Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat SIN

SiN - 3D Realms zapowiada remake kultowej strzelanki

Adrian Werner, 24 marca 2020, 10:02

Firma 3D Realms ogłosiła, że powstaje remake gry SiN, czyli FPS-a z 1998 roku autorstwa studia Ritual Entertainment. Nad nową wersją pracuje zespół Nightdive.

Twórcy cyklu SiN będą pracować dla firmy MumboJumbo

Krystian Smoszna, 25 stycznia 2007, 09:41

Studio Ritual Entertainment, które fanom elektronicznej rozrywki powinno być znane z serii SiN, nie jest już niezależnym producentem gier komputerowych. Z opublikowanego wczoraj oświadczenia prasowego wynika, że firma pod kierownictwem Kena Harwarda została kupiona przez MumboJumbo.

SiN: Episodes (jednak) opóźnione

Piotr Doroń, 17 grudnia 2005, 10:31

Jak można wyczytać na oficjalnej stronie „odcinkowej” kontynuacji gry SiN z 1998 roku, zatytułowanej SiN: Episodes, przypuszczalna data premiery tejże produkcji przesunięta została z pierwotnie podawanego końca 2005 roku, na początek roku 2006.

SiN Multiplayer będzie dostępny dzięki usłudze Steam

Krystian Smoszna, 22 listopada 2005, 08:55

Do tej pory wszystko wskazywało na to, że SiN Episodes – następca pierwszoosobowej strzelaniny z 1998 roku – nie umożliwi graczom potyczek w trybie multiplayer. Ostatnie doniesienia z obozu Ritual Entertainment wskazują jednak, że taki wariant rozgrywki jest brany pod uwagę, tyle, że osobno. Mało tego, przedstawiciele firmy są już po jego pierwszych testach.

SiN w odcinkach grubo poniżej 20 dolarów

Maciej Myrcha, 3 sierpnia 2005, 09:14

Niecały miesiąc minął od oficjalnej zapowiedzi sequela (a w zasadzie serii sequeli) SiN o podtytule Episodes, a w Internecie można znaleźć już całą masę wszelkich "za i przeciw" generowanych zarówno przez przeciwników jak i fanów gry. Podgrzewając jeszcze bardziej tę atmosferę przedstawiciele developera SiN Episodes stwierdzili, iż pierwsza jego część będzie kosztować grubo poniżej 19.99 USD.

Pierwsze screenshoty z SiN Episodes: Emergence

Radosław Grabowski, 11 lipca 2005, 08:08

SiN Episodes: Emergence – tak właśnie nazywać się będzie pierwsza część swoistego wirtualnego serialu, mającego być de facto kontynuacją pamiętnej gry z gatunku FPS pt. SiN. Wiemy o tym od ubiegłego piątku, gdyż wtedy firma Ritual Entertainmet oficjalnie ujawniła swój nowy projekt. Dziś mamy dla Szanownych Czytelników trzy debiutanckie zrzuty ekranowe, ukazujące trójwymiarową oprawę wizualną.

SiN Episodes oficjalnie zapowiedziana

Krystian Smoszna, 8 lipca 2005, 08:01

W ostatnich tygodniach bardzo intensywnie eksploatowaliśmy temat sequela gry SiN – pierwszoosobowej strzelaniny, która zadebiutowała na rynku elektronicznej rozrywki 12 listopada 1998 roku. Wsteczne odliczanie zostało zakończone, w sieci pojawiła się oficjalna strona gry, co ostatecznie potwierdza plany firmy Ritual Entertainment związane z kontynuacją przeboju.

Dzień przed oficjalnym ujawnieniem kontynuacji SiN

Radosław Grabowski, 7 lipca 2005, 15:15

Duża biała jedynka na szarym polu zwiastuje, iż tylko jeden dzień dzieli nas od zakończenia odliczania wstecznego, prowadzonego przez korporację Ritual Entertainment na stronie http://www.ritual.com/splash/. Wiemy już, że chodzi o drugą część gry typu FPS pt. SiN – wczoraj powiadomiliśmy Was nawet o wykorzystaniu w sequelu „silnika” Source i systemu Steam. Dziś mamy kilka informacji nt. rozgrywki.

SiN 2 niczym Half-Life 2: na silniku Source i z wykorzystaniem usługi Steam

Krystian Smoszna, 5 lipca 2005, 07:52

W najnowszym numerze brytyjskiego magazynu PC Gamer pojawi się ekskluzywny, ośmiostronicowy artykuł na temat drugiej części SiN – gry, o której informujemy Was od dłuższego czasu na łamach naszego serwisu. Wieści z niego płynące są niezwykle ciekawe. Jak się bowiem okazuje, druga odsłona cyklu (opracowywana przez Ritual Entertainment) będzie mieć dużo wspólnego z Half-Life 2.

Połącz krzem z azotem, a otrzymasz drugą część SiN

Radosław Grabowski, 29 czerwca 2005, 09:09

Już tylko sześć dni pozostało do końca wstecznego odliczania, któremu patronuje firma Ritual Entertainment. Przy okazji ów zespół developerski serwuje nam rozmaite zagadki za pośrednictwem strony http://www.legionpharma.com/, a sprytni Internauci głowią się nad ich rozwiązywaniem.

Ujawnienie kontynuacji SiN za dwa tygodnie? Raczej tak!

Radosław Grabowski, 21 czerwca 2005, 11:11

Wyjaśnia się sprawa tajemniczego wstecznego odliczania, prowadzonego w Sieci przez Ritual Entertainment. Otóż ze strony http://www.legionpharma.com/, do której możemy trafić z http://www.sin2.com/, http://www.ritual.com/sin2/ i http://www.ritual.com/splash/, wyciągnięto garść ciekawych informacji.

Wsteczne odliczanie do sequela SiN?

Radosław Grabowski, 18 czerwca 2005, 17:44

Nasze spekulacje sprzed niespełna dwóch miesięcy, dotyczące sequela pamiętnej gry typu FPS pt. SiN, raczej nie były bezpodstawne. Tak przynajmniej wnioskujemy po ostatnich posunięciach korporacji Ritual Entertainment, o których chcielibyśmy teraz poinformować Szanownych Czytelników.

Druga część SiN jednak żyje?

Radosław Grabowski, 25 kwietnia 2005, 07:44

Gangsterską grę 25 to Life wspólnie z korporacją Avalanche Software przygotowuje firma Ritual Entertainment, znana m.in. dzięki pozycji typu FPS o nazwie SiN z 1998 roku. Swego czasu planowano wypuszczenie sequela tego ostatniego produktu, ale prace developerskie zarzucono przed niespełna dwoma laty. Niewykluczone jednak, że pomysł uległ reaktywacji.

Pierwsze (i być może ostatnie) obrazki z SIN 2

Szymon Krzakowski, 24 grudnia 2003, 09:18

Na początku był SIN, czyli mocno niedopracowany i pełen najróżniejszych błędów, ale jednak wciągający (wersję demonstracyjną ukończyłem kilkadziesiąt razy) first person shooter. Kilka chwil po pełnej wersji pojawił się na półkach sklepowych dodatek do tej gry, a potem... Właśnie. A potem miał być sequel.

SIN 2 - a mogło być tak pięknie...

Przemysław Bartula, 4 grudnia 2003, 10:14

Trójwymiarowa gra akcji/FPS o tytule SIN zapisała się w umysłach wielu graczy, w tym i moim, jako jedna z najbardziej „zabugowanych” produkcji w historii, ale też jako tytuł bardzo atrakcyjny pod względem klimatu, który często był przyrównywany do tego znanego z Duke Nukem 3D. Tom „ParadoX” Mustaine jeden z członków zespołu Ritual Entertainment (autorów SIN-a oraz m.in. Star Trek: Elite Force II i Heavy Metal F.A.K.K. 2), wyjawił właśnie na forum serwisu Shacknews, że Ritual pracował nad drugą częścią SIN-a, ale w obliczu braku zainteresowania ze strony potencjalnych wydawców, przerwano developing. Szkoda, zwłaszcza zważywszy na to, iż produkcja była już na tyle zaawansowana, że powstało demo nowej gry.