The Sims 3: Wymarzone Podróże - poradnik do gry

The Sims 3: Wymarzone Podróże - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Sims 3: Wymarzone Podróże - poradnik do gry

Poradnik do gry The Sims 3: Wymarzone podróże zawiera szczegółowy opis nowych lokacji, dostępnych w tym rozszerzeniu - The Sims 3: Wymarzone Podróże - poradnik do gry

Poradnik do gry The Sims 3: Wymarzone podróże zawiera szczegółowy opis nowych lokacji, dostępnych w tym rozszerzeniu. Zostały tu uwzględnione opisy zadań, których można się w nich podjąć oraz miejsc do zwiedzenia. Nie zabrakło też charakterystyk trzech nowych umiejętności oraz instrukcji jak zbudować piwnicę w domach.

Kolorem niebieskim oznaczono wszystkie sprzęty i potrzebne obiekty np. namiot , suszone jedzenie czy przekąskę mumii . Kolorem pomarańczowym wyróżnione są lokacje na mapie np. dany grobowiec czy targ, natomiast kolor brązowy odpowiada imionom Simów.

Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

Informacje o The Sims 3: Wymarzone Podróże - poradnik do gry

Autor : Maciej Psycho Mantis Stępnikowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 76, ilustracje: 1421 .

Popularne strony w The Sims 3: Wymarzone Podróże - poradnik do gry

The Sims 3: Wymarzone Podróże - screen - 2009-11-19 - 171469The Sims 3: Wymarzone Podróże - screen - 2009-11-19 - 171468The Sims 3: Wymarzone Podróże - screen - 2009-10-23 - 168442The Sims 3: Wymarzone Podróże - screen - 2009-10-23 - 168441The Sims 3: Wymarzone Podróże - screen - 2009-10-12 - 166368The Sims 3: Wymarzone Podróże - screen - 2009-10-12 - 166367The Sims 3: Wymarzone Podróże - screen - 2009-10-05 - 165679The Sims 3: Wymarzone Podróże - screen - 2009-10-05 - 165678The Sims 3: Wymarzone Podróże - screen - 2009-10-05 - 165677

27.02.2010 15:04
Bunny443
7
Legionista

Wyczerpujący poradnik ;) Nie wiedziałem, że istnieją "specjalne relikty" ;D

19.09.2010 17:23
odpowiedz
olka19191
1
Junior

Nie mogę wypełnic misji szpiegowskiej, bo jak zapalam te światła to nic się nei dzieje... Może mi ktoś powiedziec dlaczego?

29.08.2013 13:36
odpowiedz
volleygirl
1
Junior

Świetny poradnik na pewno nie raz się przyda :) Podziwiam tego co stworzył ten poradnik ponieważ widać że poświęcił mnóstwo pracy i cierpliwości w to :) POLECAM!

01.03.2014 18:15
odpowiedz
wika33
1
Junior

Nie mogę wypełnić misjii w Egipcie ze zrobieniem zdjęcia (chodzi o te z tymi Randkami misja chyba nazywa się Randki Internetowe) robię to zdjęcie tym aparatem jest napisane na dole, że Sim w pobliżu itp ale nic się nie dzieje

12.03.2014 22:54
odpowiedz
kajko90
1
Junior

Mam pytanie dotyczace misji w Egipcie dom pułapka.Na podgladzie mamy widze który to dom,ale nie mam tam ikonki taki jak na zdjeciach powyzej "Zakradnij sie".A Tej rodziny nigdy nie ma w domu.Kompletnie nie wiem jak sobie z tym poradzic.Czy to jakis bład w grze?.Pamiętam,że kiedys ta misje przechodziłam,ale pozniej mialam cała gre odinstalowana i na nowo zainstalowaną na nowy komputer.

05.05.2014 16:55
odpowiedz
tajemnicza18
1
Junior

Nawet spoko dziękuje za pomoc w misji

10.06.2014 19:18
odpowiedz
madzia73
1
Junior

wika33 mam tak samo jak Ty. I nie wiem co mam zrobic... Ktoś może coś poradzi ?

10.06.2014 19:19
odpowiedz
madzia73
1
Junior

Nie wika33, tylko kajko90. Ten sam problem. Przepraszam

21.01.2015 19:19
odpowiedz
julia2705
1
Junior

BARDZO przydatny poradnik ;)
Moja Simka zakochała się w mumii! :D
Długo głowiłam się przy piętrze -1, ale postanowiłam skorzystać z tego poradnika i nie zawiodłam się (:

29.01.2015 21:56
odpowiedz
kinia_as
2
Junior

Hej mam problem z zadaniem z okiem horusai dwoma komnatami. jakbym nie układała mojej simce ciage coś przeszkadza,jak nie łóżko, tak statuetka kota...cały dzień z tym walcze i nic ;/