God of War III - poradnik do gry

Solucja do gry God of War III to sprawdzony poradnik, pozwalający na bezproblemowe przejście całej gry, pokonanie potężnych bossów oraz zdobycie wszystkich osiągnięć. Opisano w nim również różne znajdźki, boskie przedmioty i bronie.

16 kwietnia 2010Autor solucji: Crash (gry-online.pl) - dotyczy wersji PS3
Poradnik do gry God of War III zawiera spis wszystkich misji fabularnych wraz z opisem ich przejścia oraz sugestiami dotyczącymi techniki i taktyki walki - God of War III - opis przejścia, wyzwania, boskie przedmioty

Poradnik do gry God of War III zawiera spis wszystkich misji fabularnych wraz z opisem ich przejścia oraz sugestiami dotyczącymi techniki i taktyki walki. Znalazło się w nim też miejsce dla zestawienia wszystkich możliwych osiągnięć, znajdziek i wyzwań dostępnych po jednorazowym przejściu gry. Opisano w nim również sposoby, dzięki którym można ulepszyć wszystkie boskie bronie (czyli jak zdobyć wystarczająco dużo doświadczenia) oraz lokalizację boskich przedmiotów. Całość okraszono dużą ilością ładnych ilustracji i screenów, pozwalających na pełne cieszenie się lekturą oraz samą grą.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis przejścia gry oraz wszystkich walk z bossami;
  • Lista znajdziek: piór feniksa, oczu gorgon i rogów minotaurów;
  • Lokalizacja boskich przedmiotów;
  • Porady dotyczące doświadczenia i ulepszania boskiego oręża;
  • Opis wszystkich wyzwań i osiągnięć;
  • Bogate i użyteczne opisy potworów.

God of War III - poradnik do gry

Poradnik do gry

God of War III - opis przejścia, wyzwania, boskie przedmioty

Poradnik do gry God of War III zawiera szczegółowy opis przejścia wraz z wyzwaniami, dostępnymi po ukończeniu głównego wątku fabularnego. Korzystając z niego, znajdziesz wszystkie pióra feniksa, oczy gorgon i rogi minotaurów.

God of War III - trofea - poradnik do gry

Niniejszy poradnik zawiera różnego rodzaju informacje i wskazówki dotyczące Trofeów, jakie można zdobyć grając w God of War III. Poradnik został podzielony na kilka sekcji, z których każda zajmuje się nagrodami innego typu.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB
God of War III - opis przejścia, wyzwania, boskie przedmioty
God of War III - trofea - poradnik do gry

Komentarze do God of War III - poradnik do gry:

komentarze czytelników

bogi1  2010-03-24 - 16:00

Kolejny super dopracowany poradnik. Że wam chce się je robić. Szacun.

dobryziomal135  2010-03-25 - 22:59

Mały błąd w przedostatnim zdaniu! warto ja obejrzeć!!! Tu gdzie pogrubione powinno być "ą"! :) Poradnik, to może się przyda osobą, które biją Platynę,(ja:D) albo jak ktoś jakiejś zagadki nie umie zrobić...

Thorn123  2010-03-30 - 10:51

Poradnik fajny ale przydał by się opis trofeów :)

LordVaillur  2010-04-16 - 09:46

http://www.ps3trophies.org/game/god-of-war-iii/guide/ ...

lubto  2010-04-19 - 01:11

Danke