Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyposażenie | Podróżowanie po mieście w AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity

Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019

Broń i ekwipunek możesz kupić w miejskich sklepach albo z poziomu menu - Wyposażenie | Podróżowanie po mieście w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Broń i ekwipunek możesz kupić w miejskich sklepach albo z poziomu menu. Zasoby użytkowe tylko w sklepach.

Zasoby użytkowe

Bomba dymna jest dobra do odwracania uwagi dużych grup przeciwników, ale ogranicza widoczność. Masz ich jednak dużo w zapasie, dlatego nie wahaj się korzystać z nich podczas walki albo ucieczki. Poza tym jej użycie przerywa rozpoczęte ciosy oraz uniemożliwia strzelanie na bliskie i dalekie odległości. Jeśli ktoś do ciebie celował, po rzuceniu bomby natychmiast przestanie.

Petarda hukowa ma skromny zasięg, ale odwraca uwagę przeciwników. Po rzuceniu odczekaj chwilę. Jest spora szansa, że ruszą w kierunku źródła dźwięku. Możesz w ten sposób otworzyć sobie drogę do dobrze pilnowanych miejsc.

Bomba ogłuszająca działa podobnie do dymnej, tylko na mniejszym zasięgu i nie zasłania ci pola widzenia. Poza tym w grze różnice między nimi są nieodczuwalne.

Bomba z trującym gazem jest droga, ale bardzo przydatna przeciwko większym grupom przeciwników. Warto mieć przy sobie przynajmniej jedną sztukę na trudne sytuacje. Postaraj się nie znaleźć w zasięgu rażenia, gdyż również ucierpisz.

Lekarstwo drożeje wraz z liczbą posiadanych przez ciebie pasków życia. Oznacza to, że w późniejszej części gry dużo pieniędzy będziesz wydawał właśnie na nie. Jednorazowe użycie leczy cię do pełna, dlatego dobrze jest trzymać zapas na ciężkie sytuacje, zamiast zużywać natychmiast po przyjęciu pierwszego ciosu.

Ostrza berserkera powodują, że trafiony przeciwnik zaczyna atakować wszystkich dookoła. Do tego staje się silniejszy i wytrzymalszy na ciosy. Trafiony przeciwnik ściąga do siebie również swoich pobliskich kolegów. Dzięki temu jesteś w stanie dostać się w miejsca wcześniej pilnowane. Po prostu nikt nie będzie miał czasu zajmować się tobą.

Widmowe ostrza działają jak pistolet albo muszkiet, ale są cichsze i mają mniejszy zasięg. Używaj ich, jeśli nie chcesz zwracać na siebie uwagi.

Broń

Broń białą dzielimy na jednoręczną, drzewcową i ciężką. Każda posiada wartość obrazeń, parowania, szybkości i zasięgu. Broń jednoręczna ma mały zasięg i średnią szybkość, drzewcowa większy zasięg i trochę mniejszą szybkość, a ciężka jest najwolniejsza, za to zadaje najwięcej obrażeń. Jeśli lubisz szybkie pojedynki, kupuj broń jednoręczną. Jeśli chcesz trzymać wroga na dystans, wybierz drzewcową. Kup ciężką, jeśli chcesz uderzać rzadko, ale silnie.

Broń strzelecką dzielimy na pistolety oraz muszkiety. Posiadając pistolet możesz walczyć również bronią białą. Arno schowa pistolet zaraz po oddaniu strzału. Muszkiet zastępuje broń białą po wyciągnięciu. Oznacza to, że będziesz nim zarówno strzelał, jak i uderzał oraz parował. Muszkiet dłużej się przeładowuje, za to zadaje większe obrażenia i może pochwalic się większym zasięgiem. W większości przypadków lepiej korzystać z pistoletów. Wyjątkiem sytuacje, gdy chcesz trzymać wrogów na dystans i eliminować ich na przykład z dachu. W takim wypadku możesz spróbować swoich sił z muszkietem.

Ulepszenie dowolnej broni za punkty kredo zwiększa jej obrażenia o 25%. Każdą broń można ulepszyć tylko raz.

Ubrania

Istnieje pięć rodzajów ubrań, podzielonych na kategorie głowa, korpus, przedramiona, pas oraz nogi. Każdy przedmiot posiada modyfikatory oraz wartość w czterech kategoriach - niewidzialność, zdrowie i dwa rodzaje walki, na dystans i bezpośrednią. Kategorie określają twój ulubiony styl gry i są istotne dla trybu kooperacji.

Głowa to kaptury. Ich wybór wpływa na zasięg i czas trwania wzroku orła, ilość rabowanych pieniędzy, zdrowie, zysk punktów kredo oraz czas trwania umiejętności skład asasyna.

Korpus to wszelkiego rodzaju kurtki i koszule. Ich wybór wpływa na odporność przeciw atakom wręcz, czas na wtopienie sie w grupę, czas wygasania wtopienia, czas wykrycia w obszarze zastrzezonym oraz zdrowie.

Przedramiona wpływają na obrażenia, zdrowie, zwiększają liczbę pocisków do asasyńskiej kuszy oraz hałas podczas zwykłego i cichego poruszania się.

Pas wpływa na liczbę posiadanych bomb, amunicji do broni zasięgowej oraz zdrowie.

Nogi czyli buty. Wpływają na obrażenia od upadku, hałas w czasie biegania i upadania oraz zdrowie.

Każdy przedmiot można ulepszyć z pomocą punktów kreda. Dzięki temu rosną ich modyfikatory. Ubrania, podobnie jak broń, można ulepszyć tylko raz.

Stroje zmieniają wygląd Arno, ale nie odbierają modyfikatorów z ubrania. Pełnią funkcję tylko kosmetyczną.

Doładowania

Czasowo zwiększają możliwości Arno. Kosztują kredyty Helixa.