Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

War Thunder - poradnik dla początkujących

War Thunder - poradnik dla początkujących

SPIS TREŚCI

Manewry podczas ataku wroga w War Thunder | Mechanika Gry War Thunder poradnik

Manewry podczas ataku wroga

By uniknąć przeciwnika siedzącego nam na ogonie możemy zastosować kilka manewrów, w których możemy uniknąć ostrzału. Przedstawimy tu kilka manewrów będących podstawą podczas ucieczki.

Beczka

Zdjęcie przedstawia prezentację beczki. - Manewry podczas ataku wroga w War Thunder | Mechanika Gry - War Thunder - poradnik dla początkujących
Zdjęcie przedstawia prezentację beczki.

To najbardziej znany manewr powietrzna, jego odpowiednie wykonanie zależy od prędkości lotu i możliwości samolotu. Wchodząc w nią powinniśmy lekko podnieść dziób samolotu by nie stracić na wysokości a następnie wykonać skręt w prawo bądź lewo, by obrócić się w około własnej osi.

Pętla

Zdjęcie przedstawia prezentację pętli. - Manewry podczas ataku wroga w War Thunder | Mechanika Gry - War Thunder - poradnik dla początkujących
Zdjęcie przedstawia prezentację pętli.

Pętla to nic innego jak powietrzny supeł, aby ją poprawnie wykonać musimy pamiętać by lecieć samolotem w linii prostej. W trakcie wykonania pętli postępujemy zgodnie z instrukcją powyżej.

Zawrót

Zdjęcie przedstawia prezentacje zawrotu - Manewry podczas ataku wroga w War Thunder | Mechanika Gry - War Thunder - poradnik dla początkujących

Zdjęcie przedstawia prezentacje zawrotu.

Zawrót polega na zmianie kierunku lotu o 180 stopni z jednoczesnym nabraniem wysokości lotu. Ważne jest odpowiednie wykonanie - zawrót składa się z połowy pętli i połowy beczki. W celu jego wykonania spójrzmy na obrazek zamieszczony powyżej.

Ślizg na ogon

Zdjęcie przedstawia prezentacje ślizgu na ogon - Manewry podczas ataku wroga w War Thunder | Mechanika Gry - War Thunder - poradnik dla początkujących

Zdjęcie przedstawia prezentacje ślizgu na ogon.

Ślizg na ogon polega na wykonaniu ostrego wznoszenia w pozycji pionowej aż do momentu całkowitego wytracenia prędkości. Następnie samolot zaczyna ślizgać się w dół po ogonie a następnie przekręca się przez plecy dziobem w dół. Manewr przedstawiony jest dokładnie na zdjęciu powyżej.