Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Unreal Tournament 2004

Epic Games szykuje coś dużego

Szymon Liebert, 20 listopada 2009, 11:14

Firma Epic Games już wkrótce ma ujawnić coś naprawdę dużego. Tak przynajmniej twierdzi PC Gamer, który podał taką informację w ostatnim numerze, niestety nie ujawniając jeszcze planów dewelopera. Według innych doniesień firma Microsoft poszukuje sporej grupy pracowników. Mają oni zająć się tworzeniem Natala, ale także wspomóc właśnie twórców Gears of War.

Konkurs 2K Australia - stwórz najbardziej ludzkiego bota i wygraj dużo pieniędzy

Filip Grabski, 15 września 2008, 12:50

Odpowiedzialne za uznanego na całym świecie „głębinowego” shootera BioShock studio 2K Australia organizuje konkurs, w którym twórca bota do Unreal Tournament 2004 o najbardziej ludzkim zachowaniu wygra 7000 dolarów.

Epic Games dołącza do Steama

Przemysław Zamęcki, 18 marca 2008, 08:37

Steam nadal poszerza swoją ofertę. Od wczoraj w tej popularnej usłudze sieciowej dystrybucji programów można nabyć pierwsze gry wyprodukowane przez Epic Games.

Szykuje się kolejna odsłona konkursu $1,000,000 Make Something Unreal

Maciej Myrcha, 5 września 2006, 12:39

Dwa lata temu dużą popularnością wśród twórców modów do gier cieszył się konkurs zorganizowany przez firmę Epic Games - $1,000,000 Make Something Unreal. Dzięki niemu na rynku pojawiło się sporo bardzo ciekawych modyfikacji m.in. Unreal Tournament 2004, z których jedna, nota bene, zwycięska w opisywanym konkursie, Red Orchestra, przekształciła się w pełnoprawną grę. Wszystko wskazuje na to, iż w tym roku również będzie można zrobić „coś nierealnego”.

Unreal Anthology jeszcze przed premierą Unreal Tournament 2007

Radosław Grabowski, 16 czerwca 2006, 09:09

Osiem lat minęło już od premiery pierwszej części bestsellerowego cyklu Unreal – najnowsza jego odsłona, czyli Unreal Tournament 2007, ma ukazać się w czwartym kwartale bieżącego roku. Rolę wydawcy wypełni korporacja Midway, która zaplanowała również wprowadzenie na rynek specjalnego zestawu o nazwie Unreal Anthology.

Pakiet dodatków dla fanów Unreal Tournament 2004

Daniel Kazek, 14 grudnia 2005, 09:20

Prawdziwą gratkę przygotowali dla wszystkich wiernych graczy Unreal Tournament 2004, programiści z Epic Games. Światło dzienne ujrzał bowiem pokaźny zestaw map i dodatków, który oczywiście można bezpośrednio pobrać za pośrednictwem sieci, choćby z naszych serwerów.

Strike Force Red Cell - jednak nie w tym roku

Maciej Myrcha, 16 października 2005, 13:18

W lipcu informowaliśmy Was, iż firma Vision Studios odpowiedzialna za stworzenie Strike Force, realistycznego, wojskowego moda do Unreal Tournament 2004, przymierza się do wydania jego komercyjnej wersji. Dobra wiadomość jest taka, iż prace nadal trwają, zła - Strike Force Red Cell ukaże się dopiero w roku 2007.

Komercyjna wersja moda Strike Force

Łukasz Zając, 7 lipca 2005, 12:10

Przez ostatnie kilka lat, zdarzało się, że amatorskie modyfikacje do gier dorównywały popularnością swoim pierwowzorom. Zazwyczaj w takiej sytuacji, producent oryginalnej gry proponował twórcom moda wydanie komercyjnej wersji ich produktu. Tak było m.in. z Counter-Strike dla Half-Life czy Tactical Ops dla Unreal Tournament.

Midway oficjalnie informuje o pracach nad Unreal Tournament 2007

Krystian Smoszna, 10 maja 2005, 07:10

Na łamach popularnego serwisu Beyond Unreal, pojawiły się potwierdzone przez koncern Midway informacje o produkcji nowej gry z serii Unreal Tournament. Będzie ona oznaczona liczbą 2007.

Co nowego szykuje Epic Games?

Przemysław Bartula, 25 kwietnia 2005, 12:11

Mike Capps, prezes Epic Games, wyjawił w wypowiedzi na forum gry Unreal Championship 2, iż jego firma zaangażowana jest obecnie w developing całkowicie nowej gry, niezwiązanej z dotychczasowymi produkcjami spod znaku Unreal. Równolegle opracowywany jest również, opisywany już przez nas, Unreal Tournament: Envy.

Unreal Tournament: Envy - kolejne informacje

Przemysław Bartula, 5 kwietnia 2005, 12:21

Pod koniec marca mieliśmy przyjemność przekazać wam pierwsze szczegóły, dotyczące nowej odsłony serii Unreal Tournament, których źródłem był serwis Beyondunreal, powołujący się na artykuł w majowym numerze magazynu Computer Gaming World. Dziś możemy podać wam kolejną porcję informacji na ten temat.

Pierwsze informacje o Unreal Tournament nowej generacji

Maciej Myrcha, 29 marca 2005, 08:13

W październiku zeszłego roku na łamach naszego serwisu pojawiła się informacja dotycząca prac nad Unreal Tournament 2005. Niestety kilka godzin później, za zachodnimi serwisami zmuszeni byliśmy podać sprostowanie prosto z Epic Games, której przedstawiciel powiedział, iż następna odsłona serii pojawi się nie prędzej niż w 2006. I właśnie ta informacja wydaje się przybierać (nie)realną formę...

Kolejni twórcy modów do UT2004 zakładają firmę developerską

Maciej Myrcha, 7 marca 2005, 14:26

Całkiem niedawno informowaliśmy Was o powstaniu nowej firmy developerskiej, Tripwire Interactive, założonej przez członków zespołu odpowiedzialnego za znakomity mod do Unreal Tournament 2004, Red Orchestra. Okazuje się, że ich śladami podążają kolejni moderzy. Grupa, która stworzyła mod Frag Ops (również do UT 2004, 7 miejsce w konkursie Make Something Unreal) założyła właśnie firmę Pandora...

Znamy zwycięzów konkursu Make Something Unreal

Maciej Myrcha, 25 stycznia 2005, 11:16

$1,000,000 Make Something Unreal to specyficzny konkurs zorganizowany przez firmę Epic Games oraz sponsorowany przez nVidię, Atari, Digital Extremes, AMD oraz Alias. Składał się on z 5 niezależnych faz (ostatnia to Wielki Finał), w których mogli brać udział wszyscy tworzący mody do UT2003 oraz UT2004. Do konkursu zgłoszono ogółem ponad 1000 projektów a dzisiaj znamy już najlepszy z nich.

The Billboard Digital Entertainment Awards rozdane

Włodarczak Adam, 9 listopada 2004, 19:33

W ostatnich dniach, dokładnie 5 listopada, w Los Angeles rozdano prestiżowe nagrody „The Billboard Digital Entertainment Awards”. Przyznawane są one firmom z branży ogólnie pojętej rozrywki (film i telewizja, muzyka oraz gry). W kategorii „Najlepsza gra na PC/konsole” zwyciężyła produkcja koreańskiego koncernu NCSoft, pt. City of Heroes.

Unreal Tournament 2005 w produkcji

Krystian Smoszna, 18 października 2004, 09:52

Sporo zamieszania wzbudziła informacja o nie uwzględnieniu gry Unreal Tournament 2004 w nadchodzącej wielkimi krokami, kolejnej edycji międzynarodowego turnieju CPL World Tour. Powodem absencji cieszącej się dużą popularnością strzelaniny jest fakt, że firma Epic pracuje nad jej następcą.

Unreal Tournament 2004 - poradnik do trybu multiplayer

Redakcja GRYOnline.pl, 30 września 2004, 17:31

Poradnik do gry Unreal Tournament 2004 dedykowany szczególnie wszystkim aspektom rozgrywki w trybie multiplayer. Zawiera rady dotyczące taktyk w poszczególnych trybach gry oraz wykorzystania pojazdów.

Trzecia łatka do Unreal Tournament 2004 dostępna

Włodarczak Adam, 6 sierpnia 2004, 10:48

Programiści Digital Extremes i Epic Games udostępnili najnowszą łatkę przeznaczoną do Unreal Tournament 2004. Obszerna lista zmian oraz poprawek (w tym między innymi ulepszony gameplay, a także gra sieciowa) powinna być wystarczającą rekomendacją tejże szczepionki.

Opublikowano szczegóły dotyczące specjalnej wersji Unreal Tournament 2004

Krystian Smoszna, 30 lipca 2004, 09:01

W świetle opublikowanych ostatnio rewelacji o podpisaniu umowy na wydanie przed Midway dwóch kolejnych gier z serii Unreal Tournament, dzisiejsza inicjatywa firmy Atari może wydawać się próbą maksymalnego wyciągnięcia pieniędzy ze znanej marki, ale o czymś takim, oczywiście nie może być mowy. Już jakiś czas temu, koncern zapowiadał opublikowanie specjalnej wersji Unreal Tournament 2004, w której znajdzie się wiele usprawnień. Nadeszła pora, aby je pokrótce omówić.

Midway wydawcą dwóch kolejnych odsłon serii Unreal Tournament

Krystian Smoszna, 29 lipca 2004, 10:13

Unreal Tournament 2004 jest żelazną pozycją w katalogu Atari, o czym najlepiej świadczy ogromne zainteresowanie, jakie tej grze towarzyszy (przekładające się zresztą na wyniki sprzedaży). Możemy się spodziewać, że włodarze tego koncernu jeszcze mocniej spróbują wyeksploatować tegoroczną edycję popularnej strzelaniny. Dlaczego? Bo więcej okazji na zarobienie dodatkowych pieniędzy już nie będzie. Jak poinformowali wczoraj w specjalnym oświadczeniu szefowie firmy Epic Games, podpisano porozumienie, na mocy którego trzy następne gry wykorzystujące markę Unreal, zostaną wydane przez koncern Midway.

Epic Games dla graczy

Włodarczak Adam, 3 lipca 2004, 12:48

Firma Epic Games otwarła dnia dzisiejszego nową witrynę internetową, tym razem skupiającą się na tematyce – najogólniej mówiąc – autorskich modów, czyli modyfikacji do gier tejże firmy (UT 2004). „Unreal developer network”, bo taką pełną nazwę nosi owy serwis, powstał by pomagać nowym (i starym) maniakom „nierealnych” modyfikacji.

Pierwsza gra oparta na silniku Unreal 3 w 2006 roku

Włodarczak Adam, 2 lipca 2004, 13:04

O nowym dziecku Epic Games, silniku Unreal 3, jest coraz głośniej. Niedawno pisaliśmy o tym, że owy engine do optymalnego funkcjonowania potrzebować będzie, bagatela, 1024 MB RAM... na karcie graficznej. Informowaliśmy Was też o kilku najciekawszych detalach tego cuda – głównie o nowym modelu cieniowania i sprawach związanych z oświetleniem. Dziś z kolei wiemy, że pierwsza gra, korzystająca z dobrodziejstw tej maszyny, pojawi się najprawdopodobniej w 2006 roku.

Ogłoszono finalistów 3 fazy konkursu Make Something Unreal

Maciej Myrcha, 1 lipca 2004, 16:12

Firmy Epic Games wspólnie z nVidią ogłosiły finalistów 3 fazy konkursu Make Something Unreal (Stwórz coś nierealnego). Konkurs składa się z 4 faz i wielkiego finału, a zdobyć w nim można nagrody rzeczowe i pieniężne o łącznej wartości ponad 1 miliona USD ( w tym licencję na korzystanie z silnika Unreal). W 3 fazie konkursu w szranki stanęły mody do Unreal Tournament 2004 a finalistów tej fazy przedstawiamy w dalszej części newsa. Przypomnę, że w Make Something Unreal mogą wziąć udział wszystkie osoby zajmujące się tworzeniem modyfikacji gier powstałych na silniku Unreal.

America's Army na silniku UT2004

Maciej Myrcha, 29 czerwca 2004, 13:52

Twórcy gry America's Army poinformowali, iż trwają prace mające na celu przeniesienie kodu gry na silnik Unreal Tournament 2004. Dzięki temu nowa odsłona America's Army zyska wiele nowych funkcjonalności i wizualnych "fajerwerków". "Nowa" wersja przechodzi obecnie fazę testowania oraz usuwania zauważonych błędów i usterek.

Eon – mod do gry jako osobna gra fps

Daniel Sodkiewicz, 14 czerwca 2004, 12:01

Od niewinnego moda do samodzielnej produkcji, tak można streścić dzieje „Eon”, projektu określanego przez twórców jako „first person combat game”, który przeniesie gracza w czasy ostatnich godzin istnienia wszechświata, epickiej bitwy pomiędzy dobrem i złem. Więcej światła na tą zakorzenioną w silniku najnowszego Unreala produkcję rzucają pierwsze informacje, screeny i oficjalna strona programu.

Gwiezdne Wojny w Unreal Tournament 2004 - modyfikacja Troopers 3.0 gotowa

Krystian Smoszna, 8 czerwca 2004, 10:49

Jeśli jesteś fanem Gwiezdnych Wojen i z zapartym tchem oczekujesz wszelkich ciekawostek związanych z tym tematem, to mamy coś dla Ciebie. W sieci zadebiutowała kolejna wersja modyfikacji Troopers: Dawn of Destiny, tym razem oznaczona numerkiem 3.0 i przeznaczona do współpracy z najnowszym dzieckiem Epic Games, Unreal Toirunament 2004.

20 kolejnych map w Unreal Tournament 2004

Włodarczak Adam, 30 maja 2004, 13:26

Fani gier, które w tytule posiadają magiczną kombinację znaków alfanumerycznych „Unreal”, nie mogą nigdy narzekać na nudę. Przykład? Wczorajszego dnia pojawił się w sieci nowy „Communition Bonus Pack” – tym razem przeznaczony do trzeciej odsłony Unreala, tej z datą 2004 obok.

Z UT2004 na ... boisko piłkarskie?

Maciej Myrcha, 24 maja 2004, 08:20

To może być mały szok dla konserwatywnych fanów Unreal Tournament 2004 ale tak jest w rzeczywistości - CarBall w wersji 1.1 przeniesie nasze zmagania na piłkarskie boisko. W przeciwieństwie do oryginalnego pomysłu gry oraz powstających jak grzyby po deszczu modyfikacji Unreal Tournament 2004, w których chodzi przede wszystkim o śmiertelną eliminację przeciwników, w CarBall zasiadając za kierownicą Buggy'ego musimy wbić piłkę do bramki drużyny przeciwnej.

Unreal Engine 3, a sprawa ilości pamięci na karcie graficznej

Radosław Grabowski, 18 maja 2004, 12:55

Litr czterdziestoprocentowej „przezroczystej”, kilogram kiszonych ogórków, pokerowa talia i obowiązkowo towarzysz przeciwnej płci. Właśnie tak może przedstawiać się pomysł na zorganizowanie domowej imprezy o charakterze przygodowo-zręcznościowym z elementami dynamicznej akcji i licznymi motywami symulacyjnymi. Jeśli wspomniana „domówka” miałaby zostać wzbogacona o grę, zbudowaną w oparciu o Unreal Engine 3 (vide news z 14 maja 2004), to bardzo przydatny okaże się gigabajt pamięci na karcie graficznej.

UT 2004 załatany

Maciej Myrcha, 14 maja 2004, 16:28

Jesteś fanem Unreal Tournament? Czas biegnie jak szalony podczas gry w jego najnowszą odsłonę z liczbą 2004 w tytule? I pytanie ostatnie: radość z rozgrywki przysłaniają błędy, które niestety przydarzyły się programistom a umknęły czujnym oczom testerów? W takim razie jesteś idealnym pacjentem firmy Epic Games, dla którego przygotowano odpowiednią szczepionkę.

Dwa dodatkowe, oficjalne poziomy do trybu Onslaught w UT2004

Krzysztof Bartnik, 4 kwietnia 2004, 08:32

Na krótko przed premierą Unreal Tournament 2004, pracownicy Epic Games zapowiedzieli systematyczne wypuszczanie kolejnych map i ewentualnych poprawek systemowych do swojego dzieła. Słowo dane graczom to świętość, dzięki czemu na łamach serwisu GameSpot pojawiły się pierwsze, dodatkowe scenariusze do gry, teoretycznie dedykowane wyłącznie posiadaczom systemu operacyjnego Windows XP.

Epic Games straszy prawnikami cheaterów w Unreal Tournament 2004

Krystian Smoszna, 30 marca 2004, 13:59

Środowisko graczy związane z Unreal Tournament 2004 wciąż głośno komentuje informację o wykryciu przez autorów programu pierwszego cheatera, pomagającego sobie w niedozwolony sposób podczas rozgrywki. W związku z tym wydarzeniem, kilka osób postanowiło dokładnie przestudiować Licencję Użytkownika jaka pojawia się podczas instalacji gry na twardym dysku.

Wynajmij własny serwer do Unreal Tournament 2004!

Krystian Smoszna, 23 marca 2004, 11:12

Firmy Atari i Epic Games wprowadziły w życie niecodzienną inicjatywę. Na czym ona polega? Każdy gracz w Unreal Tournament 2004 może za odpowiednią opłatą wynająć swój własny serwer, który zlokalizowany jest w Stanach Zjednoczonych. Koszt usługi do najtańszych nie należy ale jak zapewniają oba koncerny, ma ona same zalety.

Zablokowano pierwszego nieuczciwego gracza sieciowego w Unreal Tournament 2004

Radosław Grabowski, 21 marca 2004, 11:32

Nie tylko Blizzard Entertainment intensywnie walczy z problemem oszukiwania podczas internetowej rywalizacji multiplayer, czego najlepszym przykładem jest news sprzed jedenastu dni. Natomiast przedwczoraj przyskrzyniono pierwszego nieuczciwego gracza w świecie Unreal Tournament 2004.

Specjalna edycja Unreal Tournament 2004 na zachodzie już wyprzedana?

Krystian Smoszna, 18 marca 2004, 09:53

Czyżby popularność Unreal Tournament 2004 przerosła oczekiwania wydawcy, koncern Atari? Czytelnicy serwisu HomeLan donoszą, że wszystkie zachodnie sklepy internetowe nie mają już na składzie specjalnej edycji tej gry. Cieszy się ona tak wielką popularnością, że sprzedawcy są zmuszeni anulować kolejne zgłoszenia na jej kupno.

Liga Unreal Tournament - zmian ciąg dalszy

Konrad Kucharski, 18 marca 2004, 08:51

Na początku chciałbym wszystkich poinformować, że zmieniliśmy adres strony ligowej. Nowy adres to - http://liga-misia.prv.pl. Po rozegraniu 5 kolejki ligowej, którą opisywałem w zeszłym miesiącu znów mieliśmy przerwę, tym razem trwała ona aż miesiąc, a spowodowana była feriami zimowymi.

Unreal Tournament 2004 vs Battlefield Vietnam – pojedynek multiplayerowych gigantów czas zacząć!

Przemysław Bartula, 15 marca 2004, 09:21

Właśnie dziś zachodnie sklepy internetowe (m.in. EB Games oraz Amazon) zaczynają wysyłkę dwóch wymienionych w tytule gier, do oczekujących na nie osób. Obie pozycje są kolejnymi odsłonami produktów, które podbiły serca miłośników dynamicznych zmagań w sieci – mowa tu o Unreal Tournament i Unreal Tournament 2003 oraz Battlefield 1942. Nie ma też wątpliwości, iż są to gry konkurencyjne i w ciągu kolejnych tygodni stoczą walkę o prymat. Która okaże się popularniejsza? Która okaże się lepsza? Zobaczymy już za kilka tygodni, kiedy opublikowanie zostaną wyniki sprzedaży obu tytułów w poszczególnych krajach oraz Ci, którzy je zakupili wygłoszą swe własne opinie. Tymczasem możemy zapoznać się recenzjami obu gier opublikowanymi przez szanowany serwis GameSpy (Battlefield Vietnam/Unreal Tournament 2004).

Kup Unreal Tournament 2004 a otrzymasz 3 miesięczny abonament gratis

Fajek, 8 marca 2004, 17:30

Dla wszystkich zainteresowanych znakomitą grą Unreal Tournament 2004 mamy świetną informację! Otóż już od dziś możecie zamówić ją bezpośrednio na naszym serwisie. Jeżeli zamówicie grę Unreal Tournament 2004 poprzez stronę na GRY-OnLine otrzymacie gratis 3 miesięczny abonament GOLMAX (albo przedłużenie dowolnego obecnego posiadanego przez was abonamentu o 3 miesiące).

Unreal Tournament 2004 w „złotym” statusie

Krzysztof Bartnik, 5 marca 2004, 07:42

Po olbrzymim sukcesie grywalnej wersji demonstracyjnej Unreal Tournament 2004, wielbiciele multiplayerowych zmagań czekają wyłącznie na moment rynkowego debiutu tej pierwszoosobowej strzelanki. Tymczasem, przedstawiciele prasowi korporacji Atari podali właśnie, iż proces developingu gry został ukończony (status „gold”) i płyta-matka trafiła do tłoczni. Pełna wersja programu powinna pojawić się na sklepowych półkach już 15 marca.

UnrealEngine3 nadciągnie w okolicach roku 2006 i rzuci nas na kolana

Przemysław Bartula, 25 lutego 2004, 15:41

Od chwili gdy firma Epic Games w 1998 roku, po blisko 3,5 latach developingu ukończyła swoje dzieło zatytułowane Unreal i tym samym zaprezentowała całemu światu swój znakomity engine graficzny, stał się on wyznacznikiem jakości i możliwości w dziedzinie wizualizacji interaktywnej. Liczni producenci chętnie wykorzystują kolejne wersje rozwojowe silnika firmy Epic i z dumą wymieniają ten fakt jako jeden z podstawowych wyznaczników jakości gry. Należy przyznać, iż Epic osiągnął duży sukces i jest teraz zamożną firmą, jednakże jak zdradza jeden ze współzałożycieli firmy, Tim Sweeney, nie zamierza ona osiąść na laurach i już przygotowuje (ponoć) rewolucyjny silnik graficzny - UnrealEngine3.

Unreal Tournament 2004 - pod jaką postacią się zjawi ?

Maciej Myrcha, 25 lutego 2004, 14:34

Na jednym z oficjalnych forów firmy Atari, PR tejże firmy zamieścił krótką informację na temat wersji Unreal Tournament 2004, które pojawią się na półkach sklepowych. Sądząc z popularności dema UT 2004, które bije wszelkie możliwe rekordy, m.in. ilości pobrań, informacja ta powinna zainteresować także naszych czytelników.

„Z księgi rekordów Guinessa": 1,5 miliona graczy straciło głowę dla dema UT2004!

Arkadiusz Bartnik, 24 lutego 2004, 11:51

W ciągu pierwszych siedmiu dni od premiery, ponad półtora miliona graczy ściągnęło wersję demonstracyjną najnowszej odsłony znanej gry akcji, stworzonej przez zespoły Epic Games Inc. i Digital Extremes, tj. Unreal Tournament 2004. Tym samym wymienione powyżej demo uplasowało się na pierwszym miejscu listy najczęściej ściąganych plików ostatnich kilku tygodni.

UT2004, czyli 105 map dla miłośników zmagań multiplayer

Krzysztof Bartnik, 17 lutego 2004, 12:23

W opublikowanej niedawno wersji demonstracyjnej strzelanki pierwszoosobowej Unreal Tournament 2004 zamieszczona została pełna lista map, na których gracze będą mogli rywalizować po premierze komercyjnego wydania gry. W sumie, miłośnicy rozgrywki multiplayer dostaną do dyspozycji aż 105 poziomów (!) – część przygotowanych całkowicie od podstaw, a także kilkanaście przerobionych leveli z poprzednich edycji programu.

Porozmawiaj z botami w demie UT 2004

Szymon Krzakowski, 16 lutego 2004, 13:40

Nie da się ukryć, że wersja demonstracyjna gry Unreal Tournament 2004 przypadła graczom do gustu. Szczęśliwi posiadacze w miarę dobrego dostępu do Internetu od kilku dni walczą już ze sobą (przypominam o postawionym na GRY-OnLine serwerze – vide odpowiedni news) i ciągle nie mają dość. A co z tymi, którzy takowego dostępu nie mają? Dla nich ciekawa okaże się możliwość komunikacji głosowej z botami.

Serwer Unreal Tournament 2004 na GRY-OnLine

Redakcja GRYOnline.pl, 13 lutego 2004, 17:38

Dla wszystkich fanów (i nie tylko) Unreal Tournament 2004 uruchomiliśmy serwer do tejże gry. Będzie on działał przez najbliższe kilka dni oraz wieczorami przez pewien okres.

Demo Unreal Tournament 2004 ujrzało światło dzienne!

Krystian Smoszna, 12 lutego 2004, 10:02

Wielkie święto dla wszystkich fanów Unreal Tournament. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, firmy Epic Games, Digital Extremes i Atari, opublikowały w pełni grywalną wersję demo nowej odsłony serii, datowaną na rok 2004.

Demo UT2004 już niedługo

Maciej Myrcha, 30 stycznia 2004, 11:51

Co by nie mówić seria Unreal Tournament wielka jest. No może poza pewnymi drobnymi potknięciami, ale powiedzmy szczerze, która gra ich nie ma ? Tak więc fani UT wszystko lub prawie wszystko wybaczą, pozostali gracze jeśli nie są fanami UT to pewnie nimi nie zostaną. A przed nami, wielkimi krokami, zbliża się premiera Unreal Tournament 2004, który nie dość, że wyeliminuje błędy zauważone w poprzedniku, tak przynajmniej twierdzą jego twórcy, ma przynieść szereg nowości oraz zauroczyć nas ulepszoną oprawą audio wizualną. A już całkiem niedługo będziemy mogli posmakować dania, które szykuje dla nas Epic Games.

UT2003 i UT2004 - niestety niekompatybilne sieciowo

Maciej Myrcha, 20 stycznia 2004, 13:28

Dzisiaj rano mogliście przeczytać news dotyczący konwentu, na którym gracze testowali zaawansowaną wersję Unreal Tournament 2004. Niestety, mam bardzo przykrą wiadomość dla wszystkich, którzy ostrzyli sobie zęby na możliwość pogrania w ten shooter na serwerach dedykowanych UT2003.

Unreal Tournament 2004 – wrażenia z grania

Krzysztof Bartnik, 20 stycznia 2004, 08:18

Uczestnicy ostatniego konwentu „growego”, który odbył się w amerykańskim mieście Raleigh (Północna Kalifornia), mieli okazję przetestować całkiem zaawansowaną wersję sieciowej strzelanki pierwszoosobowej, pt. Unreal Tournament 2004. Premiera tej produkcji zaplanowana jest na marzec bieżącego roku, zaś poniżej znajdziecie garść wybranych rewelacji nt. wrażeń z grania, które w specjalnym poście na forum dyskusyjnym ProUnreal ujawnił użytkownik o pseudonimie Cursive.

Liga Unreal Tournament

Konrad Kucharski, 14 listopada 2003, 09:45

Nazywam się Konrad Kucharski i jestem organizatorem jedynej w Polsce ligi związanej z grą Unreal Tournament. Mój internetowy nick to Kony i należę (jestem założycielem) do klanu Resurrection. Poniżej przedstawię Wam temat polskiej ligi Unreal Tournament, jej historię, przyszłe plany oraz szczegóły dotyczące jej tegorocznej edycji.