Wyszukiwarka gier
Bionic Commando Rearmed

Bionic Commando Rearmed

PCPlayStationXbox
po premierze

Data wydania: 13 sierpnia 2008

Zręcznościowe, Platformówki, Podzielony/wspólny ekran, PS Plus Premium, Multiplayer, Singleplayer

Remake klasycznej dwuwymiarowej strzelaniny. Wcielamy się w postać tytułowego komandosa, wyposażonego w niezwykle przydatną mechaniczną rękę. Pokonujemy kolejne plansze, likwidując przeciwników.

7.3

Gracze

7.0

Steam

OCEŃ
Oceny

Bionic Commando Rearmed to remake klasycznej platformówki, której pierwotna wersja debiutowała w 1987 roku na automatach do gier. Omawiana edycja w większym stopniu nawiązuje jednak do tytułu wydanego na 8-bitową konsolę Nintendo NES (1988). Zmiany objęły przede wszystkim jakość oprawy audiowizualnej. Warto też dodać, iż koncern Capcom równolegle wydał zupełnie nową grę z serii Bionic Commando, oferującą model rozgrywki oparty na widoku z perspektywy trzeciej osoby.

Mechanizm zabawy pozostał niezmieniony. Gracz wciela się w postać tytułowego komandosa i w zależności od rozgrywanego w danym momencie poziomu przemieszcza się w stronę jednej z bocznych krawędzi ekranu. Sterowany bohater na swojej drodze napotyka przeciwników, z którymi skutecznie rozprawia się, a także platformy, na które musi wskakiwać. Sporym utrudnieniem są także przepaście. W tym przypadku pojawia się konieczność używania znanej z pierwotnej wersji programu mechanicznej (a dokładnie bionicznej) ręki, posiadającej wbudowany hak.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC Windows

PlayStation 3

PlayStation 3

Xbox 360

Xbox 360

Producent: Grin

Wydawca: Capcom

Gry z serii

Bionic Commando Rearmed
Bionic Commando Rearmed
Bionic Commando Rearmed

3GRY

Gry z serii Bionic Commando

Gry z serii Bionic Commando

Publicystyka

Wiadomości

Captivate 10 - zwiastuny, informacje i inne nowości od firmy Capcom

Światło dzienne ujrzały wreszcie informacje ujawnione przez firmę Capcom dziennikarzom zgromadzonym na tegorocznej edycji Captivate 10. Poznaliśmy w ten sposób dodatkowe informacje na temat m.in. Marvel vs Capcom 3, Bionic Commando Rearmed 2, Okamiden, a także Dead Rising 2.

gry

Piotr Doroń

20 kwietnia 2010 19:18

Captivate 10 - zwiastuny, informacje i inne nowości od firmy Capcom

Nadchodzą Marvel vs Capcom 3 oraz Bionic Commando Rearmed 2

Na zorganizowanej na Hawajach konferencji Captivate firma Capcom poinformowała, że trwają prace nad Marvel Vs. Capcom 3 and Bionic Commando Rearmed 2.

gry

Adrian Werner

18 kwietnia 2010 10:18

Nadchodzą Marvel vs Capcom 3 oraz Bionic Commando Rearmed 2

Studio odpowiedzialne za Bionic Commando i Terminator Salvation oficjalnie zamknięte

Przedstawiciele szwedzkiego studia GRIN oficjalnie potwierdzili wczorajsze informacje odnośnie jego zamknięcia. Powodem podjęcia takiej decyzji były opóźnienia w płatnościach ze strony wydawców, z powodu których firma utraciła płynność finansową. Grupa byłych już członków dewelopera podjęła jednocześnie decyzję o założeniu nowego studia.

pozostałe

Piotr Doroń

13 sierpnia 2009 08:45

Studio odpowiedzialne za Bionic Commando i Terminator Salvation oficjalnie zamknięte

Wieści ze świata (Wolfenstein, Bionic Commando, Left 4 Dead 2, Borderlands) 29/07/09

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. W najnowszym wydaniu dominują informacje muzyczne: wyjaśniamy co Depeche Mode robi w Left 4 Dead 2, przedstawiamy kapele, które usłyszymy w Brutal Legend oraz mówimy o premierze ścieżki dźwiękowej z Bionic Commando.

gry

Szymon Liebert

29 lipca 2009 11:44

Wieści ze świata (Wolfenstein, Bionic Commando, Left 4 Dead 2, Borderlands) 29/07/09

Wieści ze świata (Age of Conan, Sword of the Stars, PixelJunk) 26/05/09

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: trzecie rozszerzenie do Sword of the Stars, Bionic Commando Rearmed na Xboksa 360 za pół ceny, konkurs Age of Conan: Hyborian Adventures i inne. Zapraszamy do lektury.

gry

Piotr Doroń

26 maja 2009 14:00

Wieści ze świata (Age of Conan, Sword of the Stars, PixelJunk) 26/05/09

Kontynuacja Bionic Commando w planach?

Chociaż data konsolowej premiery tworzonego przez studio Grin Bionic Commando została wyznaczona na 19 maja, to w sieci pojawiły się już pierwsze, dość tajemnicze zapowiedzi możliwej kontynuacji. Zdaniem kilku źródeł tak przynajmniej wynika z opublikowanej, zaszyfrowanej wiadomości. Odwołuje się ona do historii znanej z oryginalnej wersji gry, stworzonej i wydanej w latach 80-tych ubiegłego wieku.

gry

Szymon Liebert

17 maja 2009 13:15

Kontynuacja Bionic Commando w planach?

Capcom ze swoim sklepikiem w PlayStation Store

Jednym z najbardziej wyróżniających się producentów gier, wydających swoje pozycje w ramach usługi PlayStation Store, jest Capcom. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę koncern Sony Computer Entertainment, który doceni starania japońskiej firmy otwierając w ramach PlayStation Store dedykowany jej sklepik. O całej sprawie poinformowała nas redakcja internetowego wydania magazynu Edge.

gry

Piotr Doroń

19 października 2008 17:56

Capcom ze swoim sklepikiem w PlayStation Store

Rekordowy miesiąc w Xbox Live Arcade

Akcja „Summer of Arcade” – pięciotygodniowe, wzmożone wsparcie usługi Xbox Live Arcade, uruchomione 30 lipca bieżącego roku – przyniosła oczekiwany skutek. Jak poinformował koncern Microsoft, szereg interesujących premier spowodował 58% wzrost liczby unikalnych nabywców gier publikowanych za sprawą XBLA.

pozostałe

Piotr Doroń

29 września 2008 07:51

Rekordowy miesiąc w Xbox Live Arcade

Raport Capcomu - koniec z ideą wyłączności, większe wsparcie dla PC

Do tej pory można było odnieść wrażenie, że kwestia ekskluzywności danego tytułu była czymś w rodzaju świętej krowy. Żaden z producentów, czy wydawców nie potrafił podjąć tego tematu we właściwy sposób, ponieważ starali się szukać rozwiązań, które mogłyby zadowolić wszystkich (mowa o patentach w stylu: „czasowa wyłączność” pośród next-genów).

gry

Piotr Doroń

12 września 2008 09:58

Raport Capcomu - koniec z ideą wyłączności, większe wsparcie dla PC

Premiery gier w Polsce (25-29 sierpnia)

Dziewięć nowych tytułów to całkiem niezły wynik jak na ostatni tydzień wakacji. Polscy dystrybutorzy postarali się, by urozmaicić graczom koniec sierpnia, a niektórym choć trochę osłodzić powrót do szkoły.

gry

Marek Grochowski

1 września 2008 13:50

Premiery gier w Polsce (25-29 sierpnia)

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Bionic Commando Rearmed.

Wszystkie pliki do pobrania

Kody i triki

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Bionic Commando Rearmed:

PC Windows

PC / Windows

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 lub lepsza), 2 GB RAM, Windows XP SP2/Vista.

Microsoft Xbox 360

Xbox 360

Wspiera:
Xbox Live

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.3

Ocena Graczy

Średnia z 196 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

7.0

Ocena STEAM

"Mieszane"

Średnia z 712 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

8.5
1up
PC

1up

Ekspert

2021.10.04

Bionic Commando Rearmed to kawał pomysłowej platformówki. Jako że uwielbiam ten gatunek, powrót do staroszkolnej konwencji w 2D wydał mi się czymś bardzo atrakcyjnym. I nie myliłem się! Gierka jest świetna pod niemal każdym względem. Plusy... Chciałbym na wstępie pochwalić mechanikę zabawy, bo ta jest przednia. Możliwości, jakie daje bioniczne ramię przekłada się na sporą swobodę działania i kreatywne podejście do zagadek czy likwidacji wrogów. Pod tym względem gierka wyróżnia z tłumu. Kreatywności tej sprzyja dużo błyskotliwych patentów zaimplementowanych w rozgrywce, dzięki czemu jest ona mocno urozmaicona. Interesujące są przerywniki w postaci minigry logicznej bądź króciutkiego etapu z lotu ptaka. Pozwalają one na chwilę oderwać się od widoku z boku. Osobnym tematem są opcjonalne wyzwania na medal. Zaprawdę powiadam wam, pokoje wyzwań to prawdziwy hardkor. Dla masochistów pozostają jeszcze osiągnięcia i sekretne miejscówki. Ponadto twórcy zaprezentowali ciekawe koncepcje na przeróżne droidy i inne zagrożenia. Z każdym kolejnym levelem byłem mile zaskoczony oryginalnością przeciwników. A już najcieplej wspominam niezwykle przyjemne, pobudzające wyobraźnię walki z bossami. Piękna sprawa. Szacunek należy się również za barwne postacie z temperamentem. Uroku grze dodają humorystyczne tekstowe wypowiedzi, zaś nutkę powagi wprowadzają przemyślenia i historyjki sojuszniczych żołnierzy. Przerywniki w postaci komunikatów radiowych oraz dialogi z czarnymi charakterami zrobiono z jajem. Tutaj autorzy pokazują pazur i to mi się podoba! W ogóle fabuła bardzo mi podeszła. Prosta, zrozumiała, satysfakcjonująca. Dozbrojony ma naprawdę zacny, taki militarno-futurystyczny charakter przeplatany z luźną atmosferą otoczki. Bardzo podobały mi się wszelkie opisy oraz ciekawe i przydatne informacje w menu bazy danych. Zacnie prezentuje się także rynsztunek. Porządne pukawki i sprytne ulepszenia to to, co komandosi lubią najbardziej. Sam ekran ekwipunku i menusy są zaprojektowane z klasą. Cyfrowe dźwięki rodem z automatów tworzą taki oldskulowy klimacik, a stylizowana muzyka pasuje jak ulał. Grafika jest estetyczna i przyjemna dla oka. Efekty i wybuchy - super. Zgrabna animacja sprawia, że w ruchu gra wygląda wyśmienicie. Do tego te przepiękne trójwymiarowe otoczenia, niezwykle klimatyczne scenerie, każda z interesującym rysopisem i przemyślaną konstrukcją poziomów. Z produkcji bije niesamowita wręcz grywalność. Tytuł wciąga poprzez naprawdę fajnie pomyślane zadania. Docenić należy to, że zachowano tu logiczną kolejność działań, zgodnych z historią. Tytuł można ukończyć w kilka godzin, jednak chcąc wymasterować levele, zejdzie nam znacznie dłużej. Dla mnie to słuszne rozwiązanie, bo każdy dopasuje tempo rozgrywki do siebie. Co by nie mówić, giera na każdym etapie stanowi jakieś wyzwanie, co się chwali. Minusy... Na początku trochę niezrozumiałe zależności w podróżowaniu między lokacjami. Na szczęście po jakimś czasie wiadomo już o co chodzi. W zasadzie najpoważniejszym aspektem, do którego muszę się przyczepić jest sterowanie. Co tu dużo mówić, sprawia problemy. Brak możliwości skakania szybko daje się we znaki, przez co etapy zręcznościowe potrafią dać w kość. Z rzadka, jednak tu także występuje powszechny problem wielu tego typu gier, czyli tło zlewające się z podłożem. Skutkiem tego są sytuacje, w których myślisz, że możesz skoczyć na kładkę, a tu bęc - to tylko element tła. I spadasz. Podobnie działa ograniczony widok pod spodem, przez co nie wiadomo czy wylądujemy na ziemi. Mimo swych ograniczeń, Bionic Commando Rearmed przywodzi na myśl najlepsze platformówki z lat 80. i 90., dzięki czemu choć przez chwilę poczułem się tak beztrosko. Dzięki Wam za to. Moja ocena – 8.5/10

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe
2010-02-21
21:33

kubazek Konsul

ja na moim sprzecie czyli gforce 5500fx intel pentium 4 2.8ghz 1gb ram z patchem v1.01 gram na srednich radze kazdemu sciognac patcha!!!

Komentarz: kubazek
2010-06-11
09:47

zanonimizowany508803 Konsul

Gierka bardzo fajna o wysokim jak na dzisiejsze standardy poziomie trudności. Będzie Bionic Commando Rearmed 2

Komentarz: zanonimizowany508803
2011-09-17
20:02

Michiq Pretorianin

😊

Nie grałem w Bionica, ani na nesie, ani na automacie, więc serię ujrzałem dopiero dzięki temu, że wydali ten remake.Jak dla mnie gra bardzo w porządku, oczywiście nie mozna pisać o żadnej rewolucji, ale bardzo przyjemnie spędziłem z tą grą kilka wieczorów.

Komentarz: Michiq
2014-12-31
17:57

zanonimizowany983828 Senator

Gra przyjemna, w starym stylu, dość wymagająca i z niezła muzyką. Można zagrać.

Komentarz: zanonimizowany983828
2021-10-04
20:36

1up Pretorianin

1up
📄

Bionic Commando Rearmed to kawał pomysłowej platformówki. Jako że uwielbiam ten gatunek, powrót do staroszkolnej konwencji w 2D wydał mi się czymś bardzo atrakcyjnym. I nie myliłem się! Gierka jest świetna pod niemal każdym względem. Plusy... Chciałbym na wstępie pochwalić mechanikę zabawy, bo ta jest przednia. Możliwości, jakie daje bioniczne ramię przekłada się na sporą swobodę działania i kreatywne podejście do zagadek czy likwidacji wrogów. Pod tym względem gierka wyróżnia z tłumu. Kreatywności tej sprzyja dużo błyskotliwych patentów zaimplementowanych w rozgrywce, dzięki czemu jest ona mocno urozmaicona. Interesujące są przerywniki w postaci minigry logicznej bądź króciutkiego etapu z lotu ptaka. Pozwalają one na chwilę oderwać się od widoku z boku. Osobnym tematem są opcjonalne wyzwania na medal. Zaprawdę powiadam wam, pokoje wyzwań to prawdziwy hardkor. Dla masochistów pozostają jeszcze osiągnięcia i sekretne miejscówki. Ponadto twórcy zaprezentowali ciekawe koncepcje na przeróżne droidy i inne zagrożenia. Z każdym kolejnym levelem byłem mile zaskoczony oryginalnością przeciwników. A już najcieplej wspominam niezwykle przyjemne, pobudzające wyobraźnię walki z bossami. Piękna sprawa. Szacunek należy się również za barwne postacie z temperamentem. Uroku grze dodają humorystyczne tekstowe wypowiedzi, zaś nutkę powagi wprowadzają przemyślenia i historyjki sojuszniczych żołnierzy. Przerywniki w postaci komunikatów radiowych oraz dialogi z czarnymi charakterami zrobiono z jajem. Tutaj autorzy pokazują pazur i to mi się podoba! W ogóle fabuła bardzo mi podeszła. Prosta, zrozumiała, satysfakcjonująca. Dozbrojony ma naprawdę zacny, taki militarno-futurystyczny charakter przeplatany z luźną atmosferą otoczki. Bardzo podobały mi się wszelkie opisy oraz ciekawe i przydatne informacje w menu bazy danych. Zacnie prezentuje się także rynsztunek. Porządne pukawki i sprytne ulepszenia to to, co komandosi lubią najbardziej. Sam ekran ekwipunku i menusy są zaprojektowane z klasą. Cyfrowe dźwięki rodem z automatów tworzą taki oldskulowy klimacik, a stylizowana muzyka pasuje jak ulał. Grafika jest estetyczna i przyjemna dla oka. Efekty i wybuchy - super. Zgrabna animacja sprawia, że w ruchu gra wygląda wyśmienicie. Do tego te przepiękne trójwymiarowe otoczenia, niezwykle klimatyczne scenerie, każda z interesującym rysopisem i przemyślaną konstrukcją poziomów. Z produkcji bije niesamowita wręcz grywalność. Tytuł wciąga poprzez naprawdę fajnie pomyślane zadania. Docenić należy to, że zachowano tu logiczną kolejność działań, zgodnych z historią. Tytuł można ukończyć w kilka godzin, jednak chcąc wymasterować levele, zejdzie nam znacznie dłużej. Dla mnie to słuszne rozwiązanie, bo każdy dopasuje tempo rozgrywki do siebie. Co by nie mówić, giera na każdym etapie stanowi jakieś wyzwanie, co się chwali. Minusy... Na początku trochę niezrozumiałe zależności w podróżowaniu między lokacjami. Na szczęście po jakimś czasie wiadomo już o co chodzi. W zasadzie najpoważniejszym aspektem, do którego muszę się przyczepić jest sterowanie. Co tu dużo mówić, sprawia problemy. Brak możliwości skakania szybko daje się we znaki, przez co etapy zręcznościowe potrafią dać w kość. Z rzadka, jednak tu także występuje powszechny problem wielu tego typu gier, czyli tło zlewające się z podłożem. Skutkiem tego są sytuacje, w których myślisz, że możesz skoczyć na kładkę, a tu bęc - to tylko element tła. I spadasz. Podobnie działa ograniczony widok pod spodem, przez co nie wiadomo czy wylądujemy na ziemi. Mimo swych ograniczeń, Bionic Commando Rearmed przywodzi na myśl najlepsze platformówki z lat 80. i 90., dzięki czemu choć przez chwilę poczułem się tak beztrosko. Dzięki Wam za to. Moja ocena – 8.5/10

Komentarz: 1up

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl