Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - poradnik do gry
Poradnik do trzeciej części serii Tom Clancy’s Splinter Cell, oznaczonej podtytułem Chaos Theory, w którym znajdziecie dokładny opis przejścia trybu singleplayer (dla pojedynczego gracza) w oparciu o najwyższy dostępny poziom trudności (Expert).
Aktualizacja:
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - poradnik do gry
Witaj w nieoficjalnym poradniku do trzeciej części serii "Tom Clancy's Splinter Cell", oznaczonej podtytułem "Chaos Theory". W poniższym tekście znajdziesz dokładny opis przejścia trybu singleplayer (dla pojedynczego gracza). Mam nadzieję, iż poradnik ten w równym stopniu zainteresuje osoby doświadczone, którym poprzednie odsłony serii nie są obce, jak i nowicjuszy, rozpoczynających swoją znajomość z Samem Fisherem od omawianej pozycji. Opis przejścia "Chaos Theory" powstał w oparciu o najwyższy dostępny poziom trudności (Expert).
Przed rozpoczęciem właściwej zabawy radziłbym zapoznać się z przygotowanymi przez producenta filmikami instruktażowymi, dzięki którym można przypomnieć sobie znane elementy rozgrywki (operowanie inwentarzem, pozostawanie w cieniu), jak i zaznajomić się z licznymi nowinkami. Doszedłem do wniosku, iż powielanie przedstawianych w nich informacji pozbawione jest sensu, tym bardziej, że niemal wszystkie czynności dokładnie opisałem w określonych miejscach poradnika (najczęściej w momencie, w którym z danego typu zachowania korzysta się po raz pierwszy). Bez zbędnych przygotowań proponuję więc przejść do właściwego opisu.
Oznaczenia w moim poradniku przedstawiają się następująco:
NOWY CEL [RODZAJ CELU MISJI]: Treść celu misji (luźne tłumaczenie)
np.: NOWY CEL [PRIMARY]: Rescue Morgenholt (Uratuj Morgenholta)
Cele Primary są obowiązkowe i należy je zaliczać, aby móc przejść daną misję. Cele Secondary i Opportunity nie są bezwzględnie wymagane. Cele Secret nie pojawiają się na liście w trakcie rozgrywania etapu. Poznaje się je (wyłącznie w przypadku zaliczenia danego zadania) dopiero po ukończenia całego poziomu.
Ważniejsze przedmioty, które trzeba lub można będzie zabrać, oznaczone zostały kolorem zielonym. Miejsca, w których warto byłoby zapisać stan gry, zaznaczyłem natomiast kolorem czerwonym.
W razie ewentualnych problemów służę oczywiście dodatkową pomocą. Zapraszam do lektury :)
Jacek "Stranger" Hałas

Autor: Jacek Hałas
Z GRYOnline.pl współpracuje od czasów „prehistorycznych”, skupiając się na opracowywaniu poradników do gier dużych i gigantycznych, choć okazjonalnie zdarzają się i te mniejsze. Oprócz ponad 200 poradników, w swoim dorobku autorskim ma między innymi recenzje, zapowiedzi oraz teksty publicystyczne. Prywatnie jest graczem niemal wyłącznie konsolowym, najchętniej grywającym w przygodowe gry akcji (najlepiej z dużym naciskiem na ciekawą fabułę), wyścigi i horrory. Ceni również skradanki i taktyczne turówki w stylu XCOM. Gra dużo, nie tylko w pracy, ale także poza nią, polując – w granicach rozsądku i wolnego czasu – na trofea i platyny. Poza grami lubi wycieczki rowerowe, a także dobrą książkę (szczególnie autorstwa Stephena Kinga) oraz seriale (z klasyki najbardziej Gwiezdne Wrota, Rodzinę Soprano i Supernatural).
GRYOnline
Gracze
Steam
- Splinter Cell Chaos Theory: Maria Narcissa (6)
- Splinter Cell Chaos Theory: Maria Narcissa (5)
- Splinter Cell Chaos Theory: Maria Narcissa (4)
- Splinter Cell Chaos Theory: Maria Narcissa (3)
- Splinter Cell Chaos Theory: Maria Narcissa (2)
- Splinter Cell Chaos Theory: Maria Narcissa (1)
- Splinter Cell Chaos Theory: Panama Canal
- Splinter Cell Chaos Theory: Punta Blanco Lighthouse (7)
- Splinter Cell Chaos Theory: Punta Blanco Lighthouse (6)
- Splinter Cell Chaos Theory: Punta Blanco Lighthouse (5)
- Splinter Cell Chaos Theory: Punta Blanco Lighthouse (4)
- Splinter Cell Chaos Theory: Punta Blanco Lighthouse (3)
- Splinter Cell Chaos Theory: Punta Blanco Lighthouse (2)
- Splinter Cell Chaos Theory: Punta Blanco Lighthouse (1)
- Splinter Cell Chaos Theory: Peru
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.