na platformie wyżej i tylko skierować za pomocą Igniculusa światło na ścianę poniżej. Na screenie zaznaczyliśmy okręgami pary, które musisz ze sobą połączyć.

Cyfra XIII znajduje się platformę wyżej - Rozdział 9 - The Piscean and the Ogre | Opis przejścia | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry

Cyfra XIII znajduje się platformę wyżej.

Po rozwiązaniu zagadki zaatakuje cię boss - Rozdział 9 - The Piscean and the Ogre | Opis przejścia | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry

Po rozwiązaniu zagadki zaatakuje cię boss. Do walki z nim używaj postaci, które atakują wszystkich przeciwników jednym swoim ciosem. Gdy uda ci się go zabić musisz wrócić do domu Gen. Dołączy ona do twojej drużyny. Na starcie będzie mieć do rozdysponowania 16 punktów umiejętności. Z nową towarzyszką wróć na miejsce pokonania bossa i przenieś się do kolejnej lokacji.