Forum - Wątek

Forum: Gra Age of Empires III

Lista WątkówOdpowiedz V
12następnyostatni
05.01.2005
13:56
1

barton [ 27 ] - TheRappist

Gra Age of Empires III

O zesz kurdesz !!!!!!!!!!!! Screenki rozwalaja wygladem !! Ciekawe tylko jaki sprzet trzeba bedzie miec zeby cos takiego zobaczyc :)

“Pewnego dnia każdy z nas musi przejść na Drugą Stronę...więc po co wciąż odmawiać sobie drobnych przyjemności“

Gra Age of Empires III

05.01.2005
18:48
2

tymczasowy409280 [ 1 ] - Junior

Super gra, grafika rozwala totalnie, będzie to najlepsza gra 2005 roku HA!

05.01.2005
18:50
3

lez [ 100 ] - Generał


Oj juniorzy byl juz dawno utworzony watek na ten temat, wczoraj go widzialem

C'e solo l'Inter
05.01.2005
18:51
4

Piratos [ 96 ] - Konsul

Król RTS powraca do życia !

http://hacketo.deviantart.com/
Wacom intuos 3 a4
05.01.2005
18:58
5

Kune [ 48 ] - Renault Clio Sport

Grafika owszem super, tylko zeby nie zabili grywalnosci, bo grafika to nie wszystko.

Widac panowie z MS wrocili do AoE, po grach typu Age of Mitchology...

Ersatzteile do Aston Martin, Ferrari, Bentley, Lamborghini, Mercedes SLR, Bugatti, Porsche...
05.01.2005
19:03
6

-=chudy=- [ 44 ] -


A mi się jakoś z Settlersami ta grafa kojarzy... tak cukierkowo, słoneczko świeci, wszystko błyszczy... :/

Wypowiedź została zmodyfikowana przez KGB/FBI/CIA/NSA/MI6/ABW/Świętego Mikołaja/Fox'a Mulder'a i Danę Scully (niepotrzebne skreślić)
05.01.2005
19:32
7

Kubson1987 [ 3 ] - Junior

To nie jest gra to jest arcydzieło ! ! ! ! ! Byle szybko pokazało sie na półkach w sklepach ! !

05.01.2005
19:43
8

Hitmanio [ 137 ] - Legend

Fajnie, lubiałem grać w AoE 2 :)

"Gdy to czytasz, pewnie jestem przyczajony na dachu i czekam na Twój następny ruch..." ®
Hitmanio
06.01.2005
14:14
9

Maciek K. [ 10 ] - Pretorianin

i co z tego bedzie to nikt nie wie. Bedzie to najmniej dobra gra

06.01.2005
14:21
10

BIGos [ 58 ] - bigos?! ale głupie


lez głupku komentarze do gier to co innego niż wątki na forum.

06.01.2005
14:29
11

Enc0re [ 94 ] - Cytrus

ja jeszcze do dzis klepie w AoEII , nie no a tu III mi wyjdzie za moment ;)
lajtowo :P

08.01.2005
08:34
12

tymczasowy427038 [ 1 ] - Junior

A ja czekałem na następną część Age Of Mythology...Ale tutaj to grafika rozwala!!! Zajebista gierka!!!!

08.01.2005
09:26
13

Lukasar [ 9 ] - Pretorianin

Juz sie nie moge doczekac.... :))

Lepiej miec brzuch od piwa niz garb od roboty :-D
08.01.2005
10:52
14

Kumavan [ 71 ] - Senator

Ale to pięknie wygląda. Tylko dużo mi mówi data premiery "2005". Początek roku? Koniec?
-=chudy=- nie masz racji - settlersi się nie umywają!

08.01.2005
14:40
15

boom_11 [ 0 ] - Konsul

jedna z moich ulubionych serii gier.
1 i 2 przeszedlem setki razy nie licząc rozgrywek przez siec a bylo ich tysiace (codziennie lub prawie codziennie gralem 1-2razy). to sie zapowiada ciekawie ale do tej pory prawie wszystkie strategie 3d to bylo g****. mam nadzieje ze ta taka nie bedzie

P3 1GHz, 384mb SDRAM, GF 2 mx400 64Mb, Hitachi deskstar 60Gb + maxtor 40Gb, cd-rw LG 16x10x40x, dvd-rom samsung 51x, neo 1024.
08.01.2005
14:42
16

boom_11 [ 0 ] - Konsul

barton -----> prawie identyczna wypowiedz byla z 5lat temu na innym forum tylko ze dotyczyla agesow2. okazalo sie pozniej ze chodzą nawet na najslabszych kompach.

"O zesz kurdesz !!!!!!!!!!!! Screenki rozwalaja wygladem !! Ciekawe tylko jaki sprzet trzeba bedzie miec zeby cos takiego zobaczyc :)"

P3 1GHz, 384mb SDRAM, GF 2 mx400 64Mb, Hitachi deskstar 60Gb + maxtor 40Gb, cd-rw LG 16x10x40x, dvd-rom samsung 51x, neo 1024.
08.01.2005
20:06
17

tymczasowy381038 [ 1 ] - Junior

Grafika super !!! Gra pewnie też !! Szkoda że nie odpali , sądząc po grafice na moim sprzęcie :(

09.01.2005
03:09
18

xjonnyx [ 1 ] - Junior

Nareście konkret!!! Miła niespodzianka!!! Super grafika - twórcy dali z siebie wszystko - Dzięki !!! TAK TRZYMAĆ !!! :-))

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-09 03:11:16]

09.01.2005
09:00
19

kowal24 [ 49 ] - Widzew Łódź

nie no grafika wymiata w porównaniu do poprzednich części. Ciekawe jak będzie z grywalnością...

------------Ruch Chorzów też, Ruch Chorzów też przyjacielem Widzewa jest!------------
AthlonXP 2400+ (2Ghz) | ECS KT600-A | ASUS Radeon HD3650 (512MB/128Mbit AGP)| Kingston 512 MB CL3 400Mhz + Kingston 1GB 400Mhz| Seagate S-ATA 200Gb
09.01.2005
15:01
20

KAzik87 [ 1 ] - Junior

spoko grafa ale gra jest bardzo podobna do kozakow :( a to szkoda .ciekawe jako bedzie miala grywalnosc czy pobije swe poprzednie wersje ? ciekawe :))

09.01.2005
20:05
21

tymczasowy391348 [ 1 ] - Junior

No nareszcie gra z prawdziwego zdarzenia......

09.01.2005
21:00
22

D:-->K@jon<--:D [ 98 ] - Żubr z puszczy

Jak dla mnie grafika przebajerowana, no ale poczekam aż wyjdzie i wtedy ocenie.

A wy juniorzy sie opamiętajcie w waszych wypowiedziach!

"Im mniej tym więcej"
"Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z debilem najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu , a potem pokona doświadczeniem"
09.01.2005
21:19
23

tomekcz [ 89 ] - Polska

Grafika jest dużo lepsza niż w poprzednich czesciach.

Miejmy tylko nadzieje że grywalnosc bedzie też dużo lepsza:)

"Warto być uczciwym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieuczciwym, ale nie warto."
— Władysław Bartoszewski
13.01.2005
13:33
24

modrzew [ 105 ] - Admiral Nelson

Grafika prezentuje sie calkiem niezle :-) Mam nadzieje, ze gierka bedzie rownie dobra, jak nie lepsza od poprzednich czesci ! Ach pogralbym sobie z przyjemnoscia w demko o ile w ogole sie pojawi ?!

Win 7 Ultimate 64-bit, INTEL I7-870 2.93GHz, 8GB/1600 DDR3 Kingstone,Samsung HD103SJ, GTX465-1GB DDR5, P55-US3L, OCZ STEALTHXSTREAM 2 - 600W, Centurion 590, Flatron IPS235V-BN
13.01.2005
23:06
25

cri [ 19 ] - Legionista


Havok - no nareszcie - gry z tym cudem sa skazane na sukces :)

cri
13.01.2005
23:21
26

leontheproffesional [ 36 ] - Pretorianin

No to rok zapowiada się ciekawie : G2 NK, KOTOR 2 , GTA SA , STALKER i jeszcze trzeci Age of Empires - jedno jest pewne - bedzie w co grać

14.01.2005
22:31
27

tymczasowy152622 [ 2 ] - Junior

pamietam jeszcze koncowke AoM:TT dialog
Kastor: It's all over
Soldier: Part is over, Kastor
ale spodziewalem sie kolejnej AoM. Kampania tam byla SUPER, wciagnelem ją jak makaron z widelca

31.01.2005
16:05
28

Marsellus Wallace [ 89 ] - Fukitol

Ruszyła już podstrona Heavengames poświęcona AoE III. Link chyba nie jest zabroniony?

Ależ absolutnie niech wszyscy ludzie mają niezbywalne prawo wykopania sobie grobu, ja chcę mieć tylko wyłączność na sprzedawanie im łopat.
20.03.2005
22:18
29

geamex [ 1 ] - Junior

ta gra to będzie dopiero hit tego roku lub następnego. To jest to. To jest Age of Empires III.

02.04.2005
22:51
30

bosssuper [ 0 ] - Legionista

geamex-to nie będzie hit tylko byle co!!!

12.06.2005
21:57
31

maxiv [ 8 ] - Legionista

Narescie gra na wzor ->zawiedlismy sie na Settlersach ale Age of Epires pobije wszystkich....korci mnie kupno oryginalu jak widze ta grafe ...oby jeszcze byla duza grywalnosc i gra mialas jakis sens

17.08.2005
17:36
32

Azazell22 [ 0 ] - Generał

znane są może wymagania juz AOE III ?

21.08.2005
12:15
33

mnf [ 2 ] - Junior

grafa miazdzy :) gra bedzie odjazdowa i nie moge sie doczekac jej w sklepach,a o wymagania sprzetowe sie nie przejmuje :)

21.08.2005
12:17
34

reds23 [ 56 ] - redsov

WY-ŚMIE-NITE!!!!! :]
swietny hit nadchodzi ... :]

wybierz sobie wiare na miare...
23.08.2005
21:40
35

_FSF_Yps [ 24 ] - Chorąży

E tam nic szczegolnego rise of nations tp bije na glowe nie mowiac juz o rise of legends jak wyjdzie

28.08.2005
00:26
36

Zierek [ 1 ] - Junior

Będzie super giera. Jedynka była taka sobie, dwójka i dodatek super. Trójka jeszcze lepsza. Nie mogę się doczekać :-D.

28.08.2005
00:32
37

skiper9 [ 0 ] - Generał

Grafika full wypas, tylko jaki sprzęt to uciągnie? :] Mój Radosław 9800 XT chyba już pójdzie na emeryture :/

10.09.2005
12:55
38

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

super gierka bardzo podobna do age of mythology a takie lubie no i bedzie lepsza od settlersow i nie ma takich duzych wymagan na maksymalnych detalach cgodzi bardzo plynnie moja konfiguracja to procek 2,6 ram 1gb grafa radeon 9600 128 mb.a grafika jest bardzo ladna i fajnie sie rozpadaja domy(slychac rozbica szyb dachowki sie urywaja i bardzo ladnie wyglada wybuch budynkow.najwiekszy minus to ze trzeba czekac na ta gre az do pazdziernika ale warto.polecam sciagniecie dema bo warto.

10.09.2005
13:23
39

Azazell22 [ 0 ] - Generał

peja stojakovic --> na radu 9600 chodzi ci gra na max ?? nie możliwe bo mi dziala tez na max ale bez cieni wiec ty też pewnie masz cie nie wyłaczone

10.09.2005
13:57
40

Obscure [ 74 ] - ExcalibuR

Grałem w demo jeszcze mam na dysku dam wam jeden obrazek jak sie rozwala wrogów
------------------------------------------------------------------------------------------------------>>

Intel Core i5 2500K 3.3 GHz I Gigabyte GeForce GTX 670 OC 2GB I Kingston HyperX DDR3 2x4GB I XFX Core 550W I ASRock P67 PRO3 I HDD 1TB
12.09.2005
10:29
41

kotek_lukas [ 9 ] - Legionista

eh... a ja dopiero sciagam demko!!! :(

12.09.2005
11:21
42

@$D@F [ 36 ] - Generał

co to za gra to sie okaze po wyjsciu pelnej wersji, ale w demko mozna zagrac

dajcie link :)

nie posiadam slownika ortograficznego :)
13.09.2005
20:31
43

d_recki [ 1 ] - Junior

Witka wsztstkim mała rzecz a cieszy można troszkę łatwiej przejść Demko Trial znajdziecie pod linkiem http://meia-boca.com/Age3_Trial_Enhancement.zip
ps. działa spr.
pozdro all darecki

13.09.2005
20:39
44

d_recki [ 1 ] - Junior

Witka ponownie a co do linka najlepiej z microsoftu idzie po całości twojego łącza

19.10.2005
12:05
45

Mich@lczewski [ 1 ] - Junior

ULALA!!! SUPER Gierka i grafika powalajaca!!!

19.10.2005
22:15
46

Misiolo [ 71 ] - Generał

Niestety bardzo się na tej grze zawiodłem. Gierka może i jest ładna, nawet bardzo (chyba najładniejszy RTS), powalają zwłaszcza efekty wody i rozwalających się budynków ale za to modele postaci IMO są gorsze chociażby od tych w nowych settlersach. Włąśnie skończyłem pierwszą kampanię i muszę powiedzieć że AoEIII to standardowy RTSik. może i ma ciekawą fabułę, ładną oprawę i świetną muzykę ale nie oferuje nic czego nie widzielibyśmy wcześniej. Mimo to gierka ma dość sporą grywalność. Spore są też niestety wymagania. A na pewno nie adekwatne do grafiki.

NBA. I love this game!
20.10.2005
18:28
47

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

Misiolo to powiedz zeby grac w ta gre na rozsadnych wymaganiach to jaki trzeba miec sprzet

20.10.2005
18:30
48

hopkins [ 105 ] - Zaczarowany

Jak powiedzialem w innym watku gra na Radeonie9800pro i 256mb ramu. Wszystko na max i 800x600. Czasami przytnie, ale to tylko czasami.
Misiolo w jakiej grze odwiedzasz swoje miasto i tam wykupujesz nowe technologie, poprawiasz wyglad miasta itp? =]

<(^_^<) (>^_^)> ^('_')^ <('_'<) (>'_')>
01.11.2005
21:27
49

deluxe [ 10 ] - Chorąży

Według mnie w tej grrze brakuje kilku budynków z poprzedniej wersji np. uniwersytet czy odddzielne budynki 5to strzelców i piechurów

01.11.2005
21:29
50

D:-->K@jon<--:D [ 98 ] - Żubr z puszczy

No mi brakuje zmieniającego sie wyglądu jednostek kiedy je ulepszamy.

"Im mniej tym więcej"
"Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z debilem najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu , a potem pokona doświadczeniem"
01.11.2005
21:35
51

.:Jj:. [ 68 ] - Ennio Morricone

No gra jest piękna ale bardzo uboga za wyjatkiem chyba tylko kampanii. Edytor jest biedny, menu biedne, a i trochę rozczarowało mnie ograniczenie w jednostkach albo outpostach (szkoda że nie ma tak jak w 2 wieży strażniczej-strzeleckiej i bombardującej).
Ta zmiana wyglądu była by fajna ale nienaturalna, choc smao ulepszanie na masową sklaę jest nienaturalne, tak od zaraz. No ale nie ma co narzekać. Biorąc pod ogól ja się nie zawiodłem.
a co do grafy- na moim 9600pro i 512 ram w 1024x768 czy jak tam to jest na high z włączonymi efektami wody etc. łaziło ładnie, choc mój 1,4 procek już miał czasem niewydolność :]

Harold Melvin & the Blue Notes - You Know How to Make Me Feel So Good https://www.youtube.com/watch?v=EePJvSPSkY
Moby - Everything That Rises https://www.youtube.com/watch?v=txksGGB60FM
02.11.2005
21:40
52

kuba_MK [ 4 ] - Legionista

Powiedzcie mi ile ta gra zajmuje na dysku bo mam ale nie moge instalnoć bo nie wiem ile GB zajmuje prosze o odpowiedz. z gury dzieki narx

02.11.2005
21:54
53

D:-->K@jon<--:D [ 98 ] - Żubr z puszczy

zajmuje 2,5gb

"Im mniej tym więcej"
"Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z debilem najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu , a potem pokona doświadczeniem"
02.11.2005
22:30
54

.:Jj:. [ 68 ] - Ennio Morricone

kuba_MK- "gury"

HAHAHAHA jednak nie zmienie mojego stereotypu juniora- analfabety.

Harold Melvin & the Blue Notes - You Know How to Make Me Feel So Good https://www.youtube.com/watch?v=EePJvSPSkY
Moby - Everything That Rises https://www.youtube.com/watch?v=txksGGB60FM
03.11.2005
16:44
55

Gibon91 [ 11 ] - Jestem Zajebisty

a ja mam GF 3 tit 256 ramu i atylonka 2000+XP i gra sie nie tnie ale cos mi sie srednio podoba zbyd podobna do AOM wolalem AOE 2 :]

Athylon 2000+XP 1.6 GHz, Asus Geforce 6200A 128MB/64bit, 512 DDR 400MHz
03.11.2005
16:50
56

koko spoko [ 12 ] - Konsul

ja mam demo i jest SUPER tylko szkoda że tak mało misji

Kierowca fiata ma brata a brat nie ma brata. Kim jest dla brata kierowca fiata?
03.11.2005
19:41
57

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

wlasnie przeszedlem super gierka

03.11.2005
23:51
58

bekas86 [ 99 ] - Blaugranczyk

Ja nie moge juz sie doczekac tych "straconych" godzin na kampanie i mulit :)

"Szczęście nie polega na zdobywaniu tego, czego chcesz, ale na zaakceptowaniu tego, co już masz."
R. Schatchel
07.11.2005
21:05
59

ManfredFonRichthofen [ 5 ] - Legionista

będzie pelna polska wersja!! to wspaniale bo ja niezbyt umiem angielski (pisac umiem, czytać umiem, powiedziec umiem ale nie rozumiem jak ktos do mnie mowi)

07.11.2005
21:16
60

Obscure [ 74 ] - ExcalibuR

Ja juz jestem w 2 akcie 2 kampania gra niezla !!
najlepsze sa filmiki gdy sie kampania konczy !!

Intel Core i5 2500K 3.3 GHz I Gigabyte GeForce GTX 670 OC 2GB I Kingston HyperX DDR3 2x4GB I XFX Core 550W I ASRock P67 PRO3 I HDD 1TB
08.11.2005
18:20
61

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

no filmiki sa swietne a jezeli chodzi o strategie to age of empires 3 jest lepszy od empire earth 2 a takze od settlersow dziedzictwo krolow.

11.11.2005
09:52
62

ExistoR [ 39 ] - ARABIC lands! MERHABA!

Age of Empires III jest moim pierwszym styknięciem z serią AoE ale jest na prawde bardzo pozytywnie zaskoczony :) Wszystko raczej już odkryłem jeśli chodzi o to jak się gry "używa" ale powiedzcie mi jeszcze co się właściwie robi w tym Home City. Wiem, że są tam jakieś karty do danej ery, które można wykorzystac raz lub więcej razy. Ale jak nacisne na jeden z budynków kamera przybliża mi się na niego ale co właściwie moge z nim robic? Bo żadne dodatkwoe opcje wtyedy mi się nie pokazują. Proszę o krótkie wyjaśnienie. :)

11.11.2005
18:36
63

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

nic nie mozna z nim robic masz przy tych erach 1,2,3,4 itd te dodatkowe rzeczy ktore otrzymujesz po wejsciu takiego zielonego paska jak jest pelny to mozna jedna rzecz dostac za darmo no i tyo wszystko.mysle ze cos wyjasnilem.

12.11.2005
18:26
64

kaszana5 [ 10 ] - Pretorianin

pojdzie mi na karcie 32mb??

Gry-online? Nie dla idiotów!! ;)
12.11.2005
21:17
65

Proton [ 9 ] - Chorąży

Czy komukolwiek gra odpaliła na podobnym sprzęcie:

PIII 800Mhz, 128MB (pc 133), geforce 6600

Jesli tak to proszę o mały opis...

Pozdrawiam,
Proton

12.11.2005
21:19
66

Obscure [ 74 ] - ExcalibuR

Jak chcecie zdjecia moge wam pare dac bo juz koncze 2 kampanie.

Intel Core i5 2500K 3.3 GHz I Gigabyte GeForce GTX 670 OC 2GB I Kingston HyperX DDR3 2x4GB I XFX Core 550W I ASRock P67 PRO3 I HDD 1TB
12.11.2005
23:35
67

bekas86 [ 99 ] - Blaugranczyk

Dzisiaj kupilem i zainstalowalem AoE. Na samym poczatku cos mi sie nie podobalo (sam nie wiem co hehe) ale wystarczylo 5 minut i juz gra mi sie podobala. Zagralem sobie misje treningowa no i naprawde gierka jest bardzo fajna. Mam nadzieje, ze zdania nie zmienie...

"Szczęście nie polega na zdobywaniu tego, czego chcesz, ale na zaakceptowaniu tego, co już masz."
R. Schatchel
19.11.2005
16:19
68

Rafiraf2 [ 76 ] - ALPHA ASSASSIN

Siemka ludzie, czy moglibyście mi napisać czy Age of Empires III będzie mi chodzić (nie chodzi mi czy będą jakieś tam bajery, chodziło super płynnie, tylko o to, czy się w ogóle uruchomi ;) i będzie szło grać w miarę możliwości). Mój sprzęt:

AMD Athlon 64 1666 Mhz
GeForce 6600 Turbo Force Editions z najnowszymi sterownikami
256 SDRAM, ale weźcie też pod uwagę 512 DDRAM, bo za niedługo tyle będę miał

Jak jeszcze mam jakieś informacje podac to napiszcie

Believe in me, who believes in you!
19.11.2005
17:40
69

Proton [ 9 ] - Chorąży

Bardzo zabawne;) Rafiraf2...

20.11.2005
12:00
70

Rafiraf2 [ 76 ] - ALPHA ASSASSIN

no co :PPPP będzie mi chodzić??????????

Believe in me, who believes in you!
20.11.2005
20:46
71

Jankes33 [ 3 ] - Junior

Siemka, jeśli ktoś szuka kodów do Age of Empires III to oto kilka z nich:
tuck tuck tuck - monster truck
this is too hard - wygrana
Życzę przyjemnej gry :)

20.11.2005
21:29
72

shark [ 93 ] - Konsul

Rafiraf2 ---> Moim zdaniem nie będzie chodziła Tobie ta gra.

21.11.2005
12:40
73

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

Jankes33-> te kody juz dawno napisalem wiec po co piszesz je jeszcze raz i to nie sa wszystkie.

21.11.2005
20:38
74

bekas86 [ 99 ] - Blaugranczyk

Problem no to gram sobie gram w Age i w 3 kampani niemoge dokonczyc misji nr 4 (a moze 3). Misja z hiszpanskimi statkami ze zlotem. Wykonalem wszystkie zadania, 2 glowne i 2 poboczne, zabilem wszystkich i wszystkie budynki. Mam wszysctkie cele zaznaczone jako zaliczone ale nie ma konca :/ Mial ktos tak?? A moze mam wyjsc z gry i jak wlacze to bedzie juz zaliczone??

"Szczęście nie polega na zdobywaniu tego, czego chcesz, ale na zaakceptowaniu tego, co już masz."
R. Schatchel
22.11.2005
15:26
75

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

ja nie mialem zadnych problemow z ta misja ani z zadna inna.

23.11.2005
23:02
76

Repi [ 1 ] - Junior

Ta gra jest znakomita mam ją już 5 dni i już mi się podoba jedzie mi na maksymalnych wymaganiach i jak po maśle

28.11.2005
18:49
77

Rafiraf2 [ 76 ] - ALPHA ASSASSIN

eji goscie,ale przeciez wymagania minimalne spełnia mój komp!!!!!!!!!!

AMD Athlon 64 1.7 Ghz
512 DDRAM
GeForce 6600 TFE 128 MB z najnowszysmi sterownikami

Believe in me, who believes in you!
29.11.2005
22:42
78

gothmok [ 114 ] - Generał

Ale bzdura Cd-Projekt znowu nie wywiązuje sie z umowy.Na stronie gram.pl jak byk jest napisane "gwarancja otrzymania gry 2 dni przed premierą".Zamówiłem na początku listopada dostalem potwierdzenie zamówienia i wysłania i nic guzik zero null.Widac jak polski dystrybutor wywiazuje sie w stosunku do polskich graczy.Powinienem dzisiaj otrzymac.Ręce opadają.Dystrybutor ma nas głeboko gdzieś.

Gigabyte GeForce GTX 780 Ti OC x 2; Intel Core i5-4670K, 3.4GHz; Kingston HyperX 2x8GB 1600MHz DDR3, 24 , sb x-fi Fatality, windows 7 ultimate 64 bit
30.11.2005
13:43
79

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

gothmok->tak to u nas jest ze firmy wydajace gry maja graczy gdzies to smutne ale przwdziwe a gra jest bardzo dobra.

30.11.2005
23:49
80

Kamber [ 26 ] - Centurion

wyglada zajefajnie a fabula rowniez zapowiada sie wysmienicie. chyba wiem o co poprosze na mikolajki:)

01.12.2005
20:07
81

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

Kamber->dokladnie gra jest super.

02.12.2005
09:30
82

P4CYFIK4TOR [ 0 ] - Generał

hmm... age of empires 3...
demo całkiem fajne ale...
tak sobie myślę ze w porownaniu z nadchodząca bitwą o Śródziemię 2 gra ma małe szanse. Jest to tylko moje odczucie i to dosyc nieobiektywne jako iz jestem fanem Władcy Pierscieni ;P. Grafika moze i ciekawa ale dalej nic specjalnego. Mam wrazenie ze w silniku zmienili tylko i wyłacznie obsługę shader model 3.0 i troszkę bardziej szczegołowe tekstury. w BfM-E 1 była grafika na poziomie tej z AoEIII, a 2 wygląda jeszcze ładniej od podstawki. Do tego w AoEIII nie mamy zadnych mocy "magicznych" a w BfM-E mamy wszystko to co w age... + rozwoj postaci jak z RPG. Moze i faktycznie misje byly po pewnym czasie monotonne, ale warto zagrac chocby dla oblezenia/ ataku Helowego Jaru albo Minas Tirith i dojscia gandalfem do 10lvl'u :).

04.12.2005
18:39
83

Oskman [ 3 ] - Legionista

Hej pujdzie mi na pentium III 1.4 Mhz 512 ddram i karta graficzna Ati Radeon 9550 128MbDDR

04.12.2005
19:00
84

Mistrz Giętej Riposty [ 13 ] - Zrób koledze naleśnika

Hej pewnie, rze pujdzie!!!

w nieba pszestszeni | wpopszek drug | jak zwierze co łapę ssie hrapie |wielki istny toważysz papiesz |kudłaty niedźwieć |buk
łoże boże bruka gżeh |boga bij | licze do tszeh | zoże w purpuże bozej bitfy |witam pszekleństfem słuf modlitfy
04.12.2005
22:22
85

Sara [ 14 ] - Legionista

nie przepadam za strategiami, ale aoeIII przypadl mi do gustu. ta gra ma cos w sobie no i wyglada naprawde swietnie.

04.12.2005
23:19
86

Oskman [ 3 ] - Legionista

Dobra dzięki za pocieszenie Mistrz Giętej Riposty . Pozdrawiam wszystkich graczy życcie mi udanego wiecznego nie rozłącznego grania w AoE3

05.12.2005
09:16
87

Oskman [ 3 ] - Legionista

<---Kamber . No ja też poprosiłem na mikołaja . To dobry wybór . JUż niemoge sie doczekac jutra jak wróce ze szkoły .

05.12.2005
09:33
88

Oskman [ 3 ] - Legionista

Ktoś tu mówij o kodach

x marks the spot - usuwa mgłe z pola walki

medium rare please - 10 000 żarcia

give me liberty or give me coin - 10 000 monet

nova & orion - 10 000 doświadczenia

<censored> - 10 000 drewna

speed always wins - 100 krotnie większe współczynniki budowania

this is too hard - wygrywasz scenariusz

tuck tuck tuck - monster truck

ya gotta make do with what ya got - pojawia się "Mediocre Bombard"

sooo good - okrzyk "Musketeer'ed!", kiedy ktoś zostanie zabity przez muszkieterów

A recent study indicated that 100% of herdables are obese - bardziej tłuste zwierzęta na mapie

05.12.2005
09:49
89

Oskman [ 3 ] - Legionista

Powiem szczerze . Jeszcze nie wystawiłem oceny bo jeszcze nie grałem ale jutro zagram i najprawdopodobniej wystawie 10.

05.12.2005
15:31
90

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

Oskman->ja co prawda ja przeszedlem ale szybko sie ta gra nie nudzi.

05.12.2005
15:49
91

Oskman [ 3 ] - Legionista

peja stojakovic -> a ile w nią grałes??

05.12.2005
15:52
92

Oskman [ 3 ] - Legionista

Aha a można budowac zamek w sensie samemu nie klkając budynki i zbuduj zamek tylko budowac poszczególne elementy ?? A jak sie stawia móry to na mórze mozna postawic np. Łucznika żeby z nigo strzelał??

05.12.2005
15:54
93

Azazell22 [ 0 ] - Generał

fajna gra ale za wtórność wystawiam ocene 7/10 i naprawde daleko jej do gry Civilization IV która jest lepsza pod każdym względem ( prócz grafiki ) ale wiadomo nie o grafike tu chodzi :)

05.12.2005
15:56
94

Oskman [ 3 ] - Legionista

Aha a można budowac zamek w sensie samemu nie klkając budynki i zbuduj zamek tylko budowac poszczególne elementy ?? A jak sie stawia móry to na mórze mozna postawic np. Łucznika żeby z nigo strzelał??

05.12.2005
15:56
95

Oskman [ 3 ] - Legionista

Aha a można budowac zamek w sensie samemu nie klkając budynki i zbuduj zamek tylko budowac poszczególne elementy ?? A jak sie stawia móry to na mórze mozna postawic np. Łucznika żeby z nigo strzelał??

05.12.2005
15:58
96

Oskman [ 3 ] - Legionista

------> Azazell22 . Ja uważam że seria Civilization to ... w poruwnaniu do AoE takie jest moje zanie . kumpel chciał mi pożyczyc ale ja nie chciałem jakaś taka zniechęcająca .

06.12.2005
01:44
97

Proton [ 9 ] - Chorąży

Azazell22---> Wymień te wtórne elementy. Sądzę, że w przypadku AoE III zarzut o wtórność nosi już znamiona stereotypu.

06.12.2005
03:13
98

Oskman [ 3 ] - Legionista

Hmmmmmm właśnie skończyłem grac i coś mi sie tutaj nie podoba może dlatego że dopiero co gram narazie nie budowałem zamku nie zawarłem sojuszu z Indianami także mam nadzieja że jeszcze mi sie bardziej spodoba . Prosze o odpowiedz : czy jak buduje mury ta na mór moge postawic łuczników?? A nie podobają mi sie bramy wtej grze mogły by by lepsze.

06.12.2005
15:25
99

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

Oskman-> chodzi Ci o to jak dlugo przechodzilem kampanie.

06.12.2005
15:30
100

adus13 [ 35 ] - PREZES z SZOTGANEM

wiecie, ze ten watek ma 100 postow??

06.12.2005
16:22
101

Oskman [ 3 ] - Legionista

peja stojakovic --> tak. A jak mam te takie super grube mury to moge na nie postawic łuczników albo kuszników??

06.12.2005
21:47
102

Rafiraf2 [ 76 ] - ALPHA ASSASSIN

czy aoe 3 pojdzie mi na takim sprzecie:

athlon 64 1.7 ghz
512 ddram
geforce 6600 tfe 128 mb z najnowszymi sterownikami

???????????????????????????

Believe in me, who believes in you!
06.12.2005
21:55
103

Proton [ 9 ] - Chorąży

TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07.12.2005
11:37
104

Oskman [ 3 ] - Legionista

Czy ktos gra w AoE3 na internecie ?? Jeśli tak to niechsie odezwje na gg 9119597 prosze

08.12.2005
14:17
105

gazownia [ 1 ] - Junior

Ta Gra mnie zachwyca
niedośc ze grafa 3d to jeszcze
statki i kampanie leprze.
To jest najleprza strategia na swiecie.

09.12.2005
13:18
106

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

Oskman->sam nie wiem moze z 5 dni to nawet sporo jak na sama kampanie.

09.12.2005
13:20
107

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

Oskman->jesli chodzi o stawianie lucznikow na murach to sie nie da.

09.12.2005
13:20
108

peja stojakovic [ 32 ] - Pretorianin

Rafiral->powinno pujsc .

09.12.2005
16:46
109

gothmok [ 114 ] - Generał

Czy do wież strazniczych można umiescic zołnierzy ?? np. łuczników bo jedynie chłopów moge umiescić żeby naprawiali budynek. Bardzo prosze o pomoc lub odpowiedź

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-11 20:55:07]

Gigabyte GeForce GTX 780 Ti OC x 2; Intel Core i5-4670K, 3.4GHz; Kingston HyperX 2x8GB 1600MHz DDR3, 24 , sb x-fi Fatality, windows 7 ultimate 64 bit
09.12.2005
19:10
110

Oskman [ 3 ] - Legionista

--->peja stojakovic .Holera szkoda że sie nie da założe sie że by było bardzo fajnie no ale i tak gra jest fajna . Mam problem z misją w kampaniigdzie musze bronic świątyń azteków.

09.12.2005
19:11
111

Oskman [ 3 ] - Legionista

P świętach będe miał Emire Earth 2 zobaczymy czym sie różni (napewno grafiką) .

12.12.2005
09:27
112

Oskman [ 3 ] - Legionista

No już mam Empire Earth 2 jutro zagram.

14.12.2005
09:25
113

ogryzek1989 [ 25 ] - Chorąży

da sie obracac fundamenty budynkow oraz kamere??

14.12.2005
19:28
114

Oskman [ 3 ] - Legionista

Grałem w Empire Earth II i Age of Empires III. I uważam że Age of Empires III jeszcze troche brakuje do porządnej strategii . Albo moje zdanie jest złe. Nie wiem ale narazie gram w Empire Earth II. -----------------> ogryzek1989 raczej sie nie da obracac fundamentów i kamery też nie. :(. Zagraj sobie w Empire Earth II

15.12.2005
17:09
115

<|Mike_z_Polski|> [ 7 ] - Chorąży

Oskman - Empire Earth 2 tym bardziej brakuje do porządnej strategii - wiem bo grałem już w wiele RTS-ów zwłaszcza w trybie multi. W Empire Earth 2 również - moje wnioski - gra w dużej mierze zerżnięta z Rise of Nations - terytoria i zajmowanie tychże, wprowadziła parę mało znaczących nowości - plan attack, system zarządzania wieśniakami, troszkę nowości w interfejsie - kamera. Grafika jak na 2005 rok fatalna - mapy to były pustki terytorialne, nic na czym można byłoby zawiesić oko (tylko drzewa, woda, surowce, i jeden rodzaj kilfu) - w Age of Empires III sprawa ma się zupełnie inaczej. W kampanie nawet nie grałem - bo zazwyczaj są nudne, nie tylko w RTS. Po kilku potyczkach w skirmish (ten w Empire Earth 2 jest super ze względu na mnogość opcji) odrazu przechodziłem do trybu multi - i tu się strasznie zawiodłem - małe zainteresowanie graczy tym tytułem - w porywach było na serwerze do 40 osób ale niekiedy 10-20 teraz pewnie jeszcze gorzej bo grałem tuż po premierze, no i nie było żadnego systemu rankingowego - a to jest niedopuszczalne w multi. W Age of Empires III średnio 1500 - 2000 i więcej osób na serwerze, rozbudowany system rankingowy, nowość - Home City itp. Mam nadzieję, że wyjdzie niebawem jakiś dodatek do AoE III - nowe nacje, mapy no i przedewszystkim FORMACJE i poprawki w sterowaniu bo tego mi najbardziej brakuje w nowym Age of...

15.12.2005
17:32
116

U.V. Impaler [ 119 ] - Hurt me plenty

ogryzek1989 ---> Kamerę można obracać trzymając prawy Alt.

Too old, too cold.
15.12.2005
17:33
117

grzegorz133 [ -1 ] - Centurion

gra jest po prostu BOSKA!!

21.12.2005
01:42
118

gothmok [ 114 ] - Generał

Wyszedł własnie patch do gry który dostępny jest tylko za pośrednictwem wewnętrznego update’u(dostępny był od 20 grudnia- wersja 1.3).Moje pytanie jest takie?? Dlaczego nie ma informacji o tej łacie nigdzie w serwisie gry-online(ktos tu pracuje ??).Ta sama sytuacja już po raz drugi się zdarzyła wczesniej Diablo2).Poprawia upierdliwą funkcje niemoznosci zaaktualizowania gry przez ESO -szczegolnie polska wersja językowa.
Patch 1.03 – Hotfix to Matchmaking
==================================================================
NETWORK AND ESO FIXES

- Fixed an issue where a game would be cancelled and all players given a "Failed to join" message when two routers that could not communicate joined the same game.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-21 01:40:50]

Gigabyte GeForce GTX 780 Ti OC x 2; Intel Core i5-4670K, 3.4GHz; Kingston HyperX 2x8GB 1600MHz DDR3, 24 , sb x-fi Fatality, windows 7 ultimate 64 bit
24.12.2005
12:57
119

mepps [ 26 ] - Chorąży

Zapisałem grę i przy próbie wczytania stale pojawia się komunikat "gra wstrzymana". Nie mogę wznowić gry. Klikam różne klawisze ale nadal jest komunikat "gra wstrzymana". Czy ktoś miał taki problem i jak sobie poradzić.

24.12.2005
13:50
120

<|Mike_z_Polski|> [ 7 ] - Chorąży

A ja już sprzedałem Age of Empires III - jak dla mnie za mało tu taktyki - szczególnie jeśli chodzi o formacje itp. , mało trybów rozgrywki w multi. Jeśli chodzi o grafikę jest to niewątpliwie najpiękniejszy RTS - co pociaga za sobą wymagania - u mnie wszystko na max. tylko cienie i shadery na high w 1280x1024 wyciągała w granicach 40 fps-ów niekiedy więcej na Geforce 6800 GT - to jednak trochę za mało jak dla mnie. Jednak Empire Earth 2 na którego ostatnio trochę narzekałem pod względem taktycznym jest bardziej rozwinięty - formacje , no i te 9 trybów rozgrywki w multi, szkoda że tak malutko ludzi w to gra w multi - coć niewiem jak jest w tej chwili bo ja grałem w to jakieś pół roku temu. Grafika jest wiadomo w porównaniu do takiego Age of Empires III bardzo słabiutka. Ale chyba jednak wrócę do tego Empire Earth 2.

24.12.2005
15:01
121

Oskman [ 3 ] - Legionista

---->mepps . naciśnij klawisz ,, PAUSE
BREAKE " Powinno działac.

25.12.2005
14:48
122

<|Mike_z_Polski|> [ 7 ] - Chorąży

Oskman - powiedz mi (bo jesteś w tej chwili bardziej w tym zorientoway - tak sądze) ile średnio jest ludzi na serwerze w multi Empire Earth 2. Z góry dzięki za odpowiedż - zastanawiam się nad kupnem oryginału.

26.12.2005
18:45
123

gothmok [ 114 ] - Generał

Czemu tak mało ludzi gra w sieci. Na ESO można policzyc na palcach jednej reki polaków.Czekam na chętnych do zagrania póki świeta są.

Gigabyte GeForce GTX 780 Ti OC x 2; Intel Core i5-4670K, 3.4GHz; Kingston HyperX 2x8GB 1600MHz DDR3, 24 , sb x-fi Fatality, windows 7 ultimate 64 bit
26.12.2005
18:47
124

U.V. Impaler [ 119 ] - Hurt me plenty

Jak się pytałem czy jest ktoś chętny, to odpowiedział tylko ossa i do razu uprzedził, że nie gra w 1v1.

Too old, too cold.
28.12.2005
12:28
125

bajkus27 [ 11 ] - Legionista

mam problem nie mogę wznowić gry

28.12.2005
16:48
126

endrzi®reloaded [ 36 ] - napster

mam pytanie ;/

* Dlaczego w misji "Piraci" po wykonaniu wszystkich podstawowych misji, nie pokazuje mi sie koniec zadania tylko buduje, buduje sobie dalej i nic. Stawiam 3 ratusze i nic sie nie dzieje. Mam jedno zadanie poboczne ale nie jest znane.;]

CO ROBIC;/ ?

Tutaj jest miejsce na sensowny tekst. Wiec dlaczego to czytasz? Koniec.
28.12.2005
20:43
127

gothmok [ 114 ] - Generał

To jest błąd gry który będzie poprawiony nastepna łatą.Błąd występuje losowo, zacznij od początku grać misji i dokładnie czytaj zadania główne. U.V. Impaler to jest nas 3 bo ja też moge się dołaczyć tylko ciągle brakuje mi czasu :( :( ... praca. Mi najlepiej w niedziele pasuje

Gigabyte GeForce GTX 780 Ti OC x 2; Intel Core i5-4670K, 3.4GHz; Kingston HyperX 2x8GB 1600MHz DDR3, 24 , sb x-fi Fatality, windows 7 ultimate 64 bit
07.01.2006
00:49
128

puntek [ 1 ] - Junior

OOO!!!! ALe Wypas To będzie GRA Roku !!!!

16.01.2006
23:40
129

Oskman [ 3 ] - Legionista

Jak wzbudowac takie murz , mam ulepszenie tego fortu kogos tam i niewiem co dalej i mam tez ulepszenie tzch lepszch fortzfikacji jak sie buduje take murz prosze o odpowiedz!!!

21.01.2006
21:15
130

Losux [ 1 ] - Junior

Gra wymiata!

21.01.2006
21:47
131

Losux [ 1 ] - Junior

Grafa super, Muza też, ale sama gra na 6! Ta gra poprostu jest klasykiem, a najlepsze są efekty specjale przy rozwalaniu budynków

22.02.2006
17:16
132

Lord Yamu [ 6 ] - Legionista

To i Ja sie dorzucę komentarzem.Powiem że Herosi od dawna siedzą w mojej ulubionej części mózgu i to co przed chwilą zobasczyłem strasznie mnie ucieszyło. W mordę! Musze sobie załatwić(tzn.zakupić) i zagrać.Znowy sie nie wyśpię albo na coś sie pochoruje...:/

I have never know what is like....
But now J know and I WILL ROCK!!!!!
08.03.2006
22:08
133

Deboo [ 1 ] - Junior

...mam mianowity problem wchodzę w potyczki i gram niedość że w potyczkach jak gram i kliknę na kolonię to mi się gra wyłącza i wyskakuje błąd to jeszcze jak zapisze gre i chcę ponownie odczytac to niemoge odpauzowac gry czym to zrobić ??? bo próbowałem wszystkimi klawiszami.....

28.03.2006
21:50
134

maciekd12 [ 14 ] - Chorąży

Supier gra!!!Wymiata!!!Mam ja dopiero pierwszy dzien i juz jestem zachwycony!!Polacam wszystkim!!!!!

05.04.2006
18:20
135

miku111 [ 1 ] - Junior

T@ gra jest SUPER!!! Polecam! Grafuczka jest SPOX ja gram turkami i mam 10 poziom metropolii, ale zamierzam se kup!ć oryginał, by móc zmierzyć sie z innymi graczami panujących w SIECI!!!

06.05.2006
09:53
136

kub46 [ 3 ] - Junior

super gra a w niej najlepsze wojenki!

15.05.2006
20:37
137

sadler [ 41 ] - Centurion

właśnie ściągnolem sobie demo i chcialbym sie was zaoytac czy w demowce mozna zapisywac stan gry bo ja nie moge go znalezc

22.06.2006
10:48
138

Przemo_888 [ 81 ] - Legend

Nie moge tej gry ściagnać ściagam z pewnego żródła i mi sie ściaga 3 miesiące i dopiero jest 75% znacie jakiś szybszy sposób aby ściagnać tą grę???

"The game of chess is like a swordfight - You must think first, before you move" | http://www.lastfm.pl/user/Przemo_3x8
03.07.2006
10:57
139

vasper [ 1 ] - Junior

Witam. Gre odpausowuje się przyciskiem Pause/Break na klawiaturze :P (w orginale wszystko ładnie jest napisane w instrukcji). Gra jest super ,chodzi mi nawet na geforce mx 64mb i 256mb RAM :). Jeszcze sprawa murów ,stawiać sie takich nie da są one tylko w kampanii (nie jestem na 100%pewien)

03.07.2006
11:12
140

Gacul [ 7 ] - Centurion

Przemo --> ściągnij ze sklepowej półki, a nie pożałujesz.

08.07.2006
23:23
141

Hyde911 [ 43 ] - Pretorianin

Zmiana oprawy graficznej to IHMO nie wystarczający powód by wypuszczać nową grę. 7/10

Matematyka to przyłapywanie nieskończoności na gorącym uczynku.
13.09.2006
18:59
142

raafael [ 2 ] - Legionista

Czy ja wiem, moim skromnym zdaniem wcale to 3D tak nie pomoglo. Gierka jest nieco mniej grywalna od Age Of Empires II. CO z tego, ze sa te graficzne bajery, ta gierka, owszem bardzo dobra, nie ma tego czegos co poprzednia wersja.

13.09.2006
21:52
143

Floone [ 9 ] - Generał

Świetna gierka ;)

->AMD Barton 3200+, Epox 8RDA3+, 1024 MB DDR, Radeon x1950Pro<-
->PS2 50004+DMS4 Pro Ezi+Toxic OS 0.41+NA+HDD 750 GB<-
25.09.2006
12:29
144

tymczasowy276784 [ 1 ] - Junior

heh wlasnie sobie zaczelem ja sciagac z bershare i za 3 godz juz bede pykal :D:D:D:D

28.09.2006
14:59
145

lukgaj1 [ 5 ] - Legionista

Gram w to od dwóch tygodni i bardzo mi sie spodobała!Na szczęście nie trzeba dobrego sprzętu żeby uruchomić.

07.10.2006
11:08
146

gothmok [ 114 ] - Generał

Polecam nieoficjalny dodatek do podstawki pt. Napoleonic Era oficjalna strona http://napoleonic-era.net/news.php . Oto kilka informacji o dodatku do gry:

Cywilizacje:
-Francja
-Niemcy
-Prusja (Prusacy)
-Szwajcarzy
-Włosi
-Austriacy
-Amerykanie
Oczywiście każda posiada swoje unikalne bonusy czy jednostki

Jest wiele nowych "Indian":
Egipcjanie, Japończycy, Mieszkańcy Malty, Manchurians, Mongołowie, Tuaredzy, Westphalians`i, Wurttembergers

Jednostki:
Arquebusier - podobna do kusznika ale strzela
Ashigaru Arquebuse - to co wyzej
Azap - pika szwajcarów
Brunswick Battalion - nativ
Chu Ko Nu - nativ
Northern European Veteran Pikeman - pika europejczykow
Fusilier - strzelec podobny do muszkietera
Grapeshot Gun - artyleria odpryskowa
Grenzer - eee nie kojarze
Jaeger - jegrzy w koszarach troche inni
Mangudai - nativ
Marine - slaba ale tania jednostka
French Old Guard Grenadier - francuski gren
Schutze - to też strzela
Sohei - nativ
Tirailleur - strzela

Jest jeszcze wiele więcej dodatkowych unitów szczególnie konne są świetne ale o nich przekonacie się w grze

Gigabyte GeForce GTX 780 Ti OC x 2; Intel Core i5-4670K, 3.4GHz; Kingston HyperX 2x8GB 1600MHz DDR3, 24 , sb x-fi Fatality, windows 7 ultimate 64 bit
07.10.2006
11:09
147

raper741 [ 18 ] - Legend

gra jest super :))) w ogóle cała seria jest super :D :D

17.11.2006
15:01
148

kubasek10 [ 40 ] - Demot

ja chce to od Mikolaja na swieta a poza tym jestem fanem Age of Empiers kocham JĄ ta gra jest najlepszą gra na calej kuli ziemskiej

12.12.2006
12:36
149

Predator_7 [ 1 ] - Legionista

Age of Empires jest dobrą grą. Ale ta cześć to totalna klapa!

12.12.2006
13:59
150

kalineczko1993 [ 1 ] - Generał

Trójeczka jest super!

31.12.2006
20:11
151

Cychu_LOL [ 1 ] - Junior

Ma ktoś może kod seryjny do Age of Empire III. BArdzo bym prosił o podaniemi go na cychu_1994@wp.pl

Z gury dziękuję

31.12.2006
20:15
152

Cychu_LOL [ 1 ] - Junior

spoiler stop

PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ

15.01.2007
15:57
153

driven [ 2 ] - Junior

Gram w tą gre, jest zajefajna... najlepsza strategia jaką wiadaizłąm

20.01.2007
19:11
154

kubasek10 [ 40 ] - Demot

jak wylonczyc napis WSTRZYMANIE GRY po wczytaniu ??? (a pozatym to moja ulubiona gra i daje 10/10:) )

20.01.2007
19:12
155

fan realu madryt i raula [ 63 ] - Manolito

świetna gra.za coś takiego uwielbiam RTSy

HALA MADRID
Xbox 360 (GT ManolitoPL) | PS3 (PSN ID ManolitoPL) | PSP | Xbox | Słaby PC
22.01.2007
19:16
156

kubasek10 [ 40 ] - Demot

gre juz umiem uwolnic a teraz mam jeszcze jedno pytanie jak wybudowac cesarska bombarde Niemcami

03.02.2007
13:33
157

gropro [ 1 ] - Junior

Jeżeli ktoś chce wydać choćby złotówkę na tą grę to szczerze odradzam, jeżeli ktoś chce ją ściągnąć, również odradzam. Szkoda czasu. Gra prezentuje się dobrze jedynie na screenach, w praktce gdy zobaczycie tą całą nienaturalność rozgrywki, jak np. wróg niemogący przejść przez otwartą bramę etc. A już założe się, że gd przyjdzie wam wybudować pierwszy statek podziękujecie tej grze. Ładnie to wszystko wygląda na screenach, AI durne, statki niewiadomo czy płyną czy jadą, są jak z innej planety. Eh szkoda słów.

14.02.2007
08:56
158

kubolpl [ 8 ] - Pretorianin

cze mój kumpel się pyta czy mu pójdzie na średnich:
athlon 2500+-1.8ghz
256ram
geforce 6600?
z góry dzieki

04.03.2007
21:54
159

micach1 [ 8 ] - Legionista

Jak sądzicie Age of Empires III jest lepsza od II ??

04.03.2007
21:55
160

micach1 [ 8 ] - Legionista

Jak sądzicie Age of Empires III jest lepsza od II ??

05.03.2007
17:24
161

kubasek10 [ 40 ] - Demot

micach1 jasne ze 3 jest lepsza:)

09.03.2007
12:22
162

Zcanips [ 2 ] - Junior

Gra full wypas!!! NIE MOŻLIWA GRAFA!!!

12.03.2007
10:47
163

kubasek10 [ 40 ] - Demot

Zcanips z tym to sie z toba zgodze grafa jes niemozliwa

21.03.2007
20:41
164

try_bik [ 3 ] - Junior

Tak gra jest niezła, grałem w demo ale się opanujcie!!

Ja mam najnowszy komp;
6,2Ghz procesor
karta graficzna 1Gb

Gralem w demo- fajnie,
screeny-fajne
Kupiłem pełną wersję i trudno ugrać i bez kodów i bez nowych Patche-y
Szczebel trudności jest nieosiągalny- na ?Trudnym cię rozwalą po 15 minutach!
Kupiłem zagrałem- stanowczo odradzam

22.03.2007
18:40
165

kubasek10 [ 40 ] - Demot

try_bik po pierwsze jak nie umiesz grac to przegrasz i to twoja strata bo ja w to gram bez kodów i swietnie sobie radze po drugie zeby gra Ci sie spodobala to nie sciagaj zadnych pathy tylko graj sobie normalnie a jak cos to posciagaj sobie dodatki to najwyzej Ci pomoze a gra ja bys chcial wiedziec to zalsuguje na 10/10 bo lepszej niema

06.05.2007
15:08
166

gabrielloo [ 1 ] - Junior

Rewelacyjna gra, dużo państw i map do wyboru. Bardzo dobrze rozbudowana. Grafika bardzo dobra. Polecam wszystkim!!!

08.05.2007
21:51
167

Mati15722 [ 35 ] - Centurion

Gra rewelacyjna... to pierwsza strategia od Twierdzy która mnie tak wciągneła(ile to już lat:P)...

Asrock n68-s, AMD Athlon 64 X2 3800+ ~2000 MHz, 3GB RAM DDR2 800 Mhz, GeForce 9600 GS 768 MB 192-bit DDR2, Samsung SP2504C 250 GB, Seagate Barracuda ST325041 250 GB, Fortron FSP350-60HLC 350W
18.05.2007
23:05
168

gothmok [ 114 ] - Generał

Już jesienią na półki sklepowe trafi nowy dodatek do "Age of Empires 3" o pod tytule "The Asian Dynasties". Pod naszą komendę zostaną oddane całkiem nowe azjatyckie cywilizacje. Jak zapowiada ES, w nowym dodatku zostaną wprowadzone nowe, rewolucyjne zmiany. Oficjalne info : http://www.agecommunity.com/

Gigabyte GeForce GTX 780 Ti OC x 2; Intel Core i5-4670K, 3.4GHz; Kingston HyperX 2x8GB 1600MHz DDR3, 24 , sb x-fi Fatality, windows 7 ultimate 64 bit
25.05.2007
21:00
169

aragon3 [ 15 ] - Legionista

gierka super!!!!! po prostu odlot!!!!tata mi chyba kkupi na 1 czerwca!

25.05.2007
21:14
170

.:Jj:. [ 68 ] - Ennio Morricone

try_bik

OMG!

Harold Melvin & the Blue Notes - You Know How to Make Me Feel So Good https://www.youtube.com/watch?v=EePJvSPSkY
Moby - Everything That Rises https://www.youtube.com/watch?v=txksGGB60FM
26.05.2007
16:12
171

big.don [ 48 ] - Centurion

polecam kazdemu fanowi RTSów poniewaz AoEIII to najlepszy przedstawiciel tego gatunku od dawna. oto moje oceny po 8-9 godzinach grania:
Grafika 9/10
Dźwięki i muzyka 10/10
Złożność misji i ich długość 10/10
Grywalność ogólna 10/10

Nie jesteś Bogiem! Uświadom to sobie!
Nie ma krzty boskości w tobie! To wiedz!
30.05.2007
09:58
172

ObiOneMP [ 43 ] - Konsul

Super strategia i tyle. Kupiłem sobie niedawno i musze powiedziec ze po 2 latach od premiery nadal trzyma wysoki poziom. Szkoda ze na kolejny dodatek trzeba czekac do wrzesnia...

08.06.2007
11:27
173

hubo2736 [ 4 ] - Junior

Boże jakie to piękne.najlepsza gra w jaką grałem.grafa,muza i inne rzeczy.Cudo!!!!!!!10/10

13.06.2007
19:22
174

kryn00 [ 9 ] - Legionista

Super gra!!!! Szybka akcja ,ciekawe misje ,zaskakująca fabuła. Gorąco polecam

20.06.2007
22:33
175

Am.StaffGTS [ 0 ] - Generał

noo......... to tylko erekcji jeszcze tu brakuje!!

29.06.2007
14:50
176

Oskeey [ 2 ] - Legionista

Ta gra jest wypasiona i dobrze, że nadal wychodzą kolejne części. Tylko teraz trzeba poczekać do września na dodatek.

07.07.2007
22:36
177

baruby [ 1 ] - Junior

Mam problem... Ja mam procesor Intel(R) Celeron(R) CPU 1.70GHz , pamiec ram 256mb, system Microsoft Windows XP Home Edition i to chyba wystarczy... I ajk ta gra by weszla to mocno by sie ciela i czy ona wogole wejdzie powiedzcie? czekam... :)

09.07.2007
14:22
178

Bartek_199 [ 1 ] - Junior

Bardzo fajna Gierka

11.07.2007
08:55
179

fan konkwisty [ 5 ] - Chorąży

grałem właśnie w demo nawet fajne, grafa ładna tylko ten panel u dołu ekranu moim zdaniem za duży

19.07.2007
09:34
180

hubo2736 [ 4 ] - Junior

do barbuby
ja mam kompa 1.4 GHz,256ram(niedlogo 512) i karte 64 MB.Wiec weejdzie ci z palcem w d... . troszke sie zacina ale co tam...gra wysmienita!

30.07.2007
11:19
181

Sage [ 78 ] - Arbiter Elegantiae

Jak myślicie pojedzie na 1,7Ghz 512 ram 64 grafika? Niby wymagania są, ale 'przejechałem' się już na wielu grach. Ma ktoś słabszy sprzęt i grał w tą grę?

30.07.2007
20:41
182

Sage [ 78 ] - Arbiter Elegantiae

Zassałem demo - śmiga aż miło, jutro wybiorę się do sklepu.

01.09.2007
12:27
183

Jack Jack [ 1 ] - Junior

Jest to super gierka gram w ta serie Age of Empires od dziecka polecam ....

09.09.2007
09:42
184

Krzysztof_92 [ 1 ] - Junior

A JA SCIAGAM TA GRE JUTRO ALBO POJUTRZE SIE ZOBACZY CZY FAJNA

18.09.2007
16:56
185

Wysza [ 56 ] - Konsul

Dajcie adres jakiejś dobrej strony z dokładnym opisem jednostek, budowli, itp. Niekoniecznie po polsku. Jaka plansza jest najciekawsza? W poradniku do gry widnieje plansza MOKRADŁA, w grze jej nie ma lub ma zmienioną nazwę. Pozdrawiam.

01.10.2007
14:26
186

lucmark [ 1 ] - Junior

Siema! Pomozcie mi bo mam straszny problem, a mianowicie nie moge sie polaczyc z serwerem ESO ;/// Zaden firewall mi nie blokuje rozgrywki. Ponadto odinstalowalem nawet swojego antiwirusa - avasta home edition i nic ;// A pol roku wczesniej gralem na tej samej konfiguracji sprzetowej i bylo okej , a teraz lipa ;/// prosze o pomoc pod numerem gg: 606 48 18 , z gory serdeczne dzieki. Ps Gra wymiata :D

30.10.2007
20:35
187

szatan_16 [ 5 ] - Legionista

zawiodłem się :P...zwlaszcza grafiki nie da sie dobrze zobaczyć...bo taka świetna kamera jest :/
leciutkie przybliżenie i oddalenie...bardzo taka kamera przeszkadza w grze...liczylem na coś lepszego w kamerze...

PC...no comment ;d...
i Xbox360 Premium :D
01.01.2008
12:49
188

kokoju [ 72 ] - Magic Apple

Przeszłem gre i muszę powiedzieć że jest to najlepsza gra strategiczna w jaką grałem

Napisałbym tu coś ale to i tak nie będzie tak magiczne jak Apple.
02.01.2008
21:47
189

Aristajos [ 16 ] - Centurion

Cóż, muszę się jednak komuś tu narazić - Dawn of War o niebo lepsza imo. Jeśłi ktoś nie grał - polecam. A z serii AoE chyba dwójka była najlepsza - do dziś w nia pogrywam, nawet pojawienie się "trójki" nie odciągnęło mnie od niej na dłużej...
EDIT: ---------> boom 11 widziałeś DoW?

Krew bohaterów jest nasieniem Imperium
22.01.2008
20:00
190

szypki07 [ 1 ] - Junior

mam pytanie jak przejść pierwszą plansze

22.01.2008
21:09
191

jkubi [ 1 ] - Junior

siema

22.01.2008
21:10
192

jkubi [ 1 ] - Junior

grałem w nią całkiem fajna ale z dodatkami to taka wyczepista

24.02.2008
14:35
193

Halo2 [ 1 ] - Junior

grałem w demo ale w pełną wersje jeszcze nie czy ktoś wie gdzie można pobrać pełną

24.02.2008
14:37
194

Halo2 [ 1 ] - Junior

afa

24.02.2008
14:39
195

Shadow_PL9 [ 36 ] - Generał

Ze sklepowej półki :P

d(^^)b Music in my head d(^^)b
http://www.youtube.com/user/dawidus99
26.02.2008
14:27
196

R.Kubica [ 35 ] - patr0ool

Zagrałem sobie w demko i nawet fajna się wydaje ta gra.

29.02.2008
19:26
197

Legolas elf [ 16 ] - Chorąży

Ja ją mam nawet fajna giera

29.02.2008
19:29
198

Tomcio xD [ 21 ] - Generał

Świetna gra przeszedłem chyba 5 razy

10.03.2008
17:11
199

HUBI93 [ 1 ] - Junior

Age of Empires III jest dla mnie najlepsza gra strategiczna!The War Chiefs jeszcze lepsz a 2 dodatek tez bardzo dobry choc gorszy od TWC.Nigdy nie przestane w nia grac i mam nadzieje ze nie zrobia AoEIV o XX wieku...........3 najlepsza!!!!!!!

19.03.2008
10:11
200

gruby kamil .N [ 1 ] - Junior

fajna gra mam jo i przeszłem w 1 dżień ale nie mam do niej dodadków

12następnyostatni
Forum: Gra Age of Empires III
Lista WątkówOdpowiedz Λ
a
a
a