Metro 2033 - poradnik do gry

Metro 2033 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Metro 2033 - poradnik do gry

Metro 2033 - poradnik do gry

Poradnik do gry Metro 2033 zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia prologu oraz siedmiu rozdziałów gry, pomagając w sprawnej eliminacji przeciwników, rozwiązywaniu celów misji, odnajdywaniu różnorakich sekretów i odblokowaniu wszystkich zakończeń. Oprócz tego w znalazło się tu miejsce dla licznych wskazówek związanych z najważniejszymi elementami rozgrywki (m.in. walka, wyposażenie, handlarze).

Kolorem zielonym oznaczone zostały zwykłe przedmioty (m.in. bronie, standardowa amunicja, apteczki, filtry).

Kolorem pomarańczowym oznaczone zostały miejsca pozyskiwania złotej amunicji, pełniącej w grze między innymi rolę waluty.

Kolor niebieski użyty został do odwoływania się do znajdujących się w poradniku zdjęć. #1 oznacza, że dany fragment tekstu związany jest z pierwszym zdjęciem, a #2 - z drugim zdjęciem.

Gwiazdki (*) przy nazwach poziomów oznaczają, że w trakcie danego etapu podejmuje się decyzje mające wpływ na zakończenie gry. Więcej informacji na ten temat znajduje się w sekcji Zakończenia i proponowałbym ją przejrzeć jeszcze przed rozpoczęciem gry (rozdział ten pozbawiony jest spoilerów).

Jacek "Stranger" Hałas

Informacje o Metro 2033 - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 62, ilustracje: 869 .

Popularne strony w Metro 2033 - poradnik do gry

Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180495Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180494Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180493Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180492Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180491Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180490Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180489Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180488Metro 2033 - screen - 2010-01-15 - 177640

30.03.2010 18:17
Duriii
75
Konsul

Czy są jeszcze jakies zakończenia oprócz:

spoiler start

Zaatakowania tego obiektu z mutantami

spoiler stop

i

spoiler start

Nie zrobienia tego, co jest napisane wyżej :)

spoiler stop

??

Sprawdziłbym sam, ale nie mam abonamentu. A innego zakończenia w internecie nie widziałem.

31.03.2010 07:17
odpowiedz
adi123321
97
Generał

jest
sa 2 zakonczenia gry

31.03.2010 23:59
odpowiedz
Neberius
18
Chorąży

Czytałem ten poradnik, co do zakonczen pisze zeby nie zabierac nic z ciał poległych zołnierzy, nieprawda brałem wszystko co popadnie, nie gadałem ze wszystkimi ludzmi i dałem tylko jeden naboj chłopaczowi na poczatku, a zakonczenia miałem 2, wiec albo błedy albo na PC jest troche inna zasada podkreslam grałem na X 360.

01.04.2010 20:19
odpowiedz
bred2
15
Pretorianin

Nawet nie wiedziałem że są dwa zakończenia, ale co do tego drugiego zakończenia to wydaję mi się że wymagania są lekko przesadzone , szczególnie z tym nie braniem niczego z ciał przeciwnika, no ale cóż, na razie mi się nie chce drugi raz przechodzić aby sprawdzić, może kiedyś ;).

25.04.2010 13:54
odpowiedz
$aimon
47
Generał

widze ze poradnik nastawiony na rozpierduche, a polowe gry mozna przejsc nie zabijajac ludzi czy bibliotekarzy

03.05.2010 22:17
odpowiedz
Alltair
4
Pretorianin

To nie Splinter Cell żeby się skradać :D

15.04.2013 19:19
odpowiedz
as13zx
2
Junior

Nie z ciał można brać, trzeba tylko wszystkie "błyski" zebrać żeby się obudził w porę

01.09.2013 18:10
odpowiedz
Sir Xan
64
Senator

Cytat w poradniku na temat Zakończenia - "NIE ZABIERAĆ przedmiotów z ciał poległych żołnierzy" - Bzdura! Ja zawsze zbierałem amunicji i bronie z ciał żołnierzy, i tak obejrzałem "dobre" zakończenia. To samo z Last Light. W końcu martwi nie potrzebują bronie i filtry, nieprawdaż? ;) Po prostu trzeba być dobry (wspierać żebraki) i odkrywać Metro jak najbardziej dokładności (zbierać jak najwięcej rozbłyski). Oraz ominąłem wszystkie żołnierzy Czerwone Linie bez zabijanie i ogłuszanie (skradanie) w etapie Wojna (nie dotyczy to rasiści Rzesza).

16.10.2013 10:23
odpowiedz
JÓZEK2
88
Generał

Czy" Last Light" to coś jak cz. pierwsza M. czy jest lepsza, ciekawsza, bardziej rozbudowana ? Pytam, bo nie wiem czy ją łyknąć ? "Jedynka", jak dla mnie, była taka sobie.

02.01.2014 13:34
odpowiedz
Ciachovsky(R)
42
Pretorianin

jeżeli "jedynka" była dla Ciebie taka sobie, to w Last Light musisz zagrać koniecznie :) sam jestem w mniej więcej połowie gry i muszę przyznać, że ta gra to istna perełka, nie tylko jeśli chodzi o ten rok, ale w ogóle elektroniczną rozgrywkę ;) sam gorąco polecam ten tytuł, ale i ocena graczy mówi sama za siebie :D

19.09.2014 16:24
odpowiedz
ps4wilcza
3
Junior

witam mam takie pytanko w spawie trofeum oswiecony co trzeba zrobic zeby je dostac mam prawie wszysktkie trofea moze czasami cos nie wskoczylo tez sie tak zdaza