Metro 2033 - poradnik do gry

Poradnik do gry Metro 2033 zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia prologu oraz siedmiu rozdziałów gry, pomagając w sprawnej eliminacji przeciwników, rozwiązywaniu celów misji, odnajdywaniu różnorakich sekretów etc.

22 kwietnia 2010Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry Metro 2033 zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia prologu oraz siedmiu rozdziałów gry, pomagając w sprawnej eliminacji przeciwników, rozwiązywaniu celów misji, odnajdywaniu różnorakich sekretów i odblokowaniu wszystkich zakończeń - Metro 2033 - poradnik do gry

Poradnik do gry Metro 2033 zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia prologu oraz siedmiu rozdziałów gry, pomagając w sprawnej eliminacji przeciwników, rozwiązywaniu celów misji, odnajdywaniu różnorakich sekretów i odblokowaniu wszystkich zakończeń. Oprócz tego w znalazło się tu miejsce dla licznych wskazówek związanych z najważniejszymi elementami rozgrywki (m.in. walka, wyposażenie, handlarze).

Kolorem zielonym oznaczone zostały zwykłe przedmioty (m.in. bronie, standardowa amunicja, apteczki, filtry).

Kolorem pomarańczowym oznaczone zostały miejsca pozyskiwania złotej amunicji, pełniącej w grze między innymi rolę waluty.

Kolor niebieski użyty został do odwoływania się do znajdujących się w poradniku zdjęć. #1 oznacza, że dany fragment tekstu związany jest z pierwszym zdjęciem, a #2 - z drugim zdjęciem.

Gwiazdki (*) przy nazwach poziomów oznaczają, że w trakcie danego etapu podejmuje się decyzje mające wpływ na zakończenie gry. Więcej informacji na ten temat znajduje się w sekcji Zakończenia i proponowałbym ją przejrzeć jeszcze przed rozpoczęciem gry (rozdział ten pozbawiony jest spoilerów).

Jacek "Stranger" Hałas

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Metro 2033 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 22 kwietnia 2010.

komentarze czytelników

Duriii  2010-03-30 - 18:17

Czy są jeszcze jakies zakończenia oprócz: ...

adi123321  2010-03-31 - 07:17

jest sa 2 zakonczenia gry

Neberius  2010-03-31 - 23:59

Czytałem ten poradnik, co do zakonczen pisze zeby nie zabierac nic z ciał poległych zołnierzy, nieprawda brałem wszystko co popadnie, nie gadałem ze wszystkimi ludzmi i dałem tylko jeden naboj chłopaczowi na poczatku, a zakonczenia miałem 2, wiec albo błedy albo na PC jest troche inna zasada podkreslam grałem na X 360.

bred2  2010-04-01 - 20:19

Nawet nie wiedziałem że są dwa zakończenia, ale co do tego drugiego zakończenia to wydaję mi się że wymagania są lekko przesadzone , szczególnie z tym nie braniem niczego z ciał przeciwnika, no ale cóż, na razie mi się nie chce drugi raz przechodzić aby sprawdzić, może kiedyś ;).

$aimon  2010-04-25 - 13:54

widze ze poradnik nastawiony na rozpierduche, a polowe gry mozna przejsc nie zabijajac ludzi czy bibliotekarzy

Alltair  2010-05-03 - 22:17

To nie Splinter Cell żeby się skradać :D

as13zx  2013-04-15 - 19:19

Nie z ciał można brać, trzeba tylko wszystkie "błyski" zebrać żeby się obudził w porę

Sir Xan  2013-09-01 - 18:10

Cytat w poradniku na temat Zakończenia - "NIE ZABIERAĆ przedmiotów z ciał poległych żołnierzy" - Bzdura! Ja zawsze zbierałem amunicji i bronie z ciał żołnierzy, i tak obejrzałem "dobre" zakończenia. To samo z Last Light. W końcu martwi nie potrzebują bronie i filtry, nieprawdaż? ;) Po prostu trzeba być dobry (wspierać żebraki) i odkrywać Metro jak najbardziej dokładności (zbierać jak najwięcej rozbłyski). Oraz ominąłem wszystkie żołnierzy Czerwone Linie bez zabijanie i ogłuszanie (skradanie) w etapie Wojna (nie dotyczy to rasiści Rzesza).

JÓZEK2  2013-10-16 - 10:23

Czy" Last Light" to coś jak cz. pierwsza M. czy jest lepsza, ciekawsza, bardziej rozbudowana ? Pytam, bo nie wiem czy ją łyknąć ? "Jedynka", jak dla mnie, była taka sobie.

Ciachovsky(R)  2014-01-02 - 13:34

jeżeli "jedynka" była dla Ciebie taka sobie, to w Last Light musisz zagrać koniecznie :) sam jestem w mniej więcej połowie gry i muszę przyznać, że ta gra to istna perełka, nie tylko jeśli chodzi o ten rok, ale w ogóle elektroniczną rozgrywkę ;) sam gorąco polecam ten tytuł, ale i ocena graczy mówi sama za siebie :D