Konkurs rysunkowy z Clash of Heroes

Przed dwoma dniami, 31 października, upłynął termin nadsyłania prac konkursowych. Dziś natomiast nadszedł czas na ogłoszenie wyników, w tym ujawnienie szczęśliwców, którzy otrzymają nagrody główne, tj. aparat BenQ DC W1220 z egzemplarzem gry Clash of Heroes.


Nagrody główne otrzymują:

- Steelsuit;

- gielczynski;

- Rakim89.


Nagrody dodatkowe trafią do:

- Roach13;

- Szynkens.


Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie i zachęcamy do zabawy w przyszłych inicjatywach. Ze zwycięzcami skontaktujemy się drogą mailową w celu uzyskania adresów do wysyłki nagród.

Regulamin

Postanowienia ogólne

1. Organizatorem konkursu jest GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków KRS: Sąd rej. Kraków–Śródmieście XI Wydz. Gos. KRS nr 0000294732, NIP: 677-21-54-611, kapitał akcyjny 700 000 PLN (opłacony w całości).

2. Zadaniem czytelników jest zaprojektowanie jednostki bojowej w klimatach serii Might & Magic w dwóch wariantach: podstawowym i ulepszonym (podobnie jak ma to miejsce w grach z serii Heroes). Projekt ma być wykonany metodą „ręczną”, w postaci rysunku 2D i zawierać krótki opis jednostki. Dodatkowo na pracy musi być umieszczona ksywka, jaką czytelnik posługuje się na serwisie GRYOnline.pl.

3. Czytelnicy umieszczają zdjęcia lub skany swoich prac w specjalnie utworzonym na forum wątku pod adresem http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11659040.

4. Polecenie zadania powinno zostać przygotowane w oparciu o wytyczne podane przez Organizatora na stronie http://www.gry-online.pl/promocje.asp?ID=55

5. W pracach nie można używać nawiązań do najintymniejszych części ciała, alkoholu i narkotyków, a ponadto przekleństw i słów powszechnie uznawanych za obraźliwe. Niedopuszczalne jest także umieszczanie tych słów w wersji ocenzurowanej. Nie spełnienie tego wymogu oznacza automatyczną dyskwalifikację nadesłanej pracy.

6. Do uczestnictwa w konkursie, niezbędna jest rejestracja na stronach internetowych Organizatora. Darmowy profil w serwisie GRY-OnLine można założyć na stronie: http://www.gry-online.pl/rejestracja.asp

7. Prace konkursowe należy umieścić na forum w specjalnym wątku do dnia 31 października 2011 roku włącznie. Prace zgłoszone po tym terminie nie będą brały udziału w konkursie.

8. Zgłaszający pracę oświadcza, że jest właścicielem praw autorskich do przygotowanego rozwiązania, oraz wyraża zgodę na jego wykorzystanie w całości lub fragmentach przez Organizatora.

9. Jeden użytkownik może zgłosić maksymalnie jedną pracę. W momencie, gdy jeden użytkownik zgłasza więcej niż jedną pracę, brana pod uwagę jest tylko ta, która została nadesłana jako pierwsza.

10. Wzięcie udziału w konkursie oznacza wyrażenie zgody na zbieranie i przetwarzanie danych osobowych Użytkownika, w rozumieniu „Ustawy o ochronie danych osobowych” oraz „Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną”, przez GRY-OnLine S.A. w celach związanych z organizacją, przeprowadzeniem i rozstrzygnięciem konkursu oraz w celach marketingowych i reklamowych Organizatora, ich udostępnianie przez GRY-OnLine S.A. osobom trzecim oraz ich przetwarzanie przez takie osoby trzecie w celach marketingowych/reklamowych dotyczących prowadzonej przez te osoby trzecie działalności, świadczenia usług marketingowych/reklamowych przez te osoby, oraz zgodę na publikację tych danych, w szczególności na stronach internetowych serwisu „GRY-OnLine”, w wypadku gdy Użytkownik zostanie zwycięzcą lub jednym ze zwycięzców. Dane te będą wykorzystane przez „GRY-OnLine” S.A. tylko i wyłącznie w tych celach.

11. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy firmy GRY-OnLine S.A., firm-sponsorów konkursu, oraz członkowie ich rodzin.

12. GRY-OnLine S.A. zastrzega sobie prawo przerwania konkursu lub zmian w regulaminie w każdym momencie bez podania przyczyny.

Nagrody i przekazanie nagród

13. Sponsorem nagród jest firma Ubisoft.

14. Wśród wszystkich zgłoszonych prac spełniających wymogi regulaminu, jury wskazane przez Organizatora wyłoni trzy najlepsze prace i wyróżni dwie, decyzja jest ostateczna i nieodwołalna.

15. Nagrodami w konkursie są:

- trzy zestawy główne, tj. aparat fotograficzny BenQ DC W1220 z egzemplarzem gry Clash of Heroes;

- dwa wyróżnienia w postaci egzemplarza gry Clash of Heroes.

16. Ogłoszenie wyników nastąpi 02.11.2011.

17. Nagrody nie podlegają zamianie na ekwiwalent pieniężny.

18. Podatek od nagród odprowadza Organizator.

19. W celu prawidłowego przebiegu konkursu, nagrody zostaną wysłane na koszt Organizatora po 03.11.2011, jeżeli do tego czasu Organizator nie stwierdzi naruszenia regulaminu, a w szczególności punktu 5, nagroda zostanie przesłana na adres podany w profilu w serwisie GRY-OnLine.

20. W przypadku naruszenia regulaminu, a w szczególności punktu 5, jury wskazane przez Organizatora w terminie do 7 dni od wykrycia naruszenia, wybierze nowego zwycięzcę.

Zakończone promocje

Rozdajemy klucze do zamkniętej bety Gwint: Wiedźmińska gra karciana - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Rozdajemy klucze do zamkniętej bety Gwint: Wiedźmińska gra karciana

Rozdajemy klucze do zamkniętej bety Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Rozdajemy klucze do zamkniętej bety Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

Rozdajemy klucze do zamkniętej bety World of Warcraft: Legion dla użytkowników VIP

Rozdajemy klucze do zamkniętej bety World of Warcraft: Legion

Rozdajemy klucze do bety The Crew: Wild Run na PC dla użytkowników VIP

Rozdajemy klucze do bety The Crew: Wild Run na PC

Rozdajemy klucze do bety Starcraft II: Legacy of the Void dla użytkowników VIP

Rozdajemy klucze do bety Starcraft II: Legacy of the Void

Rozdajemy klucze do bety Rainbow Six: Siege na wybraną platformę dla użytkowników VIP

Rozdajemy klucze do bety Rainbow Six: Siege na wybraną platformę

Rozdajemy klucze do bety Might & Magic: Heroes VII dla użytkowników VIP

Rozdajemy klucze do bety Might & Magic: Heroes VII

Pełna wersja Spec Ops: The Line dla użytkowników Abonamentu Premium z opcją VIP

15 zł zniżki na preorder Fallout 4 na PC

50% zniżki na This War of Mine w Games Republic

20x pełna wersja This War of Mine dla posiadaczy Abonamentów Premium z Opcją VIP

Rozdajemy walutę do gry The Witcher Battle Arena - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Rozdajemy walutę do gry The Witcher Battle Arena

GRYOffline.pl 2012 - impreza czytelników

Rozdajemy klucze do bety World of Warships

Rozdajemy klucze do bety World of Warships - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Pełna wersja gry Alan Wake dla posiadaczy aktywnych Abonamentów Premium z opcją VIP

Rozdajemy klucze do weekendowej bety World of Warships

Rozdajemy klucze do weekendowej bety World of Warships - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Dragon Age: Inkwizycja - DLC Płomień Inkwizycji [PS4]

Dragon Age: Inkwizycja - DLC Płomień Inkwizycji [PC]

Rozdajemy klucze do bety Survarium

Assassin's Creed: Unity - Pakiet muszkietera [XONE]

Assassin's Creed: Unity - Pakiet muszkietera [PS4]

Assassin's Creed: Unity - Pakiet muszkietera [PC]

Rozdajemy klucze do bety The Crew na PlayStation 4 oraz Xbox One

Rozdajemy talie kart dla frakcji Inferno w Might & Magic: Duel of Champions - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Rozdajemy talie kart dla frakcji Inferno w Might & Magic: Duel of Champions

GRYOffline.pl 2014 - impreza czytelników

Odbierz bonusowe przedmioty w Might & Magic: Heroes Online - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Odbierz bonusowe przedmioty w Might & Magic: Heroes Online

Rozdajemy klucze Steam do bety Spacecom - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Rozdajemy klucze Steam do bety Spacecom

Rozdajemy klucze do bety The Crew na PC - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Rozdajemy klucze do bety The Crew na PC

Pobierz klucz na wersję trial gry WildStar

Pobierz klucz na wersję trial gry WildStar - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Rozdajemy klucze do wersji beta Might & Magic: Heroes Online - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Rozdajemy klucze do wersji beta Might & Magic: Heroes Online

Pobierz klucz do zamkniętej bety World of Warcraft: Warlords of Draenor! - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Pobierz klucz do zamkniętej bety World of Warcraft: Warlords of Draenor!

Pobierz klucz do zamkniętej bety Orcs Must Die! Unchained! - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Pobierz klucz do zamkniętej bety Orcs Must Die! Unchained!

Pobierz kod promocyjny na unikatową, polską skórkę pistoletu G23 w grze Combat Arms! - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Pobierz kod promocyjny na unikatową, polską skórkę pistoletu G23 w grze Combat Arms!

Odbierz swoje DLC do Watch_Dogs! [PS4]

Odbierz swoje DLC do Watch_Dogs! [X360]

Odbierz swoje DLC do Watch_Dogs! [PS3]

Odbierz swoje DLC do Watch_Dogs! [PC]

Pobierz klucz do bety Ground Forces w War Thunder!

Pobierz klucz do bety Ground Forces w War Thunder! - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Pobierz klucz i weź udział w bitwach czołgowych w War Thunder! - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Opisz najciekawszą bitwę w War Thunder i wygraj akcesoria Roccat!

Wczesny dostęp do The Elder Scrolls Online

Wczesny dostęp do The Elder Scrolls Online (Edycja Cesarska)

Rozdajemy klucze do bety Trials Fusion na PC - promocja dla posiadaczy Abonamentów Premium z opcją VIP

Rozdajemy klucze do bety Trials Fusion na PC - wypróbuj szaloną zręcznościówkę od Ubisoftu

Rozdajemy klucze do bety WildStar – nowego MMO od NCSOFT

Odbierz swój klucz do bety The Elder Scrolls Online (14-17 marca 2014)

Odbierz swój klucz do bety The Elder Scrolls Online (28 lutego - 3 marca 2014)

Odbierz 10% rabatu na cały pudełkowy asortyment w sklepie.gry-online.pl

Świąteczne rozdawnictwo dla posiadaczy Abonamentów Premium z aktywną opcją VIP

Rozdajemy klucze do zamkniętej bety Royal Quest!

Wigilijna promocja Battlefield 4 oraz Dead Space 3

Battlefield 4 - pakiety bojowe

Beta Football Manager 2014

Rozdajemy klucze do wersji beta gry Hearthstone: Heroes of WarCraft!

GRYOffline.pl 2013 - impreza czytelników

Bonusy do preordera FIFA 14 [X360]

Bonusy do preordera FIFA 14 [PS3]

Bonusy do preordera FIFA 14 [PC]

AVSK -- Pakiet ulepszeń pojazdów powietrznych - Battlefield 3

Zgarnij kody do bety gry S.K.I.L.L.: Special Force 2

Kody to zamkniętej platformy The Watch, czyli skarbnicy wiedzy dla fanów Assassin's Creed

Zgarnij kody do bety gry The Mighty Quest for Epic Loot

Rozdajemy przedmiot do gry Neverwinter

Rozdajemy klucze do zamkniętych beta testów gry Anomaly 2

Odbierz prezent wielkanocny w The Settlers Online!

Zdobądź klucz do wersji beta gry Empire Universe III

Rozdajemy kredyty do gry HAWKEN

Rozdajemy klucze do zamkniętych beta testów gry World of Warplanes

Crysis 1 oraz pozostałe bonusy do preorderów Crysis 3 [X360]

Rozdajemy przedmioty do gry Arctic Combat

Crysis 1 oraz pozostałe bonusy do preorderów Crysis 3 [PS3]

Crysis 1 oraz pozostałe bonusy do preorderów Crysis 3 [PC]

Rozdajemy klucze do wersji beta Anno Online - strategia 2D w Twojej przeglądarce

Zagraj w polską wersję beta SimCity!

Weź udział w plebiscycie Gra Roku 2012 i odbierz 30 zł zniżki na Hitman: Rozgrzeszenie lub Sleeping Dogs

Rozdajemy klucze do wersji beta gry Heroes & Generals

Killing Floor lub King's Bounty: Game of the Year Edition za 1 zł

Wyraź siebie w klimacie DMC: Devil May Cry!

Dostęp do beta-testów StarCraft II: Heart of the Swarm

Rozdajemy Requisition Points i granaty do Tom Clancy's Ghost Recon Online

Rozdajemy Requisition Points i granaty do Tom Clancy's Ghost Recon Online (zakończona)

Zagraj w Football Manager 2013 wcześniej niż inni!

Wygraj komputer na premierę Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack!

Odblokuj bonusy do gry FIFA 13 X360

Odblokuj bonusy do gry FIFA 13 PS3

Odblokuj bonusy do gry FIFA 13 PC

Wygraj konsolę do gier z rogalikami Chipicao!

Rozdajemy 200 kluczy do beta testów gry World of Warcraft: Mists of Pandaria

Rozdajemy klucze do beta testów gry World of Warplanes

Rozdajemy klucze do weekendowych testów gry Guild Wars 2 (20-22 lipca)

Rozdajemy klucze na wirtualną walutę w SoccerStar

Rozdajemy klucze do weekendowych testów gry Guild Wars 2

Rozdajemy 500 kodów do gry World of Tanks! 300 sztuk złota, 1-dniowe konto premium darmo!

20 zł rabatu na Sniper: Ghost Warrior 2!

The Secret World - odblokuj dodatki do gry!

Pobierz dodatki do Mass Effect 3 PS3

Pobierz dodatki do Mass Effect 3 X360

Pobierz dodatki do Mass Effect 3 PC

Rozdajemy klucze do weekendowych testów gry TERA

Rozdajemy klucze do zamkniętych beta testów Aion w wersji free-to-play

Rozdajemy 1000 zestawów startowych do gry World of Tanks! 300 sztuk złota, 1-dniowe konto premium i czołg za darmo!

Wierzchowiec Renifer w grze Runes of Magic tylko dla czytelników GRYOnline.pl!

Konkurs Anno 2070

Konkurs Premium Games

Pobierz dodatki do Battlefield 3 - Edycja Limitowana - PC

Pobierz dodatki do Battlefield 3 - Edycja Limitowana - PS3

Pobierz dodatki do Battlefield 3 - Edycja Limitowana - X360

Konkurs rysunkowy z Clash of Heroes

GRYOffline.pl 2011 - impreza dla czytelników GRYOnline.pl

Konkurs Gears of War 3 z konsolą do wygrania

Rozdajemy 200 kluczy do bety Assassin's Creed: Revelations na PlayStation 3!

Rymowanie to zadanie - konkurs z Runes of Magic

20 zł zniżki na Star Wars: The Old Republic!

Gromowy Tygrys Bojowy tylko dla czytelników Gry-OnLine!

Wakacyjny konkurs z Red Faction: Armageddon

Rozdajemy 5000 kluczy do wersji beta Might & Magic: Heroes VI

Rozdajemy 450 kluczy do wersji beta gry Hellgate

Wygraj wycieczkę do Techlandu i zobacz Dead Island przed premierą!

Rozdajemy klucze do bety Battlefield Play4Free!

Heroes VI - pokaż talent i wygraj atrakcyjne nagrody!

Rozdajemy 600 kluczy do wersji beta gry Mythos

Unikalne przedmioty do Dragon Age II - Lew z Orlais i Fadeshear

Zgarnij kody do nowego etapu bety Darkspore

Zgarnij kody do bety Darkspore

Rozdajemy 200 kluczy do wersji beta gry Mythos

Zgarnij 100 000 żetonów do wykorzystania w Wirtualnym Salonie Gier!

Dodatkowy poziom do Kinect Adventures gratis!

8 GB w stylowej oprawie - wygraj pendrive od ZaNa Design

Kinect pod choinkę!

Rozdajemy 200 kluczy do wersji beta gry Mythos_STARE

Stwórz własną postać w Fable III

Poczuj konsolową moc z grą The Sims 3!

MechRage - zagraj i wygraj!

GRYOffline.pl 2010 - impreza czytelników GRYOnline.pl

50 zł rabatu na wybrane gry na Xbox 360

Rozdajemy 500 kluczy do bety Assassin's Creed: Brotherhood na PlayStation 3!

Mów jak gangster. Zostań głosem mafii! – konkurs dubbingowy z grą Mafia II

Zagraj w wersję beta Assassin's Creed: Brotherhood (PS3).

Zagraj w wersję beta Medal of Honor!

Zagraj w oryginalną grę MMO World of Tanks - rozdajemy 500 kluczy do bety

Dodatkowa zawartość w APB: All Points Bulletin

Tydzień Kariery - konkurs fotograficzny z grą The Sims 3: Kariera

Wygraj klucz do bety polskiej wersji gry Shaiya

Crackdown 2 i Halo: Reach 20 zł taniej!

Światło i mrok – konkurs filmowy z grą Alan Wake

Zestaw ekskluzywnych bonusów do Just Cause 2!

Odblokuj Łuk Bregana i Perłę Namaszczonego w Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Zagraj za darmo w wersję beta Battlefield: Bad Company 2 na PC!

Komentarze Czytelników (102)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
31.10.2011 18:19
odpowiedz
zbyszek O_o
2
Junior

Szaman Ognia

Umiejętności pasywne:
- Strzelec
- Pełna skuteczność w walce na dystans
- Odporność na Magię Ognia
- Odwaga - morale nie spadną poniżej +1

Umiejętności:
- Uderzenie kosturem - uderza przeciwników na obszarze 1x3 przed sobą

Czary:
- Kula ognia - zadaje obrażenia od Magii Ognia na obszarze 3x3
- Tarcza ognia - oddaje 10% obrażeń atakującemu
- Podpalenie - zadaje X obrażeń od Magii Ognia przez 3 tury

31.10.2011 18:38
odpowiedz
dominik121990
2
Junior

Łowczyni Smoków (jedn. ulepszona: Smocza Pani)

Gdy porwane ludzkie dziecko płci żeńskiej, przetrwa obrzędy orkowych szamanów, zostaje pojone smoczą krwią aż do końca życia.
Po przejściu morderczego szkolenia we władaniu orężem i sztuce przetrwania, stają się bezwzględnymi Łowczyniami Smoków.
Wyglądem przypominają zwyczajne kobiety, jednak nie pozostało w nich już nic z człowieczeństwa. Są posłuszne jedynie szamanowi, który odprawił smoczy rytuał.

Łowczynie Smoków i Smocze Panie są zupełnie niewrażliwe na jakiekolwiek specjalne ataki wykonywane przez Smoki.
Dodatkowo, zaatakowane przez wrogą jednostkę zawsze wykonają kontraatak i za każdym razem będzie to trafienie krytyczne.

Zdolności:
- Nieograniczona prędkość na polu bitwy
- Szał wojenny
- Zew krwi
- Smocza furia

http://imageshack.us/photo/my-images/253/10001y.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/827/20001cr.jpg/

31.10.2011 18:39
odpowiedz
Exxodus
13
Legionista

Wilk czeluści. Gdy wilki zostały poddane mutacji za sprawą magii przeobraziły się w stwory nieznające strachu, które były nadzwyczaj inteligente i silne by móc roznieść na strzępy niemalże każdego przeciwnika.

31.10.2011 18:50
odpowiedz
Exxodus
13
Legionista

Powyższy post został dodany pryzpadkowo, mam nadzieje ze nie zostanie wzięty pod uwagę.

31.10.2011 18:58
odpowiedz
Exxodus
13
Legionista

Wilk Czeluści. Gdy wilki zostały poddane mutacji za sprawą magii przeobraziły się w stwory nieznające strachu, które były nadzwyczaj inteligente i silne by móc roznieść na strzępy niemalże każdego przeciwnika. W pierwszej fazie mutacji wilkom wyrosły kolce i utwardziła się skóra.

Wilk Zgrozy. W drugiej fazie mutacji wilkom jeszcze bardziej zmodyfikowano łancuch DNA co spowodowało wyrośnięcie im skrzydeł, dzięki którym mogły siać jeszcze większe spustoszenie i śmierć

31.10.2011 19:07
odpowiedz
Exxodus
13
Legionista

Wszystkie ataki specjalne oraz atrybuty umieszczone zostały na ilustracji.

31.10.2011 19:54
odpowiedz
alhaszasz
86
Generał

Moja jednostka bojowa , zapraszam :)

Jednostka podstawowa:
http://imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img545/1100/dsc00372b.jpg&via=mupload&newlp=1

Jednostka ulepszona:
http://imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img528/2415/dsc00371h.jpg&via=mupload&newlp=1

Poziom 5 Poziom 5-olepszony

Atak 12 Atak 14
Obrona 8 Obrona 10
Obrażenia 10-15 Obrażenia 15-20
Wytrzymałość 50 Wytrzymałość 55
Szybkość 8 Szybkość 12
Krotki opis:
Kobieta Kot to jednostka sił lochów podziemnych nazywana potocznie "aksamitna morderczyni", która swoją zwinnością i szybkością porusza się wręcz idealnie na każdym podłożu.Domeną kobiety kot jest niebywały urok ,którym czaruję zamożnych ludzi ,rycerzy by obracać ich okradać a potem w czasie snu zadawać trujący pocałunek.
Specjalne umiejętności:
-Powstrzymuje kontratak
-Zawsze atakuje dwukrotnie
Po ulepszeniu:
-odporna na czar: "spowolnienie"
-daleki skok "przeskakuje nad małymi przeszkodami"
-Pocałunek Rosiczki , może obrócić wroga z maksymalną ilością wytrzymałości 20-35
na swoją stronę.Czar działa działa trzy pełne kolejki.
-Po kupnie dodatkowego pomieszczenia do "domu na wzgórzu" potrafi strzelać sztyletami 1 raz na kolejkę rozgrywki , ogólnie w ciągu bitwy potrafi oddać pięć możliwych uderzeń.
-Może rozmieścić dwa pojedyncze ataki na maksymalną odległość od wrogów na 2 pola.
-Porusza się zawsze z taką samą liczbą punktów ruchu po każdym położeniu
-Wpada w tanieć sztyletów przy przy krytycznej liczbie wytrzymałości , potrafi atakować z zdwojoną siłą.

31.10.2011 20:11
odpowiedz
Archanioł93
24
Centurion

Smokowiec
gdy sukkskubus połączy się z smokiem powstaje smokowiec jest to potężne stworzenie posiadające cechy obydwu tych bestii

Smokowiec Smoczy Lord
umiejętności: umiejętności:

Wyssanie życie wyssanie życie
podpalenie pożar
zew bestii przerażenie
strach latanie
zatrucie

z góry przepraszam są to cztery skany złączone w jedno ponieważ zepsuła mi się ładowarka z aparatu postacie to szkic początkowy a głowy to już dokładne odwzorowanie

31.10.2011 20:32
odpowiedz
.: Veron :.
80
Phoenix Knight

Niestety przez problemy z internetem, jestem zmuszony dać zdjęcia w linkach.

Siewca
http://imageshack.us/photo/my-images/148/szkic1.jpg/
Miasto: Necropolis
Opis:
Siewcy to nic innego jak zjawy, wcielone do ponownego życia przez Nekromantów. Jednak warunkiem ich powstania, jest sposób w jaki zostali straceni za życia. Musieli oni zginąć poprzez ścięcie głowy. Upiór po wskrzeszeniu nie odzyskuje jej, jednak mimo to w walce sprawdza się wyśmienicie. Zaślepiony nienawiścią i pogardą, nigdy się nie poddaje, nawet w sytuacjach w których każdy inny dawno straciłby zimną krew.

Cechy:
Blok kontrataku przeciwnika
Strach/panika
Odporność na czary umysłu (panika, strach, opętanie...)
Zimna krew (morale drużyny nie może zostać złamane)

-----------------------------------------------------------------

Żniwiarz
http://imageshack.us/photo/my-images/706/20111031095.jpg/
Opis:
Siejąc zagładę i zniszczenie, będąc niezłomnym, okrutnym i bezwzględnym, Siewca zyskuje tytuł Żniwiarza. W tej postaci staje się on jeszcze bardziej odpornym oraz wytrwałym przeciwnikiem. Zjawa zyskuje umiejętność jakiej nie ma żadna inna istota. Staje się on całkowicie odporny na siły magiczne.

Cechy:
Kontratak
Blok kontrataku przeciwnika
Strach/panika
Odporność na magię
Zimna krew (morale drużyny nie może zostać złamane)

Edt: Yea dodało! Bez skanera, praktycznie bez internetu, ołówki strugane nożem, ale jak się chce to można (sory za jakość) ;]
Pomysł co do konkursu na prawdę udany, byłoby świetnie gdybyście organizowali ich więcej. Nawet bez większych nagród, przynajmniej można się pobawić.

31.10.2011 20:53
odpowiedz
molik2121
21
Pretorianin

Jednostka podstawowa ...

Lodowy Smok :

Ataki :
Lodowa Kula +70 obrażeń magicznych
Czerpanie ... Zabiera życie od wrogich jednostek i dodaje je sobie .
Lodowa Otchłań : Lodowy Smok rzuca sie na przeciwników z wirem który zadaje ogromne obrażenia .

Pancerz : 100 (+4.5) na lvl :)
Obrażenia : 50 (+7.3) na lvl :)
Prędkość poruszania : 1.254 (+0.111) na lvl :)

31.10.2011 20:55
odpowiedz
molik2121
21
Pretorianin

Jednostka podstawowa ...

Lodowy Smok :

Ataki :
Lodowa Kula +70 obrażeń magicznych
Czerpanie ... Zabiera życie od wrogich jednostek i dodaje je sobie .
Lodowa Otchłań : Lodowy Smok rzuca sie na przeciwników z wirem który zadaje ogromne obrażenia .

Pancerz : 100 (+4.5) na lvl :)
Obrażenia : 50 (+7.3) na lvl :)
Prędkość poruszania : 1.254 (+0.111) na lvl :)

31.10.2011 21:00
odpowiedz
molik2121
21
Pretorianin

Jednostka zaawansowana ...

Ognisty Smok :

Polepszony pancerz dodane nowe rogi oraz ogromny kolec na grzbiecie dla ochrony ...

Ataki :
Ognista Kula +110 obrażeń magicznych
Czerpanie ... Zabiera życie od wrogich jednostek i dodaje je sobie .
Ognista Otchłań : Lodowy Smok rzuca sie na przeciwników z wirem który zadaje ogromne obrażenia .

Pancerz : 150 (+5.5) na lvl :)
Obrażenia : 100 (+8.3) na lvl :)
Prędkość poruszania : 1.754 (+0.611) na lvl :)
Walczy na dystans ...

Sorka za jakość zdj robione telefonem ;/ Orginały wyglądają lepiej cienie itd ... ;)

31.10.2011 21:12
odpowiedz
HerbalWhite120
1
Junior

Opis
Adept Rafaelita- Elitarny Rafaelita
Członek wędrownego zakonu Rafaelitów, magów poszukujących nowych mocy. Umiejący walczyć zarówno w zwarciu swym mieczem, jak i używając magii runicznej.
Zakon założony przez Rafaelusa, pradawnego mędrca. Historia Rafaelitów sięga czasów jeszcze sprzed pierwszego Zaćmienia. Pradawna legenda głosi, że jako młody chłopiec Rafaelus uciekając przed wilkami zawędrował do jaskini na której dnie odnalazł ołtarz magii runicznej. Wiele lat studiował runy, a następnie założył zakon. Był on o tyle nietypowy, że młodych magów szkolono również w sztuce walki mieczem. Podczas pierwszego Zaćmienia zakon prowadził na własną rękę wojnę przeciw demonom.

Zdolności:
Adept Rafaelita/Elitarny Rafaelita
-magiczna czujność- ma 5%/10% szans na nauczenie się zaklęcia rzucanego podczas bitwy (przez inną jednostkę-sojusznika lub przeciwnika oraz bohatera) Limit zaklęć nauczonych to 2.
-atak runiczny- aktywuje jedną z dwóch/czterech run na swojej dłoni, zadając obrażenia proporcjonalne do liczby magów w oddziale+ losowy efekt w zależności od użytej runy.
(Runa rozpaczy: -1 do morale dla wroga, Runa pechu: -1 do szczęścia dla wroga, Runa wytrzymałości: +10% punktów życia dla sojuszników, Runa szybkości: +2 ruchu i inicjatywy dla sojuszników)
-przygotowanie do walki (tylko Elitarny Rafaelita): może wzmocnić czarem swą zbroję. (-10% do otrzymywanych obrażeń)

31.10.2011 21:13
odpowiedz
HerbalWhite120
1
Junior

Elitarny Rafaelita

31.10.2011 21:43
odpowiedz
artyshan
5
Junior

Upadli słudzy, to zepchnięci w Otchał Ciemności wojownicy, służący niegdyś w armii samego Ul'Bharaka. Jednakże, z powodu zdrady zostali oni przeklęci i wygnani na zawsze z krainy Umarłych.

Upadły sługa:
Statystyki jednostki poz.1:
- atak 42
- obrona 12
- obrażenia 64-99
- życie 150
- szybkość 4

Cena: 1000 złota;

Przebudzeni wojownicy, to uwolnieni przez boginię Karash Upadli słudzy. Mają oni za zadanie pomóc jej w obaleniu Ul'Bharaka, po to aby na tronie Królestwa Umarłych mogła zasiąść córka bogini - Hadish.
Przebudzony wojownik:
Statystyki jednostki poz.2:
- atak 49
- obrona 17
- obrażenia 73-112
- życie 180
- szybkość 4

Cena 1250 złota, 1 kryształ.

Atrybuty jednostki poz.1:
Cios ciemności: zadaje jednostce wroga potężne uderzenie, powodujące spore obrażenia oraz zmniejszenie obrony o 30% na dwie tury.

Nieumarły: morale tego stworzenia jest zawsze neutralne. Istota posiada 20% odporności na obrażenia zadawane przez magię wody, ponadto jest całkowicie odporna na efekty zatrucia, choroby, oślepienia oraz te, które wpływają na umysł.

Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani nieumarłych, zamiast ich regenerować.

Beznamiętność: potwór ten jest całkowicie niewrażliwy na wszystkie efekty wpływające na morale.

Atrybuty jednostki poz.2:
Cios ciemności: zadaje jednostce wroga potężny cios, powodujący spore obrażenia oraz zmniejszenie obrony o 40% na trzy tury.

Nieumarły: morale tego stworzenia jest zawsze neutralne. Istota posiada 20% odporności na obrażenia zadawane przez magię wody, ponadto jest całkowicie odporna na efekty zatrucia, choroby, oślepienia oraz te, które wpływają na umysł.

Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani nieumarłych, zamiast ich regenerować.

Beznamiętność: potwór ten jest całkowicie niewrażliwy na wszystkie efekty wpływające na morale.

Szał krwi: Przebudzony wojownik zwiększa siłę ataku wybranej sojuszniczej jednostce o 50%, jednocześnie powodując zmniejszenie własnej obrony o 35%.

31.10.2011 21:50
odpowiedz
Ichinya
1
Junior

Wersja podstawowa: Kurage

Miasto: Sanctuary

Opis:
Istota która do życia powróciła dzięki pomocy Smoka Wody. Dawniej była zwykłym człowiekiem - dziewczyną, na której sytuacja społeczna "wymusiła" popełnienie samobójstwa. Śmierć miała ją spotkać w morskich toniach, wodny bóg zlitował się jednak nad swoją wierną czcicielką i pozwolił jej żyć pod postacią morskiej kapłanki: pół człowieka, pół meduzy; tzw. Kurage. Od tej pory Kurage służy wiernie swemu wybawcy, wykorzystując w swych czarach nie tylko moce wody, ale także elektryczne wyładowania.

Ataki/zdolności:
-Wodna mgła - otacza przeciwnika na X kolejek, zmniejsza jego możliwą do wykonania liczbę kroków, czas trwania uzależniony od poziomu bohatera. Dodatkowo wzmacnia działanie drugiego ataku Kurage;
-Uderzenie boskiego trójzębu - atak elektryczny (jego moc zwielokrotnia się gdy przeciwnik otoczony jest przez wodną mgłę, bądź znajduje się pod wpływem jakiegokolwiek innego wodnego ataku).

31.10.2011 21:52
odpowiedz
Ichinya
1
Junior

Wersja ulepszona: Nikurage

Jednostka traci możliwość przemieszczania się, zyskuje jednak umiejętność ataków dystansowych (przeistoczona umiejętność uderzenia boskiego trójzębu), a wodna mgła staje się atakiem obszarowym;
- Szał boskiego trójzębu - atakuje wszystkie jednostki przeciwika będące pod wpływem wodnego ataku;
- Pełna skuteczność w walce na dystans;
- Wodna klatka - zatrzymuje przeciwnika na X kolejek w klatce, jeśli przeciwnik chce się uwolnić prędzej musi się liczyć z utratą pewnej ilości punktów życia.

31.10.2011 21:56
odpowiedz
artyshan
5
Junior

Upadły Sługa

POSTY 90 I 91 ODNOSZĄ SIĘ DO MOJEGO POSTU 87

31.10.2011 21:57
odpowiedz
artyshan
5
Junior

Przebudzony Wojownik

31.10.2011 22:04
odpowiedz
Bigbelon
1
Junior

Żywiołak: Żywiołak to pierwotny rodzaj połączenia żywiołów. Został stworzony w Siedmiogrodzie przez ambitnego, ale szalonego czarodzieja. Eksperyment wyrwał się z pod kontroli i zabił swego twórcę. Następnie twór uciekł i zaczął się mnożyć. Jest on połączeniem następujących żywiołów: wody, ziemi, ognia, powietrza, ciemności oraz światła. Potrafią same myśleć i podejmować decyzje. Są inteligentne.

31.10.2011 22:18
odpowiedz
Bigbelon
1
Junior

Ulepszenie: Wyższy żywiołak: Powstaje od gdy zwykły żywiołak pochłonie dostateczną ilość energii. Jest połączeniem ulepszonych żywiołów: lodu, metalu, elektryczności, burzy, księżyca oraz słońca.

Umiejętności żywiołaka ( zapomniałem dodać ):
- Nieumarły ( brak morale i szczęścia )
- 100% odporności na magię
- zdolność rzucania czarów: kula ognia, lodowy ogień
-atak obszarowy ( zdolność atakowania kilku jednostek )

Umiejętności wyższego żywiołaka:
- ( Wszystkie powyżej )
-Zadaje dodatkowe obrażenia od żywiołów

31.10.2011 23:11
odpowiedz
jakubn18
5
Junior

Jednostka podstawowa - Koszarowy Smok

Koszarowe smoki od wieków mieszkają w kolorowym lesie, z biegiem czasu aby stać się potężniejsze przyswoiły zdolności wtapiania się w otoczenie, stąd ich wielobarwność. Od narodzin związują się ze swoim właścicielem i są z nim aż do śmierci.

Atrybuty
Poziom 3
Punkty życia 200
Obrażenia 20-25
Atak 8
Obrona 25
Ruch 5

Zdolności:
Niewidzialność - przez 2 tury nikt nie może zaatakować tej jednostki
Strażnik - wszystkie jednostki w naszej drużynie dostają bonus +10 do obrony na 3tury
Szarża - atak wzrasta dwukrotnie, możliwe ogłuszenie (25%)

31.10.2011 23:13
odpowiedz
jakubn18
5
Junior

Jednostka ulepszona - Jaskiniowy Smok

Koszarowe smoki, po śmierci stają się jaskiniowymi, pojawiają się im kościaste skrzydła i cofają w mrok aby służyć mrocznym władcą. Diabelnie się śmiejąc często doprowadzają swoich przeciwników do obłędu, dźwięki której wydają przeraziły by nawet najdzielniejszego wojownika.

Atrybuty
Poziom 5
Punkty życia 280
Obrażenia 55-60
Atak 30
Obrona 20
Ruch 10

Zdolności:
Paraliż - jednostka traci 2 tury
Strach - morale przeciwnika -5
Opętanie - przejęcie wrogiej jednostki na 3 tury
Skrzydlate tornado - wszystkie jednostki przeciwnika cofają się o 1 pole

31.10.2011 23:27
odpowiedz
Koonar
1
Junior

Odmieńcy i mutanci to istoty ludzkie połączeni ze sobą za pomocą magii. Poprzez liczne eksperymenty magiczne przeprowadzane na ich ciałach wykształciła się u nich naturalna odporność na obrażenia magiczne. Jednostka nie może być zwerbowana w żadnym z zamków. Ich nienawiść do wszelkich istot żywych wynika z cierpienia przez jakie musieli przejść w przeszłości.

http://imageshack.us/photo/my-images/715/img014xb.jpg/
Odmieniec

Umiejętności:
- odporność na wszystkie rodzaje magii.

http://imageshack.us/f/811/img011qd.jpg/
Mutant

Umiejętności:
- odporność na wszystkie rodzaje magii,
- podwojone obrażenia podczas kontrataku.

PS: Przepraszam za umieszczenie scanów na innym portalu. Wynika to za braku zasu na dostosowanie wymiarów do zgodnych z wymaganiami waszego serwisu. Mam nadzieję, że nie jest to przeszkodą.

31.10.2011 23:44
odpowiedz
Dafciu
1
Junior

poziom: 4

Jednostka podstawowa: Silinrul

W nieprzyjaznych lasach deszczowych krainy Ashan liczy się zwinność i celne oko. Myśliwi Silinrul są wręcz stworzeni do życia w dżungli - ich strzały są zabójcze, zwłaszcza na krótkich dystansach, a ich umiejętności w walce wręcz są równie wysokie.

Zdolności:
- Pełna skuteczność w walce wręcz.

Jednostka ulepszona: Ssouk

Najlepsi z Silinrul stają się Ssouk - łowcami lasów deszczowych, przed których wzrokiem nie ma tajemnic, ich zatrute strzały zawsze sięgają celu.

Zdolności:
- Zatrute strzały.
- Pełna skuteczność w walce na dystans.
- Pełna skuteczność w walce wręcz.

31.10.2011 23:53
odpowiedz
Dafciu
1
Junior

poziom: 4

Jednostka podstawowa: Silinrul

W nieprzyjaznych lasach deszczowych krainy Ashan liczy się zwinność i celne oko. Myśliwi Silinrul są wręcz stworzeni do życia w dżungli - ich strzały są zabójcze, zwłaszcza na krótkich dystansach, a ich umiejętności w walce wręcz są równie wysokie.

Zdolności:
- Pełna skuteczność w walce wręcz.

Jednostka ulepszona: Ssouk

Najlepsi z Silinrul stają się Ssouk - łowcami lasów deszczowych, przed których wzrokiem nie ma tajemnic, ich zatrute strzały zawsze sięgają celu.

Zdolności:
- Zatrute strzały.
- Pełna skuteczność w walce na dystans.
- Pełna skuteczność w walce wręcz.

31.10.2011 23:53
odpowiedz
Matiz113
7
Legionista

Miasto : Azyl ( wymaga budynku bagienne lasy )
Poziom : 3
Jednostka podstawowa DZIKUS : Historie dotyczące powstania pierwszych dzikusów rozgłaszano w każdej karczmie, mówiono, że są to ludzie którzy zostali wypędzeni z własnej wioski i obłożeni straszną klątwą, której nie udało się usunąć. Tajemniczy potężny czarnoksiężnik, który dokonał tej makabrycznej zbrodni zaginął bez śladu.
Opis:
Silna, cuchnąca, ,, bezmózga postać”( głupie) , niszcząca wszystko na co popadnie, jej główną bronią jest śmiercionośny sierp, śmiercionośny gdyż jest on zainfekowany nieznaną trucizną, ich ubraniem jest dość gruba sierść chroniąca przed zimnem oraz pewnego rodzaju ranami, ich ubraniem jest kawałek materiału obwinięty przy pasie. Ich domem są bagienne lasy, lecz lubią wychodzić poza jego granice i niszczyć napotkane wioski. Słuchają się tylko jednego osobnika, którym jest BESTIA.
Atrybuty: Życie: 150, Atak: 40, Obrażenia: 35-50 ,Obrona: 30, Złoto 1000 ,Obr. dystansowa: 20

Ataki : Silne uderzenie, atak z wyskoku, zatrucie, silny kopniak

31.10.2011 23:55
odpowiedz
A.R.
1
Junior

Wei

http://zapodaj.net/2022c5c711f2.jpg.html

Miasto: twierdza
Poziom: 5

Kobiety koty powstały do walki ze względu na zagrożenie wobec ich środowiska naturalnego. Stwarzanego przez inne rasy. W celu przekonania przedstawicielek tej rasy do walki po Twojej stronie trzeba zdobyć zaufania stada.

Cechy:
-35 % uniki
-jeden dodatkowy atak z kontry
-skradanie (+1 do ruchu jednostki)

Rooni-Wei

http://zapodaj.net/6b644881e4f4.jpg.html

Miasto: twierdza
Poziom: 5

Co bardziej wyszkolone jednostki po latach walki nabierają zwinności i zdobywają dodatkowe umiejętności.

Cechy:
-65 % uniki
-dwa dodatkowe ataki z kontry
-skradanie (+2 do ruchu jednostki)
-krwawienie 10% z całości hp.

31.10.2011 23:55
odpowiedz
Matiz113
7
Legionista

Miasto : Azyl ( wymaga budynku bagienne lasy i bagienne jaskinie )
Poziom: 6
Jednostka Ulepszona BESTIA : Jest to historia wysoce związana z historią powstania pierwszych dzikusów, lecz BESTIA jest nieco inny, w całej krainie mówi się, że jest to osobnik, który przez lata od czasu rzucenia klątwy ewoluował z dzikusa. Jeżeli wiadomo, że DZIKUSY są niszczycielskie i okrutne to brak słów na to jak nieobliczalne są BESTIE.
Opis: Bardzo silna, nieco bardziej cuchnąca od DZIKUSA postać, posiadającą zdolności o wiele bardziej destrukcyjne, jako broń przyswoiły sobie ogromną dzidę zakończona z obu stron śmiertelnie ostrym i zatrutym ostrzem, jest o wiele masywniejszy i większy o DZIKUSA, jednak nie jest pozbawiony mózgu potrafi obmyślać strategie ataku oraz posiada zdolności przywódcze, rozporządza grupą DZIKUSÓW, w przeciwieństwie do jednostki podstawowej posiada pewne ubranie jest nim pewny kawałek zbroi oraz kawałki materiału, ciało nadal pokryte sierścią, na głowie wyhodowane długie rogi , które miały głównie odstraszać. Mieszkają razem z DZIKUSAMI

Atrybuty: Życie: 350, Atak: 80 ,Obrażenia: 60-100 ,Obrona: 62 Złoto 2500 + 12 kryształu, Obr. dystansowa: 44 ,atak dystansowy: 20 + zatrucie

Ataki: Podwójne uderzenie, trzęsienie ziemi, zatrucie w zwarciu i dystansu, mega kopniak, groźba, zadrapanie

02.11.2011 18:30
odpowiedz
vojak_2
40
Generał

gratulacje

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze