tvgry.pl MY_Gracze - te nudne znajdźki

początekpoprzednia12
02.12.2009 00:54
251
odpowiedz
Xoleroth
2
Junior

Wiadomo ,niech znajdźki lepiej będą niż miałoby ich nie być,bo w końcu to jest taki dodatek,który nie obowiązuje do ukończenia gry ,a gracz zawsze może znaleść jakieś zadowolenie w tym,czy to jest fajne czy też irytujące,..Jeżeli wydawca ma zamiar stworzyć porządną gre ,nad którą pracuje sporo to i raczej taki wątek będzie mniej więcej dopracowany ,..napewno nie odpicowany,bo jak wiemy w gustach ludzi(graczy) się nie grzebie.Jeżeli chodzi o łatwość odnajdywania znajdźków ,to przecież nie możemy mieć tego jak na dłoni,bo czy by były to znajdźki ?Moim zdaniem trudność powinna narastać wraz z możliwością otrzymanej nagrody za dane znalezisko - ja osobiście mogę się meczyć sporo czasu ,ale żebym został za to odpowiednio uhonorowany.Biorąc pod uwage wcześniej wspomnianego Infamous'a - odłamki dzięki którym możemy zwiększyć pasek mocy.Mamy do pomocy mini-mape,gdzie przy naciśnięciu odpowiedniego przycisku,podświetla nam się i na danym obszarze widzimy czy odłamek jest czy też nie ,ale ! w tym moemcie jakby dodali ,ile żeśmy znaleźli w danym sektorze odłamków - ile pozostało do znalezienia,zmieniło by to całkiem poziom trudności w znaleźieniu tych odłamków,co by sprawiło o wiele większą przyjemność z wykonywania tej czynnośći,taki mały dodatek,a napewno więcej osób by się tym zainteresowało.Niestety w wielu grach znajdźki to takie przedłużenie gry ,jak np w Brutal Legend,szukanie(niby na nie wielkiej mapie) uwięzionych łańcuchami smoków,żeby dostać 10% do życia albo latania,na początku fajnie- jeździsz sobie znajdujesz-ciekawy świat,muzyki posłucham,ale jak sie dojdzie do tych 90/100 i zostaje Ci te 20 jeszcze do zebrania, i sie zastanawiasz gdzie do cholery one mogą być,..zadajesz sobie pytanie "ale po co mi to?" i tak przejde układ bez tego ,a nic praktycznie za to nie będzie,napewno nic ciekawego...

Pozdrawiam

02.12.2009 00:59
252
odpowiedz
AROS2004
47
Centurion

Najlepszymy znajdzkami, z którymi się spotkałem i chciało mi sie zbierac to Fallout 3, Wolfenstein i Commandos 2. We Wolfie było tego mase, udało mi sie wszystko zebrac z wyjatkiem złota ale to mi wystarczyło. Sam fakt ulepszenia i przerobienia broni napawał mnie do zbieractwa, byłem poprostu ciekaw. Fallout 3 juz mnie tak nie napedzał do zbierania, moze 7 brakowało do kompletu. Natomiast w Commandos 2 zbieranie kawałków zdjecia odblokowywało dodatkowa mini misje, które były dopełnieniem misji - Rewelacja :D PS Ostatecznie w Assassin's Creed zbieranie tylu flag mnie irytowało. Osobiscie wolałem zabic wszystkich templariuszy :)

02.12.2009 01:15
253
odpowiedz
Nathandrel
52
MOLON LABE!

Wreszcie felieton, który nie przyprawił mnie o zgrzytanie zębiskami i nawet mi się podobał. Z tezą przedstawioną w tym materiale trudno polemizować. Niestety, "kochani" developerzy za wszelką cenę idą na łatwiznę. Maksymalizacja "zysków" (czas spędzony nad tytułem), minimalizacja kosztów - "a ciemny naród i tak kupi i będzie znajdziek szukał". Dodatkowo niedźwiedzią przysługę oddają tutaj wszelkiej maści achievmenty, trofea czy insze inszości - nie chcecie po dobroci to was "zmusimy" (nic tak nie łechce ego jak zrobienie "calaka" ;-) ). Kuriozalne pod tym względem jest imho MW2 na PC (tylko w taką wersję dane mi było grać). Szkoda, że nie dali achievmenta po zebraniu każdego jednego laptopa. Zwłaszcza, że akurat w takich grach jak MW znajdźki mogłyby być fantastycznym narzędziem potęgującym klimat rozgrywki (patrz misja z modułem ACS, czy z ruską łodzią podwodną). Drodzy developerzy - my gracze nie jesteśmy idiotami (a przynajmniej w przytłaczającej większości nie jesteśmy), więc nas tak nie traktujcie. Znajdźki są fajne, ale takie, które faktycznie dodają grze smaku, sprawiają, że przeżycia płynące z rozgrywki są jeszcze pełniejsze i bardziej zapadają w pamięć.

02.12.2009 06:55
254
odpowiedz
szelas130
5
Legionista

Gdy byłem młodszy uwielbiałem Harrego Potter'a , można by nawet powiedzieć ze byłem jego fanem. Na pewno pamiętacie znajdźki, z wcześniejszych odsłon z serii gier Harry Poterr , jakimi były karty do każdej z nich były jakaś notatka co mnie w jakiś sposób interesowało i dążyłem do uzbierania wszystkich kart.Teraz grając w Dragon Age gdy znajdę jakąś cześć kodeksu (znajdźke) zaraz ja czytam jest to w jakiś sposób interesujące ponieważ uzupełniają wiedzę gracza dotycząca gry i jej fabuły , lecz tak jak już z resztą zauważyliście w filmiku bardzo irytujące były znajdźki w Wiedźminie, a w zasadzie nie same znajdźki ,tylko brak sposobności ich przejrzenia po zebraniu.

P.S.
Tak poza tym MY_GRACZE to może być bardzo fajny cykl filmików

02.12.2009 08:31
255
odpowiedz
keeveek
66
Konsul

my, gracze - czyli kto?

przeprowadzacie jakieś badania? Nie. Wypowiadacie się więc tylko we własnym imieniu. Nie wiem kto wam dał legitymację wypowiadania się za wszystkich.

02.12.2009 08:32
256
odpowiedz
keeveek
66
Konsul

ja na przykład w ogóle nie chcę znajdziek gdyż sama ich idea jest dla mnei debilna i cofa gry do miejsca w którym stały 30 lat temu.

02.12.2009 08:54
257
odpowiedz
walec1961
17
Chorąży

mnie zmotywowało zabicie templariuszy z AC bo to trudny przeciwnik

02.12.2009 10:49
258
odpowiedz
Kangi
16
Centurion

Ja najbardziej lubie te znajdzki które w jakiś sposób doraźnie nagradzają (Bobble heady'n złoża rudy w RFG) Albo te które pozwalają graczowi zgłębić warstwę fabularną gry (Ludzie z informacjami w Prototype) I w prototypie najbardziej pasowały mi znajdzk,i bo za landmarki dostawało się EP które można było wydać na umiejętności, a z każdą kolejną znalezioną nagroda była większa, no i oczywiście filmiki ujawniające cały przebieg zdarzeń prowadzących do wydarzeń w grze.

02.12.2009 10:54
259
odpowiedz
mik18
66
Generał

grałem FlatOut 2 na początek nudne auta a potem średnie auta a potem dobre auta.
grałem Need for speed Underground dobre auta tylko skoda że nie było wszystkie auta marki samochodu wszystkie zeby było wysztkie auta .
grałem Fifa 10 grałem ale ścieśko bo litery tak po zmienili powiem jakie q t o l k h f s x v b n spacja m 5 g i i tyle

02.12.2009 11:35
260
odpowiedz
Wojtas568
2
Junior

Popieram Was. Znaleźć dajmy na to 50 ptaków, znaków czy Bóg wie czego i dostać za to tylko achievement na który można tylko popatrzeć to z lekka chamskie jest i może zniesmaczyć do szukania w następnych grach takich znajdziek. Te "znajdźki" powinny jakoś służyć graczom w grze lub rozbudowywać fabułe. Pamiętam, że jak grałem w gta vice city (na dzień dzisiejszy jest to stara gra xD) to trzeba było w niej znaleźć 100 paczek. za każde 10 dostawaliśmy jaką broń (miotacz ognia, minigun itp), za 80 już dostaliśmy helikopter którego nie zobaczy sie w grze bez znalezienia tych paczek. za 100 paczek dostawaliśmy wojskowy helikopter, który mogliśmy też dostać za skończenie głownego wątku w grze. Więc jeśli ktoś nie umiał sobie poradzić w misjami a chciał sobie polatać takim cudeńkiem, to wystarczyło zebrać 100 paczek....(lub użyć kodów, ale to tylko dla desperatów.)

02.12.2009 11:50
261
odpowiedz
blackstork
4
Junior

Najlepsze znajdźki są w Call of Juarez - zbiera się je dla frajdy.

02.12.2009 12:04
262
odpowiedz
oldzshul
14
assassyn

popieram was bo na przykład w AC:flagi Jerozolimy Damaszku itd nie dają nam nic tylko paski synchronizacji flagi nie są związane z fabułą a wszystkie powinny mieć coś związanego z historią gry znajdzki mają nam dać lepszą gra czyli wiadomości o fabule powinny też dać nam przyjemność z patrzenia na nie wszystkie razem mnie pociągneło kopiowanie głosów odcisków palców kopiowania oczu czy jak to nazwać :) jak i zbieranie kart personelu więc producenci powinni wydać na grę więcej żebyśmy poczuli prawdziwą przyjemność z zbierania ich

02.12.2009 12:12
263
odpowiedz
Marecki_KG
86
Konsul

popieram !
Oczywiscie najlepsze znajdźki wg. mnie były w Batman: Arkham Asylum. Po prostu rewelka, aż chciało mi się ich szukać, chociażby ze względu na niesamowite figurki (które mogliśmy obejrzeć) uaktywniające się po odnalezieniu odpowiedniej znajdźki.
Uważam, że wszyscy developerzy powinni pójść śladami gry o Człowieku-Pająku.

Pozdrawiam

02.12.2009 12:21
264
odpowiedz
Kamo99
3
Junior

w świetny sposób została pokazana nagroda w konkursie-nasz prezenter,ta mina,jak u więźnia a chyba tak nie jest:D

02.12.2009 12:45
265
odpowiedz
ReyMysterio
20
Centurion

Mi też najbardziej spodobały się w Batmanie, w Assassin's Creed II, w BioShocku nie było źle, w InFamousie było to nudne ale coś dawało (energie).

02.12.2009 13:30
266
odpowiedz
Allan13
5
Legionista

Popieram wasz "protest" do zmiany :) Według mnie najlepsze znajdźki były w grze moim zdaniem roku 2009: Assassins Creed 2 w której wcieliliśmy się w Ezio , tam systemem znajdziek były takie jak by, Hieroglify na ścianach , tak jak już inni użytkownicy napisali :) Znajdźki szukają same gracza podczas ucieczek, biegasz a tu nagle znajdźka za każdym razem się przy nich zatrzymuje , co prawda zostało mi jeszcze trochę tych hieroglifów, ale jeszcze nie skończyłem gry ;)

02.12.2009 13:38
267
odpowiedz
-=BROGI23=-
128
Senator

Najbardziej jestem dumny z przejscia GTA San Andreas na 100% ;) Pamietam wakacje A.D. 2006 kiedy to przy drobnej pomocy Waszego poradnika szukalem wszystkich tagow, podkow, ostryg i reszty tego badziewia ;) Do tego dochodzily misje poboczne, przejmowanie terenu, wszystkie treningi i wyscigi (do tej pory sni mi sie po nocach ostatni nascar w pierwszym miescie, ghrrrrr) ;)
Calosc zajela mi jakies 2-3 m-ce (wiadomo, wakacje, to co innego bylo w glowie niz granie w GTA) :) Pamietam swoja dume kiedy w menu statystyk zobaczylem to oslawione 100% :P Musze powiedziec ze troche krwi sobie napsulem, ale mysle ze warto bylo, dla wlasnej satysfakcji :)

02.12.2009 13:39
268
odpowiedz
Powazny_Sam
66
Pretorianin

uwazam podobnie jak tu wiekszosc. mnie osobiscie najbardziej interesuja takie, ktore jakos rozwijaja fabule o rozne smaczki, lub przedmioty, bron, zbroja, jakies ostre mikstury itp. i najlepiej jak ich istnienie jest odpowiednio uzasadnione. chociaz figurki w falloucie rzeczywiscie byly ciekawe, milo sie je zbieralo no i bylo warto bo byly za to bonusy, to jedno z niewielu odstepstw od reguly ;) z ostatnich gier jakie ostatnio wyszly, najlepsze znajdzki mial chyba Prototype, czyli pochlaniaine oficerow i naukowcow, co rozwijalo historie. podobnie we wspomnianym Dead Space, z tym ze tam byly poprostu dzienniki porozrzucane po bazie. uwodzenie kobiet w wiedzminie tez mnie wkrecilo (choc faktycznie mogli dac mozliwosc wgladau do kolekcji), podobnie jak gra w kosci i walki na piesci. i seria Tomb Raider, tam z odkrywania sekretow byly same profity, nie dosc ze dodatkowe wyposazenie, to nieraz mozna bylo znalezc jakis maly skrot ;)

tyle odemnie, puki co czekam na kolejna czesc felietonu ;)

02.12.2009 13:57
269
odpowiedz
novypl
3
Junior

w Falloucie do szukania znajdziek skłoniło mnie to ze kazda figurka ktora mozna znalezdz daje nam wieksze umiejetnosci np. + Sila lub 10 do naprawy i tez z tym stojakiem na nie ''chcialem aby byl pelen"

02.12.2009 14:20
270
odpowiedz
Triggers
13
Chorąży

*Znajdziek* jest oczywiście dużo typów . Osobiście mi najbardziej podobają się takie co dają jakieś moce/tajne informacje/rzeczy/ukryte miejsca/FAJNE cheat'y. Tak właśnie jest w platwormówkach. Np w Ratchet'cie 1 dają moce do broni . W Spyro the dragon zaś odkrywają ukryte levele , kule ognia i inne. Według mnie to wręcz doskonałe rozwiązanie ponieważ po znalezieniu każdej jesteś szczęśliwy !!. Gdy zbierzesz je wszystkie to możesz odetchnąć z ulgą i zacząć zabawę na nowym levelu bądź powtórzyć grę z tymi mocami (jeżeli jest to możliwe). Te wymienione są dla mnie najlepsze ale oczywiście może to być (tak jak mówicie) rozwinięcie fabuły , pokazanie ukrytych smaczków lub dodanie jakiejś kwestii istotnej jeżeli chcesz poznać świat gry....

A właśnie zapomniałem jeszcze o jednej kwestii , a mianowicie o miejscu ukrycia. Co to za zabawa łazić po gigantycznym terenie w poszukiwaniu gdzieś położonego w domku kawałka papieru. Dla mnie powinno się robić ukryte miejsca. Znacie Crasha ? Napewno tak. W crashu 2 w ściekowym levelu , sekretny diament był ukryty za hologramem ściany i otoczony ładunkami wybuchowymi. Bądz schody z ładunków wybuchowych które nie wybuchają a jak na nie wejdzieś pojawisz się w sekretnym miejscu. Te rozwiązania dotyczą głównie platwormówek ale napewno jakieś elementy da się zastosować we współczesnych FPS , TPS lub innych gatunkach.
Pozdrowienia ;d

02.12.2009 14:21
271
odpowiedz
czesio22
5
Junior

Według mnie znajdźki najlepiej wykorzystane są w Assasins creedzie II.Glyphy odkrywają tzw. "truth",za piórka można dostać kilka fajnych itemów więc uważam że to najlepsze jak do tej pory znajdźki

02.12.2009 14:31
272
odpowiedz
Marvelfun
3
Junior

Bardzo podoba mi się opcja, w której za znajdźki odblokowują się filmiki coś w rodzaju dodatków w DVD! Bardzo mnie to zawsze motywuje i chetnie odkrywam kulisy tworzenia gry, jednak takich gier jest bardzo mało... W tej chwili jedyny przykład jaki mi przychodzi do głowy do Harry Potter i ZAKON FENIKSA, szkoda że akurat w takim słabym tytule było to wykorzystane. POZDRAWIAM!

02.12.2009 14:52
273
odpowiedz
Prexon
9
Legionista

Jak zwykle świetny i w dodatku NOWY felieton, oby tak dalej.
Narazie zafascynowały mnie "znajdźki" w Assasin Creed 2 (który zamierzam kupić na dniach)
Dobra robota.

Pozdrawiam EKIPĘ TVGRY i WSZYSTKICH GRACZY

02.12.2009 14:54
274
odpowiedz
gresio94
7
Legionista

Brawa za filmik. Ja zebrałem "znajdźki" w CoD 5 to po prostu 13 kart których używamy w multiplayerze więc warto a tali jest fajnie zrobiona . Liczę na koszulkę ;P.

02.12.2009 14:55
275
odpowiedz
ZAP999
24
Pretorianin

W żadnej grze nie znalazłem motywacji do szukania znajdziek.Tandeta zwykła,która niby ma przedłużyć grę i jest jakimś "dodatkiem" do gry.

02.12.2009 14:55
276
odpowiedz
badysiak
10
Legionista

Popieram jak najbardziej. Otrzymywanie acziwimentów nie jest czymś wybornym np: Half Life 2 Episode 1 i 2. Tam otrzymujesz acziwiment, ale nic nie dostajesz i czym tu się cieszyć. To robi się powoli nudne. Dam lepszy, bardziej pozytywny przykład : Fable - The Lost Chapters. Tam były takie skrzynie na klucze, a w skrzyniach były dość dobre zbroje czy inne rzeczy lub demoniczne drzwi : za wykonaną przysługę mogłeś przejść i za drzwiami znajdowała się skrzynia ( nie na klucze). Zazwyczaj w skrzyniach były dobre rzeczy. Pozdrawiam całą ekipę !

02.12.2009 14:56
277
odpowiedz
Tweety32
83
Konsul

Jak dla mnie znajdźki niszczyły klimat Fahrenheita - idziemy w dusznym, ciemnym pomieszczeniu, klimat wycieka z ekranu a tu nagle jakiś świecący kwadracik +5 punktów czy coś w tym rodzaju... klimat znikł

02.12.2009 15:24
278
odpowiedz
K@czyr
25
Chorąży

Popieram w stu procentach. Najciekawsze znajdźki były w Call of Juarez 2. Wspomnienia braci były ciekawe i padały w nich całkiem śmieszne teksty.

02.12.2009 15:40
279
odpowiedz
Granderek
16
Legionista

Hehe w 100% popieram was moi drodzy. Osobiscie wole zbierac znajdzki gdy za to coś dostane, nie wiem jakies obrazy czy filmiki dotyczące gry. Np. jak to w uncharted było ze można było odblokować filmiki dotyczące gry

A co do znajdziek to w kazdej czesci Crasha Bandicota na PSX, ojj chciało mi sie przełazic po kilka razy lvl bo było to przyjemne a po za tym odblokowywane były dodatkowe poziomy itp. chciało sie grac :)

02.12.2009 15:48
280
odpowiedz
Tatielar
3
Legionista

acziwmenty! kocham je. mają coś w sobie, że chce się je robić, o ile są realne do zrobienia.
ale niestety, to smutna prawda, powinny one być ściśle związane z fabułą gry.
mnie zmotywowały do zbierania dokumenty związane z fabułą w grach dead space i fear 2

02.12.2009 16:04
281
odpowiedz
ODSTRookie
16
Centurion

Znajdzki powinny być motywujace jak np w Fallout 3 bubbleheady ktorych mam 19 i zbieralem je bez zadnych poradnikow i kiedy patrze na kolekcj w moim domku to az chce mi sie szukac tego ostatniego w Assassins Creed 2 chyba najbardziej mnie wciagnely te glify jestem ciekaw jakie jest zakonczenie i co przedstawia ten krotki filmik narazie posiadam 8 glifów a jest chyba z 16 dobrym przykałdem z funkcja przedgladania sa tez skarby w Resident Evil 5 tu jakos udalo mi sie zebrac wszystkie :) znane intele z COD 4 sa bez sensowne bo nic nie wnosza do gry dzienniki chocby z Dead Space uzbieralem wszystkie i przesluchalem je i przeczytalem bo wnosza cos do fabuly gry moim zdaniem znajdzki powinny byc zachęcajace i wciagajace tak jaknp Zgadki z Batman AA choc czasami banlne ale przynoszące radość :)

02.12.2009 16:10
282
odpowiedz
DJ Horus
3
Centurion

Macie 100%-ową racje ! Znajdźki powinny nas zachęcać do dalszego ich zbierania, szukania. Powinny po odnalezieniu odblokowywać nam jakiś filmik, materiał, tekst z gry związany z fabułą. W Batman: Arkham Asylum zagadki człowieka zagadka były świetne, ale nie zapominajmy, że wywiady z wrogami Batmana gorsze wcale nie były. Ciekawią mnie te znajdźki w Assassin's Creed 2. W tą gre jeszcze nie grałem, ale na pewno zagram. :) Ważną sprawą jest przeznaczenie znajdźiek. Znajdźki z początku zapewne miały sprawić, by gracz został dłużej przed ekranem. Dobrze, by w świecie gier było, gdyby znajdźki odblokowywały jakiś nowy poziom w grze lub najlepsze w całej grze przedmioty, nowe postacie, samochody, stroje. Na pewno, gdy to się stanie to ja będe zapewne wąchał kwiatki o dołu xD. Pozdrawiam całą ekipę TVGRY.PL i papa

02.12.2009 16:28
283
odpowiedz
sewor
16
Centurion

co jest holibcia !!! nie ma nowych filmików :(((

02.12.2009 16:39
284
odpowiedz
Xarvix
47
Chorąży

Popieram :P Mnie najbardziej wkurzyły znajdźki z AC bo po prostu było ich zbyt dużo i były nudne..
Najlepsze znajdźki znalazłem chyba w far cry 2. (chodzi mi kastety o Jackalu)

02.12.2009 16:41
285
odpowiedz
RedCrow
52
Generał

[228]Lordareon - Nie powinno być zbyt łatwo (bo co to za przyjemność), ja bym po prostu odwrócił obecną sytuację. Teraz w grach jest łatwo zdobyć znajdzkę (np. w nią strzelić, podbiec do niej, "użyć" jej), ale (zazwyczaj) ciężko ją odnaleźć, zauważyć. Nie ciekawiej było by kombinować jak ją zdobyć, zamiast nieporadnie biegać po okolicy i zaglądać w każdy zakamarek? ;]

Pamiętacie Demoniczne Wrota z Fable? Moim zdaniem zmuszanie ich do otwarcia się, było świetną zabawą (śmieszne, wciągające, klimatyczne i wreszcie pożyteczne). To oczywiście dalece odbiega od definicji znajdźki (zwłaszcza w j. polskim), ale IMO lepiej spełnia swoje zadanie (dodatkowej rozrywki polegającej na systematycznym odblokowywaniu czegoś), niż jakieś zwyczajne blachy z GoWa czy laptopy z MF :) Właśnie w ten sposób to widzę, zamiast "przeganiać" gracza po całej mapie w poszukiwaniu złomu (co w dużej mierze zamiast na sprycie, inteligencji, zręczności itp. opiera się na... głupim szczęściu) powinni stawiać przed graczem konkretne zadanie, i stymulować go do jego wykonania za pomocą nagrody - wtedy gra staje się dłuższa i ciekawsza, jest sens by do niej wracać, nawet po ukończeniu głównego wątku fabularnego.

02.12.2009 16:49
286
odpowiedz
LordRPG
11
Legionista

Mnie pokusiło zebranie

-Figurek z Fallouta 3 bo fajnie wyglądają razem . Jak rodzina
-Złoża rudy w Neverwinter Nights 2 bo fajnie opisałeś w poradniku o nich

02.12.2009 16:57
287
odpowiedz
BoskiGigol
12
Legionista

Dobre znajdźki to te które dają na satysfakcje i zabawę z ich poszukiwania. W ich odszukaniu powinniśmy wykorzystać wszystkie atuty związane z grą np. assassin wykorzystać doskonały tryb free run (w II były nawet nawet te znajdźki dotowaliśmy za nie itemki -za piórka ) był on wykorzystany w poszukiwaniu tych flag, ale gówno nam to dawało(sorry dawało 100% gry);P , Batman:AA doskonale wymyślone i wprowadzone w grę znajdźki- myślę, że producenci gier powinni iść w tą stronę, ale oczywiście każdy producent powinien dodać coś od siebie i nas zaskoczyć czymś śmiesznym, klimatycznym dającym radość z tego, że to zdobyliśmy.(Aby można było się pochwalić przed kumplami zdobyłem to i wiem coś czego wy nie wiecie na temat tej gry. Zdobywanie nie może być również za proste, nie powinni iść w ilość tylko jakość znajdźki).

02.12.2009 17:14
288
odpowiedz
Amperomierz
39
Pretorianin

420/420 flag, 60 templariuszy, wszyscy mieszkańcy uratowani, każdy punkt widokowy zdobyty w Assassin's Creed 1. Chyba nie trzeba niczego dodawać.

02.12.2009 17:18
289
odpowiedz
patwoj17
14
Legionista

Fajny felieton :)
Mnie osobiście najbardziej się podobają znajdzki w Assassin's Creeed II. Dlatego, że po zebraniu glifów obejrzymy ciekawy filmik, a po zebraniu wszystkich piór dostaniemy interesującą część garderoby :)

02.12.2009 17:21
290
odpowiedz
gizio1
49
Generał

[288] jak się chwalisz osiągnięciami to ci tylko współczuje.

patwoj17 --> akurat zdobycie nowego ubrania czy filmiku który i tak można obejrzeć w necie to chyba najgłupsze nagrody jakie mogą być.

02.12.2009 17:26
291
odpowiedz
adriano15
22
Pretorianin

bradzo ciekawy pomysł:) znjadzki to fajna sprawa w grach. a wam zycz powodzenia:D

02.12.2009 17:44
292
odpowiedz
gruby268
3
Junior

Według mnie najlepiej wykorzystano znajdzki w Assassin's Creeed I(grałem) oraz II co widac z filmików.Ta mina pod koniec jest najlepsza hehe pozdro dla całej ekipy gry online.

02.12.2009 18:34
293
odpowiedz
Era1221
16
Chorąży

Zrubcie felieton o tym dlaczego nowe gry są głównie na konsole a nie na pc.

02.12.2009 18:46
294
odpowiedz
Reazell
11
Chorąży

fakt, niektore znajdzki sa tak nudne ze az szkode ich szukac...
dla mnie najciekawsze sa z assassin's creed'a 2 gdzie naprawde mozna dzieki nim cos ciekawego odkryc

02.12.2009 18:51
295
odpowiedz
Pedrixo4
7
Chorąży

Hejka. Według mnie znajdźki powinny zniknąć na rzecz nowych misji dotyczących fabuły. Wolałbym kilka misji więcej dodających coś do fabuły niż kilkaset znajdziek poszukiwanych dla zasady 100% ukończenia gry. Trafiliście w 10 tworząc cykl MY_Gracze, ponieważ zrobiliście, jako taką interaktywną formę filmu, co mnie BARDZO cieszy i daje nadzieje na lepsze jutro ;) Pozdrawiam

02.12.2009 18:51
296
odpowiedz
Teristek.v3
16
Pretorianin

W Beyond Good & Evil fajnie rozwiązano kwestię znajdziek. W grze tej można wyróżnić właściwie dwa typy: perły, oraz zwierzęta. Te pierwsze czasami wylecą z jakiegoś potworka, nieraz dostaniemy je za jakąś misję, czasem są również poukrywane. Ale o wiele większą satysfakcję sprawia fotografowanie zwierzątek. Niektóre trzeba pstryknąć sposobem, inne trzeba szukać w bardzo ciasnych i nie wygodnych miejscach. Niekiedy są to potwory z którymi walczymy. Całą kolekcję aż chce się zbierać, a wypłata którą dostajemy za taką "działalność" również może zachęcać. Poza tym te zwierzęta są takie fajne, każde inne, ale na swój sposób urocze i charakterystyczne ;P W kwestii znajdziek to tyle ode mnie. Chciałem jeszcze tylko pogratulować kolejnego rozpiętego horyzontu w skali profesjonalności tego serwisu :) Piszę to na okrągło - wiem. Ale naprawdę zasługujecie na ogromne gratulacje! :)

02.12.2009 18:51
297
odpowiedz
Sgt.Layons
2
Legionista

najpsze znajdzki są w Batman Arkham Asylum lub w Halo3 (w Halo 3 ponieważ gdy znajdziesz wszystkie to możesz się smiac z innych że nie mają armoru Hayabusa albo E.V.A)

02.12.2009 19:04
298
odpowiedz
RedCrow
52
Generał

Sgt.Layons - czyli jak w przedszkolu? -.-

02.12.2009 19:09
299
odpowiedz
misiekgud
16
Chorąży

Popieram!
Czasami jest tak dużo znajdziek, że aż się odechciewa zbierania ich. Rzeczywiście sprawa znajdziek w Dead Spacie i Bioshocku prezentują się genialnie. Szkoda że tak nie wiele przykładów gier można znaleźć. Mam nadzieję że w przyszłości to się zmieni. :P Nie wiem czy to można zaliczyć do znajdziek, ale jedne z najbardziej przez mnie poszukiwanych, były stashe i upragrade'owane bronie i stroje w Stalkerze. Genialne, bo fakt że będziemy mieli lepszą odmiane stroju czy broni, sam w sobie zachęca do szukania i ewentualnego odnalezienia. :P A te felietony i sam projekt to genialny pomysł. Ekipa Gola, chyba nie przestanie mnie mile zaskakiwać :D

02.12.2009 19:12
300
odpowiedz
Al_Mualm
5
Junior

Mi najbardziej spodobały się znajdźki w Assassin's Creed 2. Za uzbieranie wszystkich piór dostajesz item'a, skrzynki ze złotem to dobry, szybki i łatwy sposób na szybkie uzbieranie kasy, glyphy odblokowują filmik "Prawda" ale zanim to się odblokuje trzeba rozwiązać sporo bardzo ciekawych zagadek które przybliżają nam świat gry. I co ważne jedynie aby uzbierać pióra trzeba bezmyślnie biegać po miastach! Wszystkie skrzynki ze złotem są zaznaczone na mapie (trzeba najpierw kupić taką mapę), a lokalizacja glyphów jest podana w menu (ale nie jest zaznaczona na mapie). Jest jeszcze kilka innych ułatwień, ale AC2 jak na razie najbardziej przypadło mi pod względem znajdźiek.

02.12.2009 19:14
301
odpowiedz
KruKu33
47
Pretorianin

króciutko - fajne znajdźki były w Mass Effekcie. Np. Normandia - odkrywanie primary/secondary (zapomnialem slowka) wrzucalo rozne ciekawe rzeczy do encyklopedii gry. Nie jednozdaniowe komentarze, a np. jak dziala pole masy czy silnik Normandii. Bardziej szukalem tych znajdziek niz w Bioshock czy Dead Space.

[dopisuje] natomiast beznadziejne znajdzki to system Fallout 3 - teren ogromny w ch%%%, nie wiadomo gdzie szukac figurek. W koncu, bedac zirytowanym, wchodzi sie na strone www opisujaca wszystkie lokacje znajdziek, i zbiera sie jedna po drugiej. Za duzy teren i brak informacji, gdzie znajduje sie 'znajdzka' = klapa.

02.12.2009 19:31
302
odpowiedz
MaKKS
1
Junior

Mnie bardzo cieszyły znajdźki w Prototypie i Batmanie Arkham Asylum!
Tak jak było wspomniane w filmiku, w Prototypie gdyby nie znajdźki w postaci ludzi nie znalibyśmy historii Mercera, a w Batmanie wywiady i zagadki to sam miód! Bardzo fajny filmik, róbcie takie dalej bo przyjemnie się ogląda ;)

02.12.2009 20:46
303
odpowiedz
HEHE2450/BLUE DEVIL
8
Legionista

Znajdzki są fajne tylko producenci powinni złożyć na to więcej elementów np: Jeśli znajdujemy znajdzke powinniśmy ją móc zobaczy, szukanie ich powinno sprawiać frajdę (tak jak w najnowszym batmanie znajdziesz znajdzke i masz na przykład historie Batmana ,Jokera i innych postaci lub ich wypowiedzi to jest frajda) powinno to dodawać exp do lewel'a w grach typu MMO ale nie musie być to może być lekka motywacja . Powinno to być troche łatwiejsze ale nie za bardzo i bardziej rozbudowane. Czyli tak jaw w Batmanie Assassinie po kilka rodzajów a nawet więcej. NIE POWINNY ONE uniemożliwiać przejścia gry na 100% powinna być osobna rubryka np: Ukonczenie gry 100% , Znalezionych przedmiotów 78% i oczywiście powinna być jakaś lista z tym ile ich jest. TO moje zdanie na ten temat. :D

02.12.2009 20:56
304
odpowiedz
leggo
34
Chorąży

Bardzo fajny materiał. Popieram w 100%. Mnie najbardziej podobały się znajdźki z BatmanaAA i Fallouta3. Szczególnie w Batmanie, było to bardzo dobrze dopracowane. Najnudniejsze były zdecydowanie w GTA: 200 gołębi pochowanych dosłownie wszędzie, zajrzyj pod każdy kamień, a na pewno znajdziesz co najmniej połowę xD

02.12.2009 21:00
305
odpowiedz
gr0mki
4
Junior

Znajdki najbardziej mnie motywujące to figurki z Fallout 3. Gdy spojrzę na kiwającą głową figurkę na moim biurku a następnie na figurki w stojaku wyobrażam sobie że to taki "Best Squad". Oni razem zjedliby drużynę Markusa Fenixa na śniadanie :). Poza mogliby nagrać jakąś płyte, wszak artystów im nie brakuje

02.12.2009 21:27
306
odpowiedz
Vragu
37
Centurion

Bardzo podoba mi się nowy pomysł z video-felietonami. Duzym plusem napewno jest to, ze bedą tworzone przez Lorda (choc Del'a takze chcialbym uslyszec).

Przez dlugi okres czasu znajdzki zbieralem nieswiadomie, w celu eksploracji swiata jak np. w Assassins Creed, gdzie udalo mi się znalezc 50 flag z Masyaf. Natomiast swego rodzaju znajdzki w postaci zabojstwa Templariuszy robilem tylko postacią slabo rozwiniętą, gdyz wtedy kazda walka byla wyzwaniem, trwającą czasem kilka minut (serio). Licznik zabojstw Templariuszy zatrzymal sie na 48 (nie wiem czy jakiegos pominąłem gdyz te akurat znajdzki byly zglitchowane).

Nastepny okres to Fallout 3 i szukanie znajdziek wlasnie w celu zebrania calej kolekcji (nie udalo sie, gdyz niestety po skonczeniu fabuly, nie mozna bylo grac dalej - moim zdaniem bez sensu).

Kolejne poszukiwania przeprowadzone zostaly w grze Gears of War 1, a pozniej 2, ale tylko dla achievementów. Choc odszukanie Niesmiertelnikow w Gow 1 przychodzilo bardzo latwo (a bylo ich 30 - w sam raz)

I wreszcie znajdzki rozmieszczone przez samego E.Nigme w Batmanie : Arkham Asylum. 240 zagadek - ilosc co prawda spora, lecz nie dramatyzowalem, gdyz szukalo sie swietnie. O sukcesie w tych znajdzkach zadecydowal wspanialy system backtrackingu. Podczas przechodzenia fabuly, nawet kiedy zobaczylo sie zagadke, nie mozna bylo jej rozwiazac, gdyz znajdowalismy sie w zbyt wczesnej fazie fabuly. Wtedy pozostawala mysl "no coz, zdobede nowy gadzet i powroce". Szczegolnie spodobaly mi sie znajdzki typu "zeskanuj znak zapytania". Swietnie sie bawilem, szukajac kropki pod pytajnikem (jakkolwiek to brzmi). Znalazlem wszystkie znajdzki

spoiler start

Po tym slyszy sie jak policja wpada do Riddlera - dostalo sie za drwiny i ponizenia w stosunku do naszego Rycerza

spoiler stop

.

Szukalem znajdziek rowniez w Dead Space i Bioshock - z lepszy skutkiem w tej pierwszej. W Bioshocku kapitalne byly glosy postaci - swietnie wpasowaly sie w klimat. W Dead Spacie rownie udanym pomyslem byly system pokazywania nagran w postaci hologramow. Ciarki przechodzily ogladajac nagrania video w ciemnym pomieszczeniu.
Wszakze w obu grach otrzymywalo sie za znajdzki Osiągnięcia, jednak na pewno nie stanowilo to u mnie glownej motywacji w poszukiwaniach. Po prostu ciekawosc az ciagnela do znajdowania.

Z GTA IV tylko jedne znajdzki mnie ciekawily, a mianowicie Unique Jump. Zawsze robiac rundki po miescie, kiedy ujrze jakąś wyskocznie, staram sie jej uzyc w wiadomym celu.

Podsumowując, znajdzki od dawna byly w grach, jednak tak naprawdę dopiero w Batmanie rozwiązywanie zadań "bez celu" stało się satysfakcjonujące. Znajdzki w takich grach jak Dead Space i Bioshock zależą od samej fabuly - czy chcemy ja blizej poznac.
Zdecydowanie bezsensowne są znajdzki w Assassins Creed I. Jesli to czytasz, Drogi Deveoloperze to wiedz, ze takim poszukiwaniom mowimy stanowcze NIE!

02.12.2009 21:46
307
odpowiedz
NoNamed
1
Junior

Tak szczerze mówiąc to znajdźki jako elementy linii fabularnej czy ciekawe informacje na temat świata gry (Batman) to jedyne typy znajdziek jakie powinny być w grze, no i jeszcze znajdźki odblokowujące ciekawe rzeczy w samej grze tak jak pióra z Assassin's creed II. Poza znajdźkami z Batmana i Uncharted-ów, to zebrałem jeszcze znajdźki z Assassin's Creed'a pierwszego. Tak dokładnie to jeden z segmentów znajdźkowej pamieći. Chodzi mi tu o templariuszy. Po prostu ten pomysł twórców był naprawdę rewelacyjny. Nic się za to nie dostawało ale jaką frajdę sprawiało polowanie na templariuszy. Ta satysfakcja z każdego jednego upolowanego templariusza. A wracają do Uncharted 1 i 2 to tam znajdźki były naprawde wrednie poukrywane i było ich dużo ale grafika była tak ładna że zbierało się je po to żeby je po prostu pooglądać.

02.12.2009 21:53
308
odpowiedz
Radanos
71
PUA

haha, mina Lorda na końcu genialna.
A jedyną grą gdzie znalazłem wszystkie znajdźki tooo.... Uwaga! Wspomniany już Batman: Arkham Asylum. Tam po prostu znajdźki same się znajdowały, a te wszystkie biografie i nagrania. Super! Liczę na więcej takich gier

03.12.2009 01:23
309
odpowiedz
DoMoS43
2
Junior

według mnie najlepsze znajdźki były w ratchet & clank tools of destruction aż chciało się je zbierać nowe skiny postaci i filmiki, bronie do odblokowania po prostu cudo xd a najgorsze znajdźki to gołębie z gta 4 to już lekka przesada uzbierałem ze względu;/ na trofeum POPIERAM was w 100% i liczę na koszulkę ;P

03.12.2009 01:33
310
odpowiedz
bojzon
5
Junior

No właśnie... w nawiązaniu do użytkownika Amperomierz, widać właśnie dokładnie wyższość graczy którzy zebrali beznadziejne znajdźki w AC. Również przeszedłem tą grę i część graczy może się czuć gorsza, że nie zebrała ich, a Ci co poświęcili kawał życia się wywyższają, nie o to chodzi chyba. Jeszcze jedna sprawa to to, że my gracze, niejako zmuszeni kupujemy wybrakowane towary. Posłużę się tu przykładem Little Big Planet, gdzie należy odblokować ubranka dla swoich pupili... niektóre są trudne do zdobycia inne mniej. Fakt, że udało mi się zebrać 100% zawdzięczam wcale nie dla pochwalenia się, ale przez to, że dzieci, dla których ta gra jest przeznaczona cieszyć się powinny całą zawartością gry. A że ze mnie dobry wujek to inna sprawa ;D... Znajdźka powinna być wyważona i właściwa, nie kryjąca zawartości gry, ale także nie nic nie dające flagi w AC... Tia... Batman rządzi! Nic dodać nic ująć.
PS. Ze znajdziek to dalej jednak wole stare sprawdzone 100 zł na ulicy i wpadnięcie na ładną dziewczynę :D

03.12.2009 01:40
311
odpowiedz
luki00765
13
Legionista

Bardzo dobry pomysł z takim filmikiem =)

Uzbierałem całą kolekcję znajdziek w grze Resident Evil 5, a dlaczego?
ponieważ byłem ciekawy jakie skiny głównych postaci były do odblokowania oraz filtry gry ;D.
do tego gratisowo dostałem małą figurkę wszystkich postaci co tez mnie zaskoczyło, ale również znajdźki pomagały w udoskonalaniu niektórych broni. Na koniec dodam że uzbieranie wszystkich ZNAJDŹIEK dało mi duża satysfakcję i achievementa =).

Pozdrawiam

03.12.2009 09:28
312
odpowiedz
rafdmg
16
Legionista

"wspólnymi siłami wywierali presję na twórców gier"... po polsku? oczywiście felieton jak najbardziej udany i trafny, ale kto oprócz twórców wiedźmina go zobaczy i zrozumie :) tak więc pogadamy sobie między sobą ale raczej nie wyjdzie to poza tvgry.pl a szkoda.

03.12.2009 12:12
313
odpowiedz
WALET95
25
Chorąży

Jako tako to jeśli chodzi o wiedźmina to znajćki można było kupic.KALENDARZ
Moim zdaniem takie dyrdymały są nie potrzebne, gra ma być ciekawa i nie mętna byle by zarobić z 15 Archewmentów . OO i jedno strasznie Lordo byłeś szczęśliwy z życia jak pokazywałeś tego Shirta . I:)

03.12.2009 14:50
314
odpowiedz
sieromin
11
Chorąży

Pewnie za tego komenta nie dostane ani koszulki ani pochwały ale powiem szczerze ze bezsensu ten cykl "my gracze" przecież Gry-online nie są potężną firmę na skale światową ani nie są umieszczone w kraju potęznym gospodarczo dlatego tylko polscy producenci gier "może" zastanowią się na takimi tematami lecz jednak wątpie zeby taki activision czy electronic arts zastanowiło się nad tym materiałem bo pewnie nawet go nieobejrzą. Co do samego materiału to dobrze zrobiony ale co z tego jak nic z tego niewyniknie a gracze tylko będą się denerwować "szczegółami" takimi jak znajdzki itp. niewiem czy to coś da ale chodzi mi o to ze polska niejest gigantem w swiecie elektroniki (co potwierdza chociażby brak XBL w polsce) i dlatego jej zdanie nieliczy sie na świecie. Mam nadzieje ze nikt sie na mnie nieobrazi za ten koment ale i tak was pozdrawiam i wogole

03.12.2009 14:58
315
odpowiedz
musieqkks
8
Centurion

popieram niektóre znajdźki są po prostu bezsensu takie jak w Assassin's Creed z tymi flagami

03.12.2009 16:07
316
odpowiedz
Krystek36
3
Junior

Mi najbardziej podobały się znajdźki z Assassin Cread II z tego powodu że nie dosyc ze ją znalazlo sie to jeszcze trzeba było coś z nią zrobić np. ułożyć obraz Napoleona jak to jest pokazana powyzej we filmiku (świetny filmik ;] jak najwięcej takich ;p) i motywujące jest t ze dostajemy fragmenty filmu ;] I jestem pewien ze każdego ciekawi co jest dalej ;]
PS. W następnym filmiku byście mogli dać coś o męczących fabułach niektórych gier ;]
Chyba ze macie już lepszy temat ;]

03.12.2009 18:49
317
odpowiedz
ZoolPl
49
Savior

Ja również popieram w 100%. Oj tak najnudniejsze były gołębie w GTA :)
Ale mnie bardzo za to ciekawiły, znajdźki z LittleBigPlanet (no cóż można to nazwać znajdzki)zawsze się chciało wyglądać jak najzabawniej :)

03.12.2009 19:19
318
odpowiedz
Coldmath
6
Legionista

To moze nowy konkurs na znajdzki wprowadzimy.... niech kazdy poszuka w komentarzach wyrazu "znajdźki" napisanego z bledem (lub bez polskich znakow) .... czas start ... do wygrania uscisk dloni prezesa ;P

03.12.2009 21:45
319
odpowiedz
T1bsat
14
Legionista

Bardzo milo mi się zbierało znajdźki w Falloucie 3(zmusza do zwiedzania świata) i w Dead Space(ze znajdziek więcej się można dowiedzieć niz z cut-scenek)
Ogólnie najgorszymi i najbardziej nieprzydatnymi znajdzkami są te w serii GTA

03.12.2009 23:57
320
odpowiedz
Bandit997PL
1
Junior

popieram filmik to z wiedzminem dali troche dupy

04.12.2009 01:38
321
odpowiedz
MojaUkrytaMoc
28
Centurion

Lordareon ja nie chcę tej koszulki wygrać, widziałem twoją minę. I doszedłem do wniosku ze ty też chcesz tą koszulkę albo jest twoja i cała redakcja cię zmusiła byś oddał swoją jako nagrodę dla użytkownika.
A ja nie chcę byś się załamał, więc nie napiszę nic ciekawego, by nie wygrać xDheh

:zarcik:
A tak poza tym bardzo ciekawy materiał filmowy i bardzo dobrze zrobiony, oczywiście podpisuje się pod tą tezą. Nie wypowiem się na temat znajdek w grach przedstawionych w tym filmiku gdyż w żadną z tych gier nie grałem i nie zagrałbym na moim kompie. Poza tym nygus jestem i nie chcę mi się już pisać oraz i tak bym nie wygrał oraz nie zależy mi na koszulce, ze tak powiem :D
Musicie się bardziej postarać by mnie zachęcić do komentowania xDhih
Oczywiście pozdrawiam^^
Narka :>

PS.Jak już chcecie wiedzieć to najbardziej nie lubiłem zanjdźków w gta:/ Zero radość z znajdywania ich. :)

04.12.2009 12:14
322
odpowiedz
sirserpl
13
Legionista

Mnie najbardziej do zbierania znajdziek w Uncharted 2 to dostawania trofeów.

04.12.2009 12:20
323
odpowiedz
Konradus91
30
Pretorianin

Dla mnie najlepsze "znajdzki" były w GTA VC - nie dość, że chciało się mieć to 100% ukończenia gry, to jeszcze otrzymywało się bronie i niezapomniane wrażenia - mam tutaj na myśli platformy do skoków oraz figurki z... ;]

"Znajdzki" to bardzo ciekawy sposób na przedłużenie sobie gry - ja stanowczo popieram ich rozwój. Niestety, PC-towcy nie mają tak wielkiej frajdy z powodu braku achivmentów - co jest dużym mankamentem (co prawda gry wspierane przez WindowsLive posiadają taką możliwość, lecz są to wyjątki).

04.12.2009 14:45
324
odpowiedz
chudy102
18
Centurion

Legoski 2 (star wars) i mass effect

04.12.2009 19:18
325
odpowiedz
Pan Tur
34
Czempion_Kirkwall

Znajdźki z Wiedźmina były fajne!!! A dlaczego? Babki...

04.12.2009 23:16
326
odpowiedz
Zohu
2
Junior

Figurki w fallaucie ownią !!!;D

05.12.2009 14:40
327
odpowiedz
DeRisS
6
Legionista

Jednak te znajdźki są bez sensu w niektórych grach , jak np. Call of duty : mw i mw 2 .
Nigdy ich nie szukałem ani nie miałem zamiaru ich znajdować , wolałem szukać wrogów xd .
W takich gra nie nadają się te rzeczy . pozdrawiam ^^

05.12.2009 20:54
328
odpowiedz
Benia_Aga
2
Junior

Na przykładzie znajdziek z Assassin's Creed: przed każdym wykonaniem zadania głównego, w tym wypadku zabójstwa i tak trzeba zapoznać się z terenem, żeby wiedzieć którędy uciekać. Więc bieganie po mapie i tak jest wpisane w rozgrywkę. Dobrze by było gdyby było urozmaicone przez znajdźki, które wnoszą coś ciekawego do rozgrywki. Ja popieram takie, gdzie każda znajdźka jest małą nagrodą (figurka, czy informacja o świecie gry), nie popieram takich, gdzie dopiero zebranie wszystkich (np. 100) coś wnosi (zazwyczaj jest to niewykonalne).

05.12.2009 21:20
329
odpowiedz
Benia_Aga
2
Junior

A co do Wiedźmina: chciałbyś Krzysiu, żeby nad głową laski była chmurka z napisem „jeszcze mnie nie przeleciałeś”? ;)

Pozdrawiam Aga

05.12.2009 21:51
330
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
17
Legend

Według mnie, nie ma lepszej gry ze znajdźkami, jak Batman: Arkham Asylum. Na początku rozgrywki nie wiedziałem, o co dokładnie z nimi chodzi. Myślałem, że będzie jak z pierwszą znajdźką, czyli obrazem ( Ci co grali, wiedzą, o co mi chodzi ;)) No i szukałem nieudolnie obrazów, jednak szybko się domyśliłem, na czym to polega, i zobaczyłem, że są one przeróżne i dają przeróżne bonusy. Od dziennika Arkhama po taśmy z nagraniami z przesłuchań i innych. Dodam, że ani troszkę się nie nudziłem z penetrowaniem całej wyspy i szukaniem tych zagadek. To były najlepsze poszukiwania ze wszystkich gier :)

06.12.2009 00:39
331
odpowiedz
patrygon
12
Legionista

oczywiście zgadzam sie z ta tezą postawiona przez twórców tego filmika i najciekawiej było mi zbierać tzw. znajdźki w call of juarez;p

06.12.2009 03:19
332
odpowiedz
natan area51
18
Centurion

JA zebrałem wszystkie dzienniki w Dead Space bo co chwile chciałem się dowiedzieć co się stało na tym statku jak zginęli i gdzie była ostatnia linia obrony..!!jak się weszło na ten statek wojskowy to wszystko czytałem i słuchałem z wdechem w piersiach!ale...!!!! Ogólnie miałem wszystko tam po prostu trza było to zebrać nie że archiwa samo wpadło bardzo były wciągające te mini filmy albo te krótkie dźwiękowe wiadomości albo te dzienniki te kartki he he eh ..!!!!Dead Space to jest i będzie dla mnie najlepsza gra w jaka się zagłębiłem fabularnie,...!!!!!!:P panowie z elektronic artz chce więcej...!!!POzdrwiam

xbox 360 Game tag:XanatanPL

06.12.2009 20:40
333
odpowiedz
AvengerXXX
95
Kiss kiss kiss!

Ja również popieram tą tezę. W sumie to trochę nudne chodzenie i szukanie prawie tych samych dokumentów bądź innych przedmiotów. Ja zbytnio się tym nie zajmuje aby "wypełnić puste półki" w różnych grach. Jeżeli ktoś to lubi to niech zbiera. Mi to nie przeszkadza, czasami nawet pozbieram sobie takie różne "znajdźki" w grach tak z czystej ciekawości :)

Pozdrawiam

07.12.2009 15:48
334
odpowiedz
Warquim
11
Legionista

Popieram, znajdźki w niektórych grach są po prostu żałosne, najlepszym rozwiązaniem jest wstawienie do znajdziek jakiejś części fabuły albo historii z przed toczącej się gry. MY_Gracze to według mnie strzał w dziesiątkę.

10.12.2009 19:55
335
odpowiedz
mikoz498
23
Chorąży

A dla mnie to Call of Duty World at War za karty na hełmach są ciekawe karty z obrazkami z okresu 2 wojny światowej ps.
Zróbcie gramy z Gothic 4 niedługo będzie lub już jest :)

11.12.2009 19:10
336
odpowiedz
Patryx0
100
GetShredded or die mirin

Fajny materiał, jestem 'za' dla takiej serii. :)

Znajdźki w Dead Space wg. mnie były najlepsze ze wszystkich. W Bioshocku trochę za dużo było tych nagrań.

13.12.2009 10:47
337
odpowiedz
oski_pl
11
Legionista

Moim zdaniem znajdźki powinny być dla przyjemności i satysfakcji ich znalezienia. Osiągnięcie też jest wskazane ale nie koniecznie.
Popieram Was :)

13.12.2009 19:35
338
odpowiedz
krycha95
14
Chorąży

Dlamnie najlepsze znadźki są w Batmanie: Arkham Asylum

15.12.2009 23:58
339
odpowiedz
SSman92
26
Generał

tylko jeden odcinek ????

16.12.2009 01:02
340
odpowiedz
killercwyl
7
Chorąży

W niektórych grach są za to achivmenty,ale w niektórych przydałoby się coś więcej,np.w CODMW2 za zerbranie laptopa jakiś krótki filmik o bohaterze jakimś gry albo o jakiejś broni czy coś tak jak w Batman:AA.

03.02.2010 00:19
341
odpowiedz
Whitek
33
Pretorianin

[zdziwienie] Czemu skończyliście z tym cyklem MY_Gracze po jednym odcinku? [stwierdzenie] Akurat by pasował - ty Lord miałbyś właśnie ten cykl, Del ma Face Palm, a Von Zay Doom Starców. [przemyślenie] Jak właśnie pierwszy raz zobaczyłem ten odcinek to bałem się, że właśnie tak z nim będzie - opublikujecie 1 materiał z nowej serii i to porzucicie ;/ [Prośba] Proszę zrób jeszcze więcej materiałów z tego cyklu <proszący emotikon>

25.09.2010 16:35
342
odpowiedz
Harry M
99
Master czaszka

Czemu nie ma już programu MY_Gracze?? On jest fajny. Chomik haha. Jaka mina xD

05.10.2010 12:10
343
odpowiedz
StAtEoFmInD
28
Mnemonic

Fajny program mógł by być kontynuowany szkoda, że skończyło się za wczasu tak jak i kilka innych ciekawych inicjatyw jak choćby Dom Starców :P

tvgry.pl MY_Gracze - te nudne znajdźki
początekpoprzednia12