Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Android iOS
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Game Box

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Gra Akcji Konami

Data premiery gry: 1 września 2015

Utrzymana w konwencji „skradanki” gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP), stanowiąca kolejną odsłonę popularnego cyklu Metal Gear Solid. Za stworzenie Metal Gear Solid V: The Phantom Pain odpowiada japońskie studio Kojima Productions kierowane przez Hideo Kojimę. Akcja gry toczy się po wydarzeniach przedstawionych w prologu – Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Główny bohater – Punished Snake budzi się po ośmiu latach śpiączki. Niespodziewanie szpital zostaje zaatakowany przez uzbrojonych napastników i protagonista zmuszony zostaje do ucieczki, w której pomaga mu tajemniczy Ishmael. W porównaniu z wcześniejszymi odsłonami cyklu, gra oferuje bardziej otwartą strukturę świata i pozwala graczom na znacznie większą swobodę działań. Deweloperzy zastosowali również całkowicie nowy silnik – FOX Engine, zapewniający fotorealistyczną oprawę wizualną oraz zaawansowane możliwości odzwierciedlenia praw fizyki.

Więcej informacji o: Metal Gear Solid V: The Phantom Painakcjilata 80.multiplayersandboxscience fictionskradankitaktyczneTPPTPSzimna wojna .

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - kompendium wiedzy / FAQ
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - kompendium wiedzy / FAQ

kompendium7 września 2016

Przedstawiamy Wam kompendium wiedzy poświęcone grze Metal Gear Solid V: Phantom Pain, zawierające wszystkie istotne fakty na temat najnowszej części legendarnej serii skradanek od Hideo Kojimy. Tekst będzie stale uzupełniany w miarę pojawiania się kolejnych informacji od dewelopera.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poradnik do gry

poradnik do gry23 października 2015

Poniższy poradnik do gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain stanowi zarówno przewodnik tego tytułu, jak również solucję zadań głównego wątku fabularnego. Na łamach opracowania zawarto ponadto liczne porady i opisy mechaniki, FAQ a także mapy.

Recenzja gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Metal zasypany w piaskownicy
Recenzja gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Metal zasypany w piaskownicy

recenzja gry9 września 2015

Światowa premiera 1 września 2015. Hideo Kojima wraz z premierą The Phantom Pain prawdopodobnie żegna się z serią Metal Gear Solid. Robi to w bardzo dobrym stylu, choć trudno znaleźć zrozumienie dla wielu popełnionych przy tej okazji błędów.

Ekranizacja Metal Gear Solid wciąż w produkcji?
Ekranizacja Metal Gear Solid wciąż w produkcji?

wiadomość21 lutego 2017

Jordan Vogt-Roberts – reżyser ekranizacji gry Metal Gear Solid – w rozmowie z serwisem Collider stwierdził, że film wciąż powstaje. Obecnie prace są na etapie pisania scenariusza. Filmowiec ujawnił też, że niedawno spotkał się z twórcą serii – Hideo Kojimą – który jest w konflikcie ze studiem Konami, właścicielem praw do marki.

Wieści ze świata (The Division, Metal Gear Solid V, Castle of Illusion) 1/9/2016
Wieści ze świata (The Division, Metal Gear Solid V, Castle of Illusion) 1/9/2016

wiadomość1 września 2016

Dziś piszemy o zapowiedzi publicznego serwera testowego w The Division, braku nagrania z misji 51 (niedokończonego epilogu) w Metal Gear Solid V: The Definitive Experience i o jutrzejszym wycofaniu ze sprzedaży Castle of Illusion HD. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Metal Gear Solid V: The Definitive Experience potwierdzone i z datą premiery
Metal Gear Solid V: The Definitive Experience potwierdzone i z datą premiery

wiadomość30 sierpnia 2016

Firma Konami potwierdziła pogłoski na temat wydania Metal Gear Solid V: The Definitive Experience. Ostateczna edycja piątej odsłony kultowej serii skradanek zadebiutuje 11 października na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.

Metal Gear Solid – 30 lat największej skradankowej sagi gier wideo
Metal Gear Solid – 30 lat największej skradankowej sagi gier wideo

artykuł12 lipca 2017

Prawdziwe życie zaczyna się po trzydziestce – powiedziałby dziś Solid Snake, gdyby nie zabiło go Konami. 13 lipca mija równo 30 lat od premiery pierwszej gry z cyklu Metal Gear wydanej na 8-bitowe komputery MSX2.

X360
PS3
PC
XONE
PS4

Komentarze Czytelników (2713)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
19.07.2016 22:12
odpowiedz
1 odpowiedź
phantom_pain1
4
Legionista

Konami wyda w 2016 r. Odświeżony "Metal Gear Solid 3: Snake Eater" na silniku Fox Engine, niestety na urządzenia pachinko. Gracze konsolowi i PC obejdą się smakiem. Pozdrawiam.

21.07.2016 15:12
odpowiedz
1 odpowiedź
elbit
38
Chorąży

Przeraźliwe konsolowe g...o. Zachęcony dobrymi recenzjami kupiłem. I oto co mamy:
- Skradankę bez możliwości zapisu misji (czekpointy) - będziesz po kilkanaście/dziesiąt razy robił tą samą misję, abo wszystkich wystrzelasz
- Wrogowie ogłuszeni/uśpieni zaraz się budzą (musisz ich wyżynać)
- bohater chodzi jak słoń, drze się, ma jeden sposób otwierania drzwi - z kopa (nawet w trybie stealth)
- Otwarty świat to możliwość wejścia do bazy z kilku stron
- Porypany scenariusz (np. pierwsze 30-40 min gry czołgasz się w krwi oglądając wizje które tworzył chyba ktoś po ciężkich prochach)

Jeśli ktoś mówi że to dobra gra chyba nigdy nie grał w skradankę (Splinter, Deus).

22.07.2016 10:08
odpowiedz
1 odpowiedź
elbit
38
Chorąży

Tak pograłem trochę. Muszę przyznać - ta gra ma plus - humor.
Wysyłanie owiec w stratosferę przy ich przeraźliwym beczeniu powoduje u mnie zawsze atak śmiechu. Chociaż... WTF??

Głównym zadaniem naszego twardziela jest zbieranie kwiatów i kradnięcie ruskim skrzynek (bo surowców nie da się jak na razie kupić). Oczywiście kwiatki teleportują się do bazy, a ty musisz czekać na transport:)

Do tego teleportujący się wszędzie koń, zabawni przeciwnicy poruszający się bez schematów, kiblowy prysznic który nasz twardziel bierze w ubraniu (fajnie ocieka potem wodą), opisy typu: 'jak chcesz kogoś schować w kiblu, to uważaj czy ktoś s niego nie skorzysta' - powodują że gra jest przynajmniej śmieszna.

W grze nie ma poczucia sensu. Pandemonium chaosu. I o co biega z tym kapturem kurczaka?? Przecież zginiesz na pewno i to nie raz chcąc przejść misję na stealth.

post wyedytowany przez elbit 2016-07-22 10:11:06
06.08.2016 06:13
odpowiedz
4 odpowiedzi
yadin
94
Senator

Dlaczego ta gra kusi mieć takie ch*jowe misje główne? Boże, dlaczego?!

06.08.2016 10:29
odpowiedz
Ongarr
1
Junior

Jestem na 34 misji i ciężko mi brnąć dalej, czasami grając misje główne zastanawiam się czy przypadkowo sideopsa nie włączyłem.
Jak na mój gust więcej konkretów mniej przystawek by się przydało! Bo fabuła miodna! Czasami zdarzają się małe glitche. Jak np wł i wył zasilania i wykończenie pojedyńczo wrogów którzy przychodzą ponownie wł. elektryke.

Mimo wszystko jak za 100zł na wolnym rynku (XBOXONE) to zabawa na długie godziny no i tryb multi dodaje kolejne kilkadziesiąt.

za tą cene polecam!

11.08.2016 16:12
odpowiedz
1 odpowiedź
phantom_pain1
4
Legionista

Kojimie nie pozwolono stworzyć grę jaką chciał. Proszę wrócić do mojego posta [2563] i przeczytajcie artykuł, który opublikowałem, gdzie Shinkawa (utalentowany rysownik w MGS) przerywa milczenie i wyjaśnia, dlaczego nie ziścił się motyw przewodni i fabuła w "PP".

Dzięki za odpowiedzi. Dlatego dla mnie osobiście "Phantom Pain" jest rozczarowaniem roku a szkoda...

17.08.2016 11:06
1
odpowiedz
phantom_pain1
4
Legionista

Po tym wywiadzie otrzymaliśmy strzępy informacji, o konflikcie Konami z Hideo i jego pomysłami na motyw przewodni "MGS V:The Phantom Pain" ma to jakieś logiczne zastosowanie.

Niestety muszę się z Panem zgodzić. Ostatnia misja to dla mnie udręka. Zresztą mógłbym wejść w poradnik i pokonać tego "sahelantropusa" czy jak mu tam, ale wole podołać temu samemu. Naszczęście nie trzeba przechodzić "episod 50" i w ten sposób poznać zakończenie, ale jeśli taka sytuacja miałaby miejsce, przechodziłbym do skutku, aby poznać zakończenie gry.

Nie pomyślałbym, że po takim czasie, za kilka dobrych tygodni minie rok od premiery "Metal Gear Solid V:The Phantom Pain" większość graczy na całym świecie zapomniała. Jedni się pomęczyli z nią tzn. zrobili sieczkę jak Rambo ale dali radę, inni natomiast skradali się, by nie wywołać alarmów i po 100 godzinach odstawili grę na półki lub ją sprzedali. Ja po 340 godzinach mam dosyć. Odpycha mnie ta gra z kilku znaczących powodów, ale Pan je zna, bo wielokrotnie o nich wspominałem.

Taka mała ciekawostka, co Konami zapowiadało na 2017 r.
Proszę zerknąć. Pozdrawiam.

[link]

post wyedytowany przez phantom_pain1 2016-08-17 11:07:46
18.08.2016 06:57
odpowiedz
fisher181818
0
Centurion
9.5

superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gierka

20.08.2016 23:10
1
odpowiedz
1 odpowiedź
phantom_pain1
4
Legionista

Odzyskałem Quiet. Dziękuje za pomoc. Wykonuje główne misje z pomocą tej ślicznotki.

Pomijając "genialny" gameplay, którego żadna gra przez dekadę nie przebije, to jednak odczuwa się monotonie. Zastanawiam się, dlaczego umieścili aż tyle side-opsów (liczba sięga 157 misji pobocznych). Spokojnie zmieściłoby się połowę mniej i każdy byłby zadowolony. To jest według mnie irytujące, aby wykonywać jedno i to samo. Co do głównych misji (koledzy już wcześniej poruszyli tę kwestie) niektóre "episody" są dziwnie skonstruowane, wręcz kompletnie nie dają pokrycia w fabule i właściwie po co ja to robie? Równie dobrze mógłbym odmówić i pójść w swoją stronę.

yadin->>> Z całym szacunkiem dla Pana, ale nie mam sił odnosić się do episodu 50 "Sahelantropus" to dla mnie jest aberracja.

W ogóle uważam, że "Metal Gear Solid V: The Phantom Pain" to gra ZAGADKA.

24.08.2016 12:03
odpowiedz
2 odpowiedzi
L1Ender
46
Konsul
7.0

sredniaczek, po paru godzinach staje sie monotonna, przyjemna grafika dobra optymalizacja... ale nic tak naprawde w tej grze nie wciaga na tyle by nieprzespac nocki...

25.08.2016 09:47
odpowiedz
1 odpowiedź
phantom_pain1
4
Legionista

Konami usunęło to co uważało za słuszne. Zaledwie 30 % otrzymaliśmy to, co miało być w finalnej wersji. Przez niektóre misje i bossów gry tracą swoją wyjątkowość.

Dla przykładu "Uncharted 2" ostatni boss na poziomie wyższym miałem spore kłopoty, powtarzałem kilkakrotnie, później NG poszło po rozum do głowy w "U3" nie było już takiego bossa, który jest nieśmiertelny. Podobnie jest w przypadku "MGS V" ale to w sumie kraj Kwitnącej Wiśni - oni nie mogą zrezygnować z umieszczenia w swoich grach "sahelantropusa-godzilli".

Dobrze, że Pan poruszył kwestie wyodrębności misji głównych z pobocznymi. Niech Pan przyuważy na same menu gry w "MGS V" jest wspaniale zaprojektowane. Oprócz tego "wybieramy" misję z pokładu śmigłowca, który jest niezbędny i nieunikniony. Dla ścisłości jest 157 side-opsów i równie dobrze mógłbyć to osobny tytuł, składający się właśnie z tych pobocznych misji. Nie rozumiem tylko jednego, dlaczego można powtarzać kilka sie-opsów a resztę nie. Co to właściwie ma oznaczać? Wchodzę do menu a tam podświetlają się białe kropki sugerujące, że dany "side-ops" trzeba raz jeszcze zaznajomić się.

Niedawno zaobserwowałem, że "episody" poganiają, jak Pan stwierdził. Dla przykładu episod 35 "Cursed legacy" trzeba odnaleźć 2 kontenery czerwone, które zawierają materiały i informacje dotyczące epidemii w Bazie Matki, znajdujące się w dżungli Lufwa Valley. Chwilę się skradasz i zaraz na ekranie pojawia się czas do ukończenia misji, podobnie jest z zakładnikami masz chwilę, by go odnaleźć, bo w przeciwnym wypadku CFA go "zlikwidują. Jest się zaganiany czasami. Pozdrawiam Pana.

29.08.2016 19:59
odpowiedz
2 odpowiedzi
filip1305
61
Pretorianin

Wedlug mnie MGS 3 byl Najlepszy

05.09.2016 20:06
odpowiedz
3 odpowiedzi
Parker
141
Konsul
3.0

Upłynęło mnóstwo czasu od skończenia tego "działa". Od tamtej pory zagrałem w mnóstwo stworzonych z sercem i pieczołowitością gier. Wiem jedno - do tego gniota stworzonego głównie przez powtarzanie cyklu kopiuj, wklej, kopiuj, wklej, nigdy już nie wrócę. Nikt nigdy mnie do tego nie zmusi - i ten fakt cieszy! :) To jedyna rzecz związana z MGSV, która cieszy.

18.11.2016 10:28
odpowiedz
2 odpowiedzi
Crod4312
75
Weteran

Mam kilka pytań odnośnie gry bo chętnie bym zagrał ale nie wiem czy gra będzie przyjemna.
Czy wartą zagrać? Tzn. czy misje są różnorodne, czy można je wykonać na kilka sposobów? Chciałbym sobie pograć w jakąś grę ala'Splinter Cell tyle, że z większą dowolnością. I jeszcze jedno pytanko. Czy istnieje jakieś spolszczenie do tej gry? Nawet nieoficjalne. Sprawdzałem w Google i coś tam znalazłem ale nie wiem czy to działa.

01.12.2016 20:35
odpowiedz
futureman16
15
Generał

A mnie zawsze ciekawiło przetestować co to jest choćby demo bo tyle szumu a ja jakos nie mogę sie przemuc. A ciekawi mnie czy coś to warte. Na pewno w ciemno nie kupię.
Pobierać też nie bardzo mi sie chce.

Ciekawe czy sie w końcu kiedyś zdecyduje i sprawdzę czy gra pójdzie w zapomnienie.

04.12.2016 20:29
odpowiedz
1 odpowiedź
Kamil199212
1
Junior

Witam mam problem mój Big Boss od pewnego czasu jest cały we krwi i nie da sie jej zmyc wiecie jak temu zaradzic prosze o pomoc

04.12.2016 20:46
odpowiedz
Kamil199212
1
Junior

no stworzyłem bombe atomowa no i własciwie gdzie sprawdzic ilosc punktów demon points dzieki za pomoc Araneus357

post wyedytowany przez Kamil199212 2016-12-04 20:51:28
12.12.2016 19:52
odpowiedz
futureman16
15
Generał

If you like the game buy it!!!
Nawet twoi zywiciele rozrywki tak zalecają. Więc jak skomczysz to do sklepu.

28.12.2016 15:30
odpowiedz
1 odpowiedź
kacper1818
56
Konsul
9.5

Gram juz 15 godzin i jestem pod ogromnym wrażeniem. Fanem MGSów nie jestem, i nie grałem w poprzednie części, dla tego MGS 5 to mój pierwszy kontakt z tą serią. Jeden wielki plus w tej grze to ogrom rzeczy do robienia i możliwość przechodzenia tej gry na tysiąc różnych sposobów. Chcemy się skradać i wszystkich załatwiać po cichu nie ma sprawy, a później jak nam się z nudzi to można zrobić jedną wielką rozpierduche. Gameplay w tej grze jest tak satysfakcjonujący ze po prostu to jest poezja jak się gra w tą gre. Trochę co mnie z początku odpychało w tej grze to ten motyw SC-FI ale niestety taka jest ta gra, ale jak się przymknie na to oko to nie przeszkadza. I trochę szkoda że ta gra jest mało popularna w Polsce i trochę szkoda jakie podejście ma Konami do Polaków które nie zezwoliło na polonizacje tej gry, i to wogóle cud że ta gra się ukazała w Polsce. Trochę to boli jak się odpala grę i się widzi w wyborze języków ruską wersje, a patrząc na ruskich to oni są bardziej zacofani od nas. A chyba większość gier jest już spolszczanych, nawet Rockstar który też miał jakiś czas temu ból dupy o polonizacje ich gier teraz już zmienili zdanie. Takze giera super, grafa jak i udźwiękowienie miazga. Jak przejdę tą część to zagram w pozostałe oczywiście te które są na PCta a chyba są tylko dwie części nie licząc tej i Ground Zeroes.

31.12.2016 23:23
odpowiedz
1 odpowiedź
grabszczyk975
4
Junior
10

gra wymiata, kompletnie oderwała mnie od wiedźmina 3ciego

post wyedytowany przez grabszczyk975 2016-12-31 23:25:43
03.01.2017 02:31
odpowiedz
angelusik666
5
Junior

Wie ktoś może dlaczego nie mogę modyfikować broni, mimo, że uratowałam legendarnego rusznikarza ( Legendary Gunsmith)?
Zrobiłam wszystkie 3 misje poboczne, gość siedzi w dziale R&D, ale nie ma możliwości modyfikacji broni ;/
Czy bez jego umiejętności mogę jakoś dodać tłumik do snajperki usypiające?
Pięknie proszę o pomoc jeżeli ktoś się orientuje co jest nie tak :)

01.02.2017 18:03
odpowiedz
ggwa2
3
Centurion

Nigdy nie przepadałem za skradankami, i nie grałem wcześniej w żadnego MGS. Świetny początek Ground Zeroes a potem Phantom Pain bardzo mi się spodobały, walka ze złą wojskową korporacją i głównym "Złym Typkiem". A więc przykleiłem się do gry na parę dni. Teraz pozostał jedynie niedosyt.

+ Kwestia optymalizacji, gra chodzi płynnie bez problemu, grafika nie urywa głowy ale nie jest też brzydka więc nie ma się czego czepiać.
+ Jest waifu (wiadomo kto) xd.
+ Mnóstwo zabawek/broni których możemy użyć, tak jak mówiłem nigdy nie grałem w MGS i jak zobaczyłem mechanizm "Fulton Extraction" to od razu mi się spodobało :D albo karton z plakatem jakiejś modelki, albo te Decoy'e aktywowane zdalnie. Granaty usypiające, flashbang'i, mnóóóóóssssstttwoo broni które można potem ulepszać.
+ Gra jest "skradanką", ale niekoniecznie musimy wszystko robić po cichu. Jak nam się pewne metody znudzą to możemy wjechać na teren misji czołgiem i strzelać wszystko co się porusza na pełnej ku*wię.
+ Możliwość rozbudowy bazy, chodź do pewnego momentu się znudziłem i przestałem ekstraktować nowych żołnierzy.

- Zakończenie, chyba zabrakło funduszy i grze urwał się film z imprezy, miałem nadzieję na

spoiler start

wielką walkę i kompletne zniszczenie Cipher i tych wszystkich super silnych żołnierzy ze Skulls, ale tu nagle gra wyjechała szybko z Sahalantropusem - rach/ciach i Skull Face nie żyje, dziękuje dobranoc. Potem jeszcze ckliwe zakończenie z Quiet (nie zabiłem jej, jakżebym mógł) czego też nie zrozumiałem - co się z nią stało? umarła? ku**a szkoda jej. Czyli cały czas chodziłem klonem Big Bossa? a ten szczyl Eli to też był jakiś klon? nie rozumiem absolutnie nic i...

spoiler stop

...ehh czuje kompletny niedosyt.

Przejście gry mam na 52%, bo już nie chciało mi się robić pobocznych misji. Dobrze się bawiłem mimo wszystko. Niestety większość MGS'ów jest na konsole więc pozostaje mi czekać na MGS:VI - chodź z tego co czytałem V jest ostatnią częścią?

Według mnie 8.5/10, warte zagrania, lecz niektórzy mogą się zawieść na tym (konami tfu) uciętym zakończeniu.

23.02.2017 23:50
odpowiedz
UserWithoutSpecialName
13
Centurion

Ciekawy artykuł do przeczytania (o ile ktoś już wcześniej go nie czytał) UWAGA! SPOILERY!
http://metalgearsolid.pl/metal-gear-solid-5/slowa-zabijaja-analiza-przeslania-metal-gear-solid-v/

post wyedytowany przez UserWithoutSpecialName 2017-02-23 23:52:47
02.03.2017 08:19
odpowiedz
Azaanis
16
Legionista
9.0

Nie jestem fanem MGS, nie przepadam za Kojimą, skradanki mnie szybko nudzą, ale ta produkcja to istny sandboxowy majstersztyk. Zdecydowanie jedna z najlepszych gier z jakimi miałem do czynienia, niesamowicie wciągająca i mimo niby tych samych powtarzalnych misji, absolutnie nie wywołuje u mnie znudzenia. Na razie mam za sobą jakieś 20 godzin rozgrywki, jestem gdzieś w 1/3 fabuły i gra staje się coraz ciekawsza, co chwile daje graczowi nowe narzędzia i sposoby na radzenie sobie w różnych sytuacjach - w przeciwieństwie do np. znacznie wyżej ocenianego Dishonored, gdzie po oddaniu w nasze dłonie sztyletu, teleportacji i opętania szczurów/ludzi gra nie ma nic więcej do zaoferowania i po paru godzinach staje się nużąca.

post wyedytowany przez Azaanis 2017-03-02 08:24:53
18.04.2017 17:21
odpowiedz
mikistroz
12
Legionista

Nie rozumiem czemu ocena jest taka niska.

18.04.2017 17:21
odpowiedz
mikistroz
12
Legionista
10

Toż to majstersztyk.

26.04.2017 15:24
odpowiedz
DanteHaHaHa
9
Pretorianin

Gram od kilku dni i obecnie dałbym tej grze z 5/10, fajny gameplay skradankowy, ale misje na poziomie pierwszego Assassins creed - CIĄGLE TO SAMO. Nie mówiąc już o nużącej jeździe konnej od bazu do bazy, od misji do misji pustynią gdzie nic sie nie dzieje i omijaniu małych punktów z żołnierzami, ktorych nie mam motywacji atakować... Pogram więcej, bo zastanawia mnie dlaczego ta gra dostaje od was takie dobre oceny...

31.05.2017 20:18
odpowiedz
MXSTX
0
Chorąży

Ukończona jakiś czas temu. Gra rewelacyjna. Super grafa i dźwięk. Prawdziwa wypasiona gra.
NelsonPL ocenia: 10/10 Polecam.

09.06.2017 13:23
odpowiedz
vivizco
4
Legionista

Super muzyka, humor, fabuła też daje radę (czasem lepsza czasem gorsza) szkoda że sama rozgrywka bywa powtarzalna i brak jakiegoś sensownego zakończenia (miał być 3 rozdział ale widocznie coś nie pykło) bo było by solidne 9/10 albo i nawet 10

22.11.2017 19:26
odpowiedz
marcing805
109
PC MASTER RACE

Można powtarzać misje w tej grze? Chodzi mi konkretnie o Chapter 11.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze