The Sims 3: Wymarzone Podróże - oficjalny polski poradnik do gry

Poradnik do gry The Sims 3: Wymarzone podróże zawiera szczegółowy opis nowych lokacji, dostępnych w tym rozszerzeniu. Zostały tu uwzględnione opisy zadań, których można się w nich podjąć oraz miejsc do zwiedzenia.

5 stycznia 2010Autor solucji: Psycho Mantis (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry The Sims 3: Wymarzone podróże zawiera szczegółowy opis nowych lokacji, dostępnych w tym rozszerzeniu - The Sims 3: Wymarzone Podróże - oficjalny polski poradnik do gry

Poradnik do gry The Sims 3: Wymarzone podróże zawiera szczegółowy opis nowych lokacji, dostępnych w tym rozszerzeniu. Zostały tu uwzględnione opisy zadań, których można się w nich podjąć oraz miejsc do zwiedzenia. Nie zabrakło też charakterystyk trzech nowych umiejętności oraz instrukcji jak zbudować piwnicę w domach.

Kolorem niebieskim oznaczono wszystkie sprzęty i potrzebne obiekty np. namiot , suszone jedzenie czy przekąskę mumii . Kolorem pomarańczowym wyróżnione są lokacje na mapie np. dany grobowiec czy targ, natomiast kolor brązowy odpowiada imionom Simów.

Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem The Sims 3: Wymarzone Podróże - oficjalny polski poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 5 stycznia 2010.

gra The Sims 3: Wymarzone Podróże

The Sims 3: Wymarzone Podróże

The Sims 3: World Adventures

inne

komentarze czytelników

Bunny443  2010-02-27 - 15:04

Wyczerpujący poradnik ;) Nie wiedziałem, że istnieją "specjalne relikty" ;D

olka19191  2010-09-19 - 17:23

Nie mogę wypełnic misji szpiegowskiej, bo jak zapalam te światła to nic się nei dzieje... Może mi ktoś powiedziec dlaczego?

volleygirl  2013-08-29 - 13:36

Świetny poradnik na pewno nie raz się przyda :) Podziwiam tego co stworzył ten poradnik ponieważ widać że poświęcił mnóstwo pracy i cierpliwości w to :) POLECAM!

wika33  2014-03-01 - 18:15

Nie mogę wypełnić misjii w Egipcie ze zrobieniem zdjęcia (chodzi o te z tymi Randkami misja chyba nazywa się Randki Internetowe) robię to zdjęcie tym aparatem jest napisane na dole, że Sim w pobliżu itp ale nic się nie dzieje

kajko90  2014-03-12 - 22:54

Mam pytanie dotyczace misji w Egipcie dom pułapka.Na podgladzie mamy widze który to dom,ale nie mam tam ikonki taki jak na zdjeciach powyzej "Zakradnij sie".A Tej rodziny nigdy nie ma w domu.Kompletnie nie wiem jak sobie z tym poradzic.Czy to jakis bład w grze?.Pamiętam,że kiedys ta misje przechodziłam,ale pozniej mialam cała gre odinstalowana i na nowo zainstalowaną na nowy komputer.

tajemnicza18  2014-05-05 - 16:55

Nawet spoko dziękuje za pomoc w misji

madzia73  2014-06-10 - 19:18

wika33 mam tak samo jak Ty. I nie wiem co mam zrobic... Ktoś może coś poradzi ?

madzia73  2014-06-10 - 19:19

Nie wika33, tylko kajko90. Ten sam problem. Przepraszam