Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Child of Light - poradnik do gry

Child of Light - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 7 - The Duke and the Dutchess | Opis przejścia | Child of Light poradnik Child of Light

W rozdziale siódmym dostajemy się do nowej lokacji. Wygląda ona jak odwrócone miasto. W tle zobaczysz odwrócone do góry nogami budynki. Poruszanie po tej lokacji utrudnią ci silne wiatry i strumienie. Składa się ona z dwóch gór. Nad każdą górą znajdują się po dwie platformy. Na każdej z nich znajdziesz skrzynię.

W tej lokacji spotkasz każdy rodzaj przeciwników - Rozdział 7 - The Duke and the Dutchess | Opis przejścia | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry

W tej lokacji spotkasz każdy rodzaj przeciwników. Głównie będziesz walczyć z lodowymi stworzeniami, na które najlepsze są elektryczne ataki, kamiennymi łucznikami, ich najlepiej atakuj ogniem i ogniste duchy, na nie oczywiście najlepsze są ciosy wodne.

Gdy wlecisz na samą górę po lewej stronie spotkasz Tristisa - Rozdział 7 - The Duke and the Dutchess | Opis przejścia | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry

Gdy wlecisz na samą górę po lewej stronie spotkasz Tristisa. Jest to brat naszej pierwszej towarzyszki, Rubelli. Odnalezienie go powoduje zakończenie questa u naszej towarzyszki. Dołącza on do drużyny. Na starcie ma do rozdysponowania 9 punktów umiejętności. Aby wyjść z tej lokacji musisz polecieć w prawo i na samą górę.

Na samej górze atakuje cię boss - Rozdział 7 - The Duke and the Dutchess | Opis przejścia | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry

Na samej górze atakuje cię boss. Walczy w towarzystwie dwóch mrocznych duchów. Musisz pierw je zabić, żeby później swoje ciosy skupiać tylko na samym bossie. Gdy zabijesz przeciwników trafisz do nowej lokacji. Opuszczą cię tam wszyscy twoi sojusznicy oprócz Norah. Będziesz musiał podlecieć na samą górę i przejść przez drzwi. Norah zaprowadzi cię do nowej lokacji. Spotkasz tam swoich przeciwników. Zamkną cię oni w klatce. Aurora zacznie tam grać na flecie, dzięki temu strażnik Oengus dołączy do jej drużyny i uwolni ją. Na stracie będzie posiadać 10 punktów umiejętności do rozdania.